Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Flere som vil stemme FrP i håp om at de, vil få gjort noe med problemene, vi står over for før vi oversvømmes helt? Anonymkode: 8e47b...f2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Oversvømmes av hva da, bomringer? Anonymkode: 9b29b...19f
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oversvømmes av hva da, bomringer? Anonymkode: 9b29b...19f Hvis sosialistene får det som de vil så blir vi vel det. Anonymkode: 8e47b...f2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Jeg vurderer det. Flyktningskrisen/migrasjonskrisen er bare forsmaken på hva som kan komme når befolkningsveksten i dysfunksjonelle stater, flere millioner mennesker i Afrika og Midt-Østen, virkelig tar fart. Slik som det har blitt i feks visse områder av Sverige, Danmark, Tyskland, England og Frankrike, med områder som er helt meldt ut av samfunnet forøvrig, seksuelle overgrep på vei opp, og en berøringsangst når det gjelder kvinner og barns rettigheter til et fritt liv, vil jeg unngå i Norge. FrP er et av de få partiene som virkelig har vært kompromissløse der. Det blir kanskje mitt protestvalg, akkurat som at andre stemmer Rødt/ytre venstre, stemmer jeg ytre høyre... Skulle gjerne stemt Arbeiderpartiet, men så lenge en stemme til Ap vil medføre SV i regjering blir ikke det aktuelt. SV, Rødt, MDG og FrP burde egentlig vært holdt i opposisjonen. Et samarbeid mellom Høyre og Ap ville vært min foretrukne regjering. Anonymkode: 48e10...e18
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Jeg stemmer FrP 😊 Anonymkode: ef46f...c82
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 Jeg skal. Er lege og støtter deres syn på helsevesen/eldreomsorg. Anonymkode: 72e25...36a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 Haha. Nei. Fyttikatta! Anonymkode: e634d...24c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Ja, tenkte det. Det er lite sannsynlig at fylket får to kandidater fra høyre så derfor vil jeg prøve å gjøre FrP sterkere. Anonymkode: d14d6...886
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 Nei. Jeg vil landet mitt vel. Anonymkode: 6d51a...cf6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 Ja. Absolutt. Norge har ikkje gått under slik som "dei røde" frykta for 4 år sidan. 😂 Anonymkode: f14a8...cbf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 Over mitt lik. Anonymkode: 62680...8bc
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vurderer det. Flyktningskrisen/migrasjonskrisen er bare forsmaken på hva som kan komme når befolkningsveksten i dysfunksjonelle stater, flere millioner mennesker i Afrika og Midt-Østen, virkelig tar fart. Slik som det har blitt i feks visse områder av Sverige, Danmark, Tyskland, England og Frankrike, med områder som er helt meldt ut av samfunnet forøvrig, seksuelle overgrep på vei opp, og en berøringsangst når det gjelder kvinner og barns rettigheter til et fritt liv, vil jeg unngå i Norge. FrP er et av de få partiene som virkelig har vært kompromissløse der. Det blir kanskje mitt protestvalg, akkurat som at andre stemmer Rødt/ytre venstre, stemmer jeg ytre høyre... Skulle gjerne stemt Arbeiderpartiet, men så lenge en stemme til Ap vil medføre SV i regjering blir ikke det aktuelt. SV, Rødt, MDG og FrP burde egentlig vært holdt i opposisjonen. Et samarbeid mellom Høyre og Ap ville vært min foretrukne regjering. Anonymkode: 48e10...e18 Norsk regelverk for innvandring er det politisk enighet om i Stortinget. Så der vil du ikke se noen forandring om du stemmer noe annet. Men dersom du stemmer FrP, er du i alle fall garantert at det blir mer umulig for folk ETTER at de er inne i landet, ved at man f eks kutter i norskopplæringa (tusen takk, Sylvi Listhaug) slik at man hindrer integrering og fremmer parallellsamfunn og ghettoisering. Anonymkode: 1e19d...1d5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Absolutt. Norge har ikkje gått under slik som "dei røde" frykta for 4 år sidan. 😂 Anonymkode: f14a8...cbf Det var da svært forsiktige ambisjoner for landet ditt? Du har ikke andre argument altså? Anonymkode: 6d51a...cf6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Norsk regelverk for innvandring er det politisk enighet om i Stortinget. Så der vil du ikke se noen forandring om du stemmer noe annet. Men dersom du stemmer FrP, er du i alle fall garantert at det blir mer umulig for folk ETTER at de er inne i landet, ved at man f eks kutter i norskopplæringa (tusen takk, Sylvi Listhaug) slik at man hindrer integrering og fremmer parallellsamfunn og ghettoisering. Anonymkode: 1e19d...1d5 Ghetto oppstår fordi det kommer for mange. Der må det gjøres noe (tusen takk, Sylvi Listhaug!!). Anonymkode: 8e47b...f2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Absolutt. Norge har ikkje gått under slik som "dei røde" frykta for 4 år sidan. 😂 Anonymkode: f14a8...cbf Følger du med i det hele tatt...? Siv Jensen har brukt 80 milliarder ekstra av oljefondet for å få budsjettene sine til å gå opp; det er 20 mrd i året! I tillegg til hvordan de har solgt ut og nedslaktet infrastruktur og ressurser... Du jobber sikkert i klesbutikk eller noe, du, siden du ikke merker endringene? For de som jobber i byggebransjen og primærnæringene merker dem godt - i tillegg til dem på uføretrygd og andre ytelser. Anonymkode: 1e19d...1d5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #18 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ghetto oppstår fordi det kommer for mange. Der må det gjøres noe (tusen takk, Sylvi Listhaug!!). Anonymkode: 8e47b...f2c Ghetto oppstår bare der det er atskillelse og utenforskap. Tror du bør slå opp ordet "ghetto"... Anonymkode: 1e19d...1d5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal. Er lege og støtter deres syn på helsevesen/eldreomsorg. Anonymkode: 72e25...36a At den bør utføres av folk som løper enda litt fortere for å gi eieren av institusjonen økonomisk overskudd? Kikk på premiekommunen til Terje Søviknes, du... Anonymkode: 1e19d...1d5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #20 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ghetto oppstår bare der det er atskillelse og utenforskap. Tror du bør slå opp ordet "ghetto"... Anonymkode: 1e19d...1d5 Gjør vi noe med oversvømmelsen så får vi ikke flere ghettoer og svenske tilstander. Gjør vi ikke noe får vi ghetto og svenske tilstander. Hva velger du? Anonymkode: 8e47b...f2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #21 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gjør vi noe med oversvømmelsen så får vi ikke flere ghettoer og svenske tilstander. Gjør vi ikke noe får vi ghetto og svenske tilstander. Hva velger du? Anonymkode: 8e47b...f2c Gjør vi ikke noe med INTEGRERINGEN kan vi sikkert få ghettoer, det gjelder i hele verden. Men nøyaktig hva er det du sikter til med "svenske tilstander", mener du "et fungerende demokrati med høy grad av sysselsetting og effektivt sosialt sikkerhetsnett"? Anonymkode: 1e19d...1d5
Gjest Skrekkøgla Skrevet 19. august 2017 #22 Skrevet 19. august 2017 (endret) Computer says nooo.. *host* Endret 19. august 2017 av Skrekkøgla
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #23 Skrevet 19. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør vi ikke noe med INTEGRERINGEN kan vi sikkert få ghettoer, det gjelder i hele verden. Men nøyaktig hva er det du sikter til med "svenske tilstander", mener du "et fungerende demokrati med høy grad av sysselsetting og effektivt sosialt sikkerhetsnett"? Anonymkode: 1e19d...1d5 http://www.nettavisen.no/nyheter/ekspert-om-ungdomsgjeng-pa-oslo-st---tillp-til-svenske-tilstander/3423347907.html Dette vil vi bare se mere og mere av om vi ikke gjør noe med oversvømmelsen av samfunnet. Fordi vi ikke kan ta imot hele verden. Så hva velger du, svenske tilstander eller stanse oversvømmelsen? Anonymkode: 8e47b...f2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #24 Skrevet 19. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Følger du med i det hele tatt...? Siv Jensen har brukt 80 milliarder ekstra av oljefondet for å få budsjettene sine til å gå opp; det er 20 mrd i året! I tillegg til hvordan de har solgt ut og nedslaktet infrastruktur og ressurser... Du jobber sikkert i klesbutikk eller noe, du, siden du ikke merker endringene? For de som jobber i byggebransjen og primærnæringene merker dem godt - i tillegg til dem på uføretrygd og andre ytelser. Anonymkode: 1e19d...1d5 Byggenæringen er veldig fornøyd med denne regjeringen. Infrastruktur er for første gang på mange år endelig i fremmarsj sammen med vedlikehold. Man kan si mye dumt, men en ting regjeringen har lykkes med er i samferdsel. Seriøstetskrav i kontraktene, krav til lærlinger osv. Men hvorfor ikke bruke 80 mrd av et oljefond som har økt med 4000mrd på 4 år? De er godt innenfor handlingsregelen og har faktisk minsket hvor mye man kan bruke. De har brukt mer som en motkonjunkturpolitikk pga oljekrisen som var mye verre for landet enn finanskrisen. Under finanskrisen økte oljepengebruken det ene året med 42 mrd i 2009. Stoltenberg-regjeringen har solgt ut mer enn denne regjeringen. Uførereformen ble vedtatt av Stoltenberg-regjeringen. Jeg jobber ikke i klesbutikk men jobber i byggebransjen Anonymkode: d14d6...886
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #25 Skrevet 19. august 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør vi ikke noe med INTEGRERINGEN kan vi sikkert få ghettoer, det gjelder i hele verden. Men nøyaktig hva er det du sikter til med "svenske tilstander", mener du "et fungerende demokrati med høy grad av sysselsetting og effektivt sosialt sikkerhetsnett"? Anonymkode: 1e19d...1d5 Det er ikke mulig å integrere mennesker som ikke vil integreres. Som sender jentene hjem for omskjæring og giftemål, krever kjønnsdelt svømmeundervisning og så videre. Senest denne uka var det ei på dib som mente at hennes 13 år gamle niese kunne forlede sin onkel seksuelt ved å sitte skrevende i sofaen. Og at damer var mindre verdt enn menn. De er helt sikkert villige til å integrere seg... Anonymkode: 3bc26...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå