sug lut Skrevet 30. august 2017 #51 Skrevet 30. august 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: hahahahahahah... ehhh.. JO! Anonymkode: 5f175...00e Hvor? Gi meg geografien, påpek nabolaget.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #52 Skrevet 30. august 2017 Det pinlige, billige og råfrekke stuntet Listhaug dro i gang i Sverige for et par dager siden burde fått alle til å vende henne ryggen. Hun klarer egenhendig å drite ut en hel nasjon. Anonymkode: b9299...baa
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #53 Skrevet 30. august 2017 Jeg lurer på om noen kan fortelle med konkrete eksempler hvordan norsk kultur er truet? Anonymkode: 86499...8d3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #54 Skrevet 30. august 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære deg? De tafatte hersketeknikkene dine kan du stappe tilbake der de kom fra. Du mener at alle som kommer hit til landet gjerne vil integreres og tilpasse seg Norge? Det er bare det at Sylvli Listhaug forhindrer det? Dra nå opp hodet fra bakken å se deg rundt. Kjære deg. Anonymkode: 5f175...00e Når du snakker uvitende blir det dessverre veldig vanskelig å diskutere sakelig! Har du noen oversikt over hvilket arbeid som gjøres i Norge og hvordan dette går? Sånn egentlig?? Hvorfor flagger ikke Listhaug all den gode jobben som gjøres på dette området? Hvorfor tror ikke du man lykkes med dette noe sted? Og hvorfor fremmer dere at vi allerede har tapt? Anonymkode: 21252...bc9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #55 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, og i nyhetene, så velger de å skrive om det. Ikke om Onkel Per som voldtok sin niese, eller Anders som på fest voldtok Anne. Jeg har selv blitt voldtatt av en nordmann, og kjenner mange som har blitt voldtatt, da jeg har gått i gruppe for dette. Og alle sammen har blitt voldtatt av nordmenn. Men det er han på fest, en far, en Onkel, en venn. Noen og overfallsvoldtekt. Ja, det er flest innvandrere som begår overfallsvoldtekt, men du vet at i den statistikken er og svensker, dansker, polakker og alle innvandrere med, ikke bare muslimer. Og største gruppen av innvandrere som har kommet de siste årene, er polakker. Man kan ikke lese bare nyhetene, og tro at det er sånn landet vårt, og verden er. Vet du hva, kunnskap er makt. Anonymkode: d41fe...80a Vi er klar over at også nordmenn kan være fæle, men hvorfor importere enda fler av de fæle? Anonymkode: 5f175...00e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #56 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Pashla skrev: Hva mener du konkret blir tilpasset dem? Du bør ta deg en luftetur å følge litt med. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg stort, eller har et sosialisme filter på. Anonymkode: 5f175...00e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #57 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når du snakker uvitende blir det dessverre veldig vanskelig å diskutere sakelig! Har du noen oversikt over hvilket arbeid som gjøres i Norge og hvordan dette går? Sånn egentlig?? Hvorfor flagger ikke Listhaug all den gode jobben som gjøres på dette området? Hvorfor tror ikke du man lykkes med dette noe sted? Og hvorfor fremmer dere at vi allerede har tapt? Anonymkode: 21252...bc9 Du skjønner ikke hvordan man driver valgkamp eller? Man sitter ikke å drar fram alt det gode (kanskje andre har gjort) da, man setter søkelyset på hva som trengs. Uvitende her blit relativt. Du mener mer standpunkt. Vi har ulikt standpunkt, det gjør ikke meg uvitende. Anonymkode: 5f175...00e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #58 Skrevet 30. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bør ta deg en luftetur å følge litt med. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg stort, eller har et sosialisme filter på. Anonymkode: 5f175...00e Med andre ord; du kan ikke svare. Anonymkode: b9299...baa
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #59 Skrevet 30. august 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Folk digger da Sylvi Listhaug..... de som ikke liker henne vet jo at det er det som er problemet.... at flesteparten digger henne... Anonymkode: f8c1e...7e5 Helt enig!!! Anonymkode: fc99d...205
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #60 Skrevet 30. august 2017 Digger Listhaug. Endelig noen som forsøker å åpne øynene til det norske folk. Ikke alle som skjønner at velferdsstaten kommer til å gå til helvete hvis vi ikke bremser opp inntaket av flyktninger og øker integreringen. Anonymkode: 55056...39a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #61 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er flest innvandrere som begår overfallsvoldtekt, Og her er den store majoriteten av voldtektsmenn innvandrere fra ikke-vestlige land. Siden du er så opptatt av at fakta skal være korrekte. Anonymkode: 9c82e...409
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #62 Skrevet 30. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Da har dere jo tydeligvis noe til felles. Anonymkode: 5f175...00e *Knis* Anonymkode: 0d0e0...deb
sug lut Skrevet 30. august 2017 #63 Skrevet 30. august 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bør ta deg en luftetur å følge litt med. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg stort, eller har et sosialisme filter på. Anonymkode: 5f175...00e Det er ikke et svar. Vi venter fortsatt: hva er det konkret ved norsk kultur som må tilpasses innvandrere på en slik måte at det er skadelig for "det norske"?
Gjest Antarctica Skrevet 30. august 2017 #64 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du bør ta deg en luftetur å følge litt med. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg stort, eller har et sosialisme filter på. Anonymkode: 5f175...00e Vil du være mer spesifikk? Altså, da du var ute og luftet deg, hva var det du så?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #65 Skrevet 30. august 2017 Jeg liker henne, tror hun er akkurat det som landet trenger. Muligens hun er vårt eneste håp også:) Anonymkode: 07476...670
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #66 Skrevet 30. august 2017 Lurer fortsatt på om noen kan komme med konkrete eksempler på hvordan norsk kultur er truet? Anonymkode: 86499...8d3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #67 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lurer fortsatt på om noen kan komme med konkrete eksempler på hvordan norsk kultur er truet? Anonymkode: 86499...8d3 De får ikke bruke nisselue til jul Anonymkode: 21252...bc9
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2017 #68 Skrevet 30. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du bør ta deg en luftetur å følge litt med. Du har jo tydeligvis ikke fått med deg stort, eller har et sosialisme filter på. Anonymkode: 5f175...00e Men svare henne, det evner du ikke? Det høres jo ut som du har mange eksempler å vise til?
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2017 #69 Skrevet 30. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: De får ikke bruke nisselue til jul Anonymkode: 21252...bc9 Hvem og hvor er dette et problem?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #70 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg liker henne, tror hun er akkurat det som landet trenger. Muligens hun er vårt eneste håp også:) Anonymkode: 07476...670 Eneste håp om hva? Anonymkode: 37f00...410
*Miss Marple* Skrevet 30. august 2017 #71 Skrevet 30. august 2017 (endret) Jeg liker henne ikke fordi hun skremmer vettet av meg. Med sitt normale, typiske nabodame utseende og en munn som smiler mens hun kommer med de mest hårreisende uttalelser - som ofte er beviselig feil - gir hun meg frysninger. Hun er smart og skummel da hun vet akkurat hvordan hun skal spille på frykt og uvitenhet, og får naive folk til å tro at hun er 'redningen' (ja, jeg innrømmer det, jeg ser på følgerene som enkle). Hun er inkluderingsminister. Jeg lurer veldig på hva hun kan krysse av på som utført på den listen. Endret 30. august 2017 av *Miss Marple*
Iiiiik Skrevet 30. august 2017 #72 Skrevet 30. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjære deg? De tafatte hersketeknikkene dine kan du stappe tilbake der de kom fra. Du mener at alle som kommer hit til landet gjerne vil integreres og tilpasse seg Norge? Det er bare det at Sylvli Listhaug forhindrer det? Dra nå opp hodet fra bakken å se deg rundt. Kjære deg. Anonymkode: 5f175...00e Oh, du har en herlig debatteknikk. "Kjære deg. Dra hodet opp av bakken". "Ditt skjønn er på bærtur. Alle kan ikke gå rundt med skylapper og være naive". I rest my case. Du kaller en spade for en spade tydeligvis, og verden består ikke av en eneste gråtone. Sånne gidder ikke jeg å diskutere med.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #73 Skrevet 30. august 2017 18 timer siden, soleia skrev: Det siste stuntet var jo direkte råfrekt. Ho spør om å få komme for å sjå på integreringa i Sverige, og venlege som jo naboane våre er, så seier dei velkomen. Men ho kjem ikkje der for å høyre om kva vellukka tiltak dei har gjort, det interesserar henne ikkje, ho kjem for å vise fram eit negativt skremmebilete av Sverige til skrekk og advarsel. I tillegg presenterer ho seg som representant for den norske regjeringa, og reiser på staten si rekning, når ho i verkelegheita er der for å sanke frp-veljarar. Det er som om eg skulle ha ringt på til naboen og spurt om å få komme inn, for så å ta bilete i huset deira og legge ut på nettet for å gjere narr av den dårlege smaken deira. Veldig godt oppsummert!! Kunne ikkje forklart det betre sjølv. Tusen takk! Anonymkode: 7c840...2fd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #74 Skrevet 30. august 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig. Det er nok nå. Bare å se nyheter, så ser du hva slags folk det er som står for kriminalitet og dritt. En turist ble gjengvoldtatt foran kjæresten sin på stranda i Rimini. Nordafrikanere. Åsted Norge i går: "permanent utvist" de fleste som ble tatt. Tafsing på småjenter. Hvem tror dere. Vi er ikke dumme. Vi skjønner at det finnes bra muslimer. Men det er noe med mengden og hva slags samfunn vi vil ha. Støtter ministeren, men husker anonymknappen. Anonymkode: 91592...86e Det var ein nordmann som sto bak eit voldsomt terrorangrep med veldig mange drepne for ikkje mange år sidan. Det er haldninga til den mannen Sylvi Listhaug bygger opp under. Det er mykje meir skremmande enn at menneske frå andre delar av verda er ein del av samfunnet vårt på lik linje med oss andre. Anonymkode: 7c840...2fd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #75 Skrevet 30. august 2017 5 timer siden, *Miss Marple* skrev: Hvem og hvor er dette et problem? Det var et forsøk på å hjelpe Listhaugtilhengeren med argumentasjonen 😉 Anonymkode: 21252...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå