Gå til innhold

Juli 2018


Alveola

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Going strong skrev:

Hei rugende kvinner😊

Jeg har tittet litt her inne en god stund, men nå våger jeg meg til å skrive😉

Jeg er i uke 15+5 og har mitt barn nummer fire i magen. Jeg har fått termin i starten av juli. 

Var på tidlig ul før jul i uke 9+4 for å se at ting var ok da jeg har en fortid med mange SA, MA og Blæremola.

Formen er heldigvis bedre. Har vært mye kvalm og har fått i meg små mengder med mat.

Har dere fått time til ou enda?

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere fra før?😊

Jeg er 32 og har ett barn fra før. Begge er prøverør og svært ønsker ☺️

Har vært på tidlig ul, og fått time til oul. Jeg bestilte fødeplass selv i uke 6 fordi jeg ville på riksen, og da får man time til oul samtidig☺️

Vi fortalte det til mamma og pappa rett ut fordi vi hadde forsøkt å holde det hemmelig en stund og det var mange suspekte ting🙈 senere la vi ut en video av storesøster som forteller at hun skal bli nettopp det❤️ 

Er 14+0 idag☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg er 32 og har ett barn fra før. Begge er prøverør og svært ønsker ☺️

Har vært på tidlig ul, og fått time til oul. Jeg bestilte fødeplass selv i uke 6 fordi jeg ville på riksen, og da får man time til oul samtidig☺️

Vi fortalte det til mamma og pappa rett ut fordi vi hadde forsøkt å holde det hemmelig en stund og det var mange suspekte ting🙈 senere la vi ut en video av storesøster som forteller at hun skal bli nettopp det❤️ 

Er 14+0 idag☺️

Så koselig😊

Har fler «prøverør-venninner» og vet at prosessen der kan være lang og krevende. Vi er nesten på samme alder vi da. Er 33😉 Hva er alderen på ditt første barn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Minner om at vi også har en fbgruppe hvis flere vil joine 💚 nå er vel de fleste 12uker 😀 gruppa er hemmelig så det er ingen som kan se hvem som er medlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Going strong skrev:

Hei rugende kvinner😊

Jeg har tittet litt her inne en god stund, men nå våger jeg meg til å skrive😉

Jeg er i uke 15+5 og har mitt barn nummer fire i magen. Jeg har fått termin i starten av juli. 

Var på tidlig ul før jul i uke 9+4 for å se at ting var ok da jeg har en fortid med mange SA, MA og Blæremola.

Formen er heldigvis bedre. Har vært mye kvalm og har fått i meg små mengder med mat.

Har dere fått time til ou enda?

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere fra før?😊

Så koselig med mange søsken! 😊 Jeg har ikke fått OUL-time enda, og får heller ikke TUL. Har ikke termin før heeelt i slutten av juli, så henger sikkert bittelitt etter noen av dere 😊 Venter på innkallelse til OUL så heldigvis får jeg dato snart. 

Jeg er 30 år i år og venter mitt første barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kjekke forslag her😉 vi tenkte litt på varianten bolle i ovnen😂 får se hva det blir.

Dette er også prøverør og svært ønsket etter mange runder både offentlig og privat så endelig ser det ut til å gå nå når jeg er 40 😉😄 

Ser ut til at kvalmen har roet seg nå her og godt er det, men nå kjenner jeg det i korsryggen når jeg sitter for lenge på jobb. 

Håper vi får en aktiv gruppe her og gleder meg å følge dere alle i veien videre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Mange kjekke forslag her😉 vi tenkte litt på varianten bolle i ovnen😂 får se hva det blir.

Dette er også prøverør og svært ønsket etter mange runder både offentlig og privat så endelig ser det ut til å gå nå når jeg er 40 😉😄 

Ser ut til at kvalmen har roet seg nå her og godt er det, men nå kjenner jeg det i korsryggen når jeg sitter for lenge på jobb. 

Håper vi får en aktiv gruppe her og gleder meg å følge dere alle i veien videre😉

Så koselig at du endelig har en bolle i ovnen😃 Man blir jo lært opp i å være forsiktig og ta forhåndsregler for sex som etterfølges av graviditet (og det er bra det altså), men ingen som sier at det kan bli tøft og at det ikke er alle det er så enkelt for.  Vi brukte aldri noe prevensjon fra vi ble sammen(19 år) og var prøvere i to år før det klaffet men mistet. Følte meg så ensom om denne opplevelsen. Venner var jo ikke på samme planet som meg når det kom til det å ville ha barn i ung alder og damene i familien min kan bare tenke på en mann så blir de gravide. Men 6 mnd etter satt den😊

Vi prøvde tre år før barn nr to skulle sitte ( mistet 3 ganger i mellom derav tvillinger også) Mellom barn nr to og tre prøvde vi i to år og mistet vi en gang. Det verste er jo at jeg ikke har fått noe svar på hvorfor jeg mister. Blir bare sendt hjem med piller og må fikse «det selv». 

Dette ble litt om meg da🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som har annonsert på fb, hvordan gjorde dere? Bare skrev en hilsen, bilder av noe slag, en spenstig variant? Har lyst å legge ut noe, men klarer ikke finne ut hva og hvordan 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Going strong skrev:

Så koselig😊

Har fler «prøverør-venninner» og vet at prosessen der kan være lang og krevende. Vi er nesten på samme alder vi da. Er 33😉 Hva er alderen på ditt første barn?

 

Min første ble tre i november, så tenker det blir en fin alder å bli storesøster på☺️

Prosessen er tøff, ingen tvil om det. Er bare overlykkelig over å være ferdig med det☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, minken89 skrev:

Til dere som har annonsert på fb, hvordan gjorde dere? Bare skrev en hilsen, bilder av noe slag, en spenstig variant? Har lyst å legge ut noe, men klarer ikke finne ut hva og hvordan 😂

Her filmet vi storesøster som sier hun skal bli nettopp det, og la det ut med tittelen årets julegave ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Optatium skrev:

Her filmet vi storesøster som sier hun skal bli nettopp det, og la det ut med tittelen årets julegave ☺️

Morro :) dette er første da. Men har vurdert å bruke en av bikkjene eller no 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent og er lite tålmodig🙈 Var hos legen 15 desember, da sendte hun inn søknad om fødeplass og time til oul, men har ikke fått svar enda🤔

Når er det vanlig med oul da? Fra uke 18-22?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Going strong skrev:

Jeg er så spent og er lite tålmodig🙈 Var hos legen 15 desember, da sendte hun inn søknad om fødeplass og time til oul, men har ikke fått svar enda🤔

Når er det vanlig med oul da? Fra uke 18-22?

Jeg fikk beskjed om at dersom det gikk over tre uker uten at jeg hadde fått innkalling, så skulle jeg ringe å etterlyse svar. Men det er selvfølgelig mulig at det er ulikt fra plass til plass 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Loofa skrev:

Jeg fikk beskjed om at dersom det gikk over tre uker uten at jeg hadde fått innkalling, så skulle jeg ringe å etterlyse svar. Men det er selvfølgelig mulig at det er ulikt fra plass til plass 😊

Å ja. Hm.. Er jo mnd siden legetimen min nå.. Jeg prøver å ta kontakt med legen i morgen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om dere har noen ønsker om kjønn? 🙈🙈🙊Forstår selvsagt at det viktigste er at babyen er frisk og rask☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Optatium skrev:

Vi skal helt klart vite kjønn, dør av spenning😍

Samme her🤣

Også hadde det vært gøy med gutt da de yngste er jenter😉 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg klarer å vente og se, vil også vite i forkant 😊 Har ikke ønske om noe spesielt kjønn. Venter mitt første barn, så det kan være derfor det ikke har noe å si for meg. Men som du sier – det viktigste er at barnet er friskt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Optatium skrev:

Vi skal helt klart vite kjønn, dør av spenning😍

 

Er dere på fb-siden eller «bare» her? Evnt for og i mot🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Going strong skrev:

 

Er dere på fb-siden eller «bare» her? Evnt for og i mot🤔

Jeg er på facebooksiden. Kommer nok til å forsvinne ut herfra etterhvert. Syns det er tungvint her ifht facebook☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 20.01, Tante_Esel skrev:

Heihei! Minner om at vi også har en fbgruppe hvis flere vil joine 💚 nå er vel de fleste 12uker 😀 gruppa er hemmelig så det er ingen som kan se hvem som er medlem

Hva heter gruppen på facebook?

Anonymkode: 384bd...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg er på facebooksiden. Kommer nok til å forsvinne ut herfra etterhvert. Syns det er tungvint her ifht facebook☺️

Kan du legge til medlemmer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Optatium skrev:

Nei, det tror jeg ikke. Men bare prøv så blir du godkjent ☺️

Prøvde linken som er i starten av denne tråden, men kom ikke inn. Men søkte det opp på fb så håper jeg trykte meg inn på den riktige🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!! Send meg en pm med navnet deres på FB så får jeg lagt dere til I gruppen. Den ble gjort hemmelig fordi mange ville ikke at det skulle være synlig for alle at de ventet barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...