Gå til innhold

Ikm uke 4


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Jeg prøver å ikke tenke så alt for mye på det..men er vanskelig ja. Vi er også bortreist den dagen jeg forventer IKM, så kan godt hende jeg må vente å teste til vi kommer hjem igjen også! :o Har du barn fra før? ❤️

Anonymkode: 9143e...e91

Oi! Ja, best å vente lengst mulig!

Nei, ingen barn fra før, har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Milla1986 skrev:

Jeg er på 7 dpo i dag. Jeg har pleid å teste fra dpo 8 de andre pp, men jeg vurderer å ikke gjøre det denne runden da jeg føler at det kanskje skaper litt unødvendig stress og skuffelse. Prøver å vente til mensen evt ikke kommer denne perioden. Får se om jeg klarer det! Har endel tester hjemme så det spørs :nigo: IKM er 24/1. Hva med deg? 

Enig med deg! Vanskelig å vente, men skal og prøve å vente så lenge som mulig☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ny her. IKM ca 27.01. PP5 på barn nr 2. Har en datter på 3,5 år fra før. Tenkte liksom det skulle gå så fort å bli gravid da det gjorde det forrige gangen, så nå er jeg utålmodig! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sara_s skrev:

Hei :) Ny her. IKM ca 27.01. PP5 på barn nr 2. Har en datter på 3,5 år fra før. Tenkte liksom det skulle gå så fort å bli gravid da det gjorde det forrige gangen, så nå er jeg utålmodig! 😂

Masse lykke til til deg! :-) jeg er på PP1, mitt første barn. IKM 25/26.01. 

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rundown skrev:

Noen som merker gravidsymptomer her da? Jeg har bare de vanlige tegnene på at mensen er nær 😉

Hmm. Ikke noe spesielt tror jeg. Jeg har hatt litt problemer med løs mage de siste dagene, og har hatt en del stikninger/murringer i nedre del av magen. Ellers helt ekstremt trøtt har jeg også vært den siste uka i tillegg til ganske kvalm og uggen. Men jeg er bare 6 dpo enda.

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm. Ikke noe spesielt tror jeg. Jeg har hatt litt problemer med løs mage de siste dagene, og har hatt en del stikninger/murringer i nedre del av magen. Ellers helt ekstremt trøtt har jeg også vært den siste uka i tillegg til ganske kvalm og uggen. Men jeg er bare 6 dpo enda.

Anonymkode: 9143e...e91

Spennende da...høres ut som det kan være noe på gang 😉 er ikke så lett å skille på alt som skjer i kroppen..det er jo en del sykdom ute og går også. Tvitvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, rundown skrev:

Spennende da...høres ut som det kan være noe på gang 😉 er ikke så lett å skille på alt som skjer i kroppen..det er jo en del sykdom ute og går også. Tvitvi!!

Ja, er veldig spennende. Prøver og ikke tenke så alt for mye på det da, men er vanskelig å unngå det :-P ja, det gjør det også. Håper heller det er en spire enn et virus jeg har fått ;)

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig stikkinger i mage og korsryggen for et par dager siden. Og idag våknet jeg med skikkelig "stølhet" i ryggen. Kan hende d bare er jeg som har løftet noe feil?? Aner ikke, men en ting jeg vet er at tiden går aaaaaaltfor sakte 😂 krysser alt for oss alle 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4dpo her og ingen symptomer så klart 🙈 jeg fikk akkurat en drøss med tester i posten, så testegalskapen er sikkert rett rundt hjørnet for min del 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Zarina skrev:

4dpo her og ingen symptomer så klart 🙈 jeg fikk akkurat en drøss med tester i posten, så testegalskapen er sikkert rett rundt hjørnet for min del 😂 

Wow!! Du må si ifra med en gang du merker symptomer og om hvordan testinga går. Og husk morgenurin☺

Anonymkode: 2a99e...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zarina skrev:

4dpo her og ingen symptomer så klart 🙈 jeg fikk akkurat en drøss med tester i posten, så testegalskapen er sikkert rett rundt hjørnet for min del 😂 

Heh. Samme her. 6 dpo og første testen tatt i dag. Blendahvit, selvfølgelig. Skal prøve å vente til søndag med å teste på nytt. (OK, kanskje lørdag da 🤣)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten noe voldsomt med stikking/strekk i livmora (eller blæra? 😂) på jobb i dag. Kom i det jeg reiste meg opp. Lett å tenke at det er symptomer, men man blir jo så var på alt mulig i disse tider 😊

Endret av Sara_s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, rundown skrev:

Noen som merker gravidsymptomer her da? Jeg har bare de vanlige tegnene på at mensen er nær 😉

Er på 9 dpo. Har ømme bryster, spesielt på sidene av brystene, har sensitive brystvorter og er uvel. Litt stikkinger nederst i magen. Føler det er så vanskelig å vite forskjell på pms og graviditetstegn da det virker som det kan være så like tegn! Hadde egentlig tenkt å ikke teste før IKM denne runden, men mannen vil gjerne jeg skal teste så da tror jeg at jeg prøver meg på en test på lørdag. Hvordan går det for deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har fått "menssmerter" par dager etter EL? Positiv EL tester både mandag og tirsdag, blank på onsdag.. Idag våknet jeg med ganske tydelige menssmerter 😂 strålong i korsryggen og nedover lårene, samt ubehag forann 🤞😂 IKM tidlig uke 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Noen av dere som har fått "menssmerter" par dager etter EL? Positiv EL tester både mandag og tirsdag, blank på onsdag.. Idag våknet jeg med ganske tydelige menssmerter 😂 strålong i korsryggen og nedover lårene, samt ubehag forann 🤞😂 IKM tidlig uke 5

jeg hadde litt murring etter EL, det gikk fort over...kanskje egg som festet seg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, rundown skrev:

jeg hadde litt murring etter EL, det gikk fort over...kanskje egg som festet seg? :)

Håper det 😀 Pleier ikke å ha det til vanlig hvertfall 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, rundown skrev:

Hmm nå ble jeg litt kvalm...spiste for tre timer siden..hehe..har visst ikm på tirsdag jeg. 22.Jan.

Kvalmen kan nok være et tegn på at det er på tide å spise igjen ;-)

Anonymkode: b62b9...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, rundown skrev:

Ja😂😂 det hjalp med et par speilegg med smelta ost😉

😂😂

Anonymkode: b62b9...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...