Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #76 Skrevet 30. august 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var ein nordmann som sto bak eit voldsomt terrorangrep med veldig mange drepne for ikkje mange år sidan. Det er haldninga til den mannen Sylvi Listhaug bygger opp under. Det er mykje meir skremmande enn at menneske frå andre delar av verda er ein del av samfunnet vårt på lik linje med oss andre. Anonymkode: 7c840...2fd Nå må du og dine likesinnede slutte å melke ABB-kua. Det var forferdelig det som skjedde, men det kan ikke brukes til å lukke øynene for virkelig terrorisme. Tviler på at du finner noen som støtter opp om handlingene hans selv blant høyreekstreme. I mine øyne blir det feil å kalle denne loneren terrorist. Han er en dypt forstyrret massemorder hvis like savner sidestykke i verdenshistorien. Det virkelig skremmende hvordan et slikt monster kunne bli til. Det er jo klart som dagen at "ideologien" hans var et ferniss, og at det dreier seg om et dypt skadet sinn, mest trolig skjedd i tidlig barndom. Les boka til Borchgrevink om ABB. Anonymkode: 91592...86e
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. august 2017 #77 Skrevet 30. august 2017 15 timer siden, Fru Banderas skrev: Jeg så en debatt for et par dager siden på nrk.no der hun fikk direkte spørsmål seks eller syv ganger på om hun angret på at hun hadde sagt at Hareide sleiker imamer opp etter ryggen, subsidiært at hun forstod at det var galt å si noe slikt, og hun svarte samtlige ganger (altså seks-syv ganger på fem minutter) ordrett at "det gikk en kule varmt". Da har man et dårlige ordforråd og en mer hemmet måte å uttrykke seg på enn en femåring etter en halv flaske vodka. Eller så er det noen som har litt tungt for det når de stiller samme spørsmålet 6 eller 7 ganger...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #78 Skrevet 30. august 2017 1 minutt siden, Isola&Lille+julegave skrev: Eller så er det noen som har litt tungt for det når de stiller samme spørsmålet 6 eller 7 ganger... Eller den som ikkje klarer å svare har litt tungt for det. Anonymkode: 7c840...2fd
Gjest Antarctica Skrevet 30. august 2017 #79 Skrevet 30. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå må du og dine likesinnede slutte å melke ABB-kua. Det var forferdelig det som skjedde, men det kan ikke brukes til å lukke øynene for virkelig terrorisme. Tviler på at du finner noen som støtter opp om handlingene hans selv blant høyreekstreme. I mine øyne blir det feil å kalle denne loneren terrorist. Han er en dypt forstyrret massemorder hvis like savner sidestykke i verdenshistorien. Det virkelig skremmende hvordan et slikt monster kunne bli til. Det er jo klart som dagen at "ideologien" hans var et ferniss, og at det dreier seg om et dypt skadet sinn, mest trolig skjedd i tidlig barndom. Les boka til Borchgrevink om ABB. Anonymkode: 91592...86e Men det kan man jo si om alle. Avfei dem som gærninger, nekte for at de har dyrket fram sine ideer i noe miljø, fortsette å påstå at de oppstår utav tynne lufta og at brungrumsete ideologi og tankegods ikke er del av bildet i det hele tatt. Herlig. Ferdig med analysen, videre til neste... Men det er jo ikke sant. Hege Storhaug, Fjordman, Vigridlederen som styrer "frieord.no" og en hel hær med andre ideologer har håndmatet Fjotolf Hansen med hva han skal tenke og mene.
Isola&Lille+julegave Skrevet 30. august 2017 #80 Skrevet 30. august 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på om noen kan fortelle med konkrete eksempler hvordan norsk kultur er truet? Anonymkode: 86499...8d3 Jeg er litt sjokkert over hvordan media fremstiller dette. Fokuset burde være hva Norge kan lære av svenskene i og med at de virkelig har fått erfare hva utenforskap og paralellsamfunn kan føre til. JA, det er valgkamp, og samtlige partier prøver å gjøre store poenger av sine kampsaker. Det er bare at aaaaaalt Listhaug tar seg til blir overanalysert og blåst så til de grader ut av proporsjoner. Trist. Men ikke overraskende.
Gjest Antarctica Skrevet 30. august 2017 #81 Skrevet 30. august 2017 18 minutter siden, Isola&Lille+julegave skrev: Jeg er litt sjokkert over hvordan media fremstiller dette. Fokuset burde være hva Norge kan lære av svenskene i og med at de virkelig har fått erfare hva utenforskap og paralellsamfunn kan føre til. JA, det er valgkamp, og samtlige partier prøver å gjøre store poenger av sine kampsaker. Det er bare at aaaaaalt Listhaug tar seg til blir overanalysert og blåst så til de grader ut av proporsjoner. Trist. Men ikke overraskende. Å dra på "studietur" 14 dager før valget er ikke noe en inkluderingsminister har nytte av. Dette er bare valgkamp, ikke læring. Mht skrekkvisjonene om Sverige, så kan det være nyttig å se hva faktasjekken sier: http://www.government.se/articles/2017/02/facts-about-migration-and-crime-in-sweden/
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. september 2017 #82 Skrevet 3. september 2017 På 31.8.2017 den 0.17, Pashla skrev: Å dra på "studietur" 14 dager før valget er ikke noe en inkluderingsminister har nytte av. Dette er bare valgkamp, ikke læring. Mht skrekkvisjonene om Sverige, så kan det være nyttig å se hva faktasjekken sier: http://www.government.se/articles/2017/02/facts-about-migration-and-crime-in-sweden/ Så det går ikke an å lære noe fordi det er 14 dager til valgkamp? Dummeste jeg har hørt! Det er mange som (hvertfall burde) kunne dra nytte av den kunnskapen. Det er, som det heter, bedre å lære av andres feil enn sine egne. Og ja, det er valgkamp. So what?! Alle partier prøver å sette fokus på deres viktigste saker. For FrP er innvandring en viktig sak. Til og med den svenske statsministeren sier at de har problemer i Sverige, så det er vel ikke så overdrevet som du skal ha det til.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #83 Skrevet 3. september 2017 16 minutter siden, Isola&Lille+julegave skrev: Så det går ikke an å lære noe fordi det er 14 dager til valgkamp? Dummeste jeg har hørt! Det er mange som (hvertfall burde) kunne dra nytte av den kunnskapen. Det er, som det heter, bedre å lære av andres feil enn sine egne. Og ja, det er valgkamp. So what?! Alle partier prøver å sette fokus på deres viktigste saker. For FrP er innvandring en viktig sak. Til og med den svenske statsministeren sier at de har problemer i Sverige, så det er vel ikke så overdrevet som du skal ha det til. Har det ikke lekket utsagn fra Listhaug selv, der hun så hun ikke hadde noe å lære? Anonymkode: b251c...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #84 Skrevet 3. september 2017 35 minutter siden, Isola&Lille+julegave skrev: Så det går ikke an å lære noe fordi det er 14 dager til valgkamp? Dummeste jeg har hørt! Det er mange som (hvertfall burde) kunne dra nytte av den kunnskapen. Det er, som det heter, bedre å lære av andres feil enn sine egne. Og ja, det er valgkamp. So what?! Alle partier prøver å sette fokus på deres viktigste saker. For FrP er innvandring en viktig sak. Til og med den svenske statsministeren sier at de har problemer i Sverige, så det er vel ikke så overdrevet som du skal ha det til. Du.. det er greit at du stemmer FrP altså, men til og med du ser vel hvor pinlig hele den fadesen var?? Hele Norge så jo det! Anonymkode: fbf70...e43
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2017 #85 Skrevet 3. september 2017 (endret) 8 timer siden, Isola&Lille+julegave skrev: Så det går ikke an å lære noe fordi det er 14 dager til valgkamp? Dummeste jeg har hørt! Det er mange som (hvertfall burde) kunne dra nytte av den kunnskapen. Det er, som det heter, bedre å lære av andres feil enn sine egne. Og ja, det er valgkamp. So what?! Alle partier prøver å sette fokus på deres viktigste saker. For FrP er innvandring en viktig sak. Til og med den svenske statsministeren sier at de har problemer i Sverige, så det er vel ikke så overdrevet som du skal ha det til. Går fint an å lære noe - men hvordan skal all denne viten og kunnskap liksom taes i bruk fra nå og til 11.9? Hun har vært statsråd for integrering i flere år, var hun nysgjerrig på andre lands politikk, så kunne hun ha dratt i starten og brukt lærdommen til noe nyttig. I stedet skvalpet hun rundt i Middelhavet i overlevingsdress... Dét får man jammen førstehåndskunnskap av! Til det siste du sier, så foreslår jeg du leser den linken jeg la ut. Den kommer direkte fra den svenske statsministeren. Vil du høre fra politiet, så har du oppsummeringen her: https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2016/02/09/195198781/sverige-svaert-lite-kriminalitet-skyldes-flyktninger Endret 3. september 2017 av Pashla
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2017 #86 Skrevet 3. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har det ikke lekket utsagn fra Listhaug selv, der hun så hun ikke hadde noe å lære? Anonymkode: b251c...7f7 Å, hun har en hel masse å lære. Men når man er faktaresistent så blir det litt hårdt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå