Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Dagens teiteste reaksjon på en farsdagsgave må være fra mannen min? Eller er jeg helt på jordet nå? Vi hadde laget et fint kort, tegning fra minstemann og frokost på sengen. Og siden jeg hadde dårlig med midler denne uken, så ble det 10 par med sokker, noe han trenger siden det er hull de fleste andre som har. Altså en nyttegave. Reaksjonen sjokkerte meg i grunn, han kastet sokkene i veggen og dette var den teiteste og nedverdigende gaven han hadde fått. Hva faen forventet han seg? Nei, det fikk jeg ikke svar på. Sa til han hvis gaven er så jævlig, så gir jeg det heller til min far som ikke er så kravstor!! Legger til at han ikke bryr seg nevneverdig om å feire morsdag når den er. Er jeg på jordet? Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Oi! For en møkkamann! Anonymkode: 68cf0...db1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 For en fæl gubbe! Hadde mistet all respekt. Anonymkode: fe9f1...9f2
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Huff stakkars deg, for en fæl mann😢 Jeg hadde blitt kjempe lei meg hvis min mann hadde reagert slik hvordan er han ellers? Høres ikke ut som verdens snilleste akkurat Anonymkode: bf67c...0e1
*Miss Marple* Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Ingen normale folk reagerer sånn på gaver. Ingen - aldri.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 Nei, du er ikke på jordet, han er. Nedverdigende? Er han sår fordi han ikke har råd til å kjøpe seg sokker selv, eller hva er problemet? Til sammenligning fikk min mann en liten termos til 69,90. Fordi han går mye tur og har med seg kaffe, og den termosen han har er altfor stor og lekker dessuten både kaffe og varme. Han ble strålende fornøyd, fordi det var noe han trengte. Anonymkode: 58f00...38f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 HI her! Jeg ble helt satt ut rett og slett! Hvem kaster gaver slik i veggen som en trassig 3 åring? Nei, ingen av barna har forresten oppført seg slik. Nå har dratt slukøret på jobb og ikke søren jeg skal sende han noen meld eller beklage noe som helst. Lurer på hva han EGENTLIG forventet jeg? Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #8 Skrevet 12. november 2017 Altså, hvis dere har pleid å gi hverandre veldig dyre gaver til farsdag og morsdag, så kan jeg forstå at man kan bli skuffet (men ikke hvis han vet du har dårlig råd nå), men det hadde uansett ikke rettferdiggjort en sånn reaksjon. Man oppfører seg bare ikke sånn. Hverken som barn eller voksen. Anonymkode: 58f00...38f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 Håper ingen av ungene fikk med seg dette! Herregud for en dust! Anonymkode: d59b7...d11
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #10 Skrevet 12. november 2017 HI Nei, vi har aldri gitt hverandre noen dyre gaver. ALDRI!! Han tror han er så himla spesiell til tider at jeg blir matt. Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #11 Skrevet 12. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper ingen av ungene fikk med seg dette! Herregud for en dust! Anonymkode: d59b7...d11 Jo de gjorde det Selv de ble preplekse og ikke visste hva de skulle si. Anonymkode: 18b4a...9a0
Annanym Skrevet 12. november 2017 #12 Skrevet 12. november 2017 Utakknemlig er bare fornavnet...! Når hele opptrinnet i tillegg skjedde foran ungene, er nok det et opptrinn de ikke kommer til å glemme heller..! De kommer nok ikke til å glede seg til å gi pappaen julegaver eller tegne tegning til han. Dette bør du forklare din mann. Dette er IKKE greit.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #13 Skrevet 12. november 2017 Har denne idioten noen bra sider? Han fremstår som verdens største egoist. Anonymkode: 71c38...c68
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #14 Skrevet 12. november 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo de gjorde det Selv de ble preplekse og ikke visste hva de skulle si. Anonymkode: 18b4a...9a0 Huff - får helt vondt av dere. Håper han kommer slukøret hjem og ber pent om unnskyldning i det minste... Anonymkode: d59b7...d11
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #15 Skrevet 12. november 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI her! Jeg ble helt satt ut rett og slett! Hvem kaster gaver slik i veggen som en trassig 3 åring? Nei, ingen av barna har forresten oppført seg slik. Nå har dratt slukøret på jobb og ikke søren jeg skal sende han noen meld eller beklage noe som helst. Lurer på hva han EGENTLIG forventet jeg? Anonymkode: 18b4a...9a0 Nei hvorfor skulle du sende mld og beklage til en slik dust...? Anonymkode: bf67c...0e1
Salomine Skrevet 12. november 2017 #16 Skrevet 12. november 2017 Himmel altså, hadde det ikke vært så tragisk, så hadde jeg ledd høyt av en slik barnslig,trassig oppførsel. Nei, dette er ikke akseptabel oppførsel, aldri, uansett gave og humør.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #17 Skrevet 12. november 2017 Kommer til å ta opp dette ja, når jeg blodpumpa mi har kommet ned på normalt nivå. Kokte innvendes for å si det slik. Hva galt er det med sokker? Er jo noe han trenger. Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #18 Skrevet 12. november 2017 HI Ja han oppfører seg som en trassig unge. Alt skal som sagt dreie seg om han hele tiden og har et enormt behov for å bli dillet med. Sier så mye dumt om dagen, eller det har han gjort hele tiden forresten, at jeg blir matt. Feks så mener han at mannen skal bestemme over alt i hjemmet og at jeg skal innordne meg han. Nei, han har ikke alltid vært slik. Blitt verre med årene og mistenker nesten demens selv om han ikke er 40 år ennå. BLir spekulasjon, men hva faen skal jeg tro? Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #19 Skrevet 12. november 2017 Jeg har en skikkelig idiot ex som sier og gjør mye dumt,men selv viste at han var takknemlig for den lille gaven jeg hadde kjøpt fra sønnen vår. Jeg har også dårlig råd så vi kjøpte bare ett stilig kort som 6 åringen skrev "glad i deg pappa" og en liten eske med sjokoladehjerter. Meg og barnefaren har ikke det beste forholdet så syns det holder med en liten oppmerksomhet. Anonymkode: 94dab...372
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #20 Skrevet 12. november 2017 Ikke sant. Ex mann var alltid takknemlig for alt han fikk Møkkamann!! Nå er jeg hissig her jeg skriver. Jo mer jeg tenker over opptrinnet, jo mer ergelig blir jeg. Bare det at han er dramaqueen foran ungene HI Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #21 Skrevet 12. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei hvorfor skulle du sende mld og beklage til en slik dust...? Anonymkode: bf67c...0e1 Når jeg tenker meg om, så skal jeg ikke sende noen meld. Måtte han råtne på jobben! HI Anonymkode: 18b4a...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #22 Skrevet 12. november 2017 Jeg synes reaksjonen hans var helt forkastelig. Jeg hadde blitt skikkelig opprørt Anonymkode: 9a3f0...1dd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #23 Skrevet 12. november 2017 Det er iallefall han som børr unnskylde seg. For ein utakknemelig mann 😦 ikkje send han melding og ikkje gi han meir oppmerksomheit i dag. Det fortener han ikkje. Stakkars onga som har laga til for han so reagerer han slik 😡 Anonymkode: f5ae5...aa0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #24 Skrevet 12. november 2017 Han må ha seriøse problemer. For en dust. Håper ingen av ungene fikk med seg oppførselen hans. Håper han bare får sokker og underbukser til jul. Anonymkode: ea0d8...5c1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #25 Skrevet 12. november 2017 Dere sier noe. Til jul så får han truser, fra de to minste, haha. Men det er jo noe han trenger. Ja, i fjor fikk han kaffemaskin til 2000 kr og blir ikke i den prisklassen i år for å si det slik. Fortjener ikke en dritt om jeg så fint kan si det. HI Anonymkode: 18b4a...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå