Gå til innhold

Juli 2018


Alveola

Anbefalte innlegg

1 time siden, Tante_Esel skrev:

Prøvde å skrive på innboks til henne som kunne legge til på facegruppa ... er gruppa oppe og går? 

Kvalmen kommer og går litt her alt - men startet. Forrige svangerskap m oppkast og -så det er vel bare å forvente..,

Rart å gå med den lille hemmeligheten 💚 

Gruppa er oppe å går ja. Hun legger deg nok til når hun ser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok melde meg inn her. Etter 10 (!!!) års prøving. Nå har vi vært igjennom og for tredje gang og fikk positiv blodprøve på mandag. Hadde innsett 30/10. Så terminen blir nok i Juli.

Er 30 år og aldri vært gravid før! Er i lykkerus og livredd på samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kristin-87 skrev:

Kan nok melde meg inn her. Etter 10 (!!!) års prøving. Nå har vi vært igjennom og for tredje gang og fikk positiv blodprøve på mandag. Hadde innsett 30/10. Så terminen blir nok i Juli.

Er 30 år og aldri vært gravid før! Er i lykkerus og livredd på samme tid.

Gratulerer 💝 kjenn på lykken. Vi har også prøvd i  veldig mange år og endelig ser det ut til å sitte, 3 gang vi får positiv test så er kjempeglad men nervøs. 

Satser på det går veien for oss nå😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frøken87 skrev:

Andre som sliter med oppblåsthet? Sliter med å ha vanlige bukser på. Og det er helt forferdelig å sitte. Var litt tidlig dette synes jeg, er bare 5+0. 

Ja her og, hadde skikkelig vondt i går visste ikke hva jeg skulle gjøre. Fikk til slutt gå på do😄håper ikke det blir mye slik. Lest vi må få i oss mye vann og nok fiber og røre på oss det skal lette det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Frøken87 skrev:

Andre som sliter med oppblåsthet? Sliter med å ha vanlige bukser på. Og det er helt forferdelig å sitte. Var litt tidlig dette synes jeg, er bare 5+0. 

Ja!! Som en ballong. Klar for å ta av og fly mot månen snart. Fiser så det holder :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kristin-87 skrev:

Kan nok melde meg inn her. Etter 10 (!!!) års prøving. Nå har vi vært igjennom og for tredje gang og fikk positiv blodprøve på mandag. Hadde innsett 30/10. Så terminen blir nok i Juli.

Er 30 år og aldri vært gravid før! Er i lykkerus og livredd på samme tid.

Gratulerer så mye 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som holder på med IVF?

Gleder meg voldsomt til ultralyd 7/12 for å få se hjerte og få termindato  😀😀

Og flere som merker stikk/kilinger litt under navlen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulerer 💝 kjenn på lykken. Vi har også prøvd i  veldig mange år og endelig ser det ut til å sitte, 3 gang vi får positiv test så er kjempeglad men nervøs. 

Satser på det går veien for oss nå😉

Ja, kjenner eg er nervøs eg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kristin-87 skrev:

Flere her som holder på med IVF?

Gleder meg voldsomt til ultralyd 7/12 for å få se hjerte og få termindato  😀😀

Og flere som merker stikk/kilinger litt under navlen?

Før første barnet kom var jeg ufrivillig barnløs. Med 4ferskforsøk og 2frys. sa x2 og ex.u . Etter 5års venting ble jeg brått gravid naturlig! Og det gikk bra. Nå er jeg gravid på nytt. (Barnet er 3år) naturlig denne gangen ogaå.. men vet litt om hva du/dere går gjennom 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kristin-87 skrev:

Flere her som holder på med IVF?

Gleder meg voldsomt til ultralyd 7/12 for å få se hjerte og få termindato  😀😀

Og flere som merker stikk/kilinger litt under navlen?

Vi sto på venteliste for ivf, men ble jaggu spontant gravid etter lang tid med prøving. Relativt sjokkert kan du si! 😄 Skal på UL hos gyn som har fulgt meg opp 11/12. Blir spennende! 

Og ja! Jeg merker tidvis en del stikninger under navlen. Merkelig følelse ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Kristin-87 skrev:

Flere her som holder på med IVF?

Gleder meg voldsomt til ultralyd 7/12 for å få se hjerte og få termindato  😀😀

Og flere som merker stikk/kilinger litt under navlen?

Jeg holder på og endelig ser det til å ha festa seg ordentlig. Dette er 3 ferskforsøk privat i utlandet etter at det ikke gikk i Norge. Alle gode ting er 3.😉 forløpig kun 4+6 så tør ikke juble skikkelig, sist mistet jeg på denne dag. Har i dag mer murringer så håper det bare er oppblåsthet. Men har en god følelse og har målt hcg som steg fint denne uka😉 jeg har ul 5/12 kan bli en spennende uke for oss😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kristin-87 skrev:

Flere her som holder på med IVF?

Gleder meg voldsomt til ultralyd 7/12 for å få se hjerte og få termindato  😀😀

Og flere som merker stikk/kilinger litt under navlen?

Jeg er gravid med søsken etter tre ivfrunder. Hadde tre på storesøster også. Har ul 30.11 og er veldig spent! Mistet i sa før sommeren, og håper veldig at det går bra denne gangen☺️

Nå har vi vært privat siden vi bruker donor og riksen nekter søskenforsøk for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 21.47, Tante_Esel skrev:

Prøvde å skrive på innboks til henne som kunne legge til på facegruppa ... er gruppa oppe og går? 

Kvalmen kommer og går litt her alt - men startet. Forrige svangerskap m oppkast og -så det er vel bare å forvente..,

Rart å gå med den lille hemmeligheten 💚 

Hvem kan jeg sende melding til ang gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristin-87 skrev:

Kva heter Facebook gruppen og hvordan blir man medlem ? :-)

Sender deg en pm

Alle som vil bli med i Facebook gruppen kan kontakte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optatium : jeg huske nicket ditt fra assistert befruktning chatten! Ble vi gravide ca på samme tid sist tro? har ei som ble 3år i juli

Endret av Tante_Esel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tante_Esel skrev:

Optatium : jeg huske nicket ditt fra assistert befruktning chatten! Ble vi gravide ca på samme tid sist tro? har ei som ble 3år i juli

Vet du, jeg tenkte det samme! Jeg har en riksen jente på 3 år❤️ Så moro at vi er i samme bås igjen😍

Har du hatt prøverør nå også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Optatium skrev:

Vet du, jeg tenkte det samme! Jeg har en riksen jente på 3 år❤️ Så moro at vi er i samme bås igjen😍

Har du hatt prøverør nå også? 

Hihi 😀 vi har klart det selv helt naturlig uten tanke på ivf eller å være prøvere! Jeg ble gravid naturlig mellom ferskforsøk 4 /5 sist . Så trodde da at medisiner hadde en finger med i spillet. Denne gangen er det 100%hjemmelaget 😍utrolig deilig å slippe all den psykiske belastningen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tante_Esel skrev:

Hihi 😀 vi har klart det selv helt naturlig uten tanke på ivf eller å være prøvere! Jeg ble gravid naturlig mellom ferskforsøk 4 /5 sist . Så trodde da at medisiner hadde en finger med i spillet. Denne gangen er det 100%hjemmelaget 😍utrolig deilig å slippe all den psykiske belastningen! 

Så deilig! Du er heldig☺️ Prosessen tar på, men det er verdt det til slutt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2017 den 20.04, Ninni84 skrev:

Sender deg en pm

Alle som vil bli med i Facebook gruppen kan kontakte meg :)

Kan jeg å bli med? Termin 30 juli foreløpig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Optatium skrev:

Så deilig! Du er heldig☺️ Prosessen tar på, men det er verdt det til slutt☺️

Ja. Føler meg ekstremt heldig og takknemlig 💚 begynte egentlig å godta at vi "bare" skulle få et barn nå. Så det var utrolig hyggelig! 

Fått ultralydtime i morta for å sjekke at spira sitter inne i livmora og ikle på utsiden 😱 det er nærvepirrende... grugleder meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tante_Esel skrev:

Ja. Føler meg ekstremt heldig og takknemlig 💚 begynte egentlig å godta at vi "bare" skulle få et barn nå. Så det var utrolig hyggelig! 

Fått ultralydtime i morta for å sjekke at spira sitter inne i livmora og ikle på utsiden 😱 det er nærvepirrende... grugleder meg! 

Det skjønner jeg godt! Jeg har ul 30.11, veldig spent🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...