Gå til innhold

Vannkopper og lekeland.


Anbefalte innlegg

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvilken pris vinner du da? Som kjefter på hi, men samtidig oppfordrer henne til å ta ut sykt barn dager når barna er friske. Det singler sabla høyt i glasshuset ditt

Anonymkode: b0aaf...3c3

Ironi og sarkasme går høyt over hodet på deg eller? 

Anonymkode: 50233...dbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vaskepersonell

Anonymkode: 3d112...848

Fordi du ble linket til vaskepersonell så blir de latterliggjort? Joda, du er vel inne på noe. Jeg trekker det tilbake, du har neppe såpass kompetanse som kreves for den jobben. 

Anonymkode: 50233...dbc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du ble linket til vaskepersonell så blir de latterliggjort? Joda, du er vel inne på noe. Jeg trekker det tilbake, du har neppe såpass kompetanse som kreves for den jobben. 

Anonymkode: 50233...dbc

Nå driter du deg bare ut. 

Det viktigste er at jenta mi hadde en topp dag på lekeland i går. I dag blir det en rolig dag hjemme, i morgen skal vi på kjøpesenteret å handle inn bursdagsgave til mannen. Forhåpentligvis er de fleste vannkoppene tørket inn til da. Ikke at det ville stoppet oss to. 

Her i heimen er det allmenntilstanden til jenta som styrer dagen :) 

Anonymkode: 3d112...848

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå har du bare gått tom for argumenter. 

Anonymkode: 3d112...848

Men ikke du? 

Først meg selv, så meg selv og så min neste om det er til mitt eget beste.

Klasse, stil og sunn fornuft passet ikke for deg lizzom...

Anonymkode: 5ef44...6d2

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå driter du deg bare ut. 

Det viktigste er at jenta mi hadde en topp dag på lekeland i går. I dag blir det en rolig dag hjemme, i morgen skal vi på kjøpesenteret å handle inn bursdagsgave til mannen. Forhåpentligvis er de fleste vannkoppene tørket inn til da. Ikke at det ville stoppet oss to. 

Her i heimen er det allmenntilstanden til jenta som styrer dagen :) 

Anonymkode: 3d112...848

Ja, for mor er jo ikke tilregnelig til å styre noe...

Anonymkode: 50233...dbc

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for mor er jo ikke tilregnelig til å styre noe...

Anonymkode: 50233...dbc

Godt barnehage- jenta mi er svært oppegående da :) 

Anonymkode: 3d112...848

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt barnehage- jenta mi er svært oppegående da :) 

Anonymkode: 3d112...848

Åh, nå får jeg faktisk vondt av deg.

Du tror du er så smart og slagferdig, og så er du bare sååå pinlig. Hjelpes meg....

Anonymkode: f0c33...019

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Åh, nå får jeg faktisk vondt av deg.

Du tror du er så smart og slagferdig, og så er du bare sååå pinlig. Hjelpes meg....

Anonymkode: f0c33...019

Takk for din medfølelse 

Anonymkode: 3d112...848

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for din medfølelse 

Anonymkode: 3d112...848

Vær så god. Det er kanskje ikke så ofte du får gode ord. 

Mitt tips er å gå litt i deg selv, det er ikke alltid alle andre som er dumme.

Lykke til!

Anonymkode: f0c33...019

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sukk, jeg blir litt motløs når jeg leser slike innlegg. Hvordan fungerer slike idioter i jobb? Gjør de like sløve og dårlig overveide avgjørelser i jobben? Håper jeg ikke må stole på deres dømmekraft i noen sammenheng.

Anonymkode: 5ef44...6d2

Mest sannsynlig får hun «lønn» fra staten og på livets harde skole lærer man å sette seg selv og sine lyster først. Man trenger ikke ta hensyn til andre, andre må da for pokker ta hensyn til dem...  

Anonymkode: a201f...f2a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mest sannsynlig får hun «lønn» fra staten og på livets harde skole lærer man å sette seg selv og sine lyster først. Man trenger ikke ta hensyn til andre, andre må da for pokker ta hensyn til dem...  

Anonymkode: a201f...f2a

Hvorfor gjør dere narr av svake grupper? Hvorfor klarer dere ikke å ta innover dere at jeg har en godt betalt jobb, har fin familie og nære venner? Og ja, jeg ødelegger ikke dagen til jenta mi, når de ansatte selv sa at de ikke nekter noen barn å komme inn?

Anonymkode: 3d112...848

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gjør dere narr av svake grupper? Hvorfor klarer dere ikke å ta innover dere at jeg har en godt betalt jobb, har fin familie og nære venner? Og ja, jeg ødelegger ikke dagen til jenta mi, når de ansatte selv sa at de ikke nekter noen barn å komme inn?

Anonymkode: 3d112...848

Stakkers lille prinsessen! Bedre å ødelegge livet til andre. I call BS! Gi deg mens leken er god. Ikke noe av det du nevner om deg selv kan stemme mtp denne tråden. 

Anonymkode: a201f...f2a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkers lille prinsessen! Bedre å ødelegge livet til andre. I call BS! Gi deg mens leken er god. Ikke noe av det du nevner om deg selv kan stemme mtp denne tråden. 

Anonymkode: a201f...f2a

Da får du bare la være å tro på det. Det endrer ikke livet heldigvis uansett. 

Anonymkode: 3d112...848

Skrevet

Karma can be a bitch ;) 

Anonymkode: a201f...f2a

Skrevet

Du vet at HI bitcher her inne dagen hun får ferien ødelagt pga spysyken som en av samme kaliber som HI har tatt med på lekeland. Deres barn kunne ikke få dagen ødelagt av spysyken må vite.

Anonymkode: 5ef44...6d2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at HI bitcher her inne dagen hun får ferien ødelagt pga spysyken som en av samme kaliber som HI har tatt med på lekeland. Deres barn kunne ikke få dagen ødelagt av spysyken må vite.

Anonymkode: 5ef44...6d2

Sikkert den samme som har "kjøpt" seg nytt hus og

Anonymkode: b0aaf...3c3

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Liker at bhg tvinger oss hjem, kan være hjemme fra jobb med god samvittighet. Blir nok hjemme hele uken, har ei jente som alltid er frisk, så nok av sykt- barn dager å ta av. 

Jobber forresten på sykehus. 

Anonymkode: 3d112...848

I oppvasken da? Eller som portør. Muligens som pasientvenn. Mest sannsynlig på vaskeriet.

Smittevern kan du lite om, i tillegg til å være hensynsløs og egoistisk 

Anonymkode: 773df...bb2

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I oppvasken da? Eller som portør. Muligens som pasientvenn. Mest sannsynlig på vaskeriet.

Smittevern kan du lite om, i tillegg til å være hensynsløs og egoistisk 

Anonymkode: 773df...bb2

Pasienten får man inderlig håpe vedkommende ikke er.. 

Anonymkode: a201f...f2a

Skrevet

*pasientvenn 

Anonymkode: a201f...f2a

Skrevet
19 minutes ago, Anonym bruker said:

Pasienten får man inderlig håpe vedkommende ikke er.. 

Anonymkode: a201f...f2a

Hehe...tja. Tror det kunne vært på sin plass :D

Anonymkode: 98253...089

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gjør dere narr av svake grupper? Hvorfor klarer dere ikke å ta innover dere at jeg har en godt betalt jobb, har fin familie og nære venner? Og ja, jeg ødelegger ikke dagen til jenta mi, når de ansatte selv sa at de ikke nekter noen barn å komme inn?

Anonymkode: 3d112...848

Vi gjør ikke narr, vi tror bare ikke på deg. 

Anonymkode: f0c33...019

Skrevet

Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. 

Anonymkode: 181d1...884

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. 

Anonymkode: 181d1...884

Uansett om det er spøk blir jeg bekymret over at voksne mennesker bruker tiden sin på å sette seg ned på anonyme forum å skrive provoserende og tankeløse innlegg . Det sier noe om hvordan tankegangen fungerer

Anonymkode: 66d10...c2f

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette her er bare tull, skjønner ikke at så mange går på en så åpenbar (dårlig) spøk. 

Anonymkode: 181d1...884

Det er helt sikkert bare tull, men det er litt fasinerende å se hvordan hi røper så mye av sin personlighet i sitt forsøk på å være smart. 

Sikkert mye godt forskingsmateriell her. 

Anonymkode: f0c33...019

Skrevet

Herregud, har dere virkelig ikke blitt kasta ut permanent fra dette forumet enda????

Anonymkode: aea35...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...