Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #26 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tydelig at du føler deg litt finere og bedre enn andre. Men det hjelper ikke å pakke dritten inn i en pen innpakning, den er fremdeles enn dritt Anonymkode: 14ec3...506 Så fordi jeg ikke ønsker at min nabo skal få visning i mitt hus, så er jeg en dritt? Anonymkode: 01324...dd5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #27 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så fordi jeg ikke ønsker at min nabo skal få visning i mitt hus, så er jeg en dritt? Anonymkode: 01324...dd5 Nei. For kommentaren du kom med når du ikke likte svarene du fikk Anonymkode: 14ec3...506
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #28 Skrevet 3. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står du bak gardinene å spionerer på folk også? 🤣🤣 Du er jo faen ikke helt god. Anonymkode: 2df7c...2e4 Nei, jeg satt på loftet mitt og fikk bilder på min tlf. Så at han sparket i gjerdet på vei inn og lukket ikke opp, fordi jeg kjente ham ikke. Anonymkode: 01324...dd5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #29 Skrevet 3. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er enig i at det virker som snoking, og det er ikke greit... Samtidig er du litt lite raus. Sier ikke at du skal åpne huset for Gud og hvermann, men du kunne tatt en litt hyggeligere tilnærming til han. Feks "tja, pleier ikke å invitere folk inn til hybelkaninene uten å ta en kaffe først. Men kom gjerne på en kaffe en dag." ...og jada, jeg kommer fra familie som bor på Frogner og menger seg med fiffen, jeg bare landet med føttene litt bedre plantet i jorden og skuet noe forbi min egen navel en mange av de. Anonymkode: 3b191...4f9 Ja, han kunne vel ha invitert oss først og deretter invitert seg selv, eller? Anonymkode: 01324...dd5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #30 Skrevet 3. februar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg satt på loftet mitt og fikk bilder på min tlf. Så at han sparket i gjerdet på vei inn og lukket ikke opp, fordi jeg kjente ham ikke. Anonymkode: 01324...dd5 Hæ? Du fikk bilder på din tlf? Av naboen som sparket i gjerdet? På loftet? Anonymkode: 5c3d6...85d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #31 Skrevet 3. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Du fikk bilder på din tlf? Av naboen som sparket i gjerdet? På loftet? Anonymkode: 5c3d6...85d Alt som trør innenfor vår eiendom kommer på meg og min manns tlf i form av blider. Dette er fordi vi har hatt flere innbrudd og har blitt nødt for å ta våre forhåndsregler. Vi har hatt innbrudd av en gjeng med våpen. Etter dette, endret vi sikkerheten hos oss. Anonymkode: 01324...dd5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2018 #32 Skrevet 3. februar 2018 Kjære vene for noen merkelige svar du har fått. Skjønner meg ikke på dibdamene alltid. Selvsagt er det naboen som er frekk her, det er på ingen måte normalt å kreve å få se inni huset til fremmede folk, nabo eller ikke nabo. Jeg hadde nok spurt ham hvorfor han vil se huset. Er det kun nysgjerrighet er det frekt altså. Anonymkode: d666c...76d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #33 Skrevet 4. februar 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære vene for noen merkelige svar du har fått. Skjønner meg ikke på dibdamene alltid. Selvsagt er det naboen som er frekk her, det er på ingen måte normalt å kreve å få se inni huset til fremmede folk, nabo eller ikke nabo. Jeg hadde nok spurt ham hvorfor han vil se huset. Er det kun nysgjerrighet er det frekt altså. Anonymkode: d666c...76d Takk. Han her sa at han ville se huset. Kanskje jeg ikke var klar nok i dette innlegget, men han uttrykte at vi nå er naboer og at han dermed nå har "krav" på å se vårt "spesielle" hus. Altså, en gang til: Han ville se huset og vil ringe på den dagen det passer for ham. For å gjenta ordrett, så sa han følgende: "Jeg kommer ned en dag for å se huset deres." Det var da jeg skjønte at den dagen han ringte på, så ringte han på for å se huset vårt, uten forvarsel. Skal jeg liksom springe rundt og ha huset klart for fremmede folk til enhver tid? Jeg måtte jo ha løpt for å vaske og sortere skitne truser fra både bad og vaskerom. Meget ubehagelig. Fatter heller ikke disse DIB menneskene som synes at slik er alright og på toppen av det hele, kaller meg "skit". Anonymkode: 01324...dd5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #34 Skrevet 4. februar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Han her sa at han ville se huset. Kanskje jeg ikke var klar nok i dette innlegget, men han uttrykte at vi nå er naboer og at han dermed nå har "krav" på å se vårt "spesielle" hus. Altså, en gang til: Han ville se huset og vil ringe på den dagen det passer for ham. For å gjenta ordrett, så sa han følgende: "Jeg kommer ned en dag for å se huset deres." Det var da jeg skjønte at den dagen han ringte på, så ringte han på for å se huset vårt, uten forvarsel. Skal jeg liksom springe rundt og ha huset klart for fremmede folk til enhver tid? Jeg måtte jo ha løpt for å vaske og sortere skitne truser fra både bad og vaskerom. Meget ubehagelig. Fatter heller ikke disse DIB menneskene som synes at slik er alright og på toppen av det hele, kaller meg "skit". Anonymkode: 01324...dd5 De aller fleste klarer å ha huset ryddig og rent nok til at uanmeldte gjester kan komme. Ta det som et kompliment. Snobbenes hus er poppis og han vil se det flotte, sovjeterne huset deres og dere kan fortsette å være kongen og dronningen i den lille, forferdelige farlige byen dere bor i. Det er jo fint med naboer i det livsfarlige strøket dere valgte å oppdra barn i. Anonymkode: 75586...541
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #35 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De aller fleste klarer å ha huset ryddig og rent nok til at uanmeldte gjester kan komme. Ta det som et kompliment. Snobbenes hus er poppis og han vil se det flotte, sovjeterne huset deres og dere kan fortsette å være kongen og dronningen i den lille, forferdelige farlige byen dere bor i. Det er jo fint med naboer i det livsfarlige strøket dere valgte å oppdra barn i. Anonymkode: 75586...541 Send meg gjerne din adresse, så kan jo alle her komme på visning, når som helst? Anonymkode: 01324...dd5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #36 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Send meg gjerne din adresse, så kan jo alle her komme på visning, når som helst? Anonymkode: 01324...dd5 Hvorfor skal alle her komme på visning hos meg? Snakker vi ikke om naboer? Naboene mine er jeg så godt kjent med at de ikke ringer på lenger, de bare går rett inn og roper «hallo». Det samme gjør vennene mine. Og noen utvalgte av vennene til barna. Anonymkode: 75586...541
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #37 Skrevet 4. februar 2018 Jeg hadde åpnet døra, men noen omvisning hadde han ikke fått. Jeg har det ikke ryddig nok i kriker og kroker og soverom til hverdags. Vil man bli kjent med naboen, er det vanlig å invitere inn til seg selv. Anonymkode: 94380...628
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #38 Skrevet 4. februar 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal alle her komme på visning hos meg? Snakker vi ikke om naboer? Naboene mine er jeg så godt kjent med at de ikke ringer på lenger, de bare går rett inn og roper «hallo». Det samme gjør vennene mine. Og noen utvalgte av vennene til barna. Anonymkode: 75586...541 Samme hvor godt jeg kjenner folk, så vil jeg ikke plutselig ha dem stående i stua. Ring på, og du er velkommen. Det ville vært helt feil for meg å vandre inn til noen, også, uten å banke på. Anonymkode: 94380...628
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #39 Skrevet 4. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, du legger ikke akkurat forholdene til rette for er hjertelig forhold, foråsiresånn. Anonymkode: 2df7c...2e4 Enig. Anonymkode: d378a...260
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #40 Skrevet 4. februar 2018 Hi, drit i alle de sure meggene!! Dette er jo ikke normalt, han var skikkelig frekk! Og hønene her har en tendens til å høvle ned hovedinnlegger😉 Anonymkode: 6287d...796
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #41 Skrevet 4. februar 2018 Oi jeg hadde fått helt fnatt av tanken på en sånn nabo 😂🙈 skjønner deg godt HI, hadde ikke fått noen omvisning her heller uten annen grunn enn nysgjerrighet. Anonymkode: 3965b...b76
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #42 Skrevet 4. februar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, du legger ikke akkurat forholdene til rette for er hjertelig forhold, foråsiresånn. Anonymkode: 2df7c...2e4 Noen her inne er helt grenseløse! Man skal alltid la folk få det som man vil: ofte er det mannen som man skal degge for, men nå er det altså naboen. Jeg er enig i at det er rart å ikke åpne når noen ringer på, men å bare ta omvisning i hele huset for en fremmed nabo, det trenger man virkelig ikke å gjøre. Og ihvertfall ikke når de kommer på uventet besøk. Anonymkode: 94380...628
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #43 Skrevet 4. februar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så fordi jeg ikke ønsker at min nabo skal få visning i mitt hus, så er jeg en dritt? Anonymkode: 01324...dd5 Nei, du er frekk som ikke åpner døren når det ringer på. Hvis du ikke vil vise huset ditt er helt greit, da sier man det. Jeg synes det er dritsært å ikke åpne døren når man er hjemme. Uansett. Anonymkode: 05f4e...8b6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #44 Skrevet 4. februar 2018 Å ikke åpne døra er jo en merkelig adferd. Synes det er det rareste her. Å kreve å få se huset kan ingen gjøre. Hadde jeg hatt en slik nabo hadde han aldri fått kommet inn til meg. Synes likevel du overreagerer. Og jeg må si jeg lurer litt på om dette er trolling. Har dere bygget ett slott med spir og tårn. Bor selv på landet/bygda og her er det mange flotte hus. Måten du uttrykker deg på er, vi har så dyrt fint hus, alle de andre bor i enkle hytter. Enten trolling eller du er høy på deg selv og det «flotte huset som alle MÅ være misunnelig på». Anonymkode: 80686...dcf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #45 Skrevet 4. februar 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du er den eneste som virker til å forstå. Regner med at resterende her inne ikke er vant til å bli invitert noe sted og dermed må invitere seg selv. Anonymkode: 01324...dd5 Fantastisk👏👏 Du blir faktisk snurt over at de fleste ikke er enig med deg og responderer med å hetse dem. Dere var frekke begge to, faktisk. Anonymkode: c334c...bea
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #46 Skrevet 4. februar 2018 Hi. Er du hun skrulla som skrev om husbygging her inne for et par år siden. Du slet sånn med å finne riktig dusblå farge? Og du fikk sammenbrudd og skulle saksøke snekkeren fordi du ikke fikk riktige lister. Du er like sprø skjønner jeg. 😂😂😂 Anonymkode: 80686...dcf
MollyOdd Skrevet 4. februar 2018 #47 Skrevet 4. februar 2018 Når du velger å bygge slott i slummen, samt har bevæpnede bander i hagen skjønner jeg godt at du, etter å ha fått bilde av naboen som sparket i gjerde, lar være å åpne. Siden du med sikkerhet vet at dere har dyrere møbler enn naboene virker det som om det er en skikk å gå på visning til nabolaget. Jeg ville flyttet tilbake til Oslo, dette høres farlig ut!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #48 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, MollyOdd skrev: Når du velger å bygge slott i slummen, samt har bevæpnede bander i hagen skjønner jeg godt at du, etter å ha fått bilde av naboen som sparket i gjerde, lar være å åpne. Siden du med sikkerhet vet at dere har dyrere møbler enn naboene virker det som om det er en skikk å gå på visning til nabolaget. Jeg ville flyttet tilbake til Oslo, dette høres farlig ut! 😂😂😂 Eneste stedet hun har råd å bygge et slott da da vet du. Kanskje de har fått betalt for å bringe litt kultur til slummen av kommunen? Dilemma. Bo i et slott omringet av pakk og røvere. Eller bo i et helt OK hus der du våger gå ut døra uten pepperspray og skuddsikker vest? Anonymkode: 80686...dcf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #49 Skrevet 4. februar 2018 Jeg synes dere virker frekke begge to Anonymkode: 76544...505
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2018 #50 Skrevet 4. februar 2018 Både naboen og du er frekke. Kanskje dere kan bli gode venner.....?? Anonymkode: 51eeb...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå