Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #26 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenk om det er grunn til mistankene mine? Det er litt rart at han har to nabodamer på Snapchat, men aldri har bedt meg ordne meg det. Jeg aner jo ikke hva de sender til hverandre, for det er jo kun de som ser bildene, og det kan ikke lagres! Anonymkode: c9fbb...d95 Har han noen gang gitt deg ordentlig grunn til mistanke? Anonymkode: 6d75d...38d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #27 Skrevet 28. desember 2017 Jeg vet heller ikke hva typen min driver med på diverse sosiale medier. Jeg vet han snapper en del med kvinnelige kolleger, men jeg stoler faktisk på han så jeg bryr meg ikke. For at et forhold skal fungere må man ha tillit til hverandre. Fortsetter du slik uten GODE grunner til mistanke, risikerer du å ødelegge forholdet. Et forhold uten tillit kommer aldri til å vare på sikt. Anonymkode: 5353a...3b4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #28 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har han noen gang gitt deg ordentlig grunn til mistanke? Anonymkode: 6d75d...38d Han lå med en annen etter å ha blitt kjent med meg. Selv om vi ikke var sammen, jada. Jeg ser det som at han er åpen for å ha flere samtidig. Mobilen hans piper innimellom mye. Han har den fremme og jeg KAN ta den om jeg vil, men gjør det ikke. Men jeg synes han i perioder er mye opptatt med mobilen. Noen ganger når vi ikke er hjemme samtidig kan jeg ringe ham og han svarer først en halvtime senere. Da kan han si sånn "nei altså jeg holdt på med matlaging" men jeg har jo sett ham ha mobilen ved siden av seg på kjøkkenet andre ganger. Han har to nabokoner på Snapchat, men aldri bedt meg om å skaffe meg det. Jeg tror spesielt hun ene liker ham litt, selv om hun er gift og vi kjenner ekteparet relativt godt. Jeg synes hun ser på ham på en spesiell måte. Anonymkode: c9fbb...d95
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #29 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han lå med en annen etter å ha blitt kjent med meg. Selv om vi ikke var sammen, jada. Jeg ser det som at han er åpen for å ha flere samtidig. Mobilen hans piper innimellom mye. Han har den fremme og jeg KAN ta den om jeg vil, men gjør det ikke. Men jeg synes han i perioder er mye opptatt med mobilen. Noen ganger når vi ikke er hjemme samtidig kan jeg ringe ham og han svarer først en halvtime senere. Da kan han si sånn "nei altså jeg holdt på med matlaging" men jeg har jo sett ham ha mobilen ved siden av seg på kjøkkenet andre ganger. Han har to nabokoner på Snapchat, men aldri bedt meg om å skaffe meg det. Jeg tror spesielt hun ene liker ham litt, selv om hun er gift og vi kjenner ekteparet relativt godt. Jeg synes hun ser på ham på en spesiell måte. Anonymkode: c9fbb...d95 Ingenting av de der tingene er noen grunn til å mistenke han for noe som helst Anonymkode: 6d75d...38d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #30 Skrevet 28. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenk om det er grunn til mistankene mine? Det er litt rart at han har to nabodamer på Snapchat, men aldri har bedt meg ordne meg det. Jeg aner jo ikke hva de sender til hverandre, for det er jo kun de som ser bildene, og det kan ikke lagres! Anonymkode: c9fbb...d95 At du tør å leve er for meg et stort mysterium. Det nytter ikke å lage profil på Facebook 10 år etter lanseringen og gå helt av skaftet pga noen likes. Jeg skjønner samboeren din godt ved å ikke bli venn med deg der. Anonymkode: 5b317...d66
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #31 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han lå med en annen etter å ha blitt kjent med meg. Selv om vi ikke var sammen, jada. Jeg ser det som at han er åpen for å ha flere samtidig. Mobilen hans piper innimellom mye. Han har den fremme og jeg KAN ta den om jeg vil, men gjør det ikke. Men jeg synes han i perioder er mye opptatt med mobilen. Noen ganger når vi ikke er hjemme samtidig kan jeg ringe ham og han svarer først en halvtime senere. Da kan han si sånn "nei altså jeg holdt på med matlaging" men jeg har jo sett ham ha mobilen ved siden av seg på kjøkkenet andre ganger. Han har to nabokoner på Snapchat, men aldri bedt meg om å skaffe meg det. Jeg tror spesielt hun ene liker ham litt, selv om hun er gift og vi kjenner ekteparet relativt godt. Jeg synes hun ser på ham på en spesiell måte. Anonymkode: c9fbb...d95 Ingen gode grunner. Slutt å overanalyser! Slik kan alle finner grunner til å være mistenksomme til partneren sin. Anonymkode: 5353a...3b4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #32 Skrevet 28. desember 2017 Jeg tenker noen ganger at han får behovet for sex dekt et annet sted, for det hender ganske ofte at han sier han er sliten og heller vil bare kose, eller rett og slett sove. Når jeg hinter om at han kanskje får behovet dekt hos noen andre så klikker han på meg og kaller meg sykelig sjalu med en gang, og så er den diskusjonen ferdig liksom. Det hender han legger seg på sofaen fordi han ikke orker bråk, sier han. Jeg føler ikke at han tar mistankene mine på alvor. Han blir sint og sier jeg må stole på ham, men jeg er usikker. Han kler seg ofte fint når han skal på spesielle møter med jobben, men når han kommer hjem til meg er det på med pysjbukse. Det er ofte damer på disse møtene også. Anonymkode: c9fbb...d95
Pengetreet Skrevet 28. desember 2017 #33 Skrevet 28. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenk om det er grunn til mistankene mine? Det er litt rart at han har to nabodamer på Snapchat, men aldri har bedt meg ordne meg det. Jeg aner jo ikke hva de sender til hverandre, for det er jo kun de som ser bildene, og det kan ikke lagres! Anonymkode: c9fbb...d95 1. Tenk om du selv kan ta ansvar for følelsene dine og ikke kvele mannen med mistenksomheten din? 2. Nei, det er ikke rart. 3. Nei det vet du ikke, og i normale sunne forhold så lever man fint med det. Du har to valg. Enten går du fra han fordi du ikke stoler på han (event han går fra deg når han blir lei kontrollbehovet ditt) eller du innser at det er du som eier problemet og kun du kan fikse det. Å stole på noen er et valg. Ingen av de tingene du har ramset opp i denne tråden er urovekkende.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. desember 2017 #34 Skrevet 28. desember 2017 Den dagen mannen min begynner å diktere hva jeg skal like og hvem jeg skal være venn med på Facebook, er dagen jeg ber ham ta en tur til psykolog. Og den dagen han logger seg på på MIN profil for å overvåke og snoke, er dagen han ryker på huet og ræva ut.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #35 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tenker noen ganger at han får behovet for sex dekt et annet sted, for det hender ganske ofte at han sier han er sliten og heller vil bare kose, eller rett og slett sove. Når jeg hinter om at han kanskje får behovet dekt hos noen andre så klikker han på meg og kaller meg sykelig sjalu med en gang, og så er den diskusjonen ferdig liksom. Det hender han legger seg på sofaen fordi han ikke orker bråk, sier han. Jeg føler ikke at han tar mistankene mine på alvor. Han blir sint og sier jeg må stole på ham, men jeg er usikker. Han kler seg ofte fint når han skal på spesielle møter med jobben, men når han kommer hjem til meg er det på med pysjbukse. Det er ofte damer på disse møtene også. Anonymkode: c9fbb...d95 Du må være er troll. Ingen oppfører seg sånn som deg. Altså da hadde mannen din reist for lengst Anonymkode: 5b317...d66
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #36 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker noen ganger at han får behovet for sex dekt et annet sted, for det hender ganske ofte at han sier han er sliten og heller vil bare kose, eller rett og slett sove. Når jeg hinter om at han kanskje får behovet dekt hos noen andre så klikker han på meg og kaller meg sykelig sjalu med en gang, og så er den diskusjonen ferdig liksom. Det hender han legger seg på sofaen fordi han ikke orker bråk, sier han. Jeg føler ikke at han tar mistankene mine på alvor. Han blir sint og sier jeg må stole på ham, men jeg er usikker. Han kler seg ofte fint når han skal på spesielle møter med jobben, men når han kommer hjem til meg er det på med pysjbukse. Det er ofte damer på disse møtene også. Anonymkode: c9fbb...d95 Hvis du ikke skjerper deg, så kommer han til å bli lei, og da går kanskje all mistenksomhet troll i ord Anonymkode: 6d75d...38d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #37 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker noen ganger at han får behovet for sex dekt et annet sted, for det hender ganske ofte at han sier han er sliten og heller vil bare kose, eller rett og slett sove. Når jeg hinter om at han kanskje får behovet dekt hos noen andre så klikker han på meg og kaller meg sykelig sjalu med en gang, og så er den diskusjonen ferdig liksom. Det hender han legger seg på sofaen fordi han ikke orker bråk, sier han. Jeg føler ikke at han tar mistankene mine på alvor. Han blir sint og sier jeg må stole på ham, men jeg er usikker. Han kler seg ofte fint når han skal på spesielle møter med jobben, men når han kommer hjem til meg er det på med pysjbukse. Det er ofte damer på disse møtene også. Anonymkode: c9fbb...d95 Hva mener du han skal gjøre for å ta mistankene dine på alvor? Anonymkode: 6d75d...38d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #38 Skrevet 28. desember 2017 Du er helt sykt sjalu, HI. Og for hver gang du prøver å forklare, så blir det et hakk verre og mer intenst. Min eksmann var som deg. Det er en av hovedgrunnene til at han er eksmann. Jeg orket ikke leve slik. Det er helt vanvittig slitsomt og jeg tror ikke noen klarer det i lengden. Søk hjelp for den sykelige sjalusien din. Anonymkode: 2e0af...64e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #39 Skrevet 28. desember 2017 Du må roe deg noen hakk eller tre eller ti! Hadde min mann styrt på som deg hadde jeg fått klaustrofobi. Du legger alt for mye i en "like". Mannen min fikk Snapchat lenge før meg. Jeg fikk da vår eldste datter fikk. Han har aldri bedt meg skaffe det. Det høres ut som om du ikke kjenner til normal kutyme på sosiale medier. Do learn them! Anonymkode: b47b6...bbf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #40 Skrevet 28. desember 2017 Her skyter du laaangt over mål. Du har enda ikke helt skjønt hvordan sosialemedier fungerer. Man liker bilder og skroller videre. Det er en KOSELIG ting, ikke en flørt i seg selv. Du virker å være svært sjalu som type, og din "overlevelses" taktikk har muligvis vært å ikke være på sosialemedier tidligere. Jeg tror jammen du bør gå tilbake til det. Sjalusi er for meg en dealbreaker i alle slags former. Håper din samboer ikke er like enig med meg. Jeg er som en lenger opp her som møter ekser gir dem både klem og en muss og kan godt ta en kaffe eller to med de. Men det betyr ikke at jeg har lyst på de fortsatt, og de heller ikke på meg. Om min nåværende samboer skulle bli sjalu så synd for han da blir han fort å få en grunn for å bli det. Det er den største, aller største, turn off for meg. Anonymkode: 277a0...4d2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #41 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker noen ganger at han får behovet for sex dekt et annet sted, for det hender ganske ofte at han sier han er sliten og heller vil bare kose, eller rett og slett sove. Når jeg hinter om at han kanskje får behovet dekt hos noen andre så klikker han på meg og kaller meg sykelig sjalu med en gang, og så er den diskusjonen ferdig liksom. Det hender han legger seg på sofaen fordi han ikke orker bråk, sier han. Jeg føler ikke at han tar mistankene mine på alvor. Han blir sint og sier jeg må stole på ham, men jeg er usikker. Han kler seg ofte fint når han skal på spesielle møter med jobben, men når han kommer hjem til meg er det på med pysjbukse. Det er ofte damer på disse møtene også. Anonymkode: c9fbb...d95 Å herregud, du har større problemer enn jeg trodde... Dette er ditt problem, din sykelige sjalusi, ditt kontrollbehov, din lave selvtillit og lave selvfølelse. Hvis du ikke stoler på mannen, så får du gå fra han. Ellers får du ta tak i problemene dine. Rart at han har holdt ut med din sykelige sjalusi så lenge, han kommer til å forlate deg en dag, for det du skriver er ekstremt. Anonymkode: 74e9e...e39
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #42 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du må være er troll. Ingen oppfører seg sånn som deg. Altså da hadde mannen din reist for lengst Anonymkode: 5b317...d66 Jeg er IKKE et troll! Han har flere ganger truet meg med å gå fra meg. Jeg er bare ikke enig i at jeg er sykelig sjalu. Jeg tror han ser på meg værre enn jeg faktisk er, og det er litt mistenksomt at han reagerer så skarpt og sint i stedet for å sette seg ned og ta meg i hendene og betrygge meg. Men....jeg skjønner jo av det jeg leser her at alle er enige i at det er mitt problem. Jeg liker ikke at han truer så lett med brudd. Det får meg til å tenke at han ikke bryr seg noe særlig om oss lengre, og at han venter på en unnskyldning til å flytte ut. Men igjen, det kan jo hende han har grunner jeg ikke ser, siden alle dere ser dem... Anonymkode: c9fbb...d95
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #43 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg er IKKE et troll! Han har flere ganger truet meg med å gå fra meg. Jeg er bare ikke enig i at jeg er sykelig sjalu. Jeg tror han ser på meg værre enn jeg faktisk er, og det er litt mistenksomt at han reagerer så skarpt og sint i stedet for å sette seg ned og ta meg i hendene og betrygge meg. Men....jeg skjønner jo av det jeg leser her at alle er enige i at det er mitt problem. Jeg liker ikke at han truer så lett med brudd. Det får meg til å tenke at han ikke bryr seg noe særlig om oss lengre, og at han venter på en unnskyldning til å flytte ut. Men igjen, det kan jo hende han har grunner jeg ikke ser, siden alle dere ser dem... Anonymkode: c9fbb...d95 Kanskje det er like greit at dere gjør det slutt. Du klarer tydeligvis ikke å stole på ham, og han er allerede drittlei av å bestandig bli beskyldt for å være utro uten grunn. Ikke rart han blir irritert og ike orker mer. Du bør vurdere å skaffe deg psykologisk hjelp. Ellers kommmer du til å fortsette samme løpet i neste forhold. Anonymkode: 5353a...3b4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #44 Skrevet 28. desember 2017 Huffsann! At jeg ikke hadde tenkt på det! Jeg må slutte å 'Like' bilder som en av mine exer (eller andre mannlige venner)har lagt ut på Facebook. Og Gud bede, hva har jeg trykket likt på det siste året!?! Dette er unødvendig drama. Jeg har mange mannlige venner på Facebook, jeg var faktisk ute med en i går. Min kjæreste håpet at vi hadde en fin stund sammen, I morgen skal han treffe ei venninne. Anonymkode: f0021...b08
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #45 Skrevet 28. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er IKKE et troll! Han har flere ganger truet meg med å gå fra meg. Jeg er bare ikke enig i at jeg er sykelig sjalu. Jeg tror han ser på meg værre enn jeg faktisk er, og det er litt mistenksomt at han reagerer så skarpt og sint i stedet for å sette seg ned og ta meg i hendene og betrygge meg. Men....jeg skjønner jo av det jeg leser her at alle er enige i at det er mitt problem. Jeg liker ikke at han truer så lett med brudd. Det får meg til å tenke at han ikke bryr seg noe særlig om oss lengre, og at han venter på en unnskyldning til å flytte ut. Men igjen, det kan jo hende han har grunner jeg ikke ser, siden alle dere ser dem... Anonymkode: c9fbb...d95 Nei, det er faktisk ikke det MINSTE rart at han reagerer så skarpt, ut fra det jeg leser om deg og hvordan du tenker. Du trenger ikke være enig. Men et enstemmig DIB (og det er uhyre sjeldent i seg selv), samt din mann syns du er det. Da mangler det på selvinnsikten. Anonymkode: 2e0af...64e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #46 Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er IKKE et troll! Han har flere ganger truet meg med å gå fra meg. Jeg er bare ikke enig i at jeg er sykelig sjalu. Jeg tror han ser på meg værre enn jeg faktisk er, og det er litt mistenksomt at han reagerer så skarpt og sint i stedet for å sette seg ned og ta meg i hendene og betrygge meg. Men....jeg skjønner jo av det jeg leser her at alle er enige i at det er mitt problem. Jeg liker ikke at han truer så lett med brudd. Det får meg til å tenke at han ikke bryr seg noe særlig om oss lengre, og at han venter på en unnskyldning til å flytte ut. Men igjen, det kan jo hende han har grunner jeg ikke ser, siden alle dere ser dem... Anonymkode: c9fbb...d95 Synes du virkelig at det er rart at han truer med å gå fra deg? Det du driver med, er jo nærmest psykisk terror, han må alltid vokte hva han sier og hva han gjør foor at du ikke skal få noen ville ideer som ikke henger på greip. Ser du ikke at du holde på å ødelegge forholdet deres? Anonymkode: 6d75d...38d
Pengetreet Skrevet 28. desember 2017 #47 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er IKKE et troll! Han har flere ganger truet meg med å gå fra meg. Jeg er bare ikke enig i at jeg er sykelig sjalu. Jeg tror han ser på meg værre enn jeg faktisk er, og det er litt mistenksomt at han reagerer så skarpt og sint i stedet for å sette seg ned og ta meg i hendene og betrygge meg. Men....jeg skjønner jo av det jeg leser her at alle er enige i at det er mitt problem. Jeg liker ikke at han truer så lett med brudd. Det får meg til å tenke at han ikke bryr seg noe særlig om oss lengre, og at han venter på en unnskyldning til å flytte ut. Men igjen, det kan jo hende han har grunner jeg ikke ser, siden alle dere ser dem... Anonymkode: c9fbb...d95 Han er drittlei og i grunnen er det utrolig at han har holdt ut så lenge. Sjalusien og kontrollbehovet er ditt problem, men du legger ansvaret for dine følelser på han, ser du ikke hvor urimelig det er? Skjerp deg eller du kommer til å miste han.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #48 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er faktisk ikke det MINSTE rart at han reagerer så skarpt, ut fra det jeg leser om deg og hvordan du tenker. Du trenger ikke være enig. Men et enstemmig DIB (og det er uhyre sjeldent i seg selv), samt din mann syns du er det. Da mangler det på selvinnsikten. Anonymkode: 2e0af...64e Og grunnen til at jeg kan si det ikke er rart at han reagerer slik, er at jeg har vært på hans side i et slikt forhold selv. Med en mann som trodde jeg ønsket å høvle over alle jeg ble venn med på Facebook, eller hvis jeg lo av noe noen sa. Det er helt vanvittig provoserende og irriterende. Og man blir sint. Man har gjerne prøvd seg på å være konstruktiv en gang, men det nytter ikke mot sykelig sjalusi. Og da blir man bare forbanna. For å si som jeg har sagt til min eksmann mange ganger: «Hvis du tror så fæle ting om meg, og tror jeg er i stand til å gjøre slike ting som dette. Hvorfor er du da sammen med meg?» Anonymkode: 2e0af...64e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #49 Skrevet 28. desember 2017 Høres ut for meg at du trenger bekreftelse på at du er den eneste for ham og at du trenger mer oppmerksomhet enn hva han gir deg akkurat nå. Og at du da blir enda mer usikker når han reagerer så sterkt istedet for å trygge deg. Anonymkode: 1e0bc...23c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #50 Skrevet 28. desember 2017 Dette er ikke noe å tenke på. Ikke legg noe i likes på facebook. Man liker i hytt og pine der! Jeg liker masse ting fra mine exer uten at det betyr en dritt. Snakker ikke med de ellers! Her er du sykelig sjalu. Anonymkode: a1254...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå