Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #51 Skrevet 13. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, enda søtere. Anonymkode: 3d112...848 Det er ikke mulig. Du er så søt at man blir kvalm. I tillegg er du kjempetøff og modig. Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #52 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke mulig. Du er så søt at man blir kvalm. I tillegg er du kjempetøff og modig. Anonymkode: 5ef44...6d2 Nå har du bare gått tom for argumenter. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #53 Skrevet 13. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjorde de ikke. Og vi storkoste oss. Bhg blir der derimot ikke i dag, deilig med fri for både liten og stor Anonymkode: 3d112...848 For du vet at barnehagen tvinger dere hjem. Hadde de oppdaget vannkoppene hadde dere blitt sendt hjem. Hva jobber mennesker som deg med så dårlig dømmekraft med? Jeg kan komme på ganske mange yrker der det ville fått fatale konsekvenser. Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #54 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: For du vet at barnehagen tvinger dere hjem. Hadde de oppdaget vannkoppene hadde dere blitt sendt hjem. Hva jobber mennesker som deg med så dårlig dømmekraft med? Jeg kan komme på ganske mange yrker der det ville fått fatale konsekvenser. Anonymkode: 5ef44...6d2 Liker at bhg tvinger oss hjem, kan være hjemme fra jobb med god samvittighet. Blir nok hjemme hele uken, har ei jente som alltid er frisk, så nok av sykt- barn dager å ta av. Jobber forresten på sykehus. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #55 Skrevet 13. november 2017 Hehe joda de hadde tvunget deg. Med trusselen om å miste omdømme pga smittsomme unger og litt tilbakestående mødre der. Og det hadde vært nok med trusselen om å offentligjøre bildet så noe politianmeldelse ville ikke vært noe vits 😉 Og hadde du nektet å dra og laget en scene hadde vi nok fått en bv melding på deg av tilskuere også med på kjøpet 👍🏻 Anonymkode: 1495f...725
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #56 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Liker at bhg tvinger oss hjem, kan være hjemme fra jobb med god samvittighet. Blir nok hjemme hele uken, har ei jente som alltid er frisk, så nok av sykt- barn dager å ta av. Jobber forresten på sykehus. Anonymkode: 3d112...848 Gud bedre. Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #57 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvem blir vanligvis dårligst, barn eller ungdom? Idiot- lege. Anonymkode: 3d112...848 Men for de som ikke tåler vannkopper, spiller det ikke noen rolle om du er ett eller 20. Fastlegen hadde jobbet som spesialist i pediatri i mange år på sykehus, og sett sitt. Anonymkode: 62c8c...11d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #58 Skrevet 13. november 2017 Hvis du er en mamma med kreft, på cellegift, og føler seg bra en dag, kan man finne på å ta med barna på lekeland. Hvis den mamman da får vannkopper kan du være skyld i den mamman sin død. Tenk på det? Anonymkode: ca180...08e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #59 Skrevet 13. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er en mamma med kreft, på cellegift, og føler seg bra en dag, kan man finne på å ta med barna på lekeland. Hvis den mamman da får vannkopper kan du være skyld i den mamman sin død. Tenk på det? Anonymkode: ca180...08e Altså, jeg er helt enig i at HI gjorde feil, men akkurat i denne situasjonen er vel generelt ikke lekeland akkurat stedet man drar hvis man har lyst til å leve... Anonymkode: 02838...fed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #60 Skrevet 13. november 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså, jeg er helt enig i at HI gjorde feil, men akkurat i denne situasjonen er vel generelt ikke lekeland akkurat stedet man drar hvis man har lyst til å leve... Anonymkode: 02838...fed Jeg har en kronisk sykdom og går på imundempende medisiner. Dette har jeg gjort i 10 år nå. Jeg jobber og lever et så normalt liv som mulig. Men vannkopper og lungebetennelse kan være livstruende. Jeg kan ikke sitte innendørs hele livet og må stole på at andre har vett til å følge anbefalinger m å holde smittefarlige borte fra store folkemengder. en venninne synes ikke det var så farlig. Så hun tok med ungen sin med vannkopper hit, ungen hadde få vannkopper og ingen i ansiktet. Jeg endte 9 uker på sykehus med helvetesild og organsvikt. Detgikk bra, men dette kunne vært unngått om venninna mi holdt sin syke unge hjemme. Anonymkode: 1dcfb...20a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #61 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Altså, jeg er helt enig i at HI gjorde feil, men akkurat i denne situasjonen er vel generelt ikke lekeland akkurat stedet man drar hvis man har lyst til å leve... Anonymkode: 02838...fed Jo. For vannkopper er en sykdom der man FORVENTER at foreldrene følger du retningslinjer som gjelder. Vannkopper smitter ikke i luften, derfor er det en ufarlig sykdom, så lenge barn ikke har kontakt. Man sender ikke barnet i lekeland med kikhoste, kusma eller andre barnesykdommer; så hvorfor er det liksom ok med vannkopper? En unge med diare må bli holdt hjemme, for man vil ikke smitte noen med diare som også er ufarlig for friske mennesker. Hvorfor er vannkopper anderledes? Anonymkode: ca180...08e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #62 Skrevet 13. november 2017 19 timer siden, *Miss Marple* skrev: Akkurat i den sitasjonen må jo lekeland satse på at de fleste foreldre har vett til å skjønne at smittefarlige unger skal holdes hjemme. Men når det ringer en kunde og sier "hei, vi tenkte å stikke innom med vannkopper", så bør de si at det ikke er greit. Omgangssyke da, tar en tur vi - setter igang en liten epidemi. De som ikke vil bli smitta kan jo bare holde seg hjemme da! Anonymkode: 7dc66...3c6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #63 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Liker at bhg tvinger oss hjem, kan være hjemme fra jobb med god samvittighet. Blir nok hjemme hele uken, har ei jente som alltid er frisk, så nok av sykt- barn dager å ta av. Jobber forresten på sykehus. Anonymkode: 3d112...848 Ja, de finner nok noen andre til å vaske doene denne uka når du er borte. Det ordner seg nok. Anonymkode: 50233...dbc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #64 Skrevet 13. november 2017 Jeg mister litt troen på folk når de legger ut skrytebilder av vannkopper på Lekeland..😡 Det har ikke slått deg at det er en grunn for at man mø være hjemme fra skole/ barnehage når man har vannkopper? Men selvfølgelig ingenting er viktigere enn at den stakkars lille prinsessa di kan bli litt lei seg siden dette var planlagt. For Guds skyld - ikke lær ungen din at ting ikke alltid går etter planen. Lær henne at meg og mitt - DET er det som betyr noe. Anonymkode: 325e0...51b
*Miss Marple* Skrevet 13. november 2017 #65 Skrevet 13. november 2017 Det verste her er jo ikke at noen risikerer å bli smittet av prinsessen til hi, for de som blir smittet spiller det mindre rolle om det er av en som ikke har fått utbrudd enda eller om det er pga idiotforeldre. Det som virkelig er sprøtt her, er at hi faktisk ikke bare skriver et innlegg et sted hun vet det vil provosere - hun tar i tillegg bilder! Av barnet mens det er på lekeland! Med nærbilde av 1 stk vannkopp. For å poste i en tråd, kun for å få oppmerksomhet. Det er virkelig skummel og ikke sunn oppførsel. Det viser en person som har ekstremt behov for oppmerksomhet, en person som ikke setter sitt eget barns ve og vel først.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #66 Skrevet 13. november 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo. For vannkopper er en sykdom der man FORVENTER at foreldrene følger du retningslinjer som gjelder. Vannkopper smitter ikke i luften, derfor er det en ufarlig sykdom, så lenge barn ikke har kontakt. Man sender ikke barnet i lekeland med kikhoste, kusma eller andre barnesykdommer; så hvorfor er det liksom ok med vannkopper? En unge med diare må bli holdt hjemme, for man vil ikke smitte noen med diare som også er ufarlig for friske mennesker. Hvorfor er vannkopper anderledes? Anonymkode: ca180...08e Jeg sier jo ikke noe av det du spør om her, jeg starter tvert imot innlegget mitt med å presisere at jeg er enig i at HI gjorde feil. Jeg bare påpeker at lekeland kanskje ikke er stedet man oppholder seg midt i en cellegiftkur, som var det eksempelet som ble gitt. Det betyr ikke at jeg mener det er ok å utsette andre for smitte med vannkopper (eller noe annet). Et lekeland vil uansett være fullt av mange typer smitte (og det er vel ikke bare vannkopper som er farlig i en cellegiftkur), siden man gjerne er smittsom en stund før man vet om det. Så å basere seg på at man er trygg fordi andre følger retningslinjer høres litt skummelt ut. Anonymkode: 02838...fed
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #67 Skrevet 13. november 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Liker at bhg tvinger oss hjem, kan være hjemme fra jobb med god samvittighet. Blir nok hjemme hele uken, har ei jente som alltid er frisk, så nok av sykt- barn dager å ta av. Jobber forresten på sykehus. Anonymkode: 3d112...848 Vis du jobber på sykehus så burde du bite hvilken krav det er i forhold til dråpe smitte!! Og at vannkopp går unner streng isolering på sykehus. Anonymkode: ec014...815
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #68 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, de finner nok noen andre til å vaske doene denne uka når du er borte. Det ordner seg nok. Anonymkode: 50233...dbc Jeg elsker at du latterliggjør vaskepersonell 😂 Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #69 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jo. For vannkopper er en sykdom der man FORVENTER at foreldrene følger du retningslinjer som gjelder. Vannkopper smitter ikke i luften, derfor er det en ufarlig sykdom, så lenge barn ikke har kontakt. Man sender ikke barnet i lekeland med kikhoste, kusma eller andre barnesykdommer; så hvorfor er det liksom ok med vannkopper? En unge med diare må bli holdt hjemme, for man vil ikke smitte noen med diare som også er ufarlig for friske mennesker. Hvorfor er vannkopper anderledes? Anonymkode: ca180...08e Vannkopper er dråpesmitte. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #70 Skrevet 13. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker at du latterliggjør vaskepersonell 😂 Anonymkode: 3d112...848 Latterliggjør? Dere er like viktige som alle andre, men selvsagt lettere å erstatte enn en kirug. Du er så viktig, atte. Slapp av Anonymkode: f0c33...019
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #71 Skrevet 13. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker at du latterliggjør vaskepersonell 😂 Anonymkode: 3d112...848 Du tok ikke engang hvem som ble latterliggjort... Anonymkode: 50233...dbc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #72 Skrevet 13. november 2017 Gratulerer til deg, HI! Du har herved vunnet prisen for månedens mest dustete innlegg. Jeg håper du er stolt! Jeg håper videre du fortsetter trenden og sender familien på badeland når dere har omgangssyke, og kanskje inviterer masse barn på overnattingsbesøk når dere får influensa. Og sykt barn-dagene er det jo mye hyggeligere å ta ut når barna er friske, så det ville jeg nok heller vurdert om jeg var deg. Anonymkode: 1dedb...e22
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #73 Skrevet 13. november 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du tok ikke engang hvem som ble latterliggjort... Anonymkode: 50233...dbc Vaskepersonell Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #74 Skrevet 13. november 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer til deg, HI! Du har herved vunnet prisen for månedens mest dustete innlegg. Jeg håper du er stolt! Jeg håper videre du fortsetter trenden og sender familien på badeland når dere har omgangssyke, og kanskje inviterer masse barn på overnattingsbesøk når dere får influensa. Og sykt barn-dagene er det jo mye hyggeligere å ta ut når barna er friske, så det ville jeg nok heller vurdert om jeg var deg. Anonymkode: 1dedb...e22 Jenta er jo i topp allmenntilstand og smittsomme vannkopper stopper ikke oss i å gjøre akkurat det vi har lyst til. Så ja, vi koser oss Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #75 Skrevet 13. november 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer til deg, HI! Du har herved vunnet prisen for månedens mest dustete innlegg. Jeg håper du er stolt! Jeg håper videre du fortsetter trenden og sender familien på badeland når dere har omgangssyke, og kanskje inviterer masse barn på overnattingsbesøk når dere får influensa. Og sykt barn-dagene er det jo mye hyggeligere å ta ut når barna er friske, så det ville jeg nok heller vurdert om jeg var deg. Anonymkode: 1dedb...e22 Og hvilken pris vinner du da? Som kjefter på hi, men samtidig oppfordrer henne til å ta ut sykt barn dager når barna er friske. Det singler sabla høyt i glasshuset ditt Anonymkode: b0aaf...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå