Gå til innhold

Hvorfor liker ikke folk Sylvi Listhaug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke innvandringspolitikken, den er jo ikke hennes alene. Det er den retoriske terrorismen hun driver med. Med fremmedgjøring og spredning av hat, gjør hun det vanskeligere å integrere flyktninger og innvandrere som kommer hit.

Anonymkode: b251c...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ikke noe hjerte, gjennomført ond, osv.", for noen bedritne ting å si! Listhaug er ikke nødvendigvis min favorittpolitiker, men hun er kone, venn og ikke minst mamma, og en fin person for disse menneskene. Skam dere, som kommer med slike utsagn, dette er lavmål! 

Anonymkode: 9c82e...409

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Det er nok nå. Bare å se nyheter, så ser du hva slags folk det er som står for kriminalitet og dritt. En turist ble gjengvoldtatt foran kjæresten sin på stranda i Rimini. Nordafrikanere.

Åsted Norge i går: "permanent utvist" de fleste som ble tatt. Tafsing på småjenter. Hvem tror dere. 

Vi er ikke dumme. Vi skjønner at det finnes bra muslimer. Men det er noe med mengden og hva slags samfunn vi vil ha.

Støtter ministeren, men husker anonymknappen.

Anonymkode: 91592...86e

Folk er dessverre naive. Er jo et fåtall av de som kommer som faktisk trenger hjelpen mest. 

Anonymkode: f6a25...f1b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke innvandringspolitikken, den er jo ikke hennes alene. Det er den retoriske terrorismen hun driver med. Med fremmedgjøring og spredning av hat, gjør hun det vanskeligere å integrere flyktninger og innvandrere som kommer hit.

Anonymkode: b251c...7f7

Spredning av hat? Kanskje på tide å få opp øya??

Anonymkode: 5f175...00e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Folk er dessverre naive. Er jo et fåtall av de som kommer som faktisk trenger hjelpen mest. 

Ja, det er jo det. Men vi i Norge skal ta vare på alle. Uanett om de voldtar, dreper, snylter på skatten eller hva. Det er jo så synd på dem... 

Hva med dem som får det dårligere her i landet av at de kommer? Ikke synd på dem? Dette går jo ikke i lengden, det må da folk se? Det må da være lov å prøve å sørge for at Norge ikke blir helt utvisket i alt dette?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, var jo helt krise å si... Er nok andre politikere som er langt mer "pedagogisk riktige" i språket. Synes hun er tøff som konfronterer en imamer . Er jo ingen andre som gjør det. 

Det er ikke det at det er en "helt krise ting å si" som er problemet. Problemet er at hun ikke kan gi et skikkelig svar (eller en unnskyldning, som egentlig hadde vært på sin plass). Skal du være frisk i munnen må du kunne stå for (eller unnskylde) uttalelsene dine i ettertid. Ikke bare feie dem bort på en feig måte. Er det ikke Listhaug som hylles for sine sterke meninger og direkte retorikk? Bør hun ikke da også tåle å bli konfrontert med den?

Anonymkode: b9299...baa

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke det at det er en "helt krise ting å si" som er problemet. Problemet er at hun ikke kan gi et skikkelig svar (eller en unnskyldning, som egentlig hadde vært på sin plass). Skal du være frisk i munnen må du kunne stå for (eller unnskylde) uttalelsene dine i ettertid. Ikke bare feie dem bort på en feig måte. Er det ikke Listhaug som hylles for sine sterke meninger og direkte retorikk? Bør hun ikke da også tåle å bli konfrontert med den?

Men i hennes øyne var det sikkert ikke noe å unnskylde, så da kan hun jo ikke gjør det? Og når folk maser om det så må man jo prøve å feie det bort. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo det. Men vi i Norge skal ta vare på alle. Uanett om de voldtar, dreper, snylter på skatten eller hva. Det er jo så synd på dem... 

Hva med dem som får det dårligere her i landet av at de kommer? Ikke synd på dem? Dette går jo ikke i lengden, det må da folk se? Det må da være lov å prøve å sørge for at Norge ikke blir helt utvisket i alt dette?

Når intigreringsminsiteren feiler oppstår problemene i Norge! Så, vil du har det bedre her i landet er ikke Listhaug veien å gå!

Anonymkode: 21252...bc9

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når intigreringsminsiteren feiler oppstår problemene i Norge! Så, vil du har det bedre her i landet er ikke Listhaug veien å gå!

For å kunne integrerer må jo flyten inn minke/stoppe og de som kommer må være innstilt på å bli integrert. Mange er jo ikke det. Dessuten er det vel slik at mange får opphold her til det er tryggere hjemme, og så skal dra tilbake, men det gjør de jo ikke? Her får det jo alt servert på sølvfat. Alt tilpasses jo de nye landsmenn, de trenger ikke tilpasse seg.

Skrevet
10 timer siden, sug lut skrev:

Fordi hun ikke har noe hjerte men gjemmer seg bak Jesus.

Mener du det er godskap å undertrykke norsk kultur, å forsure samfunnet med islam, undertrykkerens religion og livsstil? Islam, som hater kvinner. Som hater latter, smil og glede. Som eksisterer fordi deres profet var besatt av djevelen, noe han selv uttrykte, men som hans følgere overbeviste ham til å ikke tro på (han hørte stemmer osv).

Anonymkode: 6c0df...9fb

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sosialister elsker ondskap. Det nytter egentlig ikke å diskuterer med slike vesener.

Skrevet

Jeg har ikke inntrykk av at folk flest misliker Listhaug, tvert imot så er mange enige med henne i at det er nødvendig å stramme inn innvandringspolitikken og stille strengere integreringskrav til de som kommer hit. Det er vel ingen her som er uenige i dette, eller hva?

Anonymkode: 9c82e...409

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men de to første tingene du nevner er jo sant? Er du redd for å se sannheten i øynene?

Du illustrerer poenget glimrende. Noe er jo ikke sant hvis det foreligger en skjønnsmessig vurdering under. Om det er skrekkelig mange innvandrere eller ikke, innebærer å legge lista et gitt sted. Mitt svar er nei, hennes (og ditt?) er ja. Det ekte norske er ikke truet etter min vurdering. Alle samfunn er i kontinuerlig utvikling og påvirkning. Jeg går ikke i kirken, og spiser helst ikke får-i-kål. Har til dags dato ikke opplevd å bli påtvunget et levesett jeg ikke vil ha. Mulig Sylvi opplever det i større grad enn meg. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du det er godskap å undertrykke norsk kultur, å forsure samfunnet med islam, undertrykkerens religion og livsstil? Islam, som hater kvinner. Som hater latter, smil og glede. Som eksisterer fordi deres profet var besatt av djevelen, noe han selv uttrykte, men som hans følgere overbeviste ham til å ikke tro på (han hørte stemmer osv).

Nei, men dette er heller ikke noe som skjer noe annet sted enn i ditt og Listhaugs gudløse, kulturfattige hoder.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å kunne integrerer må jo flyten inn minke/stoppe og de som kommer må være innstilt på å bli integrert. Mange er jo ikke det. Dessuten er det vel slik at mange får opphold her til det er tryggere hjemme, og så skal dra tilbake, men det gjør de jo ikke? Her får det jo alt servert på sølvfat. Alt tilpasses jo de nye landsmenn, de trenger ikke tilpasse seg.

Innvandringen er stoppet av stortinget, kjære deg, ikke Listhaug. Og at de ikke trenger tilpasse seg (i følge deg) skyldes jo at de ikke integreres og hvem er skyld i det? Listhaug! Hun bruker ett billig poeng hun ikke er alene om og hauser det opp og får med idioter som deg selv, men å gjøre noe konstruktivt for det selv har hun faktisk ikke klart så langt. Å skrike og bære seg skaper ikke endringer!

Skrevet

18 minutter siden, Iiiiik skrev:

Du illustrerer poenget glimrende. Noe er jo ikke sant hvis det foreligger en skjønnsmessig vurdering under. Om det er skrekkelig mange innvandrere eller ikke, innebærer å legge lista et gitt sted. Mitt svar er nei, hennes (og ditt?) er ja. Det ekte norske er ikke truet etter min vurdering. Alle samfunn er i kontinuerlig utvikling og påvirkning. Jeg går ikke i kirken, og spiser helst ikke får-i-kål. Har til dags dato ikke opplevd å bli påtvunget et levesett jeg ikke vil ha. Mulig Sylvi opplever det i større grad enn meg. 

Og du illustrerer jo hvorfor vi trenger Sylvi. Alle kan ikke gå rundt med skylapper og være naive. Hvor ender vi opp da? At ditt skjønn er på bærtur er jo ditt problem, så sant du ikke er med å bestemmer her i landet.

Skrevet
19 minutter siden, sug lut skrev:

Nei, men dette er heller ikke noe som skjer noe annet sted enn i ditt og Listhaugs gudløse, kulturfattige hoder.

hahahahahahah... ehhh.. JO!

Skrevet

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innvandringen er stoppet av stortinget, kjære deg, ikke Listhaug. Og at de ikke trenger tilpasse seg (i følge deg) skyldes jo at de ikke integreres og hvem er skyld i det? Listhaug! Hun bruker ett billig poeng hun ikke er alene om og hauser det opp og får med idioter som deg selv, men å gjøre noe konstruktivt for det selv har hun faktisk ikke klart så langt. Å skrike og bære seg skaper ikke endringer!

Kjære deg? De tafatte hersketeknikkene dine kan du stappe tilbake der de kom fra. Du mener at alle som kommer hit til landet gjerne vil integreres og tilpasse seg Norge? Det er bare det at Sylvli Listhaug forhindrer det? Dra nå opp hodet fra bakken å se deg rundt. Kjære deg.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Det er nok nå. Bare å se nyheter, så ser du hva slags folk det er som står for kriminalitet og dritt. En turist ble gjengvoldtatt foran kjæresten sin på stranda i Rimini. Nordafrikanere.

Åsted Norge i går: "permanent utvist" de fleste som ble tatt. Tafsing på småjenter. Hvem tror dere. 

Vi er ikke dumme. Vi skjønner at det finnes bra muslimer. Men det er noe med mengden og hva slags samfunn vi vil ha.

Støtter ministeren, men husker anonymknappen.

Ja, og i nyhetene, så velger de å skrive om det. Ikke om Onkel Per som voldtok sin niese, eller Anders som på fest voldtok Anne. Jeg har selv blitt voldtatt av en nordmann, og kjenner mange som har blitt voldtatt, da jeg har gått i gruppe for dette. Og alle sammen har blitt voldtatt av nordmenn. Men det er han på fest, en far, en Onkel, en venn. Noen og overfallsvoldtekt.

Ja, det er flest innvandrere som begår overfallsvoldtekt, men du vet at i den statistikken er og svensker, dansker, polakker og alle innvandrere med, ikke bare muslimer. Og største gruppen av innvandrere som har kommet de siste årene, er polakker.

Man kan ikke lese bare nyhetene, og tro at det er sånn landet vårt, og verden er.

Vet du hva, kunnskap er makt.

Anonymkode: d41fe...80a

Skrevet

At så mange er ute etter å ta dama betyr bare at hun er på rett spor.

Det absolutte lavmål var vel han jusprofessoren som mente at Listhaugs påståtte "hatprat" var årsak til det tragiske studentdødsfallet i Trondheim. Det er snart ikke grenser for hvor dypt Listhaug-haterne er villige til å gå for å sverte henne. 

At de ikke skjønner at dette slår tilbake på dem selv er en gåte. Ellers oppegående mennesker...med høy utdannelse og allting.

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror mange liker denne dama, men tier stille om det for å slippe diskusjoner. Lurer hvor mange ganger jeg har fått slengt "rasisme kortet" mot meg fordi jeg stemmer FrP. Synes det er latterlig. Støtter den strenge innvandringspolitikken hun kjører. Er utrolig glad det ikke var Støre som satt i posisjon når innvandringen var på det høyeste...

Du svarer ikke på spørsmålet mitt.

Helt konkret - siter henne på hva hun har sagt som faktisk stemmer med "som det er". 

Gjest Antarctica
Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du konkret blir tilpasset dem? 

Gjest Antarctica
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hahahahahahah... ehhh.. JO!

Hvor da? Vær gjerne konkret.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og i nyhetene, så velger de å skrive om det. Ikke om Onkel Per som voldtok sin niese, eller Anders som på fest voldtok Anne. Jeg har selv blitt voldtatt av en nordmann, og kjenner mange som har blitt voldtatt, da jeg har gått i gruppe for dette. Og alle sammen har blitt voldtatt av nordmenn. Men det er han på fest, en far, en Onkel, en venn. Noen og overfallsvoldtekt.

Ja, det er flest innvandrere som begår overfallsvoldtekt, men du vet at i den statistikken er og svensker, dansker, polakker og alle innvandrere med, ikke bare muslimer. Og største gruppen av innvandrere som har kommet de siste årene, er polakker.

Man kan ikke lese bare nyhetene, og tro at det er sånn landet vårt, og verden er.

Vet du hva, kunnskap er makt.

Anonymkode: d41fe...80a

Jeg er veldig klar over det du sier. Prøver ikke å bagatellisere din og andres opplevelser, men det å bli gjengvoldtatt foran kjæresten sin under en romantisk dage på stranda og banket opp er i en annen liga. Må vel nesten tilbake til krigstid for å høre om slike råe overgrep i vår del av Europa.

Og ang. tafsing på småjenter: Vi har kommet langt her på berget med å oppdra gutter og jenter i samtykke og grenser. Så importerer vi menn fra mer primitive kulturer og må søren meg begynne forfra igjen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Virker da som hun tåler det helt fint. Er vel heller endel andre som er litt hårsåre... Er vel ikke den eneste politikeren som "feier bort ting på en feig måte".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...