Gå til innhold

Barnevernet - IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt råd til deg selv - prøv å skaffe deg litt mer kunnskap også, for dine fremtidsspådommer vil nok heller ikke stemme. Kan være litt greit å vite litt mer om hva som skjer og utviklingen som heller ikke du kommer unna.

Anonymkode: 58066...9fa

Og du, kanskje du bør begynne å se deg om etter ny jobb?

Anonymkode: 3e7c0...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med pensjon, vil du ikke ha det, heller? 

Anonymkode: 41890...920

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva med pensjon, vil du ikke ha det, heller? 

Ha ha, jeg har da en arbeidsgiver som sørger for at jeg får det jeg skal ha. Driter i Nav. Har ordnet meg! 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du, kanskje du bør begynne å se deg om etter ny jobb?

Hvorfor det? Trives i jobben min, jeg. Ikke jobber jeg i Nav eller barnevernet heller.

Ut fra det du har vist gjennom hele tråden trenger du mer kunnskap. Spesielt siden du har barn, bør du seriøst prøve å få litt mer nyansert informasjon enn de kildene du bruker, for du kan umulig tilegne deg kunnskap gjennom seriøse kilder. Skal du oppdra barn trenger du mer kunnskap om samfunnet du lever i enn det du viser i denne tråden!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det? Trives i jobben min, jeg. Ikke jobber jeg i Nav eller barnevernet heller.

Ut fra det du har vist gjennom hele tråden trenger du mer kunnskap. Spesielt siden du har barn, bør du seriøst prøve å få litt mer nyansert informasjon enn de kildene du bruker, for du kan umulig tilegne deg kunnskap gjennom seriøse kilder. Skal du oppdra barn trenger du mer kunnskap om samfunnet du lever i enn det du viser i denne tråden!

Hvordan vet du hvilke kilder jeg bruker? Kan ikke se å ha nevnt kilder her. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du hvilke kilder jeg bruker? Kan ikke se å ha nevnt kilder her. 

Det gjør du ikke, men hvis du hadde tilegnet deg kunnskap fra seriøse kilder kunne du vanskelig ha unngått å fått mer kunnskap enn det du viser i denne tråden. Du viser en minimal forståelse for hvordan de systemene du kritiserer fungerer. Du viser at du ikke kan noe om det som berøer deg direkte.

Skal du oppdra barn til å bli velfungerende i et stadig mer krevende samfunn så trenger du mer kunnskap enn det du gir inntrykk av å ha.

Og om du mot formodning bruker seriøse kilder så må du jobbe mer med forståelse av det du leser, for i så fall er det tydelig at du ikke forstår det du leser.

Igjen, du viser en stor mangel på allmennkunnskap man trenger å ha i dagens samfunn og det bør du gjøre noe med. Om ikke for din egen del så i hvert fall for dine barns skyld!

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør du ikke, men hvis du hadde tilegnet deg kunnskap fra seriøse kilder kunne du vanskelig ha unngått å fått mer kunnskap enn det du viser i denne tråden. Du viser en minimal forståelse for hvordan de systemene du kritiserer fungerer. Du viser at du ikke kan noe om det som berøer deg direkte.

Skal du oppdra barn til å bli velfungerende i et stadig mer krevende samfunn så trenger du mer kunnskap enn det du gir inntrykk av å ha.

Og om du mot formodning bruker seriøse kilder så må du jobbe mer med forståelse av det du leser, for i så fall er det tydelig at du ikke forstår det du leser.

Igjen, du viser en stor mangel på allmennkunnskap man trenger å ha i dagens samfunn og det bør du gjøre noe med. Om ikke for din egen del så i hvert fall for dine barns skyld!

Vel, nå skal jeg legge meg, helt kunnskapsløs. Tenk deg hvor deilig det blir.

Skrevet

Tror nok at den kunnskapen du faktisk har er verre enn den du mangler. For du virker alvorlig feilinformert. Og jeg tror ikke du spiller, engang, det står faktisk så ille til.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror nok at den kunnskapen du faktisk har er verre enn den du mangler. For du virker alvorlig feilinformert. Og jeg tror ikke du spiller, engang, det står faktisk så ille til.

Dum som et brød, fikk pljutselig en mening

Anonymkode: 738f7...838

Skrevet

😂😂😂😂😂

DÆVER AV LATTER😂😂😂😂😂😂 

HERREGUUUUUD😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 6d821...2ac

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂😂

DÆVER AV LATTER😂😂😂😂😂😂 

HERREGUUUUUD😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 6d821...2ac

Me too! lenge siden jeg har lest et så intelligent svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...