Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #26 Skrevet 12. november 2017 ...dette er grunnen til at jeg ikke liker andre mennesker, det så mange idioter der ute 🤦🏻♀️ Både de som faktisk klarer å tenke sånn som HI beskriver, og de som lager idiot innlegg bare for å provosere... Uansett hvilken kategori TS er mangler jo personen noen antenner😑 Anonymkode: 20dcb...710
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #27 Skrevet 12. november 2017 Vi var på lekeland da min sønns vannkopper fortsatt var synlige, men tørket inn. Jeg ble spurt om alle var tørket inn, for ellers kunne vi ikke komme inn. Men de tok jo mitt ord for det da, de sjekket ham selvsagt ikke. Anonymkode: 02838...fed
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #28 Skrevet 12. november 2017 Hatt en veldig fin dag, fornøyd jente i baksetet. Det kom faktisk 2 mødre og lurte på om det var vannkopper, de ville så gjerne at barna deres skulle smittes 😂 Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #29 Skrevet 12. november 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hatt en veldig fin dag, fornøyd jente i baksetet. Det kom faktisk 2 mødre og lurte på om det var vannkopper, de ville så gjerne at barna deres skulle smittes 😂 Anonymkode: 3d112...848 stupid is as stupid does... Anonymkode: f0c33...019
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #30 Skrevet 12. november 2017 Dårlig forsøk på provokasjon. Du har det gøy nå, HI? Anonymkode: 6e585...371
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #31 Skrevet 12. november 2017 Håper barna dine har en mer intelligent og oppegående far og at ungene har arvet ham og ikke deg, Hi - enten dette er en virkelig problemstilling for deg eller du troller. Anonymkode: bb68e...068
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #32 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Håper barna dine har en mer intelligent og oppegående far og at ungene har arvet ham og ikke deg, Hi - enten dette er en virkelig problemstilling for deg eller du troller. Anonymkode: bb68e...068 Troll faktisk. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #33 Skrevet 12. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Troll faktisk. Anonymkode: 3d112...848 Ja, for jeg har vanskelig for å forstå at et voksent menneske kan være så kunnskapsløs og ha så enorme mangler på ansvarsfølelse og empati som du viser hvis du ikke er troll. Anonymkode: bb68e...068
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #34 Skrevet 12. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, for jeg har vanskelig for å forstå at et voksent menneske kan være så kunnskapsløs og ha så enorme mangler på ansvarsfølelse og empati som du viser hvis du ikke er troll. Anonymkode: bb68e...068 Barnet mitt koste seg i hvert fall Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #35 Skrevet 12. november 2017 To vannkopper på panne på lekeland 😂 Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #36 Skrevet 12. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barnet mitt koste seg i hvert fall Anonymkode: 3d112...848 Men du er jo tydeligvis for kunnskapsløs til å forstå at du ikke bare har utsatt andre for fare, men også din egen datter. Når hun har vært syk av vannkopper har hun et redusert immunforsvar. Dvs. hun er mer utsatt for å pådra seg annen smitte, noe som igjen kan gjøre at vannkoppesykdommen som ikke er ordentlig bekjempet i kroppen hennes kan blusse opp igjen, eller at hun får komplikasjoner av dette. Men det er vel ikke så farlig med hennes helse heller, tenker jeg? Igjen - jeg trodde ikke voksne mennesker kunne være så kunnskapsløse som det du viser at du er. Du fremstår som meget, meget enkel. Så enkel at jeg gjentar at jeg håper jenta har en langt mer intelligent far og at hun har arvet far på det området. Anonymkode: bb68e...068
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #37 Skrevet 12. november 2017 Mmmm, deilig med ferske bannkopper som det lett blir infeksjon i og lekeland som aldri er møkkete eller fult av bakterier. Får jenten din komplikasjoner håper jeg det føles sykt godt i mammahjertet ditt Anonymkode: 50411...4c5
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #38 Skrevet 12. november 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mmmm, deilig med ferske bannkopper som det lett blir infeksjon i og lekeland som aldri er møkkete eller fult av bakterier. Får jenten din komplikasjoner håper jeg det føles sykt godt i mammahjertet ditt Anonymkode: 50411...4c5 Hun gjør nok ikke det skal du se Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #39 Skrevet 12. november 2017 Sukk, jeg blir litt motløs når jeg leser slike innlegg. Hvordan fungerer slike idioter i jobb? Gjør de like sløve og dårlig overveide avgjørelser i jobben? Håper jeg ikke må stole på deres dømmekraft i noen sammenheng. Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #40 Skrevet 12. november 2017 Og hvor umoden og idiotisk er du,hi?! En ting at du er så forbanna idiotisk og hjernedød at du tar med en unge med pokkers ferske vannkopper til lekeland og risikerer å smitte alle andre,men så tar du å skadefro poster bilder her etterpå med «se her, vannkopper på lekeland», « vannkopper i panna på lekeland»! Jeg blir så utrolig provosert av slike idioter som deg, fryder deg over alle ungen din smittet i dag, du er ikke normal! Anonymkode: 9056c...d1f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #41 Skrevet 12. november 2017 Du skal være glad jeg ikke var der , jeg hadde fått dere kastet ut derfra. Hadde tatt bilde av jenta di med koppene og truet de ansatte med å offentliggjøre det på facebooksiden dems ol at de tillater smittsomme unger der. De hadde fått litt pes etterpå da kan du si 👍🏻 Anonymkode: 1495f...725
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #42 Skrevet 13. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du skal være glad jeg ikke var der , jeg hadde fått dere kastet ut derfra. Hadde tatt bilde av jenta di med koppene og truet de ansatte med å offentliggjøre det på facebooksiden dems ol at de tillater smittsomme unger der. De hadde fått litt pes etterpå da kan du si 👍🏻 Anonymkode: 1495f...725 Da hadde jeg politianmeldt deg for å ta bilde av et barn og poste det på Internett uten barnets samtykke. Og tro meg, lekeland hadde aldri klart å tvinge oss ut. Så ja, skulle gjerne truffet deg på lekeland i går. Så hadde dine barn blitt smittet av min i samme slengen. Og det er jo bare bra, vannkopper er det like greit å bare bli ferdig med Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #43 Skrevet 13. november 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da hadde jeg politianmeldt deg for å ta bilde av et barn og poste det på Internett uten barnets samtykke. Og tro meg, lekeland hadde aldri klart å tvinge oss ut. Så ja, skulle gjerne truffet deg på lekeland i går. Så hadde dine barn blitt smittet av min i samme slengen. Og det er jo bare bra, vannkopper er det like greit å bare bli ferdig med Anonymkode: 3d112...848 Du vet st det ikke er en menneskerett å være på lekeland? Hadde du fått beskjed om å forlate stedet, måtte du nok pent ha gjort det... Hvis dette faktisk er tilfelle, blir jeg lei meg på andres vegne. Jeg spurte legen til barna om jeg burde la barna bli smittet av vannkopper, og hun sa at ingen burde gjøre det med viten og vilje. Enkelte får en alvorlig reaksjon på smitten, og man vet jo ikke på forhånd hvem som vil reagere. Trist at det finnes så egoistiske mennesker som er så blottet for empati at de godter seg i etterkant. Anonymkode: 62c8c...11d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #44 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du vet st det ikke er en menneskerett å være på lekeland? Hadde du fått beskjed om å forlate stedet, måtte du nok pent ha gjort det... Hvis dette faktisk er tilfelle, blir jeg lei meg på andres vegne. Jeg spurte legen til barna om jeg burde la barna bli smittet av vannkopper, og hun sa at ingen burde gjøre det med viten og vilje. Enkelte får en alvorlig reaksjon på smitten, og man vet jo ikke på forhånd hvem som vil reagere. Trist at det finnes så egoistiske mennesker som er så blottet for empati at de godter seg i etterkant. Anonymkode: 62c8c...11d Hvem blir vanligvis dårligst, barn eller ungdom? Idiot- lege. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #45 Skrevet 13. november 2017 Det ene barnet mitt fikk alvorlige komplikasjoner av vannkopper, hun var frisk i utgangspunktet. Jeg hadde kontaktet barnevernet hadde jeg sett dere, du evner tydeligvis ikke å gi ditt barn dem omsorgen det behøver. Anonymkode: 3450a...11d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #46 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det ene barnet mitt fikk alvorlige komplikasjoner av vannkopper, hun var frisk i utgangspunktet. Jeg hadde kontaktet barnevernet hadde jeg sett dere, du evner tydeligvis ikke å gi ditt barn dem omsorgen det behøver. Anonymkode: 3450a...11d Så søt du er. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #47 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Da hadde jeg politianmeldt deg for å ta bilde av et barn og poste det på Internett uten barnets samtykke. Og tro meg, lekeland hadde aldri klart å tvinge oss ut. Så ja, skulle gjerne truffet deg på lekeland i går. Så hadde dine barn blitt smittet av min i samme slengen. Og det er jo bare bra, vannkopper er det like greit å bare bli ferdig med Anonymkode: 3d112...848 Joda, de kan tvinge dere ut. Akkurat som flyselskap nekte adgang på fly om man har vannkopper. Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #48 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så søt du er. Anonymkode: 3d112...848 Like søt som deg? Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #49 Skrevet 13. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Like søt som deg? Anonymkode: 5ef44...6d2 Nei, enda søtere. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #50 Skrevet 13. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda, de kan tvinge dere ut. Akkurat som flyselskap nekte adgang på fly om man har vannkopper. Anonymkode: 5ef44...6d2 Det gjorde de ikke. Og vi storkoste oss. Bhg blir der derimot ikke i dag, deilig med fri for både liten og stor Anonymkode: 3d112...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå