Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hahaha!! Åh Gud jeg tror jeg snart mister evnen til å gå, av alle disse latterkrampene 😂 Rett og slett sviktende-ben-syndrom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Hahaha!! Åh Gud jeg tror jeg snart mister evnen til å gå, av alle disse latterkrampene 😂 Rett og slett sviktende-ben-syndrom!

Tena Lady-latter, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 18 . 

Er det noen som kan se her? spør fortvilet anonym bruker 1. Hun har vært på svenskehandel med mann og tre barn, og nå trenger de hjelp til å finne igjen bilen, en Honda stasjonsvogn i garasjen under kjøpesenteret. Handleposene er fylt til bristepunktet med juleøl, hyllebærsaft og gurkemeie, og ungene hyler og vil hjem.

En lavkarboekstremist blir mistenksom; hva skal egentlig Hi med gurkemeie?  Har hun tenkt seg ut på lussekatt-galeien IGJEN? Anonym bruker 2 mener at noen må sende bekymringsmelding, nå må noen gripe inn og avverge at disse stakkars barna skal avspises med gurkemeie i lussekattene nok en gang. 

Heldigvis kan anonym bruker 3 hjelpe. Hun har snust på en pakke nötfars fra Nordbysenteret i fryseren, og nå kan hun føle auraen fra tusenvis av svenskehandlere. Det står en Honda på felt 2A, sier hun. Kan det være Hi sin bil? Hi styrter til felt 2A med mann og barn og bæreposer, men forgjeves. Der står det bare en Hyundai. Den synske unnskylder seg med bittelitt dysleksi, og det blir stille fra den kanten. 

Det ser rett og slett ut til at de må ta fatt på den lange veien hjem til fots. Heldigvis får de kjøpt et esel ute på parkeringsplassen, fra en meksikaner som selger festlige souvernirer. Eselet heter Rio Maximillian Velasquez, og Eva Blaum grubler på om det er for simpelt å kalle opp barnet sitt etter et esel.

Mannen til Hi er sliten etter alt oppstusset og bretter ut håndklet som han alltid har med seg og legger det over ryggen på eselet, så han har noe mykt å sitte på. Hi og ungene går bak. Godt at jeg er med i bæreselemafiaen, tenke hi, med babyen på magen og fire smekkfulle handleposer i hver hånd.

Like før Svinesundbrua knekker eselet sammen og nekter å gå et eneste skritt lenger. Hi lurer på om de skal gå tilbake til meksikaneren og reklamere på det defekte eselet. Tante Grusom master of Law advarer henne. Reglene for meksikanske eselutsalg i Sverige er infløkte. Lektor Doppler lurer på om Hi husket å tegne eselforsikring? Det er tanken som teller! prøver Soleia seg med, men akkurat når det gjelder eselforsikring vet alle at denne gangen er ikke det nok.

Anonym bruker 4 prøver seg med at bare Hi ønsker seg det høyt nok, så kommer det til å skje. For å unngå å komme i klammeri med Kira igjen, så tenker Hi veldig hardt - ikke på håndverkeren - men på et hvilket som helst transportmiddel som kan ta dem trygt hjem til ronkegarasjen og teltet. Og - se! Der kommer det en SUV med sotede vinduer som stopper foran det triste lille følget. Det er Modesty Blaise!  Hun har harryhandlet bombekastere (3 for 2!) og vet alt om hvordan de skal lure seg forbi tollvesenet med alt juleølet. Esler og menn kan svikte, men DIB svikter i hvert fall aldri, tenker Hi og lurer på om det virkelig er Stjerna som blinker der oppe på himmelen. 

Endret av the amazing spidermamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Heldigvis kan anonym bruker 3 hjelpe. Hun har snust på en pakke nötfars fra Nordbysenteret i fryseren, og nå kan hun føle auraen fra tusenvis av svenskehandlere.

Ahahahaha!! 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk 😂😂😂

Når ringer dyrevelferdsmafiaen og maser om dyresykebil til eselet?!?

Anonymkode: 921e9...e46

For esker er også mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, amandine skrev:

Og jeg lurer selvfølgelig på hvorfor i alle dager de bruker gurkemeie og ikke safran!?! 

Fordi safran smaker gammel manns rompesvette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Modesty får testet ut bombekasterne på anonyme HIs udugelige mann. Han må da være en sitting duck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Håper Modesty får testet ut bombekasterne på anonyme HIs udugelige mann. Han må da være en sitting duck?

Åhh, det høres ut som det perfekte treningsmålet. Jeg er klar for å gi det et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 18 . 

Er det noen som kan se her? spør fortvilet anonym bruker 1. Hun har vært på svenskehandel med mann og tre barn, og nå trenger de hjelp til å finne igjen bilen, en Honda stasjonsvogn i garasjen under kjøpesenteret. Handleposene er fylt til bristepunktet med juleøl, hyllebærsaft og gurkemeie, og ungene hyler og vil hjem.

En lavkarboekstremist blir mistenksom; hva skal egentlig Hi med gurkemeie?  Har hun tenkt seg ut på lussekatt-galeien IGJEN? Anonym bruker 2 mener at noen må sende bekymringsmelding, nå må noen gripe inn og avverge at disse stakkars barna skal avspises med gurkemeie i lussekattene nok en gang. 

Heldigvis kan anonym bruker 3 hjelpe. Hun har snust på en pakke nötfars fra Nordbysenteret i fryseren, og nå kan hun føle auraen fra tusenvis av svenskehandlere. Det står en Honda på felt 2A, sier hun. Kan det være Hi sin bil? Hi styrter til felt 2A med mann og barn og bæreposer, men forgjeves. Der står det bare en Hyundai. Den synske unnskylder seg med bittelitt dysleksi, og det blir stille fra den kanten. 

Det ser rett og slett ut til at de må ta fatt på den lange veien hjem til fots. Heldigvis får de kjøpt et esel ute på parkeringsplassen, fra en meksikaner som selger festlige souvernirer.

Eselet heter Rio Maximillian Velasquez, og Eva Blaum grubler på om det er for simpelt å kalle opp barnet sitt etter et esel.

Mannen til Hi er sliten etter alt oppstusset og bretter ut håndklet som han alltid har med seg og legger det over ryggen på eselet, så han har noe mykt å sitte på. Hi og ungene går bak. Godt at jeg er med i bæreselemafiaen, tenke hi, med babyen på magen og fire smekkfulle handleposer i hver hånd.

Like før Svinesundbrua knekker eselet sammen og nekter å gå et eneste skritt lenger. Hi lurer på om de skal gå tilbake til meksikaneren og reklamere på det defekte eselet. Tante Grusom master of Law advarer henne. Reglene for meksikanske eselutsalg i Sverige er infløkte. Lektor Doppler lurer på om Hi husket å tegne eselforsikring? Det er tanken som teller! prøver Soleia seg med, men akkurat når det gjelder eselforsikring vet alle at denne gangen er ikke det nok.

Anonym bruker 4 prøver seg med at bare Hi ønsker seg det høyt nok, så kommer det til å skje. For å unngå å komme i klammeri med Kira igjen, så tenker Hi veldig hardt - ikke på håndverkeren - men på et hvilket som helst transportmiddel som kan ta dem trygt hjem til ronkegarasjen og teltet. Og - se! Der kommer det en SUV med sotede vinduer som stopper foran det triste lille følget. Det er Modesty Blaise!  Hun har harryhandlet bombekastere (3 for 2!) og vet alt om hvordan de skal lure seg forbi tollvesenet med alt juleølet. Esler og menn kan svikte, men DIB svikter i hvert fall aldri, tenker Hi og lurer på om det virkelig er Stjerna som blinker der oppe på himmelen. 

...og jammen kommer ikke fruen til Banderas med pekefingeren sin, og før noen har rukket å trekke pusten hveser hun at Velasquez med s er for amatører, det er Velazquez, zzzz, og dessuten har den en ´ over a-en, hvis ikke ville det uttales Velazqueeeeeeeez, og det vil vi jo ikke, det blir som å si Olseeeeen i stedet for Olsen. "Men hva mer kan man forvente av en som også skriver fornavnetnavnet sitt ukorrekt" freser hun videre.

Río Maxilliam Velázquez og resten av gjengen er enige om at Banderas har fått for lite mann i det siste, for det er ikke normalt å være så nazi på språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det er på tide med en skikkelig brannøvelse med røykmaskin og varmeovn en av de neste dagene. Mange skumle branner i julen så det er lurt å ha en realistisk øvelse nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sug lut skrev:

For esker er også mennesker!

Esker? Du godeste. Det var vel drøyt også for hyperdyrevernveganrabulistene. Esler, derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, sug lut skrev:

Esker? Du godeste. Det var vel drøyt også for hyperdyrevernveganrabulistene. Esler, derimot.

Må i tilfelle være esken til julekukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Fordi safran smaker gammel manns rompesvette?

Safran har  uansett en smak som tradisjonelt hører med i julebakst, mens gurkemeie hører  ingen steder hjemme i bakst til jul. Gammel manns rompesvette har jeg ikke smakt, det må være for spesielt interesserte, jeg er ikke en av dem. Vel bekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, amandine skrev:

Safran har  uansett en smak som tradisjonelt hører med i julebakst, mens gurkemeie hører  ingen steder hjemme i bakst til jul. Gammel manns rompesvette har jeg ikke smakt, det må være for spesielt interesserte, jeg er ikke en av dem. Vel bekomme.

Med andre ord, gurkemeie er et symbol på samfunnets krakelering i kantene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, amandine skrev:

Og da lo selv jeg:nigo:

Jeg håper ikke det betyr at du ikke har ledd en eneste gang gjennom hele kalenderen - da trenger du å drikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alltid gøy å se at se uføretrygdede kab kose seg med en slik tråd :) godt dere finner på noe! 

Anonymkode: f7829...40a

Ja, trygda rekk ikkje både til internet og netflix. Så det er veldig bra at vi får underhaldninga vi treng her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått enhjørningsdrakten og den sitter som ett skudd! Gleder meg til jeg skal møte nissen bak juletreet😍🎄

 

Meeeen, er det bare jeg som synes nesen til enhjørningen ser ut som en flat, rynkete penis? Eller er jeg bare pervers som ser peniser i alt?🤔

D3794955-4F19-48C2-B411-8564FB2CBDEF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla
31 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Nå har jeg fått enhjørningsdrakten og den sitter som ett skudd! Gleder meg til jeg skal møte nissen bak juletreet😍🎄

 

Meeeen, er det bare jeg som synes nesen til enhjørningen ser ut som en flat, rynkete penis? Eller er jeg bare pervers som ser peniser i alt?🤔

D3794955-4F19-48C2-B411-8564FB2CBDEF.jpeg

Må jo si jeg ble mer skuffa over hornet. Mer futt i Fantorangens snabel, gitt! 

Endret av Skrekkøgla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, amandine skrev:

Safran har  uansett en smak som tradisjonelt hører med i julebakst, mens gurkemeie hører  ingen steder hjemme i bakst til jul. Gammel manns rompesvette har jeg ikke smakt, det må være for spesielt interesserte, jeg er ikke en av dem. Vel bekomme.

Har du ikke prøvd å rimme gubben altså? Da blir'e skilsmisse tvert!!

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Nå har jeg fått enhjørningsdrakten og den sitter som ett skudd! Gleder meg til jeg skal møte nissen bak juletreet😍🎄

 

Meeeen, er det bare jeg som synes nesen til enhjørningen ser ut som en flat, rynkete penis? Eller er jeg bare pervers som ser peniser i alt?🤔

D3794955-4F19-48C2-B411-8564FB2CBDEF.jpeg

Dette er ikke en enhjørning, men en gris med en pastinakk i panna.

Anonymkode: 921e9...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...