Gå til innhold

Ikm uke 4

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

har dere begynt å se på babystæsj?

lurer på om jeg har lyst på en sånn en https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=111113565

klarer ikke la være å titte litt da ;)

Anonymkode: 2a99e...349

Vi har en tass på snart to år fra før, så har igrunn alt vi trenger og mere til 🙈 men jeg var som deg da vi prøvde på førstemann 😁 Mannen i huset var igrunn verst da, han kjøpte barnevogn 1.5 år før vi begynte å prøve 😂 endte selvfølgelig med at vi kjøpte en vogn til da jeg gikk gravid for jeg ville ikke ha den vognen han hadde kjøpt 🙈 men ble fin som bhg-vogn da 😅😉

Fortsetter under...

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Noen av dere som har fått "menssmerter" par dager etter EL? Positiv EL tester både mandag og tirsdag, blank på onsdag.. Idag våknet jeg med ganske tydelige menssmerter 😂 strålong i korsryggen og nedover lårene, samt ubehag forann 🤞😂 IKM tidlig uke 5

Jeg har opplevd det mange ganger. Var sånn sist jeg ble gravid, men også mange ganger uten å være gravid 🙈 jeg er veldig flink til å kjenne etter alt mulig i prøveperioden, tror de fleste symptomene jeg kjenner sitter mellom ørene 😂

4 minutter siden, Zarina skrev:

Jeg har opplevd det mange ganger. Var sånn sist jeg ble gravid, men også mange ganger uten å være gravid 🙈 jeg er veldig flink til å kjenne etter alt mulig i prøveperioden, tror de fleste symptomene jeg kjenner sitter mellom ørene 😂

Hehe, må bare vente og se 😂 Rart alt man legger merke til nå.. 😂

3 minutter siden, rundown skrev:

Hmm..er det mulig å få positiv test ved 3+4 da tro...lyst til å teste i morgen tidlig ☺ skulle bare ønske jeg hadde noen flere symptomer...ømme pupper hadde gjort seg nå !!

Det er fullt mulig, men ingen garanti. Jeg fikk svak, men helt klart positiv test 8-9 dpo med førstemann. 10-11 dpo var den sterk som bare det på utvannet urin 😊

4 minutter siden, rundown skrev:

Hmm..er det mulig å få positiv test ved 3+4 da tro...lyst til å teste i morgen tidlig ☺ skulle bare ønske jeg hadde noen flere symptomer...ømme pupper hadde gjort seg nå !!

Jeg fikk positiv test 13 dager etter EL forrige gang. 

Annonse

3 minutter siden, rundown skrev:

Ahhh...har ikke noe sånt i hus. Tenkte rfsu sin test . Selges på kiwi og er tidligtest står det😉

De har jeg hørt er upålitelig :-/ Men du kan jo kjøpe fra nett ;-)Mye billigere også det

Annonse

43 minutter siden, rundown skrev:

Ja antagelig litt tidlig..får finne på noe annet nå. Blir helt tullete av det her😉

Jeg begynner også å bli tullete 😂 Nå har det begynt å stikke i brystene også 🙊🙈 Kan ikke være annet enn innbilning 😂

Jeg er kvalm, men tipper det bare er psykisk :P dpo 10, ikm ca 23/1. Men det er vel for tidlig for svangerskapskvalme? Tok test idag, den var blendahvit. Jeg skulle jo egentlig ikke stresse med å bli gravid, men merker at jeg tenker på det hele tiden uansett. Redd jeg blir veldig skuffet hvis tr kommer :-/

Endret av Mejlis
4 minutter siden, Mejlis skrev:

Jeg er kvalm, men tipper det bare er psykisk :P dpo 10, ikm ca 23/1. Men det er vel for tidlig for svangerskapskvalme? Tok test idag, den var blendahvit. Jeg skulle jo egentlig ikke stresse med å bli gravid, men merker at jeg tenker på det hele tiden uansett. Redd jeg blir veldig skuffet hvis tr kommer :-/

Jeg mener det er tidlig, men man vet aldri 😊 Er jo evt hormoner i sving 😊 Jeg tørr ikke teste før IKM, lest for mye om kjemiske aborter.. da kan man jo få positiv test, å så blir den negativ like fort :-/

4 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg mener det er tidlig, men man vet aldri 😊 Er jo evt hormoner i sving 😊 Jeg tørr ikke teste før IKM, lest for mye om kjemiske aborter.. da kan man jo få positiv test, å så blir den negativ like fort :-/

Har også lest om det, så nå blir det ikke mer testing før neste helg hvis ikke tr er kommet. Må prøve å få tankene på noe annet sånn at skuffelsen ikke blir for stor. Nå er jeg jo bare i pp1 også, så jeg har aldri forventet at det skal klaffe så fort.

Æsj, tror ikke det er noe håp for meg denne mnd. Har begynt å spotte nå i kveld. Var akkurat det samme forrige mnd, da gikk spottingen over i 5 dager med lett blødning og ingen graviditet. Tror derfor ikke at det er festeblødning, men at jeg har defekt lutealfase etter snart 2 år med amming og ammer fortsatt... 4 dager kort lutealfase gjør det jo i tilfelle helt umulig å bli gravid 😬😬. Holder på et bitte lite håp så lenge ikke blødningen blir større, men skikkelig oppgitt over kroppen min akkurat nå altså 😭

15 timer siden, Zarina skrev:

Æsj, tror ikke det er noe håp for meg denne mnd. Har begynt å spotte nå i kveld. Var akkurat det samme forrige mnd, da gikk spottingen over i 5 dager med lett blødning og ingen graviditet. Tror derfor ikke at det er festeblødning, men at jeg har defekt lutealfase etter snart 2 år med amming og ammer fortsatt... 4 dager kort lutealfase gjør det jo i tilfelle helt umulig å bli gravid 😬😬. Holder på et bitte lite håp så lenge ikke blødningen blir større, men skikkelig oppgitt over kroppen min akkurat nå altså 😭

Amming er ein form for prevensjon.

Anonymkode: 3f4e3...b2d

17 minutter siden, inimini skrev:

Tok test i dag (tidlig test) men den var jo selvfølgelig blendahvit! Er nok for tidlig. Er 7 dpo i dag!

Men synes det er sååååååå vanskelig og vente! Kjedelig!!!!

Huff😯 hva er din ikm?  Jeg har på tirsdag og har så lyst til å teste i dag...er litt uggen og noe øm i puppene og har ikke pms deppinga som jeg pleier å ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...