Gå til innhold

3 barn, med 3 forskjellige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn med to forskjellige(lange forhold, ene forholdet varte i 10 år, andre varte i 6 år, far til minste forlot oss da barnet var liten og han er fortsatt fraværende)

Barna er 10 og 5 år.

Jeg har nå vært sammen med en mann et par år og han har ingen barn og ønsker seg veldig gjerne et lite tilskudd til familien vår. Jeg er ikke imot et til barn, det hadde vært hjertelig velkommen, men kvier meg fryktelig mtp å skulle få barn med en tredje mann. 

Når det er sagt så er alt av det økonomiske på plass, hus, bil og det som hører med. Familien vår fungerer kjempe godt, han er glad i og flink med barna, og de er glad i han og:) Vi planlegger selvfølgelig å være sammen til vi er grå, og jeg elsker mannen min:) Men noen garanti for at det blir oss til evig har jeg jo ikke. Og da sitt jeg der med 3 fedre.......

Samtidig begynner klokka å gå da jeg er 33 år og han snart 40 år. Alderen på barna begynner også å gå forøvrig med tanke på aldersforskjell. Så skal vi kunne få et barn, kan vi ikke vente så lenge heller.

Noen med tanker eller råd her?

Anonymkode: a95f5...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lev livet og få et barn til. Du kan jo ikke gå ut i fra at det skal bli slutt og du blir sittende alene. Ikke tenk på hva andre vil tenke om deg og din situasjon. Vi lever bare en gang :)

Anonymkode: d62ac...8a0

Skrevet

Tror heller du vil angre på å ikke få et barn til :) drit i hva andre synes! 

Anonymkode: ab064...183

Skrevet

Kjør på. Dette er det bare du og mannen din som har noe med. Tror både du og ikke minst han vil angre om dere ikke prøver.

Skrevet

Hva gjør at akkurat denne mannen er den rette? De to før han, skulle du bli gammel også med de? Beklager, men det hadde jeg aldri gjort. Man må ikke få barn med alle man møter.

Anonymkode: 3fd63...322

Skrevet

Du har et barn på 5 år, og dere var sammen i 6 år, samtidig har du vært sammen med denne mannen i "noen år". Er lov med hvilepauser du ;-)

Jeg ville ventet, men det er mest fordi jeg ville syntes det var synd å risikere tre barn med tre fedre, og alenemor-status. Sånt er pinlig!

Anonymkode: 196fc...77c

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør at akkurat denne mannen er den rette? De to før han, skulle du bli gammel også med de? Beklager, men det hadde jeg aldri gjort. Man må ikke få barn med alle man møter.

Anonymkode: 3fd63...322

Altså 10 år og 6 år er jo ikke akkurat ons. Han siste stakk.

Anonymkode: ab064...183

Skrevet

Jeg er gravid med barn nr 4. Og dette er 3 mannen min. Han første fikk jeg 2 barn med ganske tett og jeg var veldig ung, visste seg etterkvart at han var alkoholiker, voldelig og manipulerande, vi var sammen 8 år før jeg brøt ut av forholdet. Da jeg var 23 møtte jeg en ny mann, ble uplanlagt gravid da vi hadde vert sammen i ca 2 år, vi var sammen i 6 år, men han vat en barnslig dust som flørtet med andre damer både på fest og meldinger😐 i en alder av 30 møtte jeg drømmemannen, vi har vert sammen i snart 2 år og beby på vei😃 jeg ville ha barn og han ville ha barn så hvorfor ikke?? Ingen har sagt noe eller dømt meg eller han, folk må få gjøre som dem vil😄

Anonymkode: ee244...e69

Skrevet

Minste er 5, dere var sammen i 6 år og han forlot dere når barnet var lite. Sånn ca 8-9 år siden dere ble sammen da. Før det var du sammen med en i 10 år. Du er33 år. Fant første drømmemannen når du var 14 år??

Anonymkode: fc5e0...5ce

Skrevet

Ikke lev livet ut fra ha andre vil tenke om deg.

Jeg venter barn nr 3 med mann nr 3. Livet ble ikke slik jeg hadde trodd! Her er det 8 år mellom barn nr 1 og barn nr 2.

Er gift og godt etablert nå så folk får tenke hva de vil.

Anonymkode: a4529...a47

Skrevet

helt greit. har det sånn selv, elsdeguttens far døde når han var 6 uker, han er i dag 12, jenta mi på 6 sin far dro når jeg var gravid, og så seg ikke tilbake, når barna mine var 1 og 7 traff jeg min nåværende mann, vi giftet oss i sommer og venter vårt første barn i februar,men han funker som far for de 2 elsde og, og de forguder hverandre, det blir nok et til etter dette barnet også

Anonymkode: b0ba1...f7e

Skrevet

Jeg kjenner en som venter barn nr 3 med mann nr 3, de barna hun har er 5 og 2, vært sammen med nye mannen nesten et år..ingen utdannelse, ikke egen bolig og lav inntekt.

Jeg fatter det ikke.

Anonymkode: 4e08d...fe9

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner en som venter barn nr 3 med mann nr 3, de barna hun har er 5 og 2, vært sammen med nye mannen nesten et år..ingen utdannelse, ikke egen bolig og lav inntekt.

Jeg fatter det ikke.

Fatter du ikke at hun må få lov å ha et kjærlighetsbarn med mannen i sitt liv for å bli ordentlig lykkelig i mammahjertet sitt?😀

Skrevet

Venter barn nr 3, med far nr 3, driter langt i hva andre tenker. Det er mitt liv og jeg gleder meg veldig :) Er også heldig som får en stor familie.

Anonymkode: 6dcc0...bbc

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venter barn nr 3, med far nr 3, driter langt i hva andre tenker. Det er mitt liv og jeg gleder meg veldig :) Er også heldig som får en stor familie.

Ja, stor blir den med tanke på alle du skal koble inn. Feriekabalen blir en drøm,  tenker jeg, med far 1,2 og 3 og deres nye koner, exkoner og barn og stesøsken,  halvsøsken,  besteforeldre og alle de andre. Og dere vil jo aldri ha problemer med å lage mange ringer rundt juletreet,  heller.  The more the merrier. 

Skrevet
Akkurat nå, amandine skrev:

Ja, stor blir den med tanke på alle du skal koble inn. Feriekabalen blir en drøm,  tenker jeg, med far 1,2 og 3 og deres nye koner, exkoner og barn og stesøsken,  halvsøsken,  besteforeldre og alle de andre. Og dere vil jo aldri ha problemer med å lage mange ringer rundt juletreet,  heller.  The more the merrier. 

Vi alle kommer faktisk godt overens? so whats the problem? :) Ja vi har faktisk felles ferie, og de begge fedrene har også fått barn med andre :)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi alle kommer faktisk godt overens? so whats the problem? :) Ja vi har faktisk felles ferie, og de begge fedrene har også fått barn med andre :)

Så fint, da!

Skrevet
1 minutt siden, amandine skrev:

Så fint, da!

Ja der ble du skuffet gitt..

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja der ble du skuffet gitt..

Overhodet ikke, men jeg er så takknemlig for at jeg slipper den suppa selv, og jeg ville aldri heller utsatt barna for det.  Og jeg nekter å tro at dere drar på ferie alle sammen. Du og din nåværende pluss to ekser, deres to nåværende koner pluss sikkert deres ekskoner og dine barn pluss alle dine barns søsken på alle kanter..  Det er jo et helt charterfly med pur lykke, garantert.  Og i og med at to tidligere forhold har røket ( du gir ikke inntrykk av å være enke? Og siden alle er så gode venner er det ikke vold eller annet alvorlig som ligger bak bruddene heller) er det vel statistisk sett en ganske høy risiko for at du ender med nytt brudd.  Hva når du treffer drømmemannen igjen?  Kjærlighetsbarn nr 4?

Skrevet
28 minutter siden, amandine skrev:

Fatter du ikke at hun må få lov å ha et kjærlighetsbarn med mannen i sitt liv for å bli ordentlig lykkelig i mammahjertet sitt?😀

Jo, det er noe sånt😉😂

Selv fatter jeg som sagt ikke at det går an, det er bare idiotisk!

Skrevet
4 minutter siden, amandine skrev:

Overhodet ikke, men jeg er så takknemlig for at jeg slipper den suppa selv, og jeg ville aldri heller utsatt barna for det.  Og jeg nekter å tro at dere drar på ferie alle sammen. Du og din nåværende pluss to ekser, deres to nåværende koner pluss sikkert deres ekskoner og dine barn pluss alle dine barns søsken på alle kanter..  Det er jo et helt charterfly med pur lykke, garantert.  Og i og med at to tidligere forhold har røket ( du gir ikke inntrykk av å være enke? Og siden alle er så gode venner er det ikke vold eller annet alvorlig som ligger bak bruddene heller) er det vel statistisk sett en ganske høy risiko for at du ender med nytt brudd.  Hva når du treffer drømmemannen igjen?  Kjærlighetsbarn nr 4?

Okay :P jeje.. godt du fikk det ut ihvertfall... :) Mye man skal henge seg opp i gitt..

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Minste er 5, dere var sammen i 6 år og han forlot dere når barnet var lite. Sånn ca 8-9 år siden dere ble sammen da. Før det var du sammen med en i 10 år. Du er33 år. Fant første drømmemannen når du var 14 år??

Anonymkode: fc5e0...5ce

Var oss fra jeg var 15:) var ikke sammen i fullt 10 og 6 år, men var ikke mange mnd ifra derfor rundet jeg til ett helt tall:) 

Hi

Skrevet

Takk for svar dere:) 

Greit å vite at vi er flere. Noen ting her i livet ble ikke som planlagt nei, men er ikke noe jeg kan gjøre med akkurat det. Føler jeg må fortsette å leve selv om, og ønsker ikke å begrense livet vårt heller, spesielt ikke når det er på bakgrunn av hva andre måtte mene, for det er jo strengt tatt ikke deres liv, men vårt:) 

Håper det går veien for dere andre også:) 

hi

Skrevet

Greit å vite at vi er flere. Noen ting her i livet ble ikke som planlagt nei, men er ikke noe jeg kan gjøre med akkurat det. Føler jeg må fortsette å leve selv om, og ønsker ikke å begrense livet vårt heller, spesielt ikke når det er på bakgrunn av hva andre måtte mene, for det er jo strengt tatt ikke deres liv, men vårt:) 

hi

Hvor spør du hva andre folk mener da?Hvis du ikke er interessert i svarene?

Anonymkode: f0589...3b0

Skrevet

hi

Gjør det som passer deg og din familie best. Så lenge dere er lykkelige og barna og den nye mannen går godt overens, så sier jeg kjør på. At du valgte "feil" da du var ung skal ikke ødelegge for at din nåværende mann skal gå glipp av gleden ved å få egne barn?

Husk at her inne er det helt uaktuelt å skille seg så lenge mannen ikke er voldelig/ økonomisk utroskap. Ikke en gang utroskap er god bok grunn for enkelte. Lurer på hvorfor ikke hele vår generasjon har blitt psykisk ustabile, ettersom de fleste har skilte foreldre. 

Anonymkode: 47ee1...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...