Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #26 Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Eh, hva er ditt poeng? Har jeg sagt at jeg ikke betaler skatt? Jeg betaler masse skatt. Anonymkode: 3e7c0...b04 Hvis du ikke forstå poenget så har det trolig ikke noen hensikt for meg å prøve å fortelle deg det. Hvem mener du skal forvalte alt dette? Det er jo helt tydelig at du ikke har peiling på hvordan samfunnet vårt fungerer og omfanget av mye av det både Nav og bv gjør. Gjør deg selv en tjeneste, begynn å sette deg litt mer inn i det som bør være minimum av allmennkunnskap! For ordens skyld - jeg er en meget krass kritiker av Nav slik det har fungert etter reformen, men jeg er da ikke så kunnskapsløs at jeg slakter alt de gjør, for de gjør mange viktige funksjoner, og noen ting er de faktisk gode på også. Samme med bv, jeg har en nær venninne som selv har opplevd skyggesidene av bv da hun ble plassert i helt udugelige fosterhjem hun måtte rømme fra for å unngå overgrep. Men til og med hun er mer nyansert i sine uttalelser om bv enn det du er. Jeg kjenner også mange tilfeller hvor voksne og barn har fått enormt god hjelp av bv. Men du, du gjør ingen noen tjeneste ved å være så usaklig i din kritikk som det du er. Aller minst hjelper du de barna som trenger hjelp der systemene ikke fungerer som de skal. Prøv å sette deg litt mer inn i hvordan ting fungerer og henger sammen i samfunnet. Ting er ikke så svart-hvitt som du vil ha det til! Anonymkode: 58066...9fa
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #27 Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ikke forstå poenget så har det trolig ikke noen hensikt for meg å prøve å fortelle deg det. Hvem mener du skal forvalte alt dette? Det er jo helt tydelig at du ikke har peiling på hvordan samfunnet vårt fungerer og omfanget av mye av det både Nav og bv gjør. Gjør deg selv en tjeneste, begynn å sette deg litt mer inn i det som bør være minimum av allmennkunnskap! For ordens skyld - jeg er en meget krass kritiker av Nav slik det har fungert etter reformen, men jeg er da ikke så kunnskapsløs at jeg slakter alt de gjør, for de gjør mange viktige funksjoner, og noen ting er de faktisk gode på også. Samme med bv, jeg har en nær venninne som selv har opplevd skyggesidene av bv da hun ble plassert i helt udugelige fosterhjem hun måtte rømme fra for å unngå overgrep. Men til og med hun er mer nyansert i sine uttalelser om bv enn det du er. Jeg kjenner også mange tilfeller hvor voksne og barn har fått enormt god hjelp av bv. Men du, du gjør ingen noen tjeneste ved å være så usaklig i din kritikk som det du er. Aller minst hjelper du de barna som trenger hjelp der systemene ikke fungerer som de skal. Prøv å sette deg litt mer inn i hvordan ting fungerer og henger sammen i samfunnet. Ting er ikke så svart-hvitt som du vil ha det til! Anonymkode: 58066...9fa Hvorfor er det norske barnevern så hatet verden rundt? Kanskje du bør sette deg inn i det heller og ikke bare konse deg om forsvar for barnern og ikke NAV? Har du satt deg inn i saken? Enten er du redd du mister din jobb - eller du er kjøpt på annen måte! Jeg er frittalende og glad for det! Jeg trenger heldigvis ikke å jekke opp mitt eget arbeidssted! Anonymkode: 3e7c0...b04
Evablaum Skrevet 18. oktober 2017 #28 Skrevet 18. oktober 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss- du forskanser deg ikke! Anonymkode: 3e7c0...b04 Ingenting av det du skriver henger på greip. Og dette er ikke et spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #29 Skrevet 18. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det norske barnevern så hatet verden rundt? Kanskje du bør sette deg inn i det heller og ikke bare konse deg om forsvar for barnern og ikke NAV? Har du satt deg inn i saken? Enten er du redd du mister din jobb - eller du er kjøpt på annen måte! Jeg er frittalende og glad for det! Jeg trenger heldigvis ikke å jekke opp mitt eget arbeidssted! Anonymkode: 3e7c0...b04 Du bekrefter virkelig at du ikke har særlig å fare med når det kommer til kunnskaper. Jeg har forsøkt tidligere å få i gang en saklig diskusjon med deg, du har unngått det med vilje. Og nå når jeg blir utfordrende for deg så viser du at du ikke har noe å fare med i en saklig diskusjon som baserer seg på kunnskap. Neida, jeg jobber hverken i Nav eller barnevern, så jeg er ikke redd for min jobb. Men jeg må pga. min jobb også sette meg inn i en god del som gjelder disse etatene, kommer borti brukere av begge osv. Så jeg får mer kunnskap om dem, og jeg ser både fordelene og skyggesidene ved begge etatene. Privat har som sagt en av mine nærmeste venninner en stygg bv-historie bak seg, men til og med hun greier å se mer nyansert på bv enn det du greier. I tillegg kjenner jeg til flere som har fått hjelp av bv med veiledning eller avlastning, og jeg kjenner noen fosterfamilier hvor to av dem har kommet så langt at de har adoptert disse barna tilslutt - barn som har opplevd helt grusomme ting fra sine foreldre. Ditt forsøk på personkritikk som hersketeknikk kommer du ingen vei med. Jo mer du skriver, jo mer avslører du at du mangler svært mye kunnskap om det du synser om. Du avslører bare mer og mer at du ikke er i stand til å holde logiske tankerekker i en diskusjon og at du ikke evner å en gang forsøke å se at ting har flere sider enn den du har bestemt deg for å se. Eksemplet du nevner er forferdelig, det skulle aldri ha skjedd. Men det betyr ikke at hun kunne ha levd eller overlevd hos sine foreldre heller. Du legger jo heller ikke ut en link til saken du beskriver, men uansett så er det garantert mye vi ikke vet om historien til dette stakkars lille barnet. Og fordi vi ikke vet mer bør vi også være forsiktig med å valse ned det systemet som tross alt forsøker å hjelpe barn som trenger det. Skal vi følge din tankegang så bør jo også alle barnehager legges ned fordi vi har hatt tilfeller hvor ansatte har misbrukt barn. Det sier seg selv at det ikke er hensiktsmessig. Man må forbedre systemene, ta vare på det som fungerer og endre det som ikke fungerer. Dessverre er det også slik at vi aldri kan forsikre oss 100 % mot personer som skjuler hvem de er. Inntil de har begått lovbrudd er slike personer sjelden synlige. Anonymkode: 58066...9fa
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #30 Skrevet 18. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bekrefter virkelig at du ikke har særlig å fare med når det kommer til kunnskaper. Jeg har forsøkt tidligere å få i gang en saklig diskusjon med deg, du har unngått det med vilje. Og nå når jeg blir utfordrende for deg så viser du at du ikke har noe å fare med i en saklig diskusjon som baserer seg på kunnskap. Neida, jeg jobber hverken i Nav eller barnevern, så jeg er ikke redd for min jobb. Men jeg må pga. min jobb også sette meg inn i en god del som gjelder disse etatene, kommer borti brukere av begge osv. Så jeg får mer kunnskap om dem, og jeg ser både fordelene og skyggesidene ved begge etatene. Privat har som sagt en av mine nærmeste venninner en stygg bv-historie bak seg, men til og med hun greier å se mer nyansert på bv enn det du greier. I tillegg kjenner jeg til flere som har fått hjelp av bv med veiledning eller avlastning, og jeg kjenner noen fosterfamilier hvor to av dem har kommet så langt at de har adoptert disse barna tilslutt - barn som har opplevd helt grusomme ting fra sine foreldre. Ditt forsøk på personkritikk som hersketeknikk kommer du ingen vei med. Jo mer du skriver, jo mer avslører du at du mangler svært mye kunnskap om det du synser om. Du avslører bare mer og mer at du ikke er i stand til å holde logiske tankerekker i en diskusjon og at du ikke evner å en gang forsøke å se at ting har flere sider enn den du har bestemt deg for å se. Eksemplet du nevner er forferdelig, det skulle aldri ha skjedd. Men det betyr ikke at hun kunne ha levd eller overlevd hos sine foreldre heller. Du legger jo heller ikke ut en link til saken du beskriver, men uansett så er det garantert mye vi ikke vet om historien til dette stakkars lille barnet. Og fordi vi ikke vet mer bør vi også være forsiktig med å valse ned det systemet som tross alt forsøker å hjelpe barn som trenger det. Skal vi følge din tankegang så bør jo også alle barnehager legges ned fordi vi har hatt tilfeller hvor ansatte har misbrukt barn. Det sier seg selv at det ikke er hensiktsmessig. Man må forbedre systemene, ta vare på det som fungerer og endre det som ikke fungerer. Dessverre er det også slik at vi aldri kan forsikre oss 100 % mot personer som skjuler hvem de er. Inntil de har begått lovbrudd er slike personer sjelden synlige. Anonymkode: 58066...9fa Såg du nyhetene ikveld? Anonymkode: 3e7c0...b04
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #31 Skrevet 18. oktober 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Såg du nyhetene ikveld? Anonymkode: 3e7c0...b04 Ja, og at det er begått svært alvorlige brudd hos bv i Ålesund er det ingen tvil om. Det er bare å håpe at denne jenta får all den oppfølging hun trenger videre. Det betyr likevel ikke at alt i hele bv er feil slik du prøver å fremstille det. Det betyr at etaten må få langt bedre rutiner for å kontrollere eget arbeid, men det betyr heller ikke at det er alle bv-kontorer som ikke greier å følge opp barn på en ordentlig og trygg måte. Det betyr heller ikke at alle som jobber i bv gjør en dårlig jobb. Men, jeg gidder ikke å prøve å ha en diskusjon med deg lenger, for du bidrar ikke med noe konstruktivt til den selv på noen måte. Din reaksjon var jo bare å starte enda en tråd hvor du hevder at det ikke er noen smarte på dette forumet, det sier jo det mye om deg, men ikke særlig om andre på forumet... Anonymkode: 58066...9fa
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #32 Skrevet 18. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og at det er begått svært alvorlige brudd hos bv i Ålesund er det ingen tvil om. Det er bare å håpe at denne jenta får all den oppfølging hun trenger videre. Det betyr likevel ikke at alt i hele bv er feil slik du prøver å fremstille det. Det betyr at etaten må få langt bedre rutiner for å kontrollere eget arbeid, men det betyr heller ikke at det er alle bv-kontorer som ikke greier å følge opp barn på en ordentlig og trygg måte. Det betyr heller ikke at alle som jobber i bv gjør en dårlig jobb. Men, jeg gidder ikke å prøve å ha en diskusjon med deg lenger, for du bidrar ikke med noe konstruktivt til den selv på noen måte. Din reaksjon var jo bare å starte enda en tråd hvor du hevder at det ikke er noen smarte på dette forumet, det sier jo det mye om deg, men ikke særlig om andre på forumet... Anonymkode: 58066...9fa Alle kontorer bør legges ned! Jeg står for det - i og utenfor dette forum! Det finnes altfor mange drittsaker! Anonymkode: 3e7c0...b04
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2017 #33 Skrevet 18. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alle kontorer bør legges ned! Jeg står for det - i og utenfor dette forum! Det finnes altfor mange drittsaker! Anonymkode: 3e7c0...b04 Og da spør jeg igjen - hvem skal da ta ansvar for alle de barna som da ikke får hjelp? Barn som kanskje lever med det samme, det denne jenta dessverre opplevde i fosterfamilien, hos sin egen familie? Barn som blir fysisk og psykisk mishandlet av sine foreldre? Barn som ikke får nok mat av sine foreldre? Barn som lever med foreldre som overhodet ikke har evne til å ta var på sine barn? Hvem mener du skal ta vare på de barna - hvordan skal disse trygges? For de er det langt, langt flere av enn de som opplever noe veldig uheldig fra barnevernets side. Hvem skal hjelpe alle de familiene som pr. i dag får den hjelpen de trenger for å bli gode nok foreldre til at de kan fortsette å beholde barna sine? Hvem skal hjelpe de som får den avlastningen som trengs for at de fortsatt skal greie å være gode foreldre? Hvis disse ikke får hjelp vil langt, langt flere barn bli utsatt for grovere omsorgssvikt. Men det er vel ikke så farlig med disse barna for deg... Du står for noe du ikke en greier å forsvare selv, Hi. Du står for noe du ikke har nok innsikt i. Du forkaster en hel etat fordi det finnes noen råtne epler innimellom. Det viser bare hvor lite du egentlig kan om dette og at du ikke greier å tenke konsekvenser av mer komplekse handlinger. Anonymkode: 58066...9fa
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #34 Skrevet 19. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Eh, hva er ditt poeng? Har jeg sagt at jeg ikke betaler skatt? Jeg betaler masse skatt. Anonymkode: 3e7c0...b04 Er du ikke helt edru eller? Anonymkode: 7dd6f...3cf
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #35 Skrevet 19. oktober 2017 Det er behov for store reformer både innen barnevernstjenesten og NAV. Hele NAV er jo bare en stor reform, det er stadige endringer, prosesser etc. Så der bør en vel heller bare forsøke å lande på noe. Helst noe som fungerer. Når det gjelder barnevern, så er det store forskjeller mellom kommunene. Det er også ulike måter de jobber i de ulike områdene. Jeg mener at bør de legge om ordningen med domstollignende prosess i Fylkesnemda. Jeg mener at kvalitetsikring av fosterhjem ikke er god nok. Særlig ikke de private aktørene. Utdanningsnivået på saksbehandlere må opp, og på ledelsen må opp. Det er latterlig lavt. Anonymkode: 7a0d3...bfc
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #36 Skrevet 19. oktober 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, jeg mottar barnetrygd men intet annet. Når det gjelder is historien så tror jeg at den må spares til spesielt intereresserte. Og nei, har ikke annen støtte fra Nav. Gadd heller ikke søke penger om kontantstøtte i sin tid. Det er fordi jeg anser NAV som HELt inkompetente og jeg ønsker ikke penger fra instansen" Vet du om det finnes mulighet til å takke nei til barnetrygd også` Anonymkode: 3e7c0...b04 Fikk du ikke foreldrepenger? Har ikke far fått omsorgsperm de to første ukene etter fødsel? Du er ALDRI, noensinne syk? Hjemme med sykt barn? Hvordan kan du bedømme en instans som helt inkompetent når du overhodet aldri noensinne benytter deg av den? 🤔 Anonymkode: e8e72...b79
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #37 Skrevet 19. oktober 2017 Det finnes statistikk på dette, barn under BV har større sjanse for seksuelt misbruk. Tror det er snakk om 15-20% større sjanse for missbruk enn hvis barnet var bosatt i biologisk hjem. Så dette er absolutt INGENTING å lukke øynene for. Dette er også de mest sårbare barna i samfunnet, og de bør absolutt bli hørt og tatt vare på. Det kan tenkes at disse barna faktisk hadde hatt det bedre hvis de kunne bo i sitt biologiske hjem, det er noe å tenke på. Men her er det også et stort svik fra politiet, hvor mange overgripere har fått holde på pga. dårlige rutiner i politiet. Jeg vet om 2 stk, der den ene av dem prøvde jeg å tipse politiet om (var 18 år da og det var ikke meg) da jeg hadde vært vitne til hendelsen, men de gjorde null og de lagde ikke en anmeldelse engang. Resultat: Han har garantert forgrepet seg på mange flere både i Norge og utlands. Hadde politiet gjort jobben sin så hadde en langt større andel overgripere blitt tatt. Anonymkode: be360...5e9
Østerdølen Skrevet 19. oktober 2017 #38 Skrevet 19. oktober 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jøss- du forskanser deg ikke! Anonymkode: 3e7c0...b04 FORNEKTER,min venn!FORNEKTER!Forskanser er noe HELT annet!
Førstemann Skrevet 19. oktober 2017 #39 Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, Østerdølen skrev: FORNEKTER,min venn!FORNEKTER!Forskanser er noe HELT annet! Hahahaha men det var jo veldig morsomt:) Bare understreker hvilket nivå vi ligger på her, liksom
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #40 Skrevet 19. oktober 2017 Folkens... la henne være. Dere ser vel at HI ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Ikke fyr henne opp. Hun forstår ikke. Anonymkode: af630...3e0
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #41 Skrevet 19. oktober 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en tragedie for den stakkars jenta. Med tanke på at langt under 10% av barnevernssaker ender i omsorgsovertakelse, over 90% av brukerne av barneverntjenester er fornøyd med tjenestene de mottar, og et langt større antall barn klager over for lite hjelp til å komme seg vekk fra udugelige foreldre enn antall barn som klager over fosterhjem, hvorfor skal en etat som i all hovedsak gjør en bra jobb legges ned? Anonymkode: 0e914...7e5 Dette var misbruk av statistikk. Du kan ikke påstå det ut fra materialet som foreligger. Anonymkode: 81da3...598
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #42 Skrevet 19. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er behov for store reformer både innen barnevernstjenesten og NAV. Hele NAV er jo bare en stor reform, det er stadige endringer, prosesser etc. Så der bør en vel heller bare forsøke å lande på noe. Helst noe som fungerer. Når det gjelder barnevern, så er det store forskjeller mellom kommunene. Det er også ulike måter de jobber i de ulike områdene. Jeg mener at bør de legge om ordningen med domstollignende prosess i Fylkesnemda. Jeg mener at kvalitetsikring av fosterhjem ikke er god nok. Særlig ikke de private aktørene. Utdanningsnivået på saksbehandlere må opp, og på ledelsen må opp. Det er latterlig lavt. Anonymkode: 7a0d3...bfc Dette kan jeg støtte. Dessverre viser forskning at seksuelt misbruk oftest begås av noen utenfor den nærmeste familien, og i tillegg vil barn som allerede har vært utsatt for misbruk kunne ha seksuell atferd og være ekstra utsatt for at det vil kunne skje igjen. Det bør derfor være ekstra krav til slike fosterhjem og oppfølgning. Anonymkode: 81da3...598
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #43 Skrevet 19. oktober 2017 Og barna selv bør tas mer på alvor. Anonymkode: 81da3...598
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #44 Skrevet 19. oktober 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Eh, hva er ditt poeng? Har jeg sagt at jeg ikke betaler skatt? Jeg betaler masse skatt. Anonymkode: 3e7c0...b04 Du betaler antagelig for mye skatt fordi du ikke skjønner deg på dette heller, hva er du flink til egentlig? Ikke kan du lage mat, ikke søke støtte, ikke argumentere i en tråd du har brukt endel tid på... at BV ikke har vært på dim dør er vel pga at du ikke har barn... Anonymkode: 2cc73...631
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #45 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg synes ikke barnevernet bør legges ned, men jeg synes de må lytte mer til barna og være mer kritiske til hvem som får være fosterforeldre. I familien min (barn av mitt søskenbarn), ble barna plassert i en fosterfamilie som tydeligvis kun var ute etter pengene. Det ble ikke brukt en eneste krone på barna, utenom mat. Klær hadde de minimalt av, de fikk ikke engang pysjamaser. Yttertøy og sko ble arvet og var både slitt og enten for stort eller for lite. Ikke fikk de gå på aktiviteter som kostet penger. De biologiske barna til fosterforeldrene fikk derimot alt de pekte på og de slapp å gjøre noe i huset. Fosterbarna hadde lange lister med plikter og fikk likevel ikke ukelønn av noe slag. Gjorde de ikke pliktene så ble de straffet. De ble skikkelig dårlig behandlet! Både fosterbarna og de biologiske foreldrene klaget til barnevernet gang på gang, men siden fostermor var venninne med ei av de som jobbet i barnevernet, så var det en tapt sak... Anonymkode: daff8...918
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #46 Skrevet 19. oktober 2017 Må flire litt over kommentarer her. Ha en god dag folkens! Anonymkode: 3e7c0...b04
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #47 Skrevet 19. oktober 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: At bv kan bli bedre er det ingen tvil om. Hva mener du er alternativet for de barna som har foreldre som ikke greier å ta vare på dem? Kom med noen gjennomtenkte og gode forslag! Anonymkode: 58066...9fa Forslag: Omdøping av Barnevernet til "Barn- og familieomsorgen". Kompetanseheving med fokus på økonomisk, psykologisk og juridisk kompetanse hos alle saksbehandlerne. Gjeninnføring av en husmorvikarordning (naturligvis med annet navn), som avlaster og støtter familier med midlertidig eller langvarig behov for det på hjemmebane, slik at barnas ve og vel blir ivaretatt der når det er mulig. Personlighetstesting og bakgrunnssjekk av sikkerhetsbyrå for å få godkjennelse som fosterhjem. Synlig omsorg fra saksbehandlere og flere samtaler med barna som er i fosterhjem. Anonymkode: 81da3...598
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #48 Skrevet 19. oktober 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: De bør som nav legges ned og bygges opp på ny! Hvordan det skal gjøres vet jeg ikke men begge instanser er helt håpløse!!!! Jeg har en ekstrem venninne som har fått fosterbarn. Hun ringer til stadighet til meg! Hun hadde et sykt forsterbarn og hadde gitt henne iskrem hele dagen. Jeg gadd ikke lengre å høre og sa tilslutt: Vel, jeg må legge på nå, jeg må lage middag til mine barn så jeg ikke får barnevernet på døra! Da sa hun; Åh, det gjelder ikke meg, for jeg er KLARERT av barnevernert. Typisk: de som er klarert! Huff og huff sier jeg. Anonymkode: 3e7c0...b04 Var faktisk en sak for noen få år siden, der en mor og far som hadde mistet omsorgen for egne barn ble godkjent som fosterhjem. Anonymkode: 81da3...598
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #49 Skrevet 19. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var faktisk en sak for noen få år siden, der en mor og far som hadde mistet omsorgen for egne barn ble godkjent som fosterhjem. Anonymkode: 81da3...598 Det forundrer meg overhodet ingenting! Anonymkode: 3e7c0...b04
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #50 Skrevet 19. oktober 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke nevneverdig nei. Du avslutter med ubegripelig tegnsetting. Du nevner at du ikke gadd høre på henne. Fosterbarnet har spist mye is. Du vil lage middag. Hun er godkjent som fostermor. Du skriver et sammensurium av ting som ikke gir noe entydig bilde av hva du forsøker å formidle. Hvilket problem forsøkte du å belyse? Anonymkode: 0e914...7e5 Siden arrogansen din er større enn evnen til å lese mellom linjene akkurat her, så kan jeg opplyse deg om at hun skal frem til at mye kan skje i fosterhjem som hadde blitt kalt dårlige foreldreskap i andre hjem (iskremen var dog et dårlig eksempel), nettopp fordi det er en utbredt antakelse at fosterhjem har blitt grundig kvalitetssikret. Fosterhjem burde kvalitetssikres på samme grundige måte som adoptivforeldre. Sannheten er at det er utrolig enkelt å bli fosterhjem, og at en rekke private aktører på markedet som skaffer fosterhjem, har profitt som sitt mantra. Anonymkode: 81da3...598
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå