Gå til innhold

Hva er din styggeste hemmelighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det noen som har sett 50 shades, tenker jeg :D

Anonymkode: 0164d...872

Ehh, nei.. jeg har sett halve første filmen, og ikke lest bøkene. De er virkelig ett hån mot oss alle. Det han driver med der er ett sykt spill som ikke hører hjemme i bdsm iheletatt, og er svært langt borte fra virkeligheten! 

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det drømte jeg også om, helt til jeg ble mor. Da ga det seg, heldigvis 😥

Anonymkode: 7a03a...6b1

Her er det like oppslukende. Kan falle inn i en dagdrøm hvor jeg ser det for meg og gråter gjerne en liten skvett av glede og lengsel.

Anonymkode: bd02a...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det noen som har sett 50 shades, tenker jeg :D

Anonymkode: 0164d...872

 

Hehe, nei. Dette var en god utbredt fetisj, lenge før 50 Shades. Forfatteren hentet jo inspirasjon fra det faktiske BDSM miljøet. Så, det er faktisk omvendt.

Anonymkode: eee5c...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjellig grad av slike forhold, og vi er langt fra de eneste som lever slik :) ja, han bestemmer stort sett over alt jeg gjør, med unntak av det som står i kontrakten at han ikke bestemmer.

Anonymkode: 782fc...b70

Kan du gi noen eksempler på ting han bestemmer utenom det seksuelle? Føler du til enhver tid at det er helt greit å ikke bestemme disse tingene selv?

Anonymkode: d0f22...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper ikke å lese hele setningen!  I tillegg til manglende skriveferdigheter virker du ikke helt normal, lykke til med å få gode referanser senere,

Anonymkode: 9ddcc...bf8

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hva du ikke skjønner. 

Men når jeg ser hvordan du svarer ellers så blir det kanskje mer forståelig. Når ikke heeelt opp til den øverste greina, du? 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig at en slik tråd blir ødelakt av at "alle" på død og liv skal kommentere det andte skriver. Så da er det 3 og en halv side med 4 faktiske svar og resten kommentarer på svarene. 

Jeg stygge hemmelighet er at jeg liker ikke andres barn. Elsker mine egne og enkelte av barnas venner. Noen få av slekningers venner. Resten kan jeg ikke fordra. Ungene merker det ikke og har besøk i hytt og pine. Deres venner elsker å være hos oss og jeg teller minuttene til de skal dra. Mulig de elsker å være hos oss fordi jeg ikke legger meg borti leken deres, men heller lar dem styre den selv. (Ikke fri barneoppdragelse, de må forholde seg til regler og rydde opp etter seg)

Anonymkode: 8233d...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig kjedelig at en slik tråd blir ødelakt av at "alle" på død og liv skal kommentere det andte skriver. Så da er det 3 og en halv side med 4 faktiske svar og resten kommentarer på svarene. 

Jeg stygge hemmelighet er at jeg liker ikke andres barn. Elsker mine egne og enkelte av barnas venner. Noen få av slekningers venner. Resten kan jeg ikke fordra. Ungene merker det ikke og har besøk i hytt og pine. Deres venner elsker å være hos oss og jeg teller minuttene til de skal dra. Mulig de elsker å være hos oss fordi jeg ikke legger meg borti leken deres, men heller lar dem styre den selv. (Ikke fri barneoppdragelse, de må forholde seg til regler og rydde opp etter seg)

Anonymkode: 8233d...8d0

Men det er jo bare din mening! Jeg synes nettopp dialogen og svarene frem og tilbake gjør tråden interessant! Du kan jo ikke diktere hvordan folk skal svare i et nettforum. 

Anonymkode: 72457...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig kjedelig at en slik tråd blir ødelakt av at "alle" på død og liv skal kommentere det andte skriver. Så da er det 3 og en halv side med 4 faktiske svar og resten kommentarer på svarene. 

Jeg stygge hemmelighet er at jeg liker ikke andres barn. Elsker mine egne og enkelte av barnas venner. Noen få av slekningers venner. Resten kan jeg ikke fordra. Ungene merker det ikke og har besøk i hytt og pine. Deres venner elsker å være hos oss og jeg teller minuttene til de skal dra. Mulig de elsker å være hos oss fordi jeg ikke legger meg borti leken deres, men heller lar dem styre den selv. (Ikke fri barneoppdragelse, de må forholde seg til regler og rydde opp etter seg)

Anonymkode: 8233d...8d0

Vanligvis poster man på et forum for å få respons, ikke for å poste ut i det store grå intet. Det er du som er avvikeren her. Å nei, å nei, nå har jeg kommentert, hvordan skal dette gå?

 

Anonymkode: 2b55d...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hva du ikke skjønner. 

Men når jeg ser hvordan du svarer ellers så blir det kanskje mer forståelig. Når ikke heeelt opp til den øverste greina, du? 

Anonymkode: 5ee58...87a

Jøss, du tåler virkelig dårlig at folk spør om bedre forklaring på hva du skriver :(

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, du tåler virkelig dårlig at folk spør om bedre forklaring på hva du skriver :(

Anonymkode: 222f6...60f

Enig med anonym over her. Gi dere nå. Plis. Dette saboterer hele tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig kjedelig at en slik tråd blir ødelakt av at "alle" på død og liv skal kommentere det andte skriver. Så da er det 3 og en halv side med 4 faktiske svar og resten kommentarer på svarene. 

Jeg stygge hemmelighet er at jeg liker ikke andres barn. Elsker mine egne og enkelte av barnas venner. Noen få av slekningers venner. Resten kan jeg ikke fordra. Ungene merker det ikke og har besøk i hytt og pine. Deres venner elsker å være hos oss og jeg teller minuttene til de skal dra. Mulig de elsker å være hos oss fordi jeg ikke legger meg borti leken deres, men heller lar dem styre den selv. (Ikke fri barneoppdragelse, de må forholde seg til regler og rydde opp etter seg)

Anonymkode: 8233d...8d0

Dette hadde jeg en tråd om nylig. At jeg syntes det var oppskrytt med "åpent hus" og nitten til bords... så jeg kjenner meg igjen i det du sier.

Men da fikk jeg jammen svar på tiltale, alle mødrene her eeeeeeelsker jo nabobarna høyere enn sine egne omtrent! Tråden utvikla seg til en ren hat-tråd, med masse spådommer om hvor jævlig det ville bli i tenåra, når ungdommene ville søke seg til alle andre steder enn hjemme. Vel, det gjør de ikke, ikke mine i alle fall. Så du behøver ikke endre på noe! Det går helt fint.

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, du tåler virkelig dårlig at folk spør om bedre forklaring på hva du skriver :(

Anonymkode: 222f6...60f

Jeg er ikke hi. 

Ikke lett dette, visst :bond:

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vanligvis poster man på et forum for å få respons, ikke for å poste ut i det store grå intet. Det er du som er avvikeren her. Å nei, å nei, nå har jeg kommentert, hvordan skal dette gå?

 

Anonymkode: 2b55d...f55

Går sikkert fint. Unntatt at det er litt pinlig å lese, da.

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hi. 

Ikke lett dette, visst :bond:

Anonymkode: 5ee58...87a

Har jeg sagt du er hi da?

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har jeg sagt du er hi da?

Anonymkode: 222f6...60f

Nei, jeg skrev feil. Som sagt ikke lett. 

Jeg er ikke den anonyme som den andre anonyme ikke forsto innlegget til. 

Men skal vi la tråden få fortsette som den var ment til? 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du gi noen eksempler på ting han bestemmer utenom det seksuelle? Føler du til enhver tid at det er helt greit å ikke bestemme disse tingene selv?

Anonymkode: d0f22...9d0

Foreksempel hva jeg har på meg, sminke,hår, hvor jeg skal sove, be om tillatelse til å handle. Jeg gjør også alt av husarbeid,mat osv.

Jeg føler til enhver tid at det er greit ja. 

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Foreksempel hva jeg har på meg, sminke,hår, hvor jeg skal sove, be om tillatelse til å handle. Jeg gjør også alt av husarbeid,mat osv.

Jeg føler til enhver tid at det er greit ja. 

Anonymkode: 782fc...b70

Haha, han har virkelig skutt gullfuglen 👏 

Du er nok et supert forbilde for ungene deres. Pappa bestemmer og mamma bukker og sier javel. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg skrev feil. Som sagt ikke lett. 

Jeg er ikke den anonyme som den andre anonyme ikke forsto innlegget til. 

Men skal vi la tråden få fortsette som den var ment til? 

Anonymkode: 5ee58...87a

Da undrer jeg meg enda mer over måten du svarer på...........ikke spesielt hyggelig du

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da undrer jeg meg enda mer over måten du svarer på...........ikke spesielt hyggelig du

Anonymkode: 222f6...60f

Legg av nu.... 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, han har virkelig skutt gullfuglen 👏 

Du er nok et supert forbilde for ungene deres. Pappa bestemmer og mamma bukker og sier javel. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lite hyggelig av deg og le.. vi fungerer veldig godt og har ett godt samliv. 

Barna hverken ser eller blir blandet inn overhode. 

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lite hyggelig av deg og le.. vi fungerer veldig godt og har ett godt samliv. 

Barna hverken ser eller blir blandet inn overhode. 

Anonymkode: 782fc...b70

De ser ikke at mor må spør om tillatelse til de mest elementære ting, som å sove eller handle? De ser ikke at mor gjør alt husarbeid? 

Du kan jo drømme. Dere lever i et usunt forhold og det merker ungene garantert. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De ser ikke at mor må spør om tillatelse til de mest elementære ting, som å sove eller handle? De ser ikke at mor gjør alt husarbeid? 

Du kan jo drømme. Dere lever i et usunt forhold og det merker ungene garantert. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Nei, de merker ikke noe til det. Vi har vært gift i over 10 år og sammen i 15 år. Vi har aldri tatt opp sånne ting med barna tilstede. Vi har ett hjem med mye humor og latter, svært lite krangel og mye kjærlighet. Ikke usunt overhode. Barna er harmoniske og helt normale. 

Vi er ikke det eneste hjemmet i verden der mor gjør alt hjemme.

Selv om ikke vårt samliv er likt ditt, så betyr det ikke at vårt er usunt. Det er bare forskjellig. 

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De ser ikke at mor må spør om tillatelse til de mest elementære ting, som å sove eller handle? De ser ikke at mor gjør alt husarbeid? 

Du kan jo drømme. Dere lever i et usunt forhold og det merker ungene garantert. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Du fremstår som ekstremt fordomsfull nå, du er klar over det? 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Foreksempel hva jeg har på meg, sminke,hår, hvor jeg skal sove, be om tillatelse til å handle. Jeg gjør også alt av husarbeid,mat osv.

Jeg føler til enhver tid at det er greit ja. 

Anonymkode: 782fc...b70

Er det tydelig, altså at andre kan merke det? Tenker i forhold til barn og familie og venner?

Anonymkode: c0f3d...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det tydelig, altså at andre kan merke det? Tenker i forhold til barn og familie og venner?

Anonymkode: c0f3d...1e0

Ser nå at du hadde svart på dette...

Anonymkode: c0f3d...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...