Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #77 Skrevet 28. desember 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Greit, OK, ALT ER MIN FEIL! Sykelig sjalu dame som ødelegger alt! Stakkars sambo som er et offer for min psykopati!! At han oppfører seg EKSTREMT merkelig i perioder er heeeelt normalt i følge dere! Liker bilder av pene damer her og der. Inklusive damer han har hatt sex med SAMTIDIG som han kjente meg! Sender snaps til nabodamer, drikker "to glass" vin alene. Klikker på meg og TRUER med brudd hele tiden. Han er helt klart over meg for lengst! Det forklarer jo oppførselen hans!! Anonymkode: c9fbb...d95 Hvis du mot formodning ikke troller, så viser denne meldingen tydelig at du er usikker. At du er sjalu, det er det absolutt ingen tvil om. Om du er psykelig sjalu, det er det ingen av oss som kan vite. Hvis mannen din ikke har rotet eller ligget med andre etter dere ble sammen så er du sykelig sjalu. Hvis han har gjort det så har du grunn til å føle den sjalusien. Men om han har vært utro eller om han ønsker å være det - eller ikke... det spiller ingen rolle lenger. Uansett hva som ligger bak så er forholdet deres pr. i dag dødt. Du vet det, og det er derfor du kjemper så hardt. Han vet det, derfor blir han sint, mister tenningen og trekker seg unna deg. Hvordan tror du han føler seg hvis du tar feil og han aldri har vært utro, ikke ønsker seg noen annen enn deg, og så beskylder du ham gang på gang for å legge seg etter andre damer, mistror alt han sier og tolker alt som at han er utro? Hvordan ville du følt det om situasjonen var motsatt? Har du i det hele tatt tenkt den tanken? Som flere andre sier, det kveler og dreper alle følelser man har for partneren når man urettmessig får slike anklager mot seg. Da ønsker man seg bare bort, og da sier man det man føler, nemlig at hvis slike urimelige beskyldninger og oppførsel fra din side ikke slutter, da er det bedre at dere går hver til dere. Og hvis han har vært utro, da er oppførselen hans et forsvar, han forsøker å legge skylden på deg, og han bruker trusler om brudd som en manipulasjon for å holde på deg så lenge han synes det er greit å ha deg hjemme og andre på si. Da er sjalusien din berettiget, og mistankene dine ville være riktige. Men du vet ikke om det er det ene eller det andre som er fakta. Faktum er likevel at det er nesten umulig for han å bevise sin uskyld hvis han har vært trofast mot deg etter dere ble sammen. Men det spiller ikke lenger noen rolle om han har vært utro eller ønsker å være utro. Forholdet deres ligger på ryggen i krampetrekninger, enten det er det ene eller andre som ligger bak. Videre er det tydelig at dere begge er elendige på kommunikasjon. Eller, dere er i hvert fall elendig når det kommer til å kommunisere med hverandre. Slik forholdet er nå så har dere to valg. Enten avslutte forholdet her og nå. Eller komme dere så fort som mulig til parterapi for å lære dere å kommunisere og rydde opp i forholdet. Dere er to i det forholdet, og uansett hva som ligger bak så har dere vært sammen om veien frem til der dere står i dag - med lite eller ingen tillit til hverandre. Hvis han ikke har vært utro mot deg, da er du sykelig sjalu, og da må du for din egen del - uavhengig av ham - søke profesjonell hjelp, hvis ikke vil du ikke bare ødelegge dette forholdet pga. din ev. sykelige sjalusi, men også dine fremtidige forhold. Om dere begge egentlig ønsker å redde forholdet så ringer dere familievernkontoret i morgen og bestiller time for å rydde opp i forholdet og for å lære dere å kommunisere med hverandre. Men da må begge ønske det og være villig til å ta de vanskelige samtalene og anerkjenne de vanskelige følelsene, for bare da kan dere ev. komme dere videre. Parterapi nå! Og for guds skyld - bruk prevensjon inntil dere ev. har funnet ut av ting. Ikke sett et uskyldig barn inn i alt dette usunne rotet dere lager av livene deres! Anonymkode: ddfef...506
*Miss Marple* Skrevet 28. desember 2017 #78 Skrevet 28. desember 2017 Få nå for Guds skyld ikke unger inn i dette kaoset deres!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #79 Skrevet 28. desember 2017 Jeg tror du er så redd for å miste han at du rett og slett har blitt litt sprø..? Jeg pleier å tenke at om mannen min er utro, så er det faktisk ingenting jeg kan gjøre med det. Jeg hadde en eks som var veldig sjalu. Han beskyldte meg for å flørte med andre hele tiden, selv om jeg ikke gjorde det. Husker at jeg tenkte at jeg jammen meg liksågodt kunne gjort det, fordi jeg ble jo beskyldt for det uansett. Tillit er veldig viktig, og jeg synes det er trist at du har så lite tillit til ham. Det må være trist for han også, ikke minst. Du må være din egen person og la han leve sitt liv - du kan ikke stoppe han. Vær en bra kjæreste og han vil være bra tilbake. Anonymkode: c4a09...010
frk Nilsen Skrevet 28. desember 2017 #80 Skrevet 28. desember 2017 (endret) 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva med det at han ofte ikke orker sex? Før hadde vi mye oftere sex, og jeg vet at han liker det. Man går ikke fra å elske det og å ha stort behov nesten hver dag til å ikke orke. Jeg tror han får behovet dekt et annet sted, men når jeg hinter om det så bare klikker han på meg, ber meg holde kjeft, og går ofte til sofaen mens han mumler om at jeg "er klin gæærn, orker ikke mer" osv. Jeg ser ikke på det som at han er interessert i å løse noe som helst, og jeg tror han bare går og venter på å dra fra meg. Da er det ikke rart om han allerede begynner å få kontakt med andre så han har noe å gå til. Anonymkode: c9fbb...d95 Seriøst, jeg hadde mistet lysten om mannen min hadde vært en bitteliten brøkdel sjalu og eiesyk som du. Jeg har dumpet kjærester som ikke når deg til anklene en gang (og det er ikke positivt ment) Endret 28. desember 2017 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #81 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Nordisk skrev: What she said. Dette er bare noen som vet hvordan hun skal få DIB-damene til å tenne på alle pluggene. Begynner å mistenke det jeg også.... Dette var bare FOR ekstremt.... Anonymkode: ccd32...bc3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #82 Skrevet 28. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har også kvinnelige kolleger og naboer og slikt på Snapchat, men han har aldri bedt meg om å skaffe meg Snapchat. Jeg har kun Twitter, ingen andre ting på sosiale medier. Eller, nå har jeg FB, da. Men sambo vil ikke godta venneforespørselen min siden han sier jeg har en sykelig adferd der jeg "scanner profilen og venninnene hans", og han er redd jeg kan kontakte dem. Han bruker mot meg at jeg truet litt med å kontakte ei han jobbet med for to år siden, fordi jeg mistenkte noe. Jeg gikk aldri så langt at jeg kontaktet henne, men jeg sa til ham at jeg kom til å gjøre det. Jeg synes det er mistenkelig at han ikke vil at vi skal være venner på FB, det er som om han skjuler noe. Jeg vet at broren min og han er venner, men det betyr ikke at broren min kan se alt heller. Det vet jeg ikke. Anonymkode: c9fbb...d95 Du er jo helt koko. Herregud. Skjønner godt at han ikke vil være venn med deg, han hadde følt seg stalket. Du er helt sprø. Anonymkode: d8f2c...464
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #83 Skrevet 29. desember 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begynner å mistenke det jeg også.... Dette var bare FOR ekstremt.... Anonymkode: ccd32...bc3 Jeg har svart seriøst hele veien, men begynner å ane ugler i mosen nå. Men det er ikke fordi det er for ekstremt til å tro på. Min eks var som sagt nøyaktig slik, kanskje til og med litt verre. Det er ikke før etter at jeg gikk fra han at jeg ser hvor ekstremt det var, og hvor mye jeg gjorde i livet mitt for å tilpasse meg sjalusien hans. Først nå flere år etter bruddet, føler jeg at jeg har blitt den jeg egentlig er igjen. Så jeg velger å se på det sånn, at selv om HI skulle vise seg å være et troll, så er det en reell situasjon for folk der ute, både kvinner og menn. Anonymkode: 2e0af...64e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #84 Skrevet 29. desember 2017 Du er sjalu. Anonymkode: 8eacc...035
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #85 Skrevet 29. desember 2017 Hei, Etterhvert som jeg leser ser jeg at du er veldig sjalu av deg. Sjalu er en vond følelse, og det er faktisk lov å være det! Det er ingen tabu! Men; hvordan du legger det frem, så virker du ekstremt og sykelig sjalu. Jeg tror din sjalusi bunner i at du ikke har fått snakket ut og definert forholdet deres i fra starten. Jeg tror ikke det er greit for deg at han lå med en annen kvinne når dere nettopp hadde vært intime med hverandre, selv om dere var enige om å ikke gå for fort frem. Dette er ikke du ferdig med! Du tolker nå alt verst mulig! Hvordan han ser på damene, hvordan han pynter seg på jobbturer, at han ønsker mindre sex. Tenk deg om: tenner du på alle de menn du ser som du smiler og ler til? Ønsker du å kle deg pent fordi du ønsker å ligge med kollegaene på jobben når du skal på jobbtur? Om du hadde blitt anklaget for å ville ha sex med andre hele tiden,-hadde du orket å ha sex med kjæresten din? Jeg tror ikke det... Det er ingen tvil om at dere må snakke sammen! Skriv opp en liste om hva som må til for at dere skal få det bedre med hverandre om du har lyst å fortsette forholdet. Begynn med deg selv! Ikke anklag kjæresten din, men vær ydmyk! Be om en ny start! Tillitt er grunnpilaren i et forhold! Det må hele tiden jobbes med. Du må tillate han å kunne leve sitt liv uten at du skal være en kontrollør og mistenksom! Det er slitsom både for deg og for han, og det vil heller ikke komme noe godt ut av det! Lykke til ❤️ Anonymkode: 5b2e2...437
Hannasbananas Skrevet 29. desember 2017 #86 Skrevet 29. desember 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva med det at han ofte ikke orker sex? Før hadde vi mye oftere sex, og jeg vet at han liker det. Man går ikke fra å elske det og å ha stort behov nesten hver dag til å ikke orke. Jeg tror han får behovet dekt et annet sted, men når jeg hinter om det så bare klikker han på meg, ber meg holde kjeft, og går ofte til sofaen mens han mumler om at jeg "er klin gæærn, orker ikke mer" osv. Jeg ser ikke på det som at han er interessert i å løse noe som helst, og jeg tror han bare går og venter på å dra fra meg. Da er det ikke rart om han allerede begynner å få kontakt med andre så han har noe å gå til. Anonymkode: c9fbb...d95 Du ER jo klin gæren! Hvis min mann til stadighet hadde «hintet» om at jeg fikk dekket mine seksuelle behov andre steder, så hadde ikke det vært en turn on, i hvert fall. Tvert imot!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #87 Skrevet 29. desember 2017 du er ganske syklig sjalu ja Anonymkode: a13c9...e6f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #88 Skrevet 29. desember 2017 Enten troller du, eller så er du psyk. Jeg håper for din og den stakkars mannen at det første er riktig. Anonymkode: 282cd...bb4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #89 Skrevet 29. desember 2017 Jeg hadde blitt mer redd om mannen min hadde begynt å "forsvare" seg på en rolig måte enn om han hisset seg opp hvis jeg for alvor hadde trodd han var utro.. likes på Facebook bilde betyr lite. Endten har det kommet opp på veggen og han har trykket like eller om han har studert bilde for å så trykke like betyr ikke noe. Skriver han derimot "sexy du var der" som en kommentar kan du begynne å spørre. Snapchat sender min mann hele tiden. Jeg aner ikke til hvem.. men vet han har mange damer på vennelista. Lite sex lyst kommer nok av å bli anklaget for å være utro, samtidig som at forelskelsen er over og som da nornalt sett fører til mindre sex. At han pynter seg for å på jobb ting, men samtidig går i pysj bukse hjemme betyr at han slapper av. Hvordan går du kledd hjemme? Du må slappe av. Mannen din er nok ikke utro.. Han er normal. Anonymkode: 215c3...e2a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #90 Skrevet 29. desember 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenk om jeg har rett? Anonymkode: c9fbb...d95 Tenk om du ikke har det da. Seriøst , mannen din må ha det slitsomt Anonymkode: dbd09...de5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #91 Skrevet 29. desember 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Greit, OK, ALT ER MIN FEIL! Sykelig sjalu dame som ødelegger alt! Stakkars sambo som er et offer for min psykopati!! At han oppfører seg EKSTREMT merkelig i perioder er heeeelt normalt i følge dere! Liker bilder av pene damer her og der. Inklusive damer han har hatt sex med SAMTIDIG som han kjente meg! Sender snaps til nabodamer, drikker "to glass" vin alene. Klikker på meg og TRUER med brudd hele tiden. Han er helt klart over meg for lengst! Det forklarer jo oppførselen hans!! Anonymkode: c9fbb...d95 Hehehehe...du bør ta deg en tur ut av din forskudde verden og sjekke inn i de normales verden. Ingenting av det du nevner er ekstremt mistenkelig, det er ikke engang litt mistenkelig. Det som er merkelig er at du ikke forstår at du lider av et forskrudd virkelighetsbilde og enda mer merkelig er det at din samboer ikke har brutt med deg for lenge siden. Anonymkode: 283a8...c1b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #92 Skrevet 29. desember 2017 Dere har ikke barn eller ? Anonymkode: dbd09...de5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #93 Skrevet 29. desember 2017 Håper virkelig dette er trolling, ellers har jeg oppriktig vondt av mannen din...... Anonymkode: 87d3e...78e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #94 Skrevet 29. desember 2017 Håper du tar til deg svarene du får her, hi. Du fremstår som sykelig sjalu, og det orker ikke folk å leve med. Ikke få barn sammen! Anonymkode: cb429...25a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #95 Skrevet 29. desember 2017 Nei, ikke få barn! Ikke tro at et barn vil redde forholdet og få han til å bli. Anonymkode: 5353a...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #96 Skrevet 1. januar 2018 Hvor forsvant hi? Anonymkode: 215c3...e2a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #97 Skrevet 1. januar 2018 Er helt tydelig at du ikke skjønner hvordan fb fungerer. 😂 Anonymkode: 57647...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå