Gå til innhold

Hva er din styggeste hemmelighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

samme her. jeg valgte å fortelle mannen da jeg oppdaget jeg var gravid. han tillgav og er i ett og alt far til barnet. 

har oppriktig vondt av deg som må bære dette alene. som å holde pusten i mange år og alltid være på vakt. 

stor klem. noen ganger går det ikke som tenkt i dette livet. 

Anonymkode: 03418...71Hh9

Er da for pokker ikke henne det er synd på!!!

Anonymkode: 2bea6...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og mannen lever i ett 24/7 TPE forhold (bdsm).

Ingen vet. De som kjenner meg ville aldri drømt om at jeg er submissiv.. 

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 22.09, Anonym bruker skrev:

Prøv å lese hele setningen, ikke bare siste del... 

Anonymkode: c6378...684

Det hjelper ikke å lese hele setningen!  I tillegg til manglende skriveferdigheter virker du ikke helt normal, lykke til med å få gode referanser senere,

Anonymkode: 9ddcc...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper ikke å lese hele setningen!  I tillegg til manglende skriveferdigheter virker du ikke helt normal, lykke til med å få gode referanser senere,

Anonymkode: 9ddcc...bf8

Vel, jeg har null problem med å skjønne hva hun skriver og mener.

Anonymkode: 2c6f6...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper ikke å lese hele setningen!  I tillegg til manglende skriveferdigheter virker du ikke helt normal, lykke til med å få gode referanser senere,

Anonymkode: 9ddcc...bf8

Vel. Det er mange her som skjønner godt hva jeg mener, så da er det nok ikke så ille som du skal ha det til. 

Og mine referanser er helt utmerkede referanser, så ingen grunn til bekymring. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, mipsmaster skrev:

Du skriver et innlegg om å ikke skrive et innlegg. :klo:

Nå skriver jeg et innlegg om at du skriver et innlegg om at du ikke skriver et innlegg.

Ser du hva du startet nå?

😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er da for pokker ikke henne det er synd på!!!

Anonymkode: 2bea6...ff5

hvem oppnevnte deg til moralpoliti med rett til å dømme andre?

vi vet ingenting om hvorfor denne situasjonen ble som den ble.  

Anonymkode: 03418...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen har et DDLG forhold.. ❤

Anonymkode: f5629...bef

Hva er det?

Anonymkode: 8b503...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen lever i ett 24/7 TPE forhold (bdsm).

Ingen vet. De som kjenner meg ville aldri drømt om at jeg er submissiv.. 

Anonymkode: 782fc...b70

Og dette? Tør ikke google.

Anonymkode: 8b503...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og dette? Tør ikke google.

Anonymkode: 8b503...60f

Du kan trygt google.. det betyr at mannen min eier meg og kan gjøre hva han vil. Vi har ett dominant/submissiv bdsm forhold hele døgnet ikke bare på soverommet.

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan trygt google.. det betyr at mannen min eier meg og kan gjøre hva han vil. Vi har ett dominant/submissiv bdsm forhold hele døgnet ikke bare på soverommet.

Anonymkode: 782fc...b70

Herregud, det kan ikke være mye sunt :( Jeg blir litt skremt av at noen vil frivillig leve slik. Jeg skjønner ikke hvilken glede det gir noen av dere

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan trygt google.. det betyr at mannen min eier meg og kan gjøre hva han vil. Vi har ett dominant/submissiv bdsm forhold hele døgnet ikke bare på soverommet.

Anonymkode: 782fc...b70

Kan du gi noen eksempler på hva han gjør som ikke er «normalt» i andre forhold? Er det slik at han bestemmer over deg siden du skriver han eier deg? Får du besøke venner, gå ut på byen? Så hvis han vil ta deg med en gulrot i ræven så gjør du det fordi han eier deg? 

Jeg spør for jeg lurer oppriktig på det.

Anonymkode: bca3a...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16/02/2018 den 8.51, Anonym bruker skrev:

At jeg gleder meg til å dø, og at min største drøm er at det skal skje i en stor ulykke som når mediene.

Anonymkode: bd02a...87b

Det drømte jeg også om, helt til jeg ble mor. Da ga det seg, heldigvis 😥

Anonymkode: 7a03a...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte også om at jeg skulle få kreft og at alle skulle synes synd på meg. Det gikk dessverre i oppfyllelse. Barna mine kommer derfor til å miste mammaen sin i løpet av de nærmeste årene 😔

Anonymkode: 7a03a...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, det kan ikke være mye sunt :( Jeg blir litt skremt av at noen vil frivillig leve slik. Jeg skjønner ikke hvilken glede det gir noen av dere

Anonymkode: 222f6...60f

Jeg kam forstå at det kan virke litt skremmende for de som ikke lever sånn selv.

Det er sånn at alle er forskjellige, og submissiv er enen legning, akkurat som homofili. Jeg blir i harmoni av å leve slik, og vi har ett veldig lykkelig ekteskap.

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen har et DDLG forhold.. ❤

Anonymkode: f5629...bef

DET er bare kvalmt. Dominant Daddy/Little Girl? Usj.

Anonymkode: 2b55d...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg kam forstå at det kan virke litt skremmende for de som ikke lever sånn selv.

Det er sånn at alle er forskjellige, og submissiv er enen legning, akkurat som homofili. Jeg blir i harmoni av å leve slik, og vi har ett veldig lykkelig ekteskap.

Anonymkode: 782fc...b70

Men det er vel ikke vanlig at det og er utenfor soverommet, at det omfatter hele livet ditt? Er det sånn at han bestemmer over alt du gjør?

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan du gi noen eksempler på hva han gjør som ikke er «normalt» i andre forhold? Er det slik at han bestemmer over deg siden du skriver han eier deg? Får du besøke venner, gå ut på byen? Så hvis han vil ta deg med en gulrot i ræven så gjør du det fordi han eier deg? 

Jeg spør for jeg lurer oppriktig på det.

Anonymkode: bca3a...3ce

Ett gjensidig samtykke skal alltid ligge i bunn av ett sånt forhold. Vi har en kontrakt begge har signert med hvordan ting skal være. Det er like mange forskjellige forhold som det er mennesker.

Nei, i kontrakten står det tydelig at han ikke skal blande seg inn i familie, venner,jobb og det sosiale livet mitt. Men han kan bruke meg sexuelt som han vil, når han vil. Han bestemmer det meste til syvende og sist. Og kan straffe meg fysisk hvis ikke.

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det er vel ikke vanlig at det og er utenfor soverommet, at det omfatter hele livet ditt? Er det sånn at han bestemmer over alt du gjør?

Anonymkode: 222f6...60f

Det er forskjellig grad av slike forhold, og vi er langt fra de eneste som lever slik :) ja, han bestemmer stort sett over alt jeg gjør, med unntak av det som står i kontrakten at han ikke bestemmer.

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, det kan ikke være mye sunt :( Jeg blir litt skremt av at noen vil frivillig leve slik. Jeg skjønner ikke hvilken glede det gir noen av dere

Anonymkode: 222f6...60f

Og jeg skjønner ikke hvilken glede de lesbiske har av å være kjærester med en kvinne. Men det som er naturlig og fint for den ene, er bare rart og feil for den andre, uten at det er noe å bli sjokkert over. Jeg skjønner ikke at folk syns blåmuggost er godt heller, men da kan jeg jo bare spise noe annet? 

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kam forstå at det kan virke litt skremmende for de som ikke lever sånn selv.

Det er sånn at alle er forskjellige, og submissiv er enen legning, akkurat som homofili. Jeg blir i harmoni av å leve slik, og vi har ett veldig lykkelig ekteskap.

Anonymkode: 782fc...b70

Hvordan er submissiv en legning på lik linbe som homofil? 

Anonymkode: 4a207...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er submissiv en legning på lik linbe som homofil? 

Anonymkode: 4a207...208

Hvordan går det an å spørre sånn? Det er vel som med homsene, noe man kjenner inni seg, og vet at det er sånn man vil leve? 

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ett gjensidig samtykke skal alltid ligge i bunn av ett sånt forhold. Vi har en kontrakt begge har signert med hvordan ting skal være. Det er like mange forskjellige forhold som det er mennesker.

Nei, i kontrakten står det tydelig at han ikke skal blande seg inn i familie, venner,jobb og det sosiale livet mitt. Men han kan bruke meg sexuelt som han vil, når han vil. Han bestemmer det meste til syvende og sist. Og kan straffe meg fysisk hvis ikke.

Anonymkode: 782fc...b70

Her er det noen som har sett 50 shades, tenker jeg :D

Anonymkode: 0164d...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et ønske om et barn til.. selv om kroppen min og mannen min ikke ønsker det. 

Tror aldri jeg kan bli ferdig med babytiden, trist men sant. 

Selv om jeg har en indre sorg vil jeg aldri utsette mannen for å «glemme» prevensjon. Jeg respekterer hans ønsker og vi var enige om at minste var siste. Jeg var også faretruende nærme å havne i rullestol på ubestemt tid da jeg gikk med minste. 

Anonymkode: 388aa...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...