sug lut Skrevet 13. november 2017 #76 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Pæddan skrev: Å herregud jeg ler her Trengte litt latter nå and you made my day. @sug lut We aim to please.
Fandens Oldemor Skrevet 13. november 2017 #77 Skrevet 13. november 2017 Ja, det kan være en eller annen diagnose bak dette, men ofte er en drittsekk bare en drittsekk. Og noen ganger blir de verre med alderen. Det der burde du ikke gidde lenge. Hverken for din egen eller barnas del.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #78 Skrevet 13. november 2017 Print ut heile tråden og "glem" den på stue-bordet. Anonymkode: 5d121...d0b
KellyTaylor Skrevet 13. november 2017 #79 Skrevet 13. november 2017 4 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Ja, det kan være en eller annen diagnose bak dette, men ofte er en drittsekk bare en drittsekk. Og noen ganger blir de verre med alderen. Det der burde du ikke gidde lenge. Hverken for din egen eller barnas del. Det du sier! ER så sliten av alt skal dreie seg om han hele tiden. Han skal ha oppmerksomhet som en liten unge Selv er jeg i 80 % jobb, kroniske sykdommer og alikevel så gjør jeg alt hjemme. Og jeg mener alt! Hvis han er sliten, så mener han at jeg skal pusle om han som et barn. Har ikke vært slik noen gang, før nå i år.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 13. november 2017 #80 Skrevet 13. november 2017 På 12.11.2017 den 13.21, Virre Vips skrev: Du sier at det er utypisk oppførsel, og at han forandra seg i det siste. Altså, det kan jo faktisk være nevrologiske sykdommer etc som gir personlighetsforandringer. Du nevner demens. Huntingtons gir personlighetsforandring. Svulst kan trykke på ting. Dette kan være noe å snakke med hans mor om, om du har et godt forhold til henne, om hun har merka noe. Eller andre rundt han. Om de bare svarer "det er nok sånn han er", ville jeg pakka koffert. Om det var en forandring som hadde skjedd de siste årene hadde jeg krevd tur til legen. Dette!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #81 Skrevet 2. april 2018 På 13. november 2017 den 22.03, Pæddan skrev: Det du sier! ER så sliten av alt skal dreie seg om han hele tiden. Han skal ha oppmerksomhet som en liten unge Selv er jeg i 80 % jobb, kroniske sykdommer og alikevel så gjør jeg alt hjemme. Og jeg mener alt! Hvis han er sliten, så mener han at jeg skal pusle om han som et barn. Har ikke vært slik noen gang, før nå i år. Har det vært noen utvikling her? Anonymkode: d0d54...2c9
KellyTaylor Skrevet 2. april 2018 #82 Skrevet 2. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har det vært noen utvikling her? Anonymkode: d0d54...2c9 Nei ingen utvikling. Null gave til jul, fordi han ikke hadde råd. Og fikk heller ingen morsdagsgave, ikke for at jeg er mamman hans, selv jeg noen ganger føler det slik. Kan ramse opp i det uendelige av tullete oppførsel av han.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #83 Skrevet 2. april 2018 12 minutter siden, Pæddan skrev: Nei ingen utvikling. Null gave til jul, fordi han ikke hadde råd. Og fikk heller ingen morsdagsgave, ikke for at jeg er mamman hans, selv jeg noen ganger føler det slik. Kan ramse opp i det uendelige av tullete oppførsel av han. Hva med fvk? Dette må jo tas tak i! Anonymkode: 2df16...a84
KellyTaylor Skrevet 2. april 2018 #84 Skrevet 2. april 2018 Hadde bestilt en time, men måtte utgå pga lungebetennelse og influensa hos meg som satt hardt i. Han har sine kvaliteter, men de blir dessverre overskygget endel pga tull fra hans side.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #85 Skrevet 2. april 2018 3 timer siden, Pæddan skrev: Hadde bestilt en time, men måtte utgå pga lungebetennelse og influensa hos meg som satt hardt i. Han har sine kvaliteter, men de blir dessverre overskygget endel pga tull fra hans side. Ikke gi deg! Anonymkode: d0d54...2c9
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #86 Skrevet 2. april 2018 Blir til stadighet forundret over hva slags type menn kvinnfolk velger å få unger med😳 Hvor er selvrespekten deres?! Stakkars deg, høres ut som en real drittsekk som ikke bør være i nærheten av hverken barn eller barneoppdragelse. Anonymkode: 2e842...48a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #87 Skrevet 2. april 2018 6 timer siden, Pæddan skrev: Hadde bestilt en time, men måtte utgå pga lungebetennelse og influensa hos meg som satt hardt i. Han har sine kvaliteter, men de blir dessverre overskygget endel pga tull fra hans side. Da ordner du med ny time!!! Fort som f...!! Anonymkode: e05bb...18c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #88 Skrevet 2. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir til stadighet forundret over hva slags type menn kvinnfolk velger å få unger med😳 Hvor er selvrespekten deres?! Stakkars deg, høres ut som en real drittsekk som ikke bør være i nærheten av hverken barn eller barneoppdragelse. Anonymkode: 2e842...48a Du har ikke så lang livserfaring hører jeg. Folk FORANDRER seg igjennom livet, og gjennom et ekteskap. Begge parter. Noen til det bedre, noen til det værre. Damen i denne tråden skrev jo at han ikke var så ille før.,.. Anonymkode: fb0fc...e50
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #89 Skrevet 3. april 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir til stadighet forundret over hva slags type menn kvinnfolk velger å få unger med😳 Hvor er selvrespekten deres?! Stakkars deg, høres ut som en real drittsekk som ikke bør være i nærheten av hverken barn eller barneoppdragelse. Anonymkode: 2e842...48a Helt enig. Vet ikke en gang om jeg tror på dette innlegget. Ikke vanlig oppførsel. Når det er sagt, så kan han grunne på mye annet selv om det ikke unnskylder, men forklarer reaksjonen hans. Bruker vanligvis noen tusen til deg på morsdag? Jobbet du før, men har lite penger fordi du er blitt ufør? Jobber han seg ihjæl og har deg som ikke drar lasset? Er livet hans forandret på måter han ikke kunne se for seg? Tviler på at dette dreier seg om sokker. Anonymkode: ca77a...98a
KellyTaylor Skrevet 3. april 2018 #90 Skrevet 3. april 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Vet ikke en gang om jeg tror på dette innlegget. Ikke vanlig oppførsel. Når det er sagt, så kan han grunne på mye annet selv om det ikke unnskylder, men forklarer reaksjonen hans. Bruker vanligvis noen tusen til deg på morsdag? Jobbet du før, men har lite penger fordi du er blitt ufør? Jobber han seg ihjæl og har deg som ikke drar lasset? Er livet hans forandret på måter han ikke kunne se for seg? Tviler på at dette dreier seg om sokker. Anonymkode: ca77a...98a Dette innlegget er sant så det går ann å bli, dessverre. Han er sjuk i hodet, rett og slett! Kan ramse opp i det uendelige men lar være. Om det har noe å si så har jeg en innkomst på 25K i mnd og det er ikke lite. Han jobber seg heller ikke ihjæl. Livet hans bestod av å være singel, leve livet, null forpliktelser.
KellyTaylor Skrevet 3. april 2018 #91 Skrevet 3. april 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Vet ikke en gang om jeg tror på dette innlegget. Ikke vanlig oppførsel. Når det er sagt, så kan han grunne på mye annet selv om det ikke unnskylder, men forklarer reaksjonen hans. Bruker vanligvis noen tusen til deg på morsdag? Jobbet du før, men har lite penger fordi du er blitt ufør? Jobber han seg ihjæl og har deg som ikke drar lasset? Er livet hans forandret på måter han ikke kunne se for seg? Tviler på at dette dreier seg om sokker. Anonymkode: ca77a...98a Nå er jeg ikke ufør da. Jobber 80 %!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå