Gå til innhold

Ikm uke 4


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

På 19.1.2018 den 1.14, Milla1986 skrev:

Er på 9 dpo. Har ømme bryster, spesielt på sidene av brystene, har sensitive brystvorter og er uvel. Litt stikkinger nederst i magen. Føler det er så vanskelig å vite forskjell på pms og graviditetstegn da det virker som det kan være så like tegn! Hadde egentlig tenkt å ikke teste før IKM denne runden, men mannen vil gjerne jeg skal teste så da tror jeg at jeg prøver meg på en test på lørdag. Hvordan går det for deg? :) 

Hvordan gikk det? Jeg er 9 dpo i morgen. Tror jaggu det blir testing da. Men har egentlig ikke troa denne mnd. Men det hadde vært så greit mtp termin/barnehage ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Zarina skrev:

Æsj, tror ikke det er noe håp for meg denne mnd. Har begynt å spotte nå i kveld. Var akkurat det samme forrige mnd, da gikk spottingen over i 5 dager med lett blødning og ingen graviditet. Tror derfor ikke at det er festeblødning, men at jeg har defekt lutealfase etter snart 2 år med amming og ammer fortsatt... 4 dager kort lutealfase gjør det jo i tilfelle helt umulig å bli gravid 😬😬. Holder på et bitte lite håp så lenge ikke blødningen blir større, men skikkelig oppgitt over kroppen min akkurat nå altså 😭

Såååå kjipt 😯 umulig å skjønne seg på kroppen noen ganger 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 18.47, Anonym bruker skrev:

Masse lykke til til deg! :-) jeg er på PP1, mitt første barn. IKM 25/26.01. 

Anonymkode: 9143e...e91

Jeg hadde visst sett feil på kalenderen. IKM er 25. Når begynner du å teste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, rundown skrev:

Såååå kjipt 😯 umulig å skjønne seg på kroppen noen ganger 😢

Ja veldig kjedelig. Vet jo at amming kan føre til at eggløsning ikke kommer, men den har jeg jo fått de siste to mnd. så er jo ikke der problemet ligger. Men mye mulig at hormonene i kroppen tuller til lutealfasen også. Prøvd å lese om det kan ha innvirkning, men finner ikke noe entydig svar. Blør mer som en vanlig mens i dag så løpet er nok kjørt. Krysser fingrene for at resten av dere får to streker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rundown skrev:

Ikm 23 Jan og testa neg nå 😢

😥

Men fortsatt håp frem til tr kommer!

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Zarina skrev:

Ja veldig kjedelig. Vet jo at amming kan føre til at eggløsning ikke kommer, men den har jeg jo fått de siste to mnd. så er jo ikke der problemet ligger. Men mye mulig at hormonene i kroppen tuller til lutealfasen også. Prøvd å lese om det kan ha innvirkning, men finner ikke noe entydig svar. Blør mer som en vanlig mens i dag så løpet er nok kjørt. Krysser fingrene for at resten av dere får to streker 😊

Å nei! 

Fått mensen allerede? Så kjedelig!

Men da kan du begynne å tenke på neste pp☺

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, inimini skrev:

Å nei! 

Fått mensen allerede? Så kjedelig!

Men da kan du begynne å tenke på neste pp☺

Ja har visst det. Bare 5 dop, så blir skikkelig oppgitt over kroppen min som tuller seg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zarina skrev:

Ja har visst det. Bare 5 dop, så blir skikkelig oppgitt over kroppen min som tuller seg 😬

😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare en myte.

Anonymkode: 589a8...5d6

Nei. søk på nett. det har noe med hormoner og gjøre.

Anonymkode: 3f4e3...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. søk på nett. det har noe med hormoner og gjøre.

Anonymkode: 3f4e3...b2d

Jeg har fått tilbake mens bare uker etter hver fødsel og har tre tette selv om jeg fullammet.  Har man fått tilbake mens etter fødsel forhindrer ikke amming graviditet.

Anonymkode: 589a8...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milla1986 skrev:

Hva tror dere? Er 11 dpo i dag, testet med strimmel som har sensitivitet på 25 mIU/ml. :kari:

7DD1D3DC-AFD9-4003-A6E1-79B9EC45EB51.jpeg

Ser strek 😄

Anonymkode: 589a8...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Milla1986 skrev:

Hva tror dere? Er 11 dpo i dag, testet med strimmel som har sensitivitet på 25 mIU/ml. :kari:

7DD1D3DC-AFD9-4003-A6E1-79B9EC45EB51.jpeg

Det ser veldig ut som en strek det der!! Jippi <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det en strek ja! Gratulerer! <3 om du er usikker, så kan du teste med en CB 14 dager dpo! :D

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milla1986 skrev:

Hva tror dere? Er 11 dpo i dag, testet med strimmel som har sensitivitet på 25 mIU/ml. :kari:

7DD1D3DC-AFD9-4003-A6E1-79B9EC45EB51.jpeg

Ingen tvil! Denne er positiv 😊 Gratulerer 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Milla1986 skrev:

Hva tror dere? Er 11 dpo i dag, testet med strimmel som har sensitivitet på 25 mIU/ml. :kari:

7DD1D3DC-AFD9-4003-A6E1-79B9EC45EB51.jpeg

Positiv 😍 gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Milla1986 skrev:

Hva tror dere? Er 11 dpo i dag, testet med strimmel som har sensitivitet på 25 mIU/ml. :kari:

7DD1D3DC-AFD9-4003-A6E1-79B9EC45EB51.jpeg

Ser streken godt 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Milla1986 skrev:

Hva tror dere? Er 11 dpo i dag, testet med strimmel som har sensitivitet på 25 mIU/ml. :kari:

7DD1D3DC-AFD9-4003-A6E1-79B9EC45EB51.jpeg

Den er jo positiv!

Gratulerer☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! :) Testene jeg har tatt i tidligere pp som har hatt høyere sensitivitet har vært fullstendig blendahvite, så det å få se en strek som kom så umiddelbart var ganske uvirkelig. Nå håper jeg bare spiren sitter frem til i oktober en gang;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Milla1986 skrev:

Tusen takk for svar alle sammen! :) Testene jeg har tatt i tidligere pp som har hatt høyere sensitivitet har vært fullstendig blendahvite, så det å få se en strek som kom så umiddelbart var ganske uvirkelig. Nå håper jeg bare spiren sitter frem til i oktober en gang;) 

Så gøy!

Har du andre barn?

Har du prøvd lenge?

(Du har sikkert skrevet dette før, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, inimini skrev:

Så gøy!

Har du andre barn?

Har du prøvd lenge?

(Du har sikkert skrevet dette før, men...)

Nei, dette er første barnet, så alt er veldig spennende og nytt:)  Vi er i pp 4 etter p-pilleslutt i slutten av september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Flere av dere som har "menssmerter" fra like etter EL? Er det et godt tegn da? 🙈

Jeg har. Har vært skikkelig oppblåst i magen, løs mage og drømmer helt sinnsyke drømmer. Kan det være noe i det mon tro? Er nå 10 dpo. 

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...