Gå til innhold

Ikm uke 4


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

har dere begynt å se på babystæsj?

lurer på om jeg har lyst på en sånn en https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=111113565

 

klarer ikke la være å titte litt da ;)

Anonymkode: 2a99e...349

Vi har en tass på snart to år fra før, så har igrunn alt vi trenger og mere til 🙈 men jeg var som deg da vi prøvde på førstemann 😁 Mannen i huset var igrunn verst da, han kjøpte barnevogn 1.5 år før vi begynte å prøve 😂 endte selvfølgelig med at vi kjøpte en vogn til da jeg gikk gravid for jeg ville ikke ha den vognen han hadde kjøpt 🙈 men ble fin som bhg-vogn da 😅😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Noen av dere som har fått "menssmerter" par dager etter EL? Positiv EL tester både mandag og tirsdag, blank på onsdag.. Idag våknet jeg med ganske tydelige menssmerter 😂 strålong i korsryggen og nedover lårene, samt ubehag forann 🤞😂 IKM tidlig uke 5

Jeg har opplevd det mange ganger. Var sånn sist jeg ble gravid, men også mange ganger uten å være gravid 🙈 jeg er veldig flink til å kjenne etter alt mulig i prøveperioden, tror de fleste symptomene jeg kjenner sitter mellom ørene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..er det mulig å få positiv test ved 3+4 da tro...lyst til å teste i morgen tidlig ☺ skulle bare ønske jeg hadde noen flere symptomer...ømme pupper hadde gjort seg nå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zarina skrev:

Jeg har opplevd det mange ganger. Var sånn sist jeg ble gravid, men også mange ganger uten å være gravid 🙈 jeg er veldig flink til å kjenne etter alt mulig i prøveperioden, tror de fleste symptomene jeg kjenner sitter mellom ørene 😂

Hehe, må bare vente og se 😂 Rart alt man legger merke til nå.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, rundown skrev:

Hmm..er det mulig å få positiv test ved 3+4 da tro...lyst til å teste i morgen tidlig ☺ skulle bare ønske jeg hadde noen flere symptomer...ømme pupper hadde gjort seg nå !!

Det er fullt mulig, men ingen garanti. Jeg fikk svak, men helt klart positiv test 8-9 dpo med førstemann. 10-11 dpo var den sterk som bare det på utvannet urin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, rundown skrev:

Hmm..er det mulig å få positiv test ved 3+4 da tro...lyst til å teste i morgen tidlig ☺ skulle bare ønske jeg hadde noen flere symptomer...ømme pupper hadde gjort seg nå !!

Jeg fikk positiv test 13 dager etter EL forrige gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, rundown skrev:

Oi!! Hvilken test brukte du da om du husker?

Jeg brukte one step og hcg early pregnancy test. Kjøpt på ebay ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, rundown skrev:

Ahhh...har ikke noe sånt i hus. Tenkte rfsu sin test . Selges på kiwi og er tidligtest står det😉

De har jeg hørt er upålitelig :-/ Men du kan jo kjøpe fra nett ;-)Mye billigere også det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

De har jeg hørt er upålitelig :-/ Men du kan jo kjøpe fra nett ;-)Mye billigere også det

Jo, men jeg tenkte å teste i morgen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, rundown skrev:

Hmmm nå ble jeg litt kvalm igjen og sure oppstøt 😂😂😂

Litt tidlig om det evt er svangerskapskvalme du sikter til? 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, rundown skrev:

Ja antagelig litt tidlig..får finne på noe annet nå. Blir helt tullete av det her😉

Jeg begynner også å bli tullete 😂 Nå har det begynt å stikke i brystene også 🙊🙈 Kan ikke være annet enn innbilning 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm, men tipper det bare er psykisk :P dpo 10, ikm ca 23/1. Men det er vel for tidlig for svangerskapskvalme? Tok test idag, den var blendahvit. Jeg skulle jo egentlig ikke stresse med å bli gravid, men merker at jeg tenker på det hele tiden uansett. Redd jeg blir veldig skuffet hvis tr kommer :-/

Endret av Mejlis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mejlis skrev:

Jeg er kvalm, men tipper det bare er psykisk :P dpo 10, ikm ca 23/1. Men det er vel for tidlig for svangerskapskvalme? Tok test idag, den var blendahvit. Jeg skulle jo egentlig ikke stresse med å bli gravid, men merker at jeg tenker på det hele tiden uansett. Redd jeg blir veldig skuffet hvis tr kommer :-/

Jeg mener det er tidlig, men man vet aldri 😊 Er jo evt hormoner i sving 😊 Jeg tørr ikke teste før IKM, lest for mye om kjemiske aborter.. da kan man jo få positiv test, å så blir den negativ like fort :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg mener det er tidlig, men man vet aldri 😊 Er jo evt hormoner i sving 😊 Jeg tørr ikke teste før IKM, lest for mye om kjemiske aborter.. da kan man jo få positiv test, å så blir den negativ like fort :-/

Har også lest om det, så nå blir det ikke mer testing før neste helg hvis ikke tr er kommet. Må prøve å få tankene på noe annet sånn at skuffelsen ikke blir for stor. Nå er jeg jo bare i pp1 også, så jeg har aldri forventet at det skal klaffe så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg helt vanlig idag. Kanskje litt ekstra emosjonell?? Men jeg pleier alltid å være sykt pms så det kan jo bare være det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tror ikke det er noe håp for meg denne mnd. Har begynt å spotte nå i kveld. Var akkurat det samme forrige mnd, da gikk spottingen over i 5 dager med lett blødning og ingen graviditet. Tror derfor ikke at det er festeblødning, men at jeg har defekt lutealfase etter snart 2 år med amming og ammer fortsatt... 4 dager kort lutealfase gjør det jo i tilfelle helt umulig å bli gravid 😬😬. Holder på et bitte lite håp så lenge ikke blødningen blir større, men skikkelig oppgitt over kroppen min akkurat nå altså 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Zarina skrev:

Æsj, tror ikke det er noe håp for meg denne mnd. Har begynt å spotte nå i kveld. Var akkurat det samme forrige mnd, da gikk spottingen over i 5 dager med lett blødning og ingen graviditet. Tror derfor ikke at det er festeblødning, men at jeg har defekt lutealfase etter snart 2 år med amming og ammer fortsatt... 4 dager kort lutealfase gjør det jo i tilfelle helt umulig å bli gravid 😬😬. Holder på et bitte lite håp så lenge ikke blødningen blir større, men skikkelig oppgitt over kroppen min akkurat nå altså 😭

Amming er ein form for prevensjon.

Anonymkode: 3f4e3...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag (tidlig test) men den var jo selvfølgelig blendahvit! Er nok for tidlig. Er 7 dpo i dag!

Men synes det er sååååååå vanskelig og vente! Kjedelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Amming er ein form for prevensjon.

Anonymkode: 3f4e3...b2d

Det er bare en myte.

Anonymkode: 589a8...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, inimini skrev:

Tok test i dag (tidlig test) men den var jo selvfølgelig blendahvit! Er nok for tidlig. Er 7 dpo i dag!

Men synes det er sååååååå vanskelig og vente! Kjedelig!!!!

Huff😯 hva er din ikm?  Jeg har på tirsdag og har så lyst til å teste i dag...er litt uggen og noe øm i puppene og har ikke pms deppinga som jeg pleier å ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rundown skrev:

Huff😯 hva er din ikm?  Jeg har på tirsdag og har så lyst til å teste i dag...er litt uggen og noe øm i puppene og har ikke pms deppinga som jeg pleier å ha...

IKM 27 jan. Du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...