sug lut Skrevet 10. september 2017 #26 Skrevet 10. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ingenting jeg heller vil enn å klare det. Jeg har tenkt nøye gjennom dette og landet på at det ikke vil fungere. Derfor spør jeg om råd for å finne ut hvordan jeg kan holde meg unna uten at det blir en stor sak! Anonymkode: 311e6...a1f Dør du? Faller du sammen med byller og kramper? Får du hjertestans? Neppe. Da handler det om vilje. Drama og viljesløshet og navlefokus.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #27 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja Anonymkode: 311e6...a1f Kan vel gå da. Men du vil fortsatt få masse fokus på deg da det er synd på deg/han at du får migrene på en slik dag. Hvorfor ikke prøve å være med litt i starten og se hvordan det går. Hvis det blir helt jævli, så drar du migrene unnskyldningen. Kan jo gå bedre enn du tror, iallefall hvis det er mange gjester. Anonymkode: d9819...e33
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #28 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har hun gjort noe mot en som betyr noe for deg, (mannen?), men han plages ikke av det? Spør fordi det er vanskelig å forstå hvorfor du reagerer så voldsomt på å skulle treffe henne. Anonymkode: 7d3b1...272 Det er egentlig ikke relevant for problemstillingen her. Situasjonen er at det ikke vil fungere, jeg trenger råd for å finne ut hvordan jeg kan unngå situasjonen uten at det går ut over andre. Å møte henne er bare ikke aktuelt. Anonymkode: 311e6...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #29 Skrevet 10. september 2017 Men jeg lurer på om mannen skjønner ditt problem med henne? Det har jo betydning for hva du skal gjøre. Anonymkode: 7d3b1...272
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #30 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, sug lut skrev: Dør du? Faller du sammen med byller og kramper? Får du hjertestans? Neppe. Da handler det om vilje. Drama og viljesløshet og navlefokus. Jeg får angsten fall. Slå det opp, det er en diagnose, tror ikke det følger med byller. Anonymkode: 311e6...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #31 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er egentlig ikke relevant for problemstillingen her. Situasjonen er at det ikke vil fungere, jeg trenger råd for å finne ut hvordan jeg kan unngå situasjonen uten at det går ut over andre. Å møte henne er bare ikke aktuelt. Anonymkode: 311e6...a1f Tenker at sannsynligheten er stor for at folk vil snappe opp dette dersom du ikke deltar. Og da blir det en snakkis. Anonymkode: d9819...e33
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #32 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er egentlig ikke relevant for problemstillingen her. Situasjonen er at det ikke vil fungere, jeg trenger råd for å finne ut hvordan jeg kan unngå situasjonen uten at det går ut over andre. Å møte henne er bare ikke aktuelt. Anonymkode: 311e6...a1f Det er vanskelig å forstå hvorfor du ikke vil møte henne. Er hun (eks)elskerinne, så ville jeg vært der og vist at mannen er min. Evt ville jeg latt mannen ordne festen selv, hvis denne personen bydde så mye imot. Anonymkode: 567cc...4fa
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #33 Skrevet 10. september 2017 Vet mannen din at du vurderer å ikke delta? Anonymkode: d9819...e33
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #34 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men jeg lurer på om mannen skjønner ditt problem med henne? Det har jo betydning for hva du skal gjøre. Anonymkode: 7d3b1...272 Han skjønner det ja, men denne ene gangen ønsker jeg at han skal få fri fra denne problemstillingen og ha alle sine venner samlet. Anonymkode: 311e6...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #35 Skrevet 10. september 2017 2 minutter siden, sug lut skrev: Dør du? Faller du sammen med byller og kramper? Får du hjertestans? Neppe. Da handler det om vilje. Drama og viljesløshet og navlefokus. Enig i denne. I tillegg er det en passiv aggressiv måte å protestere mot deres forhold på, som kommuniserer på en litt barnslig måte at han velger henne over deg. Du er selvoppofrende nok til å arrangere festen for han, men du orker ikke å møte på den når de skal være så lite hensynsfulle mot stakkars deg. Anonymkode: 0ae11...9e1
Superdolly Skrevet 10. september 2017 #36 Skrevet 10. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er egentlig ikke relevant for problemstillingen her. Situasjonen er at det ikke vil fungere, jeg trenger råd for å finne ut hvordan jeg kan unngå situasjonen uten at det går ut over andre. Å møte henne er bare ikke aktuelt. Anonymkode: 311e6...a1f Du vil ikke kunne unngå din egen manns førtiårsdag, planlagt og arrangert av deg, uten at det blir masse snakk og drama. Sånn er det bare. Så får du bare finne ut selv hvor langt du er villig til å gå for å slippe å møte dette mennesket som du aldri har møtt og for en hver pris må unngå. Det vil bli drama, det vil bli snakk og sladder, det vil bli masse oppstuss i ettertid og du vil få et kjempefokus på deg. Sånn er det bare. Det beste du kan gjøre er å snakke med din mann. Hvis han bryr seg om deg i det hele tatt vil han forstå. Hvis han ikke bryr seg om deg, så lurer jeg på hvorfor du gidder å arrangere fest for ham.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #37 Skrevet 10. september 2017 Kanskje du bare skal droppe å arrangere fest. Det er jo hos deg problemet ligger. Anonymkode: 7d3b1...272
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #38 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er vanskelig å forstå hvorfor du ikke vil møte henne. Er hun (eks)elskerinne, så ville jeg vært der og vist at mannen er min. Evt ville jeg latt mannen ordne festen selv, hvis denne personen bydde så mye imot. Anonymkode: 567cc...4fa Jeg KAN ikke møte henne. Informasjonen om hvorfor burde ikke være avgjørende for å kunne svare på hvordan man kan holde seg borte uten at det blir åpenbart hvorfor. Anonymkode: 311e6...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #39 Skrevet 10. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får angsten fall. Slå det opp, det er en diagnose, tror ikke det følger med byller. Anonymkode: 311e6...a1f Tror ikke det er vanlig å kunne forutse angstanfall altså, de kommer ofte som lyn fra klar himmel. Hilsen ei som får jevnlige angstanfall, og som jevnlig deltar i sammenhenger med mennesker jeg har et trøblete forhold til, uten at det er disse som framprovoserer anfallene. Anonymkode: 0ae11...9e1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #40 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke det er vanlig å kunne forutse angstanfall altså, de kommer ofte som lyn fra klar himmel. Hilsen ei som får jevnlige angstanfall, og som jevnlig deltar i sammenhenger med mennesker jeg har et trøblete forhold til, uten at det er disse som framprovoserer anfallene. Anonymkode: 0ae11...9e1 Så langt har hun trigget tre anfall hos meg. Da har jeg ikke hilst, bare visst/sett at hun var samme rom. Anonymkode: 311e6...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #41 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så langt har hun trigget tre anfall hos meg. Da har jeg ikke hilst, bare visst/sett at hun var samme rom. Anonymkode: 311e6...a1f Gå til psykolog. Så fremt dette mennesket er en massemorder o. l, er ikke dette en normal reaksjon. Anonymkode: d9819...e33
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #42 Skrevet 10. september 2017 Utifra måten du reagerer på skulle man minst tro dama hadde drept noen Anonymkode: 2ea86...7b1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #43 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gå til psykolog. Så fremt dette mennesket er en massemorder o. l, er ikke dette en normal reaksjon. Anonymkode: d9819...e33 Jeg gjør det, men har en liten pause nå. Anonymkode: 311e6...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #44 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør det, men har en liten pause nå. Anonymkode: 311e6...a1f Ikke ta for lang pause.. Anonymkode: 7d3b1...272
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #45 Skrevet 10. september 2017 Du kan ikke arrangere fest for han, så enkelt er det. Når dere begge er så psykisk svake at han ikke kan si til dama at hun ikke kan komme pga deg, og du ikke kan ta deg sammen og tåle et par timer i samme rom, ja da et dere ikke i stand til å ha en slik fest Anonymkode: 2e7e7...3d5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #46 Skrevet 10. september 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg KAN ikke møte henne. Informasjonen om hvorfor burde ikke være avgjørende for å kunne svare på hvordan man kan holde seg borte uten at det blir åpenbart hvorfor. Anonymkode: 311e6...a1f Da svarer jeg: Ikke arranger festen. Det er slik jeg hadde ordnet det. Mannen måtte hatt fikset det selv. (Du hadde kanskje fått mer forståelse her inne hvis folk visste hva problemet var.) Anonymkode: 567cc...4fa
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #47 Skrevet 10. september 2017 Reis vekk og feir dagen borte kun du og han og barna. Anonymkode: 14f61...462
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #48 Skrevet 10. september 2017 Kan ikke forstå at du kan leve med en mann om pleier omgang med personer du får angstanfall av. Høres jo helt merkelig ut! Har du en god grunn er det en selvfølge at mannen din finner seg andre venner, om ikke finn deg en ny mann! Dere kan jo ikke holde på slik 😳 Anonymkode: df928...2ce
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #49 Skrevet 10. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så langt har hun trigget tre anfall hos meg. Da har jeg ikke hilst, bare visst/sett at hun var samme rom. Anonymkode: 311e6...a1f Dette høres ikke ut som angstanfall, mer selvpåført hysteri utløst av en overfokusering på et tenkt problem. Angående psykolog, så er en forutsetning for å gjøre fremskritt at man virkelig ønsker å løse problemet. Ingen psykolog kan egenhendig "gjøre deg" frisk, største jobben nå du gjøre selv. Og det høres ut som om du degger for dette problemet, uansett om det er reelt eller kun finnes i ditt hode. Anonymkode: 0ae11...9e1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #50 Skrevet 10. september 2017 Sett foten ned, om det er så ille så kan ikke personen komme. Du skal iallefall ikke lage all maten til festen. Om mannen din mangler bein i nesa så får du be han klare seg selv den helga, så tar du en storby weekend ALENE samme helga. Greit at det er hans store dag, men han er en stor gutt nå på snart 40 år så da får han ta på seg storgutt buksene og gro noen baller. Med slike menn hjelper kun en ting, å få dem til å forstå at det som kommer av å ikke ta konfrontasjoner er mye værre. Det å late som osv for at han skal ha det mer behagelig er virkelig ikke veien å gå. Hadde mannen min valgt noen andre over meg så skal jeg love deg han hadde fått føle på ubehag! Anonymkode: 93d7b...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå