Marriet Skrevet 23. august 2017 #76 Skrevet 23. august 2017 På 21.8.2017 den 7.33, Anonym bruker skrev: Jeg skal stemme FrP, for jobber som bussjåfør og blir har ofte blitt kalt både hore og rasist hvis jeg sier de må betale for seg på bussen. Det verste er når de kommer flere damer med mange barn og later som de ikke forstår norsk, men når jeg hiver ut de som de ikke har betalt for har de plutselig både penger og ordforråd. Anonymkode: 350bc...7ce Du stemmer FRP pga deres flyktningpolitikk da regner jeg med? Og kun det? Tror du alle utlendinger og snyltere blir kastes ut av landet og vi på den måten får bukt med det problemet du skisserer? Dette er din hjertesak? For meg er dette bare ignorant, enkelt og hjerteskjærende. Ta noen partitester, les utdrag av noen partiprogram se om ikke det er noen andre saker som betyr noe for deg men som ikke går overens med FRP sin politikk.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #77 Skrevet 23. august 2017 Ikke engang om det var det eneste partiet i Norge! Anonymkode: ee50c...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå