Gå til innhold

Flere som vil stemme FrP?


Anbefalte innlegg

Skrevet
På 19.8.2017 den 21.36, Anonym bruker skrev:

Hvis sosialistene får det som de vil så blir vi vel det.

Anonymkode: 8e47b...f2c

Du mener sosialdemokratene? 😂

Anonymkode: 5c968...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal stemme FrP eller høyre. Og vi alle bør takke siv og Sylvi med alt vi eier. De er tydligvis noen av de få som forstår hvor vi er på vei og hva som må gjøres. De står imot og tar imot all dritt, nettopp av den grunn. 

Ønsker ikke å få slike tilstander som i vårt broderland Sverige, som også en gang for kun kort tid siden ble ansett som et rolig og flott land. Hadde de vært like heldige som oss og hatt noen som tok grep, ville kanskje deres situasjon vært anderledes den dag i dag. 

Samtidig er allerede Oslo, blitt noe HELT annet enn hva det var for ikke lenge siden..itillegg her er det nå bydeler politiet ikke går inn i. Dette Må stoppes.! 

 

Utover dette ville jeg etter FrP og høyre muligens stemt KrF, for de er også for å beholde kristendommen til våre etterkommere og til vårt land, som er nøyaktig slik det Bør være i et kristent land.(her blir det vell mere rett å si et 'opprinnelig', nettopp fordi kristendommen som vært land er tuftet på er på vei å bli erstattet av nye borgere sin tro....)

Anonymkode: 4096d...c4c

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal stemme FrP eller høyre. Og vi alle bør takke siv og Sylvi med alt vi eier. De er tydligvis noen av de få som forstår hvor vi er på vei og hva som må gjøres. De står imot og tar imot all dritt, nettopp av den grunn. 

Ønsker ikke å få slike tilstander som i vårt broderland Sverige, som også en gang for kun kort tid siden ble ansett som et rolig og flott land. Hadde de vært like heldige som oss og hatt noen som tok grep, ville kanskje deres situasjon vært anderledes den dag i dag. 

Samtidig er allerede Oslo, blitt noe HELT annet enn hva det var for ikke lenge siden..itillegg her er det nå bydeler politiet ikke går inn i. Dette Må stoppes.! 

 

Utover dette ville jeg etter FrP og høyre muligens stemt KrF, for de er også for å beholde kristendommen til våre etterkommere og til vårt land, som er nøyaktig slik det Bør være i et kristent land.(her blir det vell mere rett å si et 'opprinnelig', nettopp fordi kristendommen som vært land er tuftet på er på vei å bli erstattet av nye borgere sin tro....)

Anonymkode: 4096d...c4c

Hvilke bydeler i Oslo er det politiet ikke går inn i?

Skrevet

Du bruker frieord.no som kilde? Vet du hvem som driver det nettstedet?

Skrevet
15 minutter siden, keeponthriving skrev:

Du bruker frieord.no som kilde? Vet du hvem som driver det nettstedet?

Det blir sånn at vi ikke kan bruke noen nettsider. For du har NRK, VG, Dagbladet, Aftenposten og stort sett alle store medier i Norge er farget rødt. Det kommer frem at hvis journalister får velge så stemmer de sosialistisk. Kan vi da stole på hvordan de legger frem sakene sine? 

Anonymkode: d14d6...886

Skrevet

Så da er det tryggere å bruke høyreekstreme kilder?

Skrevet

Jeg skal stemme FrP, for jobber som bussjåfør og blir har ofte blitt kalt både hore og rasist hvis jeg sier de må betale for seg på bussen. Det verste er når de kommer flere damer med mange barn og later som de ikke forstår norsk, men når jeg hiver ut de som de ikke har betalt for har de plutselig både penger og ordforråd.

Anonymkode: 350bc...7ce

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal stemme FrP, for jobber som bussjåfør og blir har ofte blitt kalt både hore og rasist hvis jeg sier de må betale for seg på bussen. Det verste er når de kommer flere damer med mange barn og later som de ikke forstår norsk, men når jeg hiver ut de som de ikke har betalt for har de plutselig både penger og ordforråd.

Anonymkode: 350bc...7ce

Hva har FRP tenkt å gjøre med dette, da? Hvilke integreringsfremmende tiltak går de for?

Skrevet
2 timer siden, keeponthriving skrev:

Så da er det tryggere å bruke høyreekstreme kilder?

Problemet er at så å si alle journalister er blodrøde og har vært det i mange år.. http://journalisten.no/2017/05/norske-journalister-stemmer-fortsatt-knallrodt  De representerer IKKE de som har stemt frem de blåblå. De er ikke i nærheten en gang.

Så det du kanskje trodde var objektive nyheter er mer venstreekstreme nyheter. Da blir document.no og rights.no litt nærmere midten enn det du trodde, selv om de er et stykke på høyresiden. 

Hadde media hadde kvotert inn journalister i forhold til hva folket stemte ved forrige valg (ikke et seriøst forslag) så hadde ikke det som anses som alternative nyheter vært så populære og så mye delt på facebook som de er. De deles faktisk mer enn alle de vanlige norske avisene. 

Anonymkode: 69215...7b1

Skrevet

Problemer med oversvømmelser og andre naturkatastrofer er noe av det siste jeg ville overlatt til Fremskrittspartiet å løse.

Anonymkode: f8e2d...511

Skrevet
På 8/20/2017 den 1.43, Anonym bruker skrev:

Blir enten FrP eller Høyre her. Noe annet ville vært uforsvarlig... Bor ute på landsbygda og det fyller seg opp med asylsøkere her også. Ressursene som benyttes her på bosetting og stønader er helt vanvittig. En nabo her tok inn asylsøkere i hybelleiligheten fordi flyktningkontoret og NAV betalte så godt (tidligere har de hatt norske unge par og studenter). Yrkesfag er like ved her og mange studenter trenger hybler, men de fylles nå opp av asylsøkere. Nav kontorene i nabokommunen har måttet innføre nye sikkerhetstiltak og ekstra låsesystemer pga volden og truslene fra "våre nye landsmenn". Ikke verdens største fan av NAV, men man skal slippe å være liveredd på jobb. 

Jeg husker A- og B-gjengen godt og kjente flere på hver av sidene i min ungdom. Ting har siden den tid blitt mye verre i Oslo og andre steder. Det har desverre blitt fri flyt over grensene. Er noen her på ulovlig grunnlag forsvinner de jo bare uansett og politiet får ikke sendt dem ut. Tyskland, Frankrike og Sverige sliter nå virkelig med antallet innvandrere de har tatt inn. Antall terroraksjoner og kriminalitet øker kraftig og det brukes for mange ressurser og penger på asylsøkere og lykkejegere. Jeg er enig i at Norge må integrere de som er her på gyldig vedtak, men resten må sendes hjem. Grensene må stenges og vi må innlemme de som er her på riktig grunnlag inn i den norske kulturen og det norske samfunnet. En del av de jeg tidligere kjente i "innvandrermiljøene", som forøvrig har integrert seg, stemmer faktisk FrP fordi de ser hvordan systemet misbrukes. De er like bekymret som oss når det gjelder terror, misbruk og ødeleggelse av norsk kultur/samfunn.

Anonymkode: 73315...e42

Hvordan har det blitt værre i Oslo?Kriminaliteten blant ungdom har sunket med ca 40% siste 10 år. I samme periode har kriminaliteten generelt i Norge sunket med ca 25% pr 1000 innbyggere. Utviklingen har jo vært fantastisk. Det er ikke en trend jeg ønsker å snu.

 

Anonymkode: f8e2d...511

Skrevet
3 timer siden, keeponthriving skrev:

Du bruker frieord.no som kilde? Vet du hvem som driver det nettstedet?

Nei, kilden er NRK. Som du hadde oppdaget, hadde du lest linken.

Anonymkode: 8e47b...f2c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Problemet er at så å si alle journalister er blodrøde og har vært det i mange år.. http://journalisten.no/2017/05/norske-journalister-stemmer-fortsatt-knallrodt  De representerer IKKE de som har stemt frem de blåblå. De er ikke i nærheten en gang.

Så det du kanskje trodde var objektive nyheter er mer venstreekstreme nyheter. Da blir document.no og rights.no litt nærmere midten enn det du trodde, selv om de er et stykke på høyresiden. 

Hadde media hadde kvotert inn journalister i forhold til hva folket stemte ved forrige valg (ikke et seriøst forslag) så hadde ikke det som anses som alternative nyheter vært så populære og så mye delt på facebook som de er. De deles faktisk mer enn alle de vanlige norske avisene. 

Anonymkode: 69215...7b1

Du har ikke tenkt tanken at journalister stemmer som de gjør på grunn av den kunnskapen de tillegger seg ved å jobbe med å formidle det som skjer i landet?

Anonymkode: f8e2d...511

Skrevet

Nei, det ville aldri falt meg inn å stemt Frp!

Anonymkode: 642a7...e04

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke tenkt tanken at journalister stemmer som de gjør på grunn av den kunnskapen de tillegger seg ved å jobbe med å formidle det som skjer i landet?

Anonymkode: f8e2d...511

lol:laugh:

Anonymkode: 6adac...9f5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

lol:laugh:

Anonymkode: 6adac...9f5

Tydeligvis ikke.

Hva tror du grunnen er? Jeg regner med at du har en god teori siden du så tydelig avfeier min.

Anonymkode: f8e2d...511

Skrevet

Nei.

Jeg kan ikke, som høyt utdannet innen helse- og sosialfag og ansatt i omsorgssektoren, stemme på et parti som raserer eldreomsorgen sammen med høyre. Når jeg leser partiprogrammene blir jeg uvel av anavarsløsheten i politikken. 

Anonymkode: 33520...dc7

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kilden er NRK. Som du hadde oppdaget, hadde du lest linken.

Anonymkode: 8e47b...f2c

Det er veldig vanskelig å respektere noen som velger å sitere et nettsted drevet av en nasjonalist/nynazist. Kilden din er Frie ords variant av hva NRK's reportasje inneholder. Men bl a stategisk plasserte linker til andre saker Frie ord framstiller på sitt sedvanlige vis. Det er faktisk en forskjell. Dessuten har NRK's reportasje blitt kritisert fra flere hold, ikke minst fra forskere;

https://www.nrk.no/ytring/_svenske-tilstander_-pa-oslo-ost_-1.13427943

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Jeg kan ikke, som høyt utdannet innen helse- og sosialfag og ansatt i omsorgssektoren, stemme på et parti som raserer eldreomsorgen sammen med høyre. Når jeg leser partiprogrammene blir jeg uvel av anavarsløsheten i politikken. 

Anonymkode: 33520...dc7

Hva er problemet? Raseres omsorgen med private alternativer? Hva er ansvarsløst? Påstander og adjektiv uten begrunnelser. Litt som Hareide og innvandring. Det skaper "mangfold". Ja, og det har bare skapt konflikt i historien. 

Anonymkode: 69215...7b1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Problemet er at så å si alle journalister er blodrøde og har vært det i mange år.. http://journalisten.no/2017/05/norske-journalister-stemmer-fortsatt-knallrodt  De representerer IKKE de som har stemt frem de blåblå. De er ikke i nærheten en gang.

Så det du kanskje trodde var objektive nyheter er mer venstreekstreme nyheter. Da blir document.no og rights.no litt nærmere midten enn det du trodde, selv om de er et stykke på høyresiden. 

Hadde media hadde kvotert inn journalister i forhold til hva folket stemte ved forrige valg (ikke et seriøst forslag) så hadde ikke det som anses som alternative nyheter vært så populære og så mye delt på facebook som de er. De deles faktisk mer enn alle de vanlige norske avisene. 

Anonymkode: 69215...7b1

Men når det passer seg slik, så er NRK gode nok for dere blåbrune?

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er problemet? Raseres omsorgen med private alternativer? Hva er ansvarsløst? Påstander og adjektiv uten begrunnelser. Litt som Hareide og innvandring. Det skaper "mangfold". Ja, og det har bare skapt konflikt i historien. 

Anonymkode: 69215...7b1

Partiene adresserer utfordringene med høyere levealder, stor økning i forekomsten av demens, samt eldrebølgen i sine programmer. Forslag til løsninger er å senke dekningen av sykehjemsplasser og la eldre bo hjemme lenger, basere seg på frivillige og pårørende til å ta en stor del av onsorgsbyrden, utstrakt bruk av velferdsteknologi som substitutt for menneskelig omsorg, samt drive stordrift av dagsentre. Ikke glem privatiseringen. 

Dersom man ikke synes det er problematisk at færre får hjelpen de trenger, at omsorg skal avhenge av frivillig innsats og menneskers behov for sosialisering skal forsømmes, ja da høres dette vidunderlig ut. Velferd er ikke ment å være lønnsomt. 

Anonymkode: 33520...dc7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Partiene adresserer utfordringene med høyere levealder, stor økning i forekomsten av demens, samt eldrebølgen i sine programmer. Forslag til løsninger er å senke dekningen av sykehjemsplasser og la eldre bo hjemme lenger, basere seg på frivillige og pårørende til å ta en stor del av onsorgsbyrden, utstrakt bruk av velferdsteknologi som substitutt for menneskelig omsorg, samt drive stordrift av dagsentre. Ikke glem privatiseringen. 

Dersom man ikke synes det er problematisk at færre får hjelpen de trenger, at omsorg skal avhenge av frivillig innsats og menneskers behov for sosialisering skal forsømmes, ja da høres dette vidunderlig ut. Velferd er ikke ment å være lønnsomt. 

Anonymkode: 33520...dc7

Ikke lønnsomt, men den må betales. Det er problemet. Takket være den enorme utgiftssiden så blir det slik. Vi gikk tom for penger og likevel vil noen ha 30.000 flyktninger som hver skal koste 12.mill pr snute i løpet av sitt liv. Barna deres ser også ut til å være like ulønnsomme. Så hvor vil du ta pengene fra? Alle snakker om menneskeverd, men syter over at Høyresiden vil skape arbeidsplasser som betaler skatt i det private helesvesenet. Dersom du selv vil øke kostnadene så må du være villig til å sove på gangen på sykehuset. Det er kostnaden av å stemme på venstresiden og som gammel må vi begge betale prisen for det.

Anonymkode: 69215...7b1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke lønnsomt, men den må betales. Det er problemet. Takket være den enorme utgiftssiden så blir det slik. Vi gikk tom for penger og likevel vil noen ha 30.000 flyktninger som hver skal koste 12.mill pr snute i løpet av sitt liv. Barna deres ser også ut til å være like ulønnsomme. Så hvor vil du ta pengene fra? Alle snakker om menneskeverd, men syter over at Høyresiden vil skape arbeidsplasser som betaler skatt i det private helesvesenet. Dersom du selv vil øke kostnadene så må du være villig til å sove på gangen på sykehuset. Det er kostnaden av å stemme på venstresiden og som gammel må vi begge betale prisen for det.

Anonymkode: 69215...7b1

Hvordan har du kommet frem til tallet 12 millioner?

Anonymkode: f8e2d...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...