Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Feks at hun nå besøkte Sverige, hvorfor skal hun si unnskyld? Og hvorfor blir hun så ekstremt mislikt? Jeg vet jo at hun fører en streng innvandringspolitikk, men? Jeg spør av ren nysgjerrighet:) Anonymkode: fbf70...e43
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Fordi hun er djevekrn inkarnert. Med et jævla kors rundt halsen Anonymkode: efb21...a67
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Hvordan kan man like et menneske med et så iskaldt menneskesyn? Med en retorikk Hitler ville applaudert? Med vilje til å sette menneskerettighetene og dermed grunnloven tilside? Ellers takk.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Folk digger da Sylvi Listhaug..... de som ikke liker henne vet jo at det er det som er problemet.... at flesteparten digger henne... Anonymkode: f8c1e...7e5
Himmel og hav Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 (endret) 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk digger da Sylvi Listhaug..... de som ikke liker henne vet jo at det er det som er problemet.... at flesteparten digger henne... Anonymkode: f8c1e...7e5 Hvordan kom du fram til "flesteparten digger henne"? Såvidt jeg kan se så ligger ikke FrP an til å få flertallsregjering. Endret 29. august 2017 av Himmel og hav
Mamsemums Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk digger da Sylvi Listhaug..... de som ikke liker henne vet jo at det er det som er problemet.... at flesteparten digger henne... Anonymkode: f8c1e...7e5 Nei, det er ikke det som er problemet. Vi liker henne ikke på grunn av et menneskesyn som mange av oss synes er ganske så bestialsk. I tillegg har jeg problemer med folk som bruker ........ i stedet for punktum.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 Tøff dame! Liker folk som sier det som det er, og ikke feier ting under teppet. Anonymkode: f6a25...f1b
sug lut Skrevet 29. august 2017 #8 Skrevet 29. august 2017 Fordi hun ikke har noe hjerte men gjemmer seg bak Jesus.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #9 Skrevet 29. august 2017 Fordi hun misbruker religionen min til å behandle mennesker ukristelig. Anonymkode: 27f54...7ed
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #10 Skrevet 29. august 2017 Hun er fryktløs! Anonymkode: 2c355...266
soleia Skrevet 29. august 2017 #11 Skrevet 29. august 2017 Det siste stuntet var jo direkte råfrekt. Ho spør om å få komme for å sjå på integreringa i Sverige, og venlege som jo naboane våre er, så seier dei velkomen. Men ho kjem ikkje der for å høyre om kva vellukka tiltak dei har gjort, det interesserar henne ikkje, ho kjem for å vise fram eit negativt skremmebilete av Sverige til skrekk og advarsel. I tillegg presenterer ho seg som representant for den norske regjeringa, og reiser på staten si rekning, når ho i verkelegheita er der for å sanke frp-veljarar. Det er som om eg skulle ha ringt på til naboen og spurt om å få komme inn, for så å ta bilete i huset deira og legge ut på nettet for å gjere narr av den dårlege smaken deira.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #12 Skrevet 29. august 2017 Fordi hun er gjennomført ond. Hvor er nestekjærligheten til denne påstått kristne personen? Anonymkode: 31736...14c
Iiiiik Skrevet 29. august 2017 #13 Skrevet 29. august 2017 Hvorfor hun ikke blir likt av andre vet jeg ikke. For egen del liker jeg ikke at hun later som om det er skrekkelig mange innvandrere i Norge, og at det "ekte norske" er truet. Jeg liker ikke det brede smilet samtidig som hun uttrykker sterk mistillit til andre mennesker, og at hun spiller på frykt for å vinne frem med budskapet sitt. På det mer usaklige nivået liker jeg ikke dialekten hennes, og den nasale måten å si "Jeg sier det bare som det er, noen må kalle en spade for en spade".
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #14 Skrevet 29. august 2017 For min del handler det om at et menneske som vil sette menneskerettighetene til side for en gruppe mennesker fører en retorikk som minner om Hitler sin på 30-tallet. Jeg kan ikke respektere mennesker med den formen for menneskesyn. Jeg eier ikke respekt for dem faktisk. Anonymkode: 86499...8d3
Gjest Antarctica Skrevet 29. august 2017 #15 Skrevet 29. august 2017 For min del har jeg ingen grunn til å "like" Sylvi Listhaug. Allerede som landbruksminister var hun inkompetent, og som inkluderingsminister er hun direkte saboterende. Hun har et samfunnsoppdrag hun ikke skjøtter, i og med at hun fremmer hatprat og ekskludering. For meg er det som om statsministeren skulle velge en fiskeriminister som prøvde å ødelegge for fiskerinæringa. (Eh, dårlig eksempel, det har vi jo.) Vel, la oss si en helseminister som satte kreftene inn på å skjelle ut alle pasientene på landet sykehus, og som kalte de ansatte for "pleiertyranniet". Du burde lese denne: http://www.vg.no/nyheter/meninger/stortingsvalget-2017/flyttebyraaet-frp/a/24128038/#xtor=CS6-6-[24128038 flyttebyraaet_frp]
Gjest Antarctica Skrevet 29. august 2017 #16 Skrevet 29. august 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tøff dame! Liker folk som sier det som det er, og ikke feier ting under teppet. Anonymkode: f6a25...f1b Hva er det hun har sagt "som det er", da...?
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. august 2017 #17 Skrevet 29. august 2017 Det er fordi hun er så politisk ukorrekt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #18 Skrevet 30. august 2017 8 timer siden, Pashla skrev: Hva er det hun har sagt "som det er", da...? Tror mange liker denne dama, men tier stille om det for å slippe diskusjoner. Lurer hvor mange ganger jeg har fått slengt "rasisme kortet" mot meg fordi jeg stemmer FrP. Synes det er latterlig. Støtter den strenge innvandringspolitikken hun kjører. Er utrolig glad det ikke var Støre som satt i posisjon når innvandringen var på det høyeste... Anonymkode: f6a25...f1b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #19 Skrevet 30. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror mange liker denne dama, men tier stille om det for å slippe diskusjoner. Lurer hvor mange ganger jeg har fått slengt "rasisme kortet" mot meg fordi jeg stemmer FrP. Synes det er latterlig. Støtter den strenge innvandringspolitikken hun kjører. Er utrolig glad det ikke var Støre som satt i posisjon når innvandringen var på det høyeste... Anonymkode: f6a25...f1b Enig. Det er nok nå. Bare å se nyheter, så ser du hva slags folk det er som står for kriminalitet og dritt. En turist ble gjengvoldtatt foran kjæresten sin på stranda i Rimini. Nordafrikanere. Åsted Norge i går: "permanent utvist" de fleste som ble tatt. Tafsing på småjenter. Hvem tror dere. Vi er ikke dumme. Vi skjønner at det finnes bra muslimer. Men det er noe med mengden og hva slags samfunn vi vil ha. Støtter ministeren, men husker anonymknappen. Anonymkode: 91592...86e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #20 Skrevet 30. august 2017 9 timer siden, Iiiiik skrev: Hvorfor hun ikke blir likt av andre vet jeg ikke. For egen del liker jeg ikke at hun later som om det er skrekkelig mange innvandrere i Norge, og at det "ekte norske" er truet. Jeg liker ikke det brede smilet samtidig som hun uttrykker sterk mistillit til andre mennesker, og at hun spiller på frykt for å vinne frem med budskapet sitt. På det mer usaklige nivået liker jeg ikke dialekten hennes, og den nasale måten å si "Jeg sier det bare som det er, noen må kalle en spade for en spade". Men de to første tingene du nevner er jo sant? Er du redd for å se sannheten i øynene? Anonymkode: 5f175...00e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #21 Skrevet 30. august 2017 Jeg liker ikke Listhaug, ikke er jeg enig med henne heller, men jeg ser jo at hun er veldig populær. Folk i Borge vil ikke ha innvandrere, det er en realitet. Folk vil ikke ta innover seg at verden er i endring og at vi ikke kan fortsette som før. Endringene vil også påvirke oss her på berget. Det er også en realitet at disse folkevandringene er en av vår tida største utfordringer, forårsaket av andre storutfordrubger som global krise i klimaendringer. Jeg har ikke svaret på hva verdenssamfunnet eller Norge for den saksskyld skal gjøre i denne utviklingen. Anonymkode: f8c1e...7e5
Fru Banderas Skrevet 30. august 2017 #22 Skrevet 30. august 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Tøff dame! Liker folk som sier det som det er, og ikke feier ting under teppet. Anonymkode: f6a25...f1b Jeg så en debatt for et par dager siden på nrk.no der hun fikk direkte spørsmål seks eller syv ganger på om hun angret på at hun hadde sagt at Hareide sleiker imamer opp etter ryggen, subsidiært at hun forstod at det var galt å si noe slikt, og hun svarte samtlige ganger (altså seks-syv ganger på fem minutter) ordrett at "det gikk en kule varmt". Da har man et dårlige ordforråd og en mer hemmet måte å uttrykke seg på enn en femåring etter en halv flaske vodka.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #23 Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, Fru Banderas skrev: Jeg så en debatt for et par dager siden på nrk.no der hun fikk direkte spørsmål seks eller syv ganger på om hun angret på at hun hadde sagt at Hareide sleiker imamer opp etter ryggen, subsidiært at hun forstod at det var galt å si noe slikt, og hun svarte samtlige ganger (altså seks-syv ganger på fem minutter) ordrett at "det gikk en kule varmt". Da har man et dårlige ordforråd og en mer hemmet måte å uttrykke seg på enn en femåring etter en halv flaske vodka. Da har dere jo tydeligvis noe til felles. Anonymkode: 5f175...00e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #24 Skrevet 30. august 2017 Fordi det går helt utmerket ann å bedrive en streng innvandringspolitikk og en god integreringspolitikk på en og samme tid, men her stryker dama som er satt til jobben elegant. Glem ikke at det var hele stortinget som sto bak innskjerpingen som førte til fall innvandring. At dere freppere gir denne dama all ære alene burde egentlig kvalifisere til tap av stemmerett Anonymkode: 21252...bc9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #25 Skrevet 30. august 2017 4 minutter siden, Fru Banderas skrev: Jeg så en debatt for et par dager siden på nrk.no der hun fikk direkte spørsmål seks eller syv ganger på om hun angret på at hun hadde sagt at Hareide sleiker imamer opp etter ryggen, subsidiært at hun forstod at det var galt å si noe slikt, og hun svarte samtlige ganger (altså seks-syv ganger på fem minutter) ordrett at "det gikk en kule varmt". Da har man et dårlige ordforråd og en mer hemmet måte å uttrykke seg på enn en femåring etter en halv flaske vodka. Ja, var jo helt krise å si... Er nok andre politikere som er langt mer "pedagogisk riktige" i språket. Synes hun er tøff som konfronterer en imamer . Er jo ingen andre som gjør det. Anonymkode: f6a25...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå