Gå til innhold

Vannkopper og lekeland.

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 12.11.2017 den 14.07, Anonym bruker skrev:

Fordi?

Vi kommer nok til å dra. Det har vært planlagt i et par uker. Hun gleder seg veldig. 

Anonymkode: 3d112...848

Dritt kjerring! Smækk!!

Anonymkode: ee428...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. 

Anonymkode: 181d1...884

Hvorfor skulle det vært tull? 

Skrevet

Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. 

Anonymkode: 181d1...884

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klart det er tull :) Ingen er så blåst. Men god fantasi da, det skal du ha, selv om det på mange plan er foruroligende hvordan hjernen kan fungere...

Anonymkode: f0c33...019

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Skrevet
På 12/11/2017 den 14.16, Anonym bruker skrev:

De barna er ikke på lekeland. 

Kanskje ikke, men bror eller kusine eller stesøsken eller bestevennen til en med lavt imunforsvar kan være der. Kanskje ha  skal besøke sin gamle bestefar på gamlehjem eller sin mor som gjenngår cellegift eller sin onkel som har fått nyfødt. Vis no hensyn og hold ditt smittsomme barn hjemme den lille perioden det varer

Anonymkode: ef933...718

Skrevet

Når mine barn hadde vannkopper gikk vi tur i skogen og holdt oss unna folk. Noe annet var det med kjente som syntes det var greit med smitte. 

Jeg trodde alle tenkte sånn.

Anonymkode: 00eaf...ec9

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klart det er tull :) Ingen er så blåst. Men god fantasi da, det skal du ha, selv om det på mange plan er foruroligende hvordan hjernen kan fungere...

Anonymkode: f0c33...019

Selvfølgelig så finnes det folk som er så blåst. Men jeg tror og at hi er et troll. Tror at det er samme person som står bak flere trollinnlegg her de siste dagene

Anonymkode: b0aaf...3c3

Skrevet

Folk er blåst! 

For noen år siden fulgte jeg sønnen min i bursdag. Jeg var gravid og hadde risikosvangerskap. Det satt en annen dame igjen der også.  Sønnen hennes var veldig kosete og ikke noe opptatt av de andre barna, ville bare sitte sammen med oss voksne og på fanget til mammaen.  

Etter en times tid forteller mammaen at gutten egentlig er syk, han har spydd hele natten og senest rett før de dro. Men han hadde jo så lyst å dra i bursdag, så hun hadde ikke hjerte til å nekte han... 

Gjett hvem som fikk spysjuka og endte på sykehuset etterpå da?? 

Anonymkode: b7b27...c12

Skrevet

Folk er blåst! 

For noen år siden fulgte jeg sønnen min i bursdag. Jeg var gravid og hadde risikosvangerskap. Det satt en annen dame igjen der også.  Sønnen hennes var veldig kosete og ikke noe opptatt av de andre barna, ville bare sitte sammen med oss voksne og på fanget til mammaen.  

Etter en times tid forteller mammaen at gutten egentlig er syk, han har spydd hele natten og senest rett før de dro. Men han hadde jo så lyst å dra i bursdag, så hun hadde ikke hjerte til å nekte han... 

Gjett hvem som fikk spysjuka og endte på sykehuset etterpå da?? 

Det er noe med barn som gleder seg til ulike ting, hadde ikke hatt hjerte til å si nei jrg heller. Forresten, døde den som havnet på sykehuset?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er noe med barn som gleder seg til ulike ting, hadde ikke hatt hjerte til å si nei jrg heller. Forresten, døde den som havnet på sykehuset?

Hadde du dradd med deg en unge med omgangssyke, i barnebursdag?? Egoismen kjenner ingen grenser tydeligvis

Anonymkode: b0aaf...3c3

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du hadde dratt i bursdag med spysjuka??? Ungen hadde jo absolutt ingen utbytte av å være der, han satt jo bare å gnudde på fanget til mora. Ville hatt det MYE bedre hjemme i egen seng! 

Det var jeg som havnet på sykehuset, ingen døde, men jeg ble liggende i 2 uker. Noe som betydde at pappaen måtte ta ferie siden han jobber borte. Eldste kunne jo ikke være alene. Babyen ble født 8 uker prematur og måtte være på sykehus 4 uker etter fødsel. (Så vi var der totalt 6 uker) 

Så ingen døde nei, og kanskje hadde det skjedd uansett, men alt startet med omgangssyke... 

Skrevet

Hi, du er vel den samme som i en annen tråd mente jemenittiske småbarn kan takke seg selv når de blir drept i bombeangrep mot sykehuset de er innlagt på. Omtrent like mye omløp og empati. 

Anonymkode: 6e585...371

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi, du er vel den samme som i en annen tråd mente jemenittiske småbarn kan takke seg selv når de blir drept i bombeangrep mot sykehuset de er innlagt på. Omtrent like mye omløp og empati. 

Anonymkode: 6e585...371

Tullete 

Skrevet

Er det skorper på "koppene" er ikke barnet smittsomt lenger. Faren er vel ettersykdommer. Kjenner flere som er blitt skikkelig syke etter vannkoppene. Er du villig til å utsette barnet ditt for det, så reiser du selvsagt,

Anonymkode: e2c3b...a01

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det skorper på "koppene" er ikke barnet smittsomt lenger. Faren er vel ettersykdommer. Kjenner flere som er blitt skikkelig syke etter vannkoppene. Er du villig til å utsette barnet ditt for det, så reiser du selvsagt,

Anonymkode: e2c3b...a01

Hun har dratt for lengst dratt. Og hun storkoste seg mens hun risikerte både sitt eget barns og andres helse med god samvittighet. Så god samvittighet at hun bare måtte skyte litt her inne etterpå med «bildebevis».

Anonymkode: 257cd...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...