Gå til innhold

Er alle Jenter / Kvinner egentlig bi eller lesbiske?


Gjest Joestlaachmkr

Anbefalte innlegg

Gjest Joestlaachmkr
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men kjære lille vennen.... nå må du virkelig begynne å LESE de linkene du selv legger ut! Og når du har lest dem, les dem en gang til og prøv å forstå det som faktisk står der - ikke bare det du dikter opp står der og det du vil skal så der! Atter en gang legger du ut en link som forteller AKKURAT det alle kvinnene her i tråden prøver å fortelle deg.

Se bare på de fire første ordene i tittelen på denne forskningsartikkelen: "Straight but Not Narrow...".

Allerede i det aller første ordet (!) har forskerne definert at jo, disse kvinnene er heterofile - du vet, straight = heterofil...

Og så bekrefter forskerne det ved å skrive følgende senere i forskningsrapporten:

"Using sexual psychophysiology data to make pronouncements regarding a woman’s true sexual identity or sexual desires is, however, illogical. The flaws in this reasoning become abundantly clear in the face of data showing that a wide range of nonpreferred sexual stimuli, including nonhuman primates [2, 4] and depictions of sexual coercion [9, 60, 61], are capable of evoking significant genital response in women, in the notable absence of subjective sexual arousal. If we assume that genital response is an objective indicator of a woman’s true sexual attractions and desires, we are left with the frankly absurd conclusion that women are sexually attracted to bonobos or to sexual assault. Sexual identity (how the individual conceptualizes and socially describes their patterns of sexual attractions and desires), sexual attractions (sexual orientation), and sexual response (sexual arousal and desire) are not interchangeable constructs in women, such that a woman’s sexual desires and attractions can be deduced from sexual response patterns (see Chivers [30, 31])."

De skriver også: "Exclusively androphilic women demonstrating gender-nonspecific genital responding across two stimulus modalities suggests that cues never once directly associated with sexual reward (e.g., sexual gratification with a female sexual partner) still have the capacity to evoke significant sexual response."

Sier ikke dette deg noe som helst? Det å legge ved linker og påstå at de sier noe helt annet enn de faktisk gjør, det er for det første tydelig kunnskapsløst og viser at du ikke har mentale evner til å tilegne deg kunnskap på dette nivået. Det er uten tvil uforskammet overfor de som faktisk gjør en seriøs forskning. Og det viser at du heller ikke har respekt for disse forskerne.  Du forstår det, noe blir ikke sant bare fordi du påstår det!

Videre stiller også disse forskerne et kritisk spørsmål ved egne resultater fordi utvalget er unge kvinner som er i en alder hvor mange (både kvinner og menn) fremdeles eksperimenterer med egen seksualitet.

Videre måler de kvinners genitale opphisselse ved såkalte vaginale photoplethysmography, noe som vil si å sette et tamponglignende apparat inn i kvinnenes skjede. Dette er en målemetode som det også stilles spørsmål ved. Bl.a. er det en del kvinner som kan få en isolert genital reaksjon bare ved at det settes inn og det å vite at det er der når de så presenteres for former for seksuelle visuelle eller auditive stimuli. Dvs. det er åpninger for at de kan få svar som tyder på sterkere reaksjoner som egentlig ikke er direkte relatert til det å se/høre kvinner har sex.

Så, hva tenker du om det at du nok en gang har lagt ut en link som støtter det kvinnene i tråden påstår, og som motbeviser det du selv påstår?

Alle, eller så godt som alle som har svart i tråden er enige og forteller deg at du tar feil. Videre så har ALLE seriøse linker du har lagt ut vist at du har misforstått og at det ikke er hold i dine påstander. Hva tenker du om det? Du påstod et sted at du er ydmyk... da er det kanskje på tide at du ikke bare påstår det også, men innrømmer at du har tatt feil, at du har misforstått alle forskningsartiklene du har lagt ut her?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg har lest gjennom denne undersøkelsen en gang og har derfor ikke behov for og lese den igjen. Jeg dikter ikke opp noen historier her, Men jeg prøver og få svar på hvorfor flere og flere "hetero" kvinner har seg med andre kvinner. Og så langt har flesteparten av svarene her vært uten substans.

Straight, But not narrow.... Altså det de bekreftet ved denne undersøkelsen var at kvinner flest identifiserer seg som heterofile kan likevel være bi/lesbiske. Her forklarer sexologen Meredith Chivers undersøkelsen mer detaljert.

Men det var ikke denne undersøkelsen som viste at majoriteten av "hetero" kvinner egentlig er bi/lesbiske men hetero romantiske. Det var en undersøkelse fra Yale uni i New York for omlag 10 år siden.

Jeg vet at jeg har rett og bryr meg ikke hvis andre tror at jeg tar feil ang. dette temaet. Hva er det som jeg har misforstått? Jeg er vanligvis ydmyk men i denne saken så har jeg rett. Påstår du at anerkjente forskere har feil i sine undersøkelser fordi du ikke er enig i resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joestlaachmkr
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er heterofil kvinne, tenner overhodet ikke på kvinner og kunne aldri tenkt meg å være med en kvinne. 

Anonymkode: 25e32...d7b

Denne tråden er ikke ment som en krenkelse av heterofile kvinner, Men jeg og flere andre menn har ofte undret oss over kvinners seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har lest gjennom denne undersøkelsen en gang og har derfor ikke behov for og lese den igjen. Jeg dikter ikke opp noen historier her, Men jeg prøver og få svar på hvorfor flere og flere "hetero" kvinner har seg med andre kvinner. Og så langt har flesteparten av svarene her vært uten substans.

Straight, But not narrow.... Altså det de bekreftet ved denne undersøkelsen var at kvinner flest identifiserer seg som heterofile kan likevel være bi/lesbiske. Her forklarer sexologen Meredith Chivers undersøkelsen mer detaljert.

Men det var ikke denne undersøkelsen som viste at majoriteten av "hetero" kvinner egentlig er bi/lesbiske men hetero romantiske. Det var en undersøkelse fra Yale uni i New York for omlag 10 år siden.

Jeg vet at jeg har rett og bryr meg ikke hvis andre tror at jeg tar feil ang. dette temaet. Hva er det som jeg har misforstått? Jeg er vanligvis ydmyk men i denne saken så har jeg rett. Påstår du at anerkjente forskere har feil i sine undersøkelser fordi du ikke er enig i resultatet?

Den ene undersøkelsen du fremdeles ikke kan finne... du får finne den, da. Men én undersøkelse er ikke nødvendigvis den som sitter på hele sannheten.

Du blir bare patetisk når du påstår at det er jeg (og alle andre som svarer deg i tråden) som ikke liker forskernes resultater. Det er KUN du som helt kategorisk nekter å forstå det du selv legger ut av linker.  Hvorav ingen av linkene dine har sagt det du påstår at de sier. Og du beviser jo din arrogante holdning og totale mangel på ydmykhet når du her sier "Jeg har lest gjennom denne undersøkelsen en gang og har derfor ikke behov for og lese den igjen." Jeg gjorde det til og med enkelt for deg ved å kopiere fra forskningsartikkelen det som viser tydelig at du har misforstått.

Sannheten er at du ikke ønsker å lese disse tingene på nytt, for da må du ta til deg det som faktisk står der, ikke det du har bestemt deg for står der.

Og den lille videosnutten her... du sier at Chivers beskriver undersøkelsen mer detaljert. Og dermed bekrefter du deg selv igjen. Denne lille videosnutten hvor hun snakker i mindre enn tre minutter forklarer ikke veldig detaljert, og hun konkluderer heller ikke her med det du konkluderer med. Men du har tydeligvis ikke nok kunnskap eller mental kapasitet til å forstå differansene i dette, noe som kreves om du skal forstå forskning.

Den absolutt uten substans her i tråden er deg selv. Igjen - når du er den eneste som kjører en retning på motorveien og alle andre kommer rett mot deg så er det mest trolig du som har tatt feil...

Hvis du hadde substans, hvis du var ydmyk, hvis du var noe til mann, rett og slett, så hadde du brukt tid på å lese det som jeg har sitert fra alle forskningsartiklene dine. Det er direkte sitater, jeg har ikke endret på dem. Og de viser alle som en at du ikke har forstått det forskerne faktisk har kommet frem til. Og de sier, ja, de fleste kvinner, også heterofile kvinner, kan få en isolert seksuell respons bl.a. i vagina av å se eller høre noe som minner om sex, også sex mellom kvinner, til og med av å se aper har sex kan stimulere den responsen. Likevel sier forskerne at disse heterofile kvinnene fremdeles er heterofile. Det er dine egne linker som sier det.

Jeg har spurt deg før, det at kvinner kan få en seksuell respons av å se aper ha sex, mener du da også at alle kvinner er zoofile?

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet jeg har rett".... bevis det. Kom med beviser som ikke kan motbevises. Vis at du har forstått kompleksiteten i  forskningen du viser til.

Anonymkode: 99ba3...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den ene undersøkelsen du fremdeles ikke kan finne... du får finne den, da. Men én undersøkelse er ikke nødvendigvis den som sitter på hele sannheten.

Du blir bare patetisk når du påstår at det er jeg (og alle andre som svarer deg i tråden) som ikke liker forskernes resultater. Det er KUN du som helt kategorisk nekter å forstå det du selv legger ut av linker.  Hvorav ingen av linkene dine har sagt det du påstår at de sier. Og du beviser jo din arrogante holdning og totale mangel på ydmykhet når du her sier "Jeg har lest gjennom denne undersøkelsen en gang og har derfor ikke behov for og lese den igjen." Jeg gjorde det til og med enkelt for deg ved å kopiere fra forskningsartikkelen det som viser tydelig at du har misforstått.

Sannheten er at du ikke ønsker å lese disse tingene på nytt, for da må du ta til deg det som faktisk står der, ikke det du har bestemt deg for står der.

Og den lille videosnutten her... du sier at Chivers beskriver undersøkelsen mer detaljert. Og dermed bekrefter du deg selv igjen. Denne lille videosnutten hvor hun snakker i mindre enn tre minutter forklarer ikke veldig detaljert, og hun konkluderer heller ikke her med det du konkluderer med. Men du har tydeligvis ikke nok kunnskap eller mental kapasitet til å forstå differansene i dette, noe som kreves om du skal forstå forskning.

Den absolutt uten substans her i tråden er deg selv. Igjen - når du er den eneste som kjører en retning på motorveien og alle andre kommer rett mot deg så er det mest trolig du som har tatt feil...

Hvis du hadde substans, hvis du var ydmyk, hvis du var noe til mann, rett og slett, så hadde du brukt tid på å lese det som jeg har sitert fra alle forskningsartiklene dine. Det er direkte sitater, jeg har ikke endret på dem. Og de viser alle som en at du ikke har forstått det forskerne faktisk har kommet frem til. Og de sier, ja, de fleste kvinner, også heterofile kvinner, kan få en isolert seksuell respons bl.a. i vagina av å se eller høre noe som minner om sex, også sex mellom kvinner, til og med av å se aper har sex kan stimulere den responsen. Likevel sier forskerne at disse heterofile kvinnene fremdeles er heterofile. Det er dine egne linker som sier det.

Jeg har spurt deg før, det at kvinner kan få en seksuell respons av å se aper ha sex, mener du da også at alle kvinner er zoofile?

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg kan for øyeblikket ikke finne den nevnte undersøkelsen fra Yale uni. i New York.

Vel, Jeg ønsker ikke og fremstå som hverken patetisk eller arrogant. Men jeg har lest grundig gjennom den nevnte artikkelen samt. flere andre undersøkelser som alle har kommet mer eller mindre frem til samme konklusjoner ang. forskjellen på heterofile menn og kvinners seksualitet.

Nei, Jeg er enig at dette klippet med Meredith Chivers ikke er det beste interjuvet, Men det finnes flere andre intervjuer med henne på youtube hvor hun forklarer saken mer grundig, Men flesteparten av dem varer i 1-2 timer.

Jeg er uten substans i dette temaet, Hvor ? Jeg tror mange kvinner her på dette forumet kjenner seg ikke igjen i beskrivelsen noe som betyr at flesteparten av dere er heterofile. Men det betyr ikke at majoriteten av verdens alle kvinner føler det samme.

Jeg har lest grundig gjennom den artikkelen som jeg la ut i en tidligere tråd. Og jeg er enig i at den ikke bekreftet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske og hetero romantiske, Det var det den undersøkelsen fra uni. i NY som konkluderte med.

Zoofile ? haha.. Vel, Du har tildels rett i det at kvinner også ble stimulert av å se aper leke med hverandre, Men heterofile kvinner ble like mye stimulert av lesbiske scener som det menn og lesbiske kvinner ble, Og flertallet av disse kvinnene fant  også kvinnekroppen mer tiltrekkende visuelt enn hva de gjorde med mannekroppen. Men dere kvinner er noen kompliserte skapninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg kan for øyeblikket ikke finne den nevnte undersøkelsen fra Yale uni. i New York.

Vel, Jeg ønsker ikke og fremstå som hverken patetisk eller arrogant. Men jeg har lest grundig gjennom den nevnte artikkelen samt. flere andre undersøkelser som alle har kommet mer eller mindre frem til samme konklusjoner ang. forskjellen på heterofile menn og kvinners seksualitet.

Nei, Jeg er enig at dette klippet med Meredith Chivers ikke er det beste interjuvet, Men det finnes flere andre intervjuer med henne på youtube hvor hun forklarer saken mer grundig, Men flesteparten av dem varer i 1-2 timer.

Jeg er uten substans i dette temaet, Hvor ? Jeg tror mange kvinner her på dette forumet kjenner seg ikke igjen i beskrivelsen noe som betyr at flesteparten av dere er heterofile. Men det betyr ikke at majoriteten av verdens alle kvinner føler det samme.

Jeg har lest grundig gjennom den artikkelen som jeg la ut i en tidligere tråd. Og jeg er enig i at den ikke bekreftet at majoriteten av kvinner er bi/lesbiske og hetero romantiske, Det var det den undersøkelsen fra uni. i NY som konkluderte med.

Zoofile ? haha.. Vel, Du har tildels rett i det at kvinner også ble stimulert av å se aper leke med hverandre, Men heterofile kvinner ble like mye stimulert av lesbiske scener som det menn og lesbiske kvinner ble, Og flertallet av disse kvinnene fant  også kvinnekroppen mer tiltrekkende visuelt enn hva de gjorde med mannekroppen. Men dere kvinner er noen kompliserte skapninger.

Du er uten substans fordi du ikke evner å diskutere temaet du selv starter ut fra egne premisser for tråden. Du nekter å innse at de forskningsartiklene du har linket til sier noe annet enn det du påstår at de gjør. Det i seg selv viser at du ikke evner å ha en saklig dybdediskusjon om temaet. Du har ingen vitenskapelig forståelse, ingen forståelse for nyanser. Det at du har lagt ut mange linker som sier én ting og hevder at de sier en helt annen ting, det viser at du ikke er i stand til å forstå forskningsartikler på dette nivået eller holde en noenlunde forskningsbasert diskusjon.

Hele premisset for diskusjonen er borte når det du påstår ikke er bevist. Det blir enda mindre logisk når du selv bruker linker som sier noe helt annet enn det du selv påstår. Du viser ekstremt tydelig at du ikke har noen som helst forståelse for forskningens nyanser når du leser alt du leser med den forutinntatte meningen din.

Du må gjerne le av spørsmålet om du mener kvinner er zoofile, men jeg spør deg igjen - mener du at flertallet av kvinner er zoofile?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, at denne mannen (hi) skal informere oss hvordan vi kvinner føler er like tåpelig som at et menneske skal fortelle en ørn hvordan det er å fly.

Gi opp,hi, du innser at vi alle ler av deg?

Anonymkode: 5286b...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
På 26.11.2017 den 20.46, Anonym bruker skrev:

Den ene undersøkelsen du fremdeles ikke kan finne... du får finne den, da. Men én undersøkelse er ikke nødvendigvis den som sitter på hele sannheten.

Du blir bare patetisk når du påstår at det er jeg (og alle andre som svarer deg i tråden) som ikke liker forskernes resultater. Det er KUN du som helt kategorisk nekter å forstå det du selv legger ut av linker.  Hvorav ingen av linkene dine har sagt det du påstår at de sier. Og du beviser jo din arrogante holdning og totale mangel på ydmykhet når du her sier "Jeg har lest gjennom denne undersøkelsen en gang og har derfor ikke behov for og lese den igjen." Jeg gjorde det til og med enkelt for deg ved å kopiere fra forskningsartikkelen det som viser tydelig at du har misforstått.

Sannheten er at du ikke ønsker å lese disse tingene på nytt, for da må du ta til deg det som faktisk står der, ikke det du har bestemt deg for står der.

Og den lille videosnutten her... du sier at Chivers beskriver undersøkelsen mer detaljert. Og dermed bekrefter du deg selv igjen. Denne lille videosnutten hvor hun snakker i mindre enn tre minutter forklarer ikke veldig detaljert, og hun konkluderer heller ikke her med det du konkluderer med. Men du har tydeligvis ikke nok kunnskap eller mental kapasitet til å forstå differansene i dette, noe som kreves om du skal forstå forskning.

Den absolutt uten substans her i tråden er deg selv. Igjen - når du er den eneste som kjører en retning på motorveien og alle andre kommer rett mot deg så er det mest trolig du som har tatt feil...

Hvis du hadde substans, hvis du var ydmyk, hvis du var noe til mann, rett og slett, så hadde du brukt tid på å lese det som jeg har sitert fra alle forskningsartiklene dine. Det er direkte sitater, jeg har ikke endret på dem. Og de viser alle som en at du ikke har forstått det forskerne faktisk har kommet frem til. Og de sier, ja, de fleste kvinner, også heterofile kvinner, kan få en isolert seksuell respons bl.a. i vagina av å se eller høre noe som minner om sex, også sex mellom kvinner, til og med av å se aper har sex kan stimulere den responsen. Likevel sier forskerne at disse heterofile kvinnene fremdeles er heterofile. Det er dine egne linker som sier det.

Jeg har spurt deg før, det at kvinner kan få en seksuell respons av å se aper ha sex, mener du da også at alle kvinner er zoofile?

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg har prøvd og finne den nevnte undersøkelsen fra Yale uni. uten hell, Men den viser klart og tydelig at kvinner flest er bi/lesbiske og at menn flest er heterofile.

De fleste her på dette forumet framstår som svake debattanter og kommer ofte med helt irrelevante kommentarer. Ingen av linkene som jeg så langt har lagt ut bekrefter påstanden min om kvinners seksuelle legning, Men de avkrefter dem ikke heller.

Jeg har lest gjennom alt av det som jeg lagt ut av linker, Så jeg har kontroll.

Her har du en detaljert artikkel ang. temaet fra Meredith Chivers. www.nytimes.com/2009/01/25/magazine/25desire-t.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr

Her er et par andre studier og artikler ang. temaet

pluss.vg.no/2017/10/22/2972/2972_24165434

https://www.nettavisen.no/nyheter/jenter-drmmer-om-jentesex/667373.html

www.side2.no/underholdning/--denne-kvinnen-gjr-heterofile-kvinner-forvirret-over-sin-egen-seksualitet/3422801096.html

Nå så venter jeg bare på flere unnskyldninger og bortforklaringer from the ladies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør igjen - mener du at alle, eller de fleste kvinner er zoofile?

Dette er et viktig spørsmål i sammenhengen. Ikke er det vanskelig å svare på heller - ja eller nei, er de fleste kvinner zoofile?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Joestlaachmkr skrev:

Jeg har prøvd og finne den nevnte undersøkelsen fra Yale uni. uten hell, Men den viser klart og tydelig at kvinner flest er bi/lesbiske og at menn flest er heterofile.

De fleste her på dette forumet framstår som svake debattanter og kommer ofte med helt irrelevante kommentarer. Ingen av linkene som jeg så langt har lagt ut bekrefter påstanden min om kvinners seksuelle legning, Men de avkrefter dem ikke heller.

Jeg har lest gjennom alt av det som jeg lagt ut av linker, Så jeg har kontroll.

Her har du en detaljert artikkel ang. temaet fra Meredith Chivers. www.nytimes.com/2009/01/25/magazine/25desire-t.html

 

Igjen - du må lære deg å linke til forskningsartiklene, ikke en populistisk fremstilling fra journalister. Men denne artikkelen forteller ikke noe som helst nytt, den forteller bare om en annen link.

Og som med de to andre linkene dine til forskningsartikler så reiser også dette spørsmålet - mener du at de fleste kvinner er zoofile?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen - du må lære deg å linke til forskningsartiklene, ikke en populistisk fremstilling fra journalister. Men denne artikkelen forteller ikke noe som helst nytt, den forteller bare om en annen link.

Og som med de to andre linkene dine til forskningsartikler så reiser også dette spørsmålet - mener du at de fleste kvinner er zoofile?

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Som sagt, Denne undersøkelsen fra sexologen Meredith Chivers bekrefter ingenting om temaet annet enn at kvinners seksualitet er mer komplisert enn menns. Det var den undersøkelsen fra Yale uni. som bekreftet at alle kvinner er mer eller mindre bi/lesbiske og hetero romantiske og at omlag 91% av alle menn er heterofile.

Hvilken dyreart synes du er mest sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Som sagt, Denne undersøkelsen fra sexologen Meredith Chivers bekrefter ingenting om temaet annet enn at kvinners seksualitet er mer komplisert enn menns. Det var den undersøkelsen fra Yale uni. som bekreftet at alle kvinner er mer eller mindre bi/lesbiske og hetero romantiske og at omlag 91% av alle menn er heterofile.

Hvilken dyreart synes du er mest sexy?

Har du noen gang onanert, HI?

Anonymkode: 8a789...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du noen gang onanert, HI?

Anonymkode: 8a789...d01

Yep, Men har ikke onanert på 4 år nå. Må ha en kvinnelig assistent til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr

Hvorfor så hører vi aldri om heterofile menn som fantaserer om andre menn? Fordi vi heterofile menn har ingen interesse av andre menn på noen måte.

Men hvorfor så ser vi stadig vekk at to heterofile kvinner kysser hverandre, holder hender, danser sammen osv. eller at kvinner som anser seg selv som heterofile forteller at de har lyst på eller har hatt seksuelle opplevelser med andre kvinner? Det er dette som jeg ønsker et svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Som sagt, Denne undersøkelsen fra sexologen Meredith Chivers bekrefter ingenting om temaet annet enn at kvinners seksualitet er mer komplisert enn menns. Det var den undersøkelsen fra Yale uni. som bekreftet at alle kvinner er mer eller mindre bi/lesbiske og hetero romantiske og at omlag 91% av alle menn er heterofile.

Hvilken dyreart synes du er mest sexy?

Med andre ord tør du ikke svare på spørsmålet om du mener de fleste kvinner er zoofile. Og årsaken til at du nå prøver å bruke en stusselig hersketeknikk med å spørre meg om hvilken dyreart jeg synes er mest sexy, det er fordi du har lest forskningen til Chivers, men valgt å tolke den dit du selv vil.

Når kvinner kan få en vaginal lystrespons av å se kvinner ha sex med kvinner, da tolker du det som at de fleste kvinner er lesbiske. Siden kvinner også kan få en vaginal lystrespons av å se aper ha sex, da er den logiske slutningen - om vi skulle følge din logikk - at kvinner også er zoofile, eller rettere sagt simiafil. Dvs. du ser at dette får din teori til å falle sammen, og det vil du ikke innrømme, som den arrogante og kunnskapsløse "mannen" du er.

Her er hva Chivers selv sier i intervjuet i NYTM: " Lust, in this formulation, resides in the subjective, the cognitive; physiological arousal reveals little about desire. Otherwise, she said, half joking, “I would have to believe that women want to have sex with bonobos.”  Til og med forskeren selv ser det latterlige i å trekke den slutningen. Du gjør det tydeligvis ikke. Om du virkelig hadde lest - og forstått... - denne artikkelen også, da hadde du forstått det du prøver å forstå. Men du vil jo ikke forstå, du bare klynger deg til en undersøkelse som er ti år gammel og som tydeligvis er så lite relevant at den knapt er mulig å finne... da kan du trygt slå fast at den nok ikke er særlig ansett av andre som forsker innen det samme temaet.

Rett etter sitatet fra Chivers står det videre: " Evolution’s legacy, according to this theory, is that women are prone to lubricate, if only protectively, to hints of sex in their surroundings."

 

Og kanskje du bare skal slå deg til ro med det at du aldri vil forstå kvinners seksualitet. Kanskje du skal ta til deg ordene fra en langt smartere mann enn deg selv, sitert i samme artikkel - Kurt Freund som forsket på mannlig seksualitet ble spurt hvorfor han ikke forsket på kvinnelig seksualitet, og svaret hans var: "How am I to know what it is to be a woman? Who am I to study women, when I am a man?"  Men du, du bare fremhever at du, joda, du KAN kvinner.

Ser du ikke selv hvor latterlig det du sier er? Ser du ikke det så er viser du bare atter en gang hvor kunnskapsløs du er, og hvor latterlig du fremstiller deg selv her. Det verste er at jeg tror ikke en gang at du er tilgjort.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Hvorfor så hører vi aldri om heterofile menn som fantaserer om andre menn? Fordi vi heterofile menn har ingen interesse av andre menn på noen måte.

Men hvorfor så ser vi stadig vekk at to heterofile kvinner kysser hverandre, holder hender, danser sammen osv. eller at kvinner som anser seg selv som heterofile forteller at de har lyst på eller har hatt seksuelle opplevelser med andre kvinner? Det er dette som jeg ønsker et svar på.

Det siste spørsmålet ditt vil du ikke få svar på fordi du ikke ønsker å forstå det. Du har fått svar utallige ganger i denne tråden. Jeg tror alle trådene du har lagt ut forklarer hvorfor noen få heterofile kvinner også kan ha med kvinner å gjøre. Du har fått seriøse tall som viser at det bare er et fåtall kvinner som faktisk eksperimenterer med andre kvinner. Selv om du ikke ønsker å akseptere det så er det likevel et faktum at iflg. seriøs forskning bare er 12,5 % av kvinner som har noe som helst seksuelt med andre kvinner å gjøre (inklusive det å bare kysse). Disse tallene inkluderer også lesbiske og bifile kvinner. Du har selv lagt ut linker som viser at kvinner har en bredere evne enn menn til å føle lyst, men at det for de fleste ikke virker inn på om de er heterofile eller ikke.

Dette ER forklaringene, men du, som den noksagten du er, du VIL IKKE forstå, for det passer ikke inn i det bildet du har laget deg, den historien om kvinner som du ønsker å bruke for å fortsette å forakte kvinner (åh, ja... sorry, bare de kvinnene som ikke oppfører seg slik du vil at en kvinne skal oppføre seg).

Kanskje du skal ta til deg det Chivers sier " Certainly women are very sexual and have the capacity to be even more sexual than men...". Men jeg går ut fra at heller ikke det er noe du forstår.

Og svaret på det første spørsmålet ditt her står også i de linkene du selv har lagt ut. Menn har et enklere og langt smalere tenningsmønster enn det kvinner har.

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Her er et par andre studier og artikler ang. temaet

pluss.vg.no/2017/10/22/2972/2972_24165434

https://www.nettavisen.no/nyheter/jenter-drmmer-om-jentesex/667373.html

www.side2.no/underholdning/--denne-kvinnen-gjr-heterofile-kvinner-forvirret-over-sin-egen-seksualitet/3422801096.html

Nå så venter jeg bare på flere unnskyldninger og bortforklaringer from the ladies.

Artikkelen fra vg kommer jeg ikke inn på, men ut fra ingressen ser det ut til at den bare bekrefter det Chivers og de andre linkene du har lagt ut, sier - nemlig at kvinners seksualitet er mindre smal enn menns uten at det endrer deres "fil".

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med andre ord tør du ikke svare på spørsmålet om du mener de fleste kvinner er zoofile. Og årsaken til at du nå prøver å bruke en stusselig hersketeknikk med å spørre meg om hvilken dyreart jeg synes er mest sexy, det er fordi du har lest forskningen til Chivers, men valgt å tolke den dit du selv vil.

Når kvinner kan få en vaginal lystrespons av å se kvinner ha sex med kvinner, da tolker du det som at de fleste kvinner er lesbiske. Siden kvinner også kan få en vaginal lystrespons av å se aper ha sex, da er den logiske slutningen - om vi skulle følge din logikk - at kvinner også er zoofile, eller rettere sagt simiafil. Dvs. du ser at dette får din teori til å falle sammen, og det vil du ikke innrømme, som den arrogante og kunnskapsløse "mannen" du er.

Her er hva Chivers selv sier i intervjuet i NYTM: " Lust, in this formulation, resides in the subjective, the cognitive; physiological arousal reveals little about desire. Otherwise, she said, half joking, “I would have to believe that women want to have sex with bonobos.”  Til og med forskeren selv ser det latterlige i å trekke den slutningen. Du gjør det tydeligvis ikke. Om du virkelig hadde lest - og forstått... - denne artikkelen også, da hadde du forstått det du prøver å forstå. Men du vil jo ikke forstå, du bare klynger deg til en undersøkelse som er ti år gammel og som tydeligvis er så lite relevant at den knapt er mulig å finne... da kan du trygt slå fast at den nok ikke er særlig ansett av andre som forsker innen det samme temaet.

Rett etter sitatet fra Chivers står det videre: " Evolution’s legacy, according to this theory, is that women are prone to lubricate, if only protectively, to hints of sex in their surroundings."

 

Og kanskje du bare skal slå deg til ro med det at du aldri vil forstå kvinners seksualitet. Kanskje du skal ta til deg ordene fra en langt smartere mann enn deg selv, sitert i samme artikkel - Kurt Freund som forsket på mannlig seksualitet ble spurt hvorfor han ikke forsket på kvinnelig seksualitet, og svaret hans var: "How am I to know what it is to be a woman? Who am I to study women, when I am a man?"  Men du, du bare fremhever at du, joda, du KAN kvinner.

Ser du ikke selv hvor latterlig det du sier er? Ser du ikke det så er viser du bare atter en gang hvor kunnskapsløs du er, og hvor latterlig du fremstiller deg selv her. Det verste er at jeg tror ikke en gang at du er tilgjort.

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Men kjære du.. Selvfølgelig så er ingen kvinner "zoofile" lol. Jeg har grundig lest igjennom artiklene til Meredith Chivers og som jeg har skrevet i tidligere tråder så gir det ingen indikasjon om kvinners seksuelle legning, Men det hun bekrefter her er at kvinners seksualitet er mer komplisert enn hva som er tilfelle med menn. Jeg prøver ikke å fremstå som arrogant men du har rett kvinners seksualitet kan jeg ikke forstå meg på.

Den undersøkelsen fra Yale uni. er den mest grundige og profesjonelle undersøkelsen angående personers seksualitet som er blitt utført i nyere tid. Og forskerne bak studien konkluderte med at kvinner flest er bi/lesbisk og at det er svært få kvinner som faktisk er heterofile.

Hva er det som er latterlig med og spørre dere kvinner om dette temaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Her er et par andre studier og artikler ang. temaet

pluss.vg.no/2017/10/22/2972/2972_24165434

https://www.nettavisen.no/nyheter/jenter-drmmer-om-jentesex/667373.html

www.side2.no/underholdning/--denne-kvinnen-gjr-heterofile-kvinner-forvirret-over-sin-egen-seksualitet/3422801096.html

Nå så venter jeg bare på flere unnskyldninger og bortforklaringer from the ladies.

Og artikkelen fra nettavisen... du tuller nå, sant?

Leste du ikke at det er en undersøkelse som ble gjennomført av "den engelske skandaleavisen News of the World ".

Du blir jo bare mer og mer desperat i de linkene du legger ut ;) Du anerkjenner useriøse undersøkelser fra aktører som kun er ute etter å selge aviser og tjene penger, men du forkaster seriøs offentlig forskning fra USA. Jah... det viser jo virkelig hvor useriøs du er i tilnærmingen av temaet.

Den eneste som unnskylder og bortforklarer her i tråden er du. Jeg har forsøkt å få i gang en ordentlig diskusjon med deg basert på den forskningen du selv viser til. Problemet med diskusjonen er at du startet tråden med en falsk påstand, en påstand som er feilaktig og som du selv ikke har greid å bevise på noen som helst måte. Du kunne like gjerne startet en diskusjon hvor du påstod at verdenshavene bestod av ferskvann. Og hver gang alle andre påpeker for deg at nei, havene består av saltvann så benekter du det. Så forsøker noen å forklare deg at i overgangene mellom store elver og hav kan vannet bestå av mer ferskvann enn saltvann, eller brakkvann, men at det ikke betyr at havene generelt består av bare ferskvann. Likevel fortsetter du å stå på ditt og påstå at alle andre tar feil...

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joestlaachmkr skrev:

Her er et par andre studier og artikler ang. temaet

pluss.vg.no/2017/10/22/2972/2972_24165434

https://www.nettavisen.no/nyheter/jenter-drmmer-om-jentesex/667373.html

www.side2.no/underholdning/--denne-kvinnen-gjr-heterofile-kvinner-forvirret-over-sin-egen-seksualitet/3422801096.html

Nå så venter jeg bare på flere unnskyldninger og bortforklaringer from the ladies.

 

Og når du så bruker side2s underholdningsavdeling som neste bevis, da viser du oss enda tydeligere at du begynner å bli desperat i ditt forsøk på å bevise at alle verdenshav består kun av ferskvann...

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Joestlaachmkr skrev:

Men kjære du.. Selvfølgelig så er ingen kvinner "zoofile" lol. Jeg har grundig lest igjennom artiklene til Meredith Chivers og som jeg har skrevet i tidligere tråder så gir det ingen indikasjon om kvinners seksuelle legning, Men det hun bekrefter her er at kvinners seksualitet er mer komplisert enn hva som er tilfelle med menn. Jeg prøver ikke å fremstå som arrogant men du har rett kvinners seksualitet kan jeg ikke forstå meg på.

Den undersøkelsen fra Yale uni. er den mest grundige og profesjonelle undersøkelsen angående personers seksualitet som er blitt utført i nyere tid. Og forskerne bak studien konkluderte med at kvinner flest er bi/lesbisk og at det er svært få kvinner som faktisk er heterofile.

Hva er det som er latterlig med og spørre dere kvinner om dette temaet?

Å, så nå har du plutselig snudd nå og er plutselig enig i at Chivers forskning ikke betyr at alle kvinner er bifile eller lesbiske. Gratulerer, kanskje er det håp for deg...

Men du, synes du det ikke er bare litt rart at "den mest grundige og profesjonelle undersøkelsen angående personers seksualitet som er blitt utført i nyere tid" ikke er mulig å finne når du googler? Sier ikke det deg bare.... litt???

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Og når du så bruker side2s underholdningsavdeling som neste bevis, da viser du oss enda tydeligere at du begynner å bli desperat i ditt forsøk på å bevise at alle verdenshav består kun av ferskvann...

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Ok, I artikkelen på VG+ så forteller et par "hetero" kvinner om at de til stadig vekk har sex med andre kvinner og likevel så anser de selv som heterofile?

Den artikkelen fra nettavisen skriver ikke at undersøkelsen ble utført av NOTW men at det var de som rapporterte om den.

Angående artikkelen fra side2 med lesbiske Ruby Rose fra "Orange is the new black" så ble hun overøst med følgere på instagram, twitter osv. av heterofile kvinner og hun gikk selv ut i media og sa at hun var lei av forespørsler og henvendelser fra heterofile kvinner, Og det var det samme med heterofile kvinner som hadde en crush på Angelina Jolie for en del år tilbake. Når var det millioner av heterofile menn hadde en "crush" på Brad Pitt eller Ryan Gosling? Du ser det er dette som virker så fjernt og bisart for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joestlaachmkr
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, så nå har du plutselig snudd nå og er plutselig enig i at Chivers forskning ikke betyr at alle kvinner er bifile eller lesbiske. Gratulerer, kanskje er det håp for deg...

Men du, synes du det ikke er bare litt rart at "den mest grundige og profesjonelle undersøkelsen angående personers seksualitet som er blitt utført i nyere tid" ikke er mulig å finne når du googler? Sier ikke det deg bare.... litt???

 

Anonymkode: 3f3ec...8b8

Jeg har ikke skrevet at undersøkelsen til Meredith Chivers bekrefter at alle kvinner er bi/lesbiske det den bekrefter er at kvinners seksualitet er komplisert og flytende.

Ja, Det er spesielt at undersøkelsen fra Yale uni. ikke er tilgjengelig på nett. Men denne undersøkelsen ble lite omtalt i media på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...