Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ny julehit;

Jeg så nissen beise enhjøringen jeg
bak vår fine julegran av plast. 
Hadde tenkt å stjæle litt
av pappas Akkevitt
I skapet inni stua da jeg plutselig hørte skritt

Og der sto han og beiset enhjøringen
Etterpå så han takk for seg
Og hun sa at du er grei
Og jeg gikk helt i svart
Jeg så nissen beise enhjøringen jeg

Gleder meg vilt til å høre denne på radioen!

Hva med Kurt Nilsen som artist? Den fløyelsmyke stemmen kan sikkert lage en julehit av de sjeldne av denne låta? 🎅🏼

 

AC991458-D981-4F46-BE24-D0D9D8FEB1B0.jpeg

Endret av Nordisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, amandine skrev:

Det svinger av nav sin kundeservice,  også😊Denne fikk jeg på mail i dag😂😂😂

_20171214_140401.JPG

Da vet man hvor man skal gå for å få seg julekuker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amandine skrev:

Det svinger av nav sin kundeservice,  også😊Denne fikk jeg på mail i dag😂😂😂

_20171214_140401.JPG

Ingen skal komme her og si at ikke NAV er på tilbudssiden! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 14. Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hun trenger tips til enkel hverdagsmat som passer til campingliv. Gjerne noe som kan kombineres med lussekatter. 

Det blir en ny, lang diskusjon om lussekatter med eller uten safran (se luke 13), etterfulgt av en lang utskjelling fra en lavkarbohysteriker som mener at lussekatter to dager på rad vil føre til borreliose, ME og irritabel tarm før noen rekker å si 'ketose'. Anonym bruker 2 trekker fram me too-kampanjen som bevis på at både ME og diabetes 2 er på fremmarsj, nettopp pga alle karbohydratene folk stapper i seg. Anonym bruker 3 mener at det er vaksinene sin skyld at alle får glutenallergi, diabetes og grønn stær nå for tiden. Hi lurer på om grønn stær kan tilberedes på stormkjøkken, hun har nemlig funnet en primus i garasjen. Eva Blaum synes primus er et ordentlig trivelig guttenavn (er det latvisk?). AmaNdine finner fram en klassisk fransk oppskrift på stær vert chasseur au storm cuisine. Hi finner noen flasker hyllebærsaft fra kriselageret i garasjen. Det blir helt stille fra Hi en lang stund, og alle spør hvordan det går (eller, egentlig lurer alle på om Hi har fått fyr på primusen, og har hun greid å la være å brenne ned garasjen). 

I mellomtiden har mannen til Hi kommet hjem. Han er rasende fordi Hi ikke har rukket å kjøpe juleøl til le stær vert chasseur au storm cuisine. Til alt hell har hyllebærsaften gjæret, så han kommer raskt i julestemning likevel. Hi tenker at han er tross alt ikke så verst likevel, det føles som en evighet siden han tisset i senga og kalte Hi et horeskinn. Og dessuten er han jo veldig flink med barna. Men så kommer hun til å tenke på håndverkeren... Det er tanken som teller, kviskrar Soleia. Tru på julenissen, så kjem han, kviskrar Stjerna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 14. Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hun trenger tips til enkel hverdagsmat som passer til campingliv. Gjerne noe som kan kombineres med lussekatter. 

Det blir en ny, lang diskusjon om lussekatter med eller uten safran (se luke 13), etterfulgt av en lang utskjelling fra en lavkarbohysteriker som mener at lussekatter to dager på rad vil føre til borreliose, ME og irritabel tarm før noen rekker å si 'ketose'. Anonym bruker 2 trekker fram me too-kampanjen som bevis på at både ME og diabetes 2 er på fremmarsj, nettopp pga alle karbohydratene folk stapper i seg. Anonym bruker 3 mener at det er vaksinene sin skyld at alle får glutenallergi, diabetes og grønn stær nå for tiden. Hi lurer på om grønn stær kan tilberedes på stormkjøkken, hun har nemlig funnet en primus i garasjen. Eva Blaum synes primus er et ordentlig trivelig guttenavn (er det latvisk?). AmaNdine finner fram en klassisk fransk oppskrift på stær vert chasseur au storm cuisine. Hi finner noen flasker hyllebærsaft fra kriselageret i garasjen. Det blir helt stille fra Hi en lang stund, og alle spør hvordan det går (eller, egentlig lurer alle på om Hi har fått fyr på primusen, og har hun greid å la være å brenne ned garasjen). 

I mellomtiden har mannen til Hi kommet hjem. Han er rasende fordi Hi ikke har rukket å kjøpe juleøl til le stær vert chasseur au storm cuisine. Til alt hell har hyllebærsaften gjæret, så han kommer raskt i julestemning likevel. Hi tenker at han er tross alt ikke så verst likevel, det føles som en evighet siden han tisset i senga og kalte Hi et horeskinn. Og dessuten er han jo veldig flink med barna. Men så kommer hun til å tenke på håndverkeren... Det er tanken som teller, kviskrar Soleia. Tru på julenissen, så kjem han, kviskrar Stjerna. 

Stær vert chausseur au storm cuisine...😂😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 14. Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hun trenger tips til enkel hverdagsmat som passer til campingliv. Gjerne noe som kan kombineres med lussekatter. 

Det blir en ny, lang diskusjon om lussekatter med eller uten safran (se luke 13), etterfulgt av en lang utskjelling fra en lavkarbohysteriker som mener at lussekatter to dager på rad vil føre til borreliose, ME og irritabel tarm før noen rekker å si 'ketose'. Anonym bruker 2 trekker fram me too-kampanjen som bevis på at både ME og diabetes 2 er på fremmarsj, nettopp pga alle karbohydratene folk stapper i seg. Anonym bruker 3 mener at det er vaksinene sin skyld at alle får glutenallergi, diabetes og grønn stær nå for tiden. Hi lurer på om grønn stær kan tilberedes på stormkjøkken, hun har nemlig funnet en primus i garasjen. Eva Blaum synes primus er et ordentlig trivelig guttenavn (er det latvisk?). AmaNdine finner fram en klassisk fransk oppskrift på stær vert chasseur au storm cuisine. Hi finner noen flasker hyllebærsaft fra kriselageret i garasjen. Det blir helt stille fra Hi en lang stund, og alle spør hvordan det går (eller, egentlig lurer alle på om Hi har fått fyr på primusen, og har hun greid å la være å brenne ned garasjen). 

I mellomtiden har mannen til Hi kommet hjem. Han er rasende fordi Hi ikke har rukket å kjøpe juleøl til le stær vert chasseur au storm cuisine. Til alt hell har hyllebærsaften gjæret, så han kommer raskt i julestemning likevel. Hi tenker at han er tross alt ikke så verst likevel, det føles som en evighet siden han tisset i senga og kalte Hi et horeskinn. Og dessuten er han jo veldig flink med barna. Men så kommer hun til å tenke på håndverkeren... Det er tanken som teller, kviskrar Soleia. Tru på julenissen, så kjem han, kviskrar Stjerna. 

Herlig! Og jeg synes det er fantastisk at våre flotte nynorsk-venner har byrja kviskre ❤

Endret av Marriet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Giss skrev:

Stær vert chausseur au storm cuisine...😂😂😂

 

Alt høres så mye bedre og mer eksotisk ut på fransk! Så glad ikke tre år med fransk på vgs er helt bortkastet. 😂🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kira skrev:

 

Banderas: spanske fyrverkeri setter vi pris på her på forumet, men kan du vennligst kle på deg litt mer fornuftige klær. Jeg er lei av å sensurere brystvortene dine.

 

Jeg sverger: den dagen jeg får syltelabbene mine i en enhjørningsdrakt skal jeg ikke gå med annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg sverger: den dagen jeg får syltelabbene mine i en enhjørningsdrakt skal jeg ikke gå med annet!

Bare husk å hold puppelukene lukket 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Nordisk skrev:

Alt høres så mye bedre og mer eksotisk ut på fransk! Så glad ikke tre år med fransk på vgs er helt bortkastet. 😂🎄

Samme her.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ny julehit;

Jeg så nissen beise enhjøringen jeg
bak vår fine julegran av plast. 
Hadde tenkt å stjæle litt
av pappas Akkevitt
I skapet inni stua da jeg plutselig hørte skritt

Og der sto han og beiset enhjøringen
Etterpå så han takk for seg
Og hun sa at du er grei
Og jeg gikk helt i svart
Jeg så nissen beise enhjøringen jeg

Å herlighet, jeg kommer aldri til å klare "Jeg så mamma kysse nissen" igjen, uten å knekke sammen i latter - ler så jeg griner her. Godt jeg er aleine hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, amandine skrev:

Det svinger av nav sin kundeservice,  også😊Denne fikk jeg på mail i dag😂😂😂

_20171214_140401.JPG

Svært, svært sjelden jeg ler så tårene triller, men det gjorde jeg nå. Takk :D

Anonymkode: 87e67...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Det er sjelden en hemmelighet hva jeg vil oppnå.

Du har jo ikke akkurat hemmelige mugger heller, så jeg antar du stort sett får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mumua skrev:

Bare husk å hold puppelukene lukket 😅

Hvis puppelukene står åpne på min, vil jeg komme til å snuble i puppene. Så langt sydpå som de nå er kommet...

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, sug lut skrev:

Du har jo ikke akkurat hemmelige mugger heller, så jeg antar du stort sett får det til.

De er ikke akkurat usynlige, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis puppelukene står åpne på min, vil jeg komme til å snuble i puppene. Så langt sydpå som de nå er kommet...

Anonymkode: 921e9...e46

En venninne av bestemor trer på nylonstrømper på puppene før hun ruller de oppi bhen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

En venninne av bestemor trer på nylonstrømper på puppene før hun ruller de oppi bhen. 😂

😵 Utdyp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

En venninne av bestemor trer på nylonstrømper på puppene før hun ruller de oppi bhen. 😂

Tror jeg har utviklet nervøse tics i øynene etter å ha sett for meg dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nordisk skrev:

Tror jeg har utviklet nervøse tics i øynene etter å ha sett for meg dette. 

Jeg ser for meg en pølse kanelbolledeig rett før den deles opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

En venninne av bestemor trer på nylonstrømper på puppene før hun ruller de oppi bhen. 😂

Herlig! :D
Ser for meg at hun lettere kan lufte dem, lettere å rulle dem sammen igjen og mindre svett i svillene i rullekaken.

Det åpner jo også for uante muligheter hva hemmelig pynt angår. Tenk hvor spennende for bestemorsvenninnemannen hva han finner innenfor bh'en... er det de vevre pudderrosa, eller de heftige røde, kanskje de mystiske nattehimmelblå med stjerner, eller selvlystende om han sliter med retningssansen i mørket. Kanskje hun til og med velger lekre, silkeaktige stayups med hofteholder (med ekstra store spenner for lettere å åpne for giktiske fingre) rundt ryggen.

Hvem sa alderdommen var kjedelig og lite erotisk???

Anonymkode: 87e67...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

En venninne av bestemor trer på nylonstrømper på puppene før hun ruller de oppi bhen. 😂

Så hun starter med ei strømpebukse og stappet en nippel ned i hver tå og lirker resten av stømpebeina opp til muggene møtes i skrittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Så hun starter med ei strømpebukse og stappet en nippel ned i hver tå og lirker resten av stømpebeina opp til muggene møtes i skrittet?

Gaaaaah! Øynene mine brenner! 🙈🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...