Gå til innhold

Ikm uke 4


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Slenger meg på hos dere jeg 😊 el-slim u dag, så regner med at el kommer i morgen eller søndag. Ikm blir sannsynligvis 28.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok ikke el-tester denne gangen. Men vet at EL har vært nå, så har lagt inn aksjer annenhver dag så får håpe det holder☺

Da er ventetiden i gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har el-testene vært positive både i går og i dag. Er oppblåst i magen og småkvalm og i tillegg har jeg skikkelig ømhet nederst i magen og underlivet. Aksjer er lagt inn og vi prøver nok å ha sex både i morgen og tirsdag også for å være sikker på å treffe 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde positiv El-test i 1,5 dag (fredag ettermiddag - lørdag kveld) Og skikkelig "mensensmerter" igår.  Følger en plan fra gyn og vi skal ha sex annen hver dag fra cd14- cd20. Hadde vært gøy om d klaffet etter ca 16 PP og første periode med letrozol. Er på cd17 idag. 

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med dpo-land for oss alle nå :)

Jeg er 1 dpo i dag eller i morgen. El-testen i går kveld var innmari sterk, så sterk at det var nesten ikke farge igjen til kontrollstreken. I dag tidlig var begge strekene nesten like sterke, teststreken var kanskje hakket sterkere enn kontrollstreken men ikke så stor forskjell på de som i går. I dag ettermiddag var teststreken svakere enn kontrollstreken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på 5 dpo i dag og har allerede mensmurringer som kommer og går, det er tidligere enn jeg til vanlig pleier å ha så jeg føler ikke at det lover bra for denne perioden :/ har faktisk allerede kjent murringer siden i går kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 24 januar. Nå har jeg en trykkende greie i underlivet. Flere som har hatt det ?  

Anonymkode: 2a99e...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milla1986 skrev:

Jeg er på 5 dpo i dag og har allerede mensmurringer som kommer og går, det er tidligere enn jeg til vanlig pleier å ha så jeg føler ikke at det lover bra for denne perioden :/ har faktisk allerede kjent murringer siden i går kveld. 

Å nei!

Du må ikke gi opp håpet ennå☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, inimini skrev:

Å nei!

Du må ikke gi opp håpet ennå☺

Nei, jeg skal prøve å være positiv fremdeles:) det er vel noen som har murringer når man er gravid også så jeg krysser fingrene for at det er pga det, så får vi se om 1 ukes tid. Ventetiden er lang! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.1.2018 den 21.29, Limaxxx skrev:

Blir med her, heksa var 8 dager forsinket denne gangen🙄 Ikm i slutten av uke 4. Første kur med letrozol. Andre som har prøvd dette? 😊

Forventer IKM uke 4 (25/26). Jeg har gått på letrozol. Positiv EL-test 12.Januar. Samleie dagen før. Krysser alt som kan krysses ❤️🙏

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forventer IKM uke 4 (25/26). Jeg har gått på letrozol. Positiv EL-test 12.Januar. Samleie dagen før. Krysser alt som kan krysses ❤️🙏

Anonymkode: 9143e...e91

Spennende 😁 har du gått på det tidligere eller er det første runde? 🤞🏼🤞🏼🤞🏼♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Limaxxx skrev:

Spennende 😁 har du gått på det tidligere eller er det første runde? 🤞🏼🤞🏼🤞🏼♥️

Dette er første runde ja! Har du gått på det før? Barn fra før? ❤️

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette er første runde ja! Har du gått på det før? Barn fra før? ❤️

Anonymkode: 9143e...e91

Såg nå at du også er på runde 1! Spennende! Så greit å ha flere som går på samme tabletter!

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Såg nå at du også er på runde 1! Spennende! Så greit å ha flere som går på samme tabletter!

Anonymkode: 9143e...e91

Hehehe ja ☺️ Første runde med tabletter og ingen barn tidligere. Har du? ♥️  Veldig greit for da kan man dele erfaringer. Lest masse på forumer om andre som har gått på det men blir ikke helt det samme 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen barn fra før! Da er vi i samme båt! Så hyggelig å kunne dele erfaringer som du sier! 

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer?

Føler dagene etter el går så seint!

Noen som begynner på teste tidlig snart eller venter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, inimini skrev:

Hvordan går det med dere damer?

Føler dagene etter el går så seint!

Noen som begynner på teste tidlig snart eller venter dere?

Er nå 5 dager dpo. Har ingen symptomer annet enn at jeg har hatt en form for «kramper» på venstre siden av magen de siste dagene. Ellers er jeg veldig trøtt hele tiden. 

Jeg har IKM 25/26. Så jeg tror ikke jeg kommer til å teste før da. Har en clear blue test liggendes på badet..

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nå 5 dager dpo. Har ingen symptomer annet enn at jeg har hatt en form for «kramper» på venstre siden av magen de siste dagene. Ellers er jeg veldig trøtt hele tiden. 

Jeg har IKM 25/26. Så jeg tror ikke jeg kommer til å teste før da. Har en clear blue test liggendes på badet..

Anonymkode: 9143e...e91

Planen min og er å vente lengst mulig med å teste! Men vanskelig når det nærmer seg😂

4 dpo i dag og IKM 27. Godt å vente sammen med dere her inne!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg prøver å ikke tenke så alt for mye på det..men er vanskelig ja. Vi er også bortreist den dagen jeg forventer IKM, så kan godt hende jeg må vente å teste til vi kommer hjem igjen også! :o Har du barn fra før? ❤️

Anonymkode: 9143e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, inimini skrev:

Hvordan går det med dere damer?

Føler dagene etter el går så seint!

Noen som begynner på teste tidlig snart eller venter dere?

Jeg er på 7 dpo i dag. Jeg har pleid å teste fra dpo 8 de andre pp, men jeg vurderer å ikke gjøre det denne runden da jeg føler at det kanskje skaper litt unødvendig stress og skuffelse. Prøver å vente til mensen evt ikke kommer denne perioden. Får se om jeg klarer det! Har endel tester hjemme så det spørs :nigo: IKM er 24/1. Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg litt kløe /svie i underlivet, stikk i symfysen,trøøøtt og noe murring i magen. Ikm 24.jan.  venter på spotting som jeg pleier å få noen dager før mens 😉 tester ikke før mensen faktisk er ikke kommet 😃spennende!!

Anonymkode: 2a99e...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...