Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #76 Skrevet 13. november 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hvilken pris vinner du da? Som kjefter på hi, men samtidig oppfordrer henne til å ta ut sykt barn dager når barna er friske. Det singler sabla høyt i glasshuset ditt Anonymkode: b0aaf...3c3 Ironi og sarkasme går høyt over hodet på deg eller? Anonymkode: 50233...dbc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #77 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vaskepersonell Anonymkode: 3d112...848 Fordi du ble linket til vaskepersonell så blir de latterliggjort? Joda, du er vel inne på noe. Jeg trekker det tilbake, du har neppe såpass kompetanse som kreves for den jobben. Anonymkode: 50233...dbc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #78 Skrevet 13. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi du ble linket til vaskepersonell så blir de latterliggjort? Joda, du er vel inne på noe. Jeg trekker det tilbake, du har neppe såpass kompetanse som kreves for den jobben. Anonymkode: 50233...dbc Nå driter du deg bare ut. Det viktigste er at jenta mi hadde en topp dag på lekeland i går. I dag blir det en rolig dag hjemme, i morgen skal vi på kjøpesenteret å handle inn bursdagsgave til mannen. Forhåpentligvis er de fleste vannkoppene tørket inn til da. Ikke at det ville stoppet oss to. Her i heimen er det allmenntilstanden til jenta som styrer dagen Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #79 Skrevet 13. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå har du bare gått tom for argumenter. Anonymkode: 3d112...848 Men ikke du? Først meg selv, så meg selv og så min neste om det er til mitt eget beste. Klasse, stil og sunn fornuft passet ikke for deg lizzom... Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #80 Skrevet 13. november 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå driter du deg bare ut. Det viktigste er at jenta mi hadde en topp dag på lekeland i går. I dag blir det en rolig dag hjemme, i morgen skal vi på kjøpesenteret å handle inn bursdagsgave til mannen. Forhåpentligvis er de fleste vannkoppene tørket inn til da. Ikke at det ville stoppet oss to. Her i heimen er det allmenntilstanden til jenta som styrer dagen Anonymkode: 3d112...848 Ja, for mor er jo ikke tilregnelig til å styre noe... Anonymkode: 50233...dbc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #81 Skrevet 13. november 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, for mor er jo ikke tilregnelig til å styre noe... Anonymkode: 50233...dbc Godt barnehage- jenta mi er svært oppegående da Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #82 Skrevet 13. november 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Godt barnehage- jenta mi er svært oppegående da Anonymkode: 3d112...848 Åh, nå får jeg faktisk vondt av deg. Du tror du er så smart og slagferdig, og så er du bare sååå pinlig. Hjelpes meg.... Anonymkode: f0c33...019
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #83 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Åh, nå får jeg faktisk vondt av deg. Du tror du er så smart og slagferdig, og så er du bare sååå pinlig. Hjelpes meg.... Anonymkode: f0c33...019 Takk for din medfølelse Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #84 Skrevet 13. november 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for din medfølelse Anonymkode: 3d112...848 Vær så god. Det er kanskje ikke så ofte du får gode ord. Mitt tips er å gå litt i deg selv, det er ikke alltid alle andre som er dumme. Lykke til! Anonymkode: f0c33...019
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #85 Skrevet 13. november 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Sukk, jeg blir litt motløs når jeg leser slike innlegg. Hvordan fungerer slike idioter i jobb? Gjør de like sløve og dårlig overveide avgjørelser i jobben? Håper jeg ikke må stole på deres dømmekraft i noen sammenheng. Anonymkode: 5ef44...6d2 Mest sannsynlig får hun «lønn» fra staten og på livets harde skole lærer man å sette seg selv og sine lyster først. Man trenger ikke ta hensyn til andre, andre må da for pokker ta hensyn til dem... Anonymkode: a201f...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #86 Skrevet 13. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mest sannsynlig får hun «lønn» fra staten og på livets harde skole lærer man å sette seg selv og sine lyster først. Man trenger ikke ta hensyn til andre, andre må da for pokker ta hensyn til dem... Anonymkode: a201f...f2a Hvorfor gjør dere narr av svake grupper? Hvorfor klarer dere ikke å ta innover dere at jeg har en godt betalt jobb, har fin familie og nære venner? Og ja, jeg ødelegger ikke dagen til jenta mi, når de ansatte selv sa at de ikke nekter noen barn å komme inn? Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #87 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor gjør dere narr av svake grupper? Hvorfor klarer dere ikke å ta innover dere at jeg har en godt betalt jobb, har fin familie og nære venner? Og ja, jeg ødelegger ikke dagen til jenta mi, når de ansatte selv sa at de ikke nekter noen barn å komme inn? Anonymkode: 3d112...848 Stakkers lille prinsessen! Bedre å ødelegge livet til andre. I call BS! Gi deg mens leken er god. Ikke noe av det du nevner om deg selv kan stemme mtp denne tråden. Anonymkode: a201f...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #88 Skrevet 13. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkers lille prinsessen! Bedre å ødelegge livet til andre. I call BS! Gi deg mens leken er god. Ikke noe av det du nevner om deg selv kan stemme mtp denne tråden. Anonymkode: a201f...f2a Da får du bare la være å tro på det. Det endrer ikke livet heldigvis uansett. Anonymkode: 3d112...848
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #89 Skrevet 13. november 2017 Karma can be a bitch Anonymkode: a201f...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #90 Skrevet 13. november 2017 Du vet at HI bitcher her inne dagen hun får ferien ødelagt pga spysyken som en av samme kaliber som HI har tatt med på lekeland. Deres barn kunne ikke få dagen ødelagt av spysyken må vite. Anonymkode: 5ef44...6d2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #91 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du vet at HI bitcher her inne dagen hun får ferien ødelagt pga spysyken som en av samme kaliber som HI har tatt med på lekeland. Deres barn kunne ikke få dagen ødelagt av spysyken må vite. Anonymkode: 5ef44...6d2 Sikkert den samme som har "kjøpt" seg nytt hus og Anonymkode: b0aaf...3c3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #92 Skrevet 13. november 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Liker at bhg tvinger oss hjem, kan være hjemme fra jobb med god samvittighet. Blir nok hjemme hele uken, har ei jente som alltid er frisk, så nok av sykt- barn dager å ta av. Jobber forresten på sykehus. Anonymkode: 3d112...848 I oppvasken da? Eller som portør. Muligens som pasientvenn. Mest sannsynlig på vaskeriet. Smittevern kan du lite om, i tillegg til å være hensynsløs og egoistisk Anonymkode: 773df...bb2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #93 Skrevet 13. november 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: I oppvasken da? Eller som portør. Muligens som pasientvenn. Mest sannsynlig på vaskeriet. Smittevern kan du lite om, i tillegg til å være hensynsløs og egoistisk Anonymkode: 773df...bb2 Pasienten får man inderlig håpe vedkommende ikke er.. Anonymkode: a201f...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #94 Skrevet 13. november 2017 *pasientvenn Anonymkode: a201f...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #95 Skrevet 13. november 2017 19 minutes ago, Anonym bruker said: Pasienten får man inderlig håpe vedkommende ikke er.. Anonymkode: a201f...f2a Hehe...tja. Tror det kunne vært på sin plass :D Anonymkode: 98253...089
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #96 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor gjør dere narr av svake grupper? Hvorfor klarer dere ikke å ta innover dere at jeg har en godt betalt jobb, har fin familie og nære venner? Og ja, jeg ødelegger ikke dagen til jenta mi, når de ansatte selv sa at de ikke nekter noen barn å komme inn? Anonymkode: 3d112...848 Vi gjør ikke narr, vi tror bare ikke på deg. Anonymkode: f0c33...019
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #97 Skrevet 13. november 2017 Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. Anonymkode: 181d1...884
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #98 Skrevet 13. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. Anonymkode: 181d1...884 Uansett om det er spøk blir jeg bekymret over at voksne mennesker bruker tiden sin på å sette seg ned på anonyme forum å skrive provoserende og tankeløse innlegg . Det sier noe om hvordan tankegangen fungerer Anonymkode: 66d10...c2f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #99 Skrevet 13. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. Anonymkode: 181d1...884 Det er helt sikkert bare tull, men det er litt fasinerende å se hvordan hi røper så mye av sin personlighet i sitt forsøk på å være smart. Sikkert mye godt forskingsmateriell her. Anonymkode: f0c33...019
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #100 Skrevet 13. november 2017 Herregud, har dere virkelig ikke blitt kasta ut permanent fra dette forumet enda???? Anonymkode: aea35...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå