Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, LusiLyn said:

Det virker som du hadde en magefølelse på det? Lykke til neste omgang! <3 <3 <3 

Nei, egentlig ikke, jeg har håpt på det beste og forberedt meg på det verste, men har hele tiden følt meg gravid og følt meg teit som gidder å bekymre meg, så det føles ut som et sjokk uansett.  :/

Takk, vi får bare prøve igjen og håpe det går bra da :) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Trotwood skrev:

Nei, egentlig ikke, jeg har håpt på det beste og forberedt meg på det verste, men har hele tiden følt meg gravid og følt meg teit som gidder å bekymre meg, så det føles ut som et sjokk uansett.  :/

Takk, vi får bare prøve igjen og håpe det går bra da :) ❤️

Ikke føl deg teit, er helt naturlig å bekymre seg. Ikke alltid symptomer er nok, jeg hadde mye mer symptomer den gangen jeg hadde MA enn svangerskapet etterpå merkelig nok. Oppdaget det på ul i uke 12, men hadde stoppet i uke 9 uten noen tegn på noe galt. Jeg er faktisk mer bekymret denne gangen enn sist fordi jeg igjen har mye mer symptomer enn sist, men prøver å tenke at jeg har mistet den jeg skulle miste. Oppdaget når jeg mistet at veldig mange rundt meg mistet første gangen, så er nok ikke så uvanlig, men det snakkes ikke så mye om. Ønsker deg masse lykke til videre! Mest sannsynlig går det fint da💕 Ofte er man dessuten ganske fruktbar rett etter man har mistet også, så vips er du gravid igjen, selv om ting føles tungt nå. Håper ting går raskt og greit på sykehuset imorgen. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Trotwood skrev:

Da har jeg vært hos UL, og det er MA. Må på sykehuset i morgen :( Helt jævlig.

Det var trist å lese 😔 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vet du hva du skal på sykehuset imorgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Trotwood skrev:

Da har jeg vært hos UL, og det er MA. Må på sykehuset i morgen :( Helt jævlig.

Huff, så forferdelig å lese. Sender en god klem 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Trotwood skrev:

Nei, egentlig ikke, jeg har håpt på det beste og forberedt meg på det verste, men har hele tiden følt meg gravid og følt meg teit som gidder å bekymre meg, så det føles ut som et sjokk uansett.  :/

Takk, vi får bare prøve igjen og håpe det går bra da :) ❤️

Så innmari leit å lese! Ønsker deg masse lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hverken MA eller SA.. men EXU 😔 Forvirret, 3 forskjellige gynekologer og 3 forskjellige svar.. på mandag var det ingenting i egglederne. Idag var det en klump på 1cm i høyre eggleder... hva skal man tro 🙈😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg hadde hverken MA eller SA.. men EXU 😔 Forvirret, 3 forskjellige gynekologer og 3 forskjellige svar.. på mandag var det ingenting i egglederne. Idag var det en klump på 1cm i høyre eggleder... hva skal man tro 🙈😲

Uffda, men godt de fant ut av det. Ikke noe ålreit når det tar så mye tid og frem og tilbake å finne ut av, og litt spesielt med så mange forskjellige svar. Hva gjør de nå når de er sikre på EXU? Håper det ordner seg raskt så dere kan prøve igjen. Klem💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg hadde hverken MA eller SA.. men EXU 😔 Forvirret, 3 forskjellige gynekologer og 3 forskjellige svar.. på mandag var det ingenting i egglederne. Idag var det en klump på 1cm i høyre eggleder... hva skal man tro 🙈😲

Hva skjer nå da? Operere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pæreblomst skrev:

Uffda, men godt de fant ut av det. Ikke noe ålreit når det tar så mye tid og frem og tilbake å finne ut av, og litt spesielt med så mange forskjellige svar. Hva gjør de nå når de er sikre på EXU? Håper det ordner seg raskt så dere kan prøve igjen. Klem💕

Aner ikke.. vet jo ikke om man skal tro på det.. så lenge det ikke er smerter har jeg egentlig vanskelig for å tro at det er EXU. Ny UL og HCGprøve på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, minera2011 skrev:

Hva skjer nå da? Operere?

De har ikke sagt noe om det enda.. ny vurdering på fredag.. 5. turen til sykehuset 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de tar en avgjørelse på fredag så du blir ferdig snart, hvis det er exu trodde jeg egentlig at de gjorde noe ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pæreblomst skrev:

Håper de tar en avgjørelse på fredag så du blir ferdig snart, hvis det er exu trodde jeg egentlig at de gjorde noe ganske raskt.

Trodde jeg også. Svigermor hadde det og de la i narkose med engang og opererte vekk egglederen. Og ho hadde heller ingen smerter. Tror smertene kommer når det blir så stort at det begynner å tøye eggstokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg har sluttet å stige, så de tror/håper at det går til grunne av seg selv. Dersom den har sunket betraktelig til frefag, så vil jeg tro at kroppen gjør jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, Snart_mammatil2 said:

Det var trist å lese 😔 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vet du hva du skal på sykehuset imorgen? 

Jeg var inne til gynekologisk undersøkelse og ultralyd, jeg fikk ikke helt med meg hva som egentlig var galt (for jeg satt og grein), men to leger var inne og undersøkte meg lenge og grundig og kom frem til noe. Jeg må ihvertfall uansett ta en medisinsk abort og har fått første tabletten i dag og skal ta de vaginale som setter det i gang på fredag, det er vel også det som er vanlig. Var på sykehuset på føde/barsel avdelingen i tre timer i dag, det er ekstra kjipt å være der for dette når venterommet var fullt av gravide og babyer. Jeg er fremdeles skikkelig kvalm, så kroppen har tydeligvis fremdeles ikke registrert at det ikke er liv der.

Nå krysser jeg bare fingrene for at dette går bra og at jeg har negativ graviditetstest og en mens om fire uker , så jeg kan begynne igjen.

5 hours ago, Snart_mammatil2 said:

Jeg hadde hverken MA eller SA.. men EXU 😔 Forvirret, 3 forskjellige gynekologer og 3 forskjellige svar.. på mandag var det ingenting i egglederne. Idag var det en klump på 1cm i høyre eggleder... hva skal man tro 🙈😲

Huff, så fælt, ekstra ille når man ikke får noe skikkelig svar! :(

Endret av Trotwood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ultralyd i dag kl 12! Gruer meg :-( Reiser på ferie i morgen så håper alt er som det skal. Noen andre her som nesten ikke har ligamentsmerter? 

Kan det være fordi jeg er vært gravid så mange ganger? Allerede tøyd ut 😂 merker det bekymrer meg endel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, minera2011 skrev:

Ny ultralyd i dag kl 12! Gruer meg :-( Reiser på ferie i morgen så håper alt er som det skal. Noen andre her som nesten ikke har ligamentsmerter? 

Kan det være fordi jeg er vært gravid så mange ganger? Allerede tøyd ut 😂 merker det bekymrer meg endel..

Så spennende, hvor langt er du idag? 😊 Krysser fingrene for at det ser like fint ut idag, som de siste gangene du har vært der. Jeg har heller ikke noe særlig ligamentsmerter, kjenner kun at jeg er hard helt nederst i magen og buler bittelitt på en måte. Er jo tøyd litt fra før, er vel derfor magen kan komme raskere også. Jeg skal på ul om en uke, da er jeg nesten 12 uker. Gleder meg💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, pæreblomst skrev:

Så spennende, hvor langt er du idag? 😊 Krysser fingrene for at det ser like fint ut idag, som de siste gangene du har vært der. Jeg har heller ikke noe særlig ligamentsmerter, kjenner kun at jeg er hard helt nederst i magen og buler bittelitt på en måte. Er jo tøyd litt fra før, er vel derfor magen kan komme raskere også. Jeg skal på ul om en uke, da er jeg nesten 12 uker. Gleder meg💕

Jeg er i følge mens 10 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minera2011 skrev:

Ny ultralyd i dag kl 12! Gruer meg :-( Reiser på ferie i morgen så håper alt er som det skal. Noen andre her som nesten ikke har ligamentsmerter? 

Kan det være fordi jeg er vært gravid så mange ganger? Allerede tøyd ut 😂 merker det bekymrer meg endel..

Lykke til 😊 jeg skal på ny UL nå, hcg har steget igjen. Det hadde stoppet opp på onsdag.. spent på hva "dommen" min blir idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Lykke til 😊 jeg skal på ny UL nå, hcg har steget igjen. Det hadde stoppet opp på onsdag.. spent på hva "dommen" min blir idag..

Må holde oss oppdatert.. rart den har begynt å stige igjen da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Lykke til 😊 jeg skal på ny UL nå, hcg har steget igjen. Det hadde stoppet opp på onsdag.. spent på hva "dommen" min blir idag..

Så rart det stiger igjen som minera2011sier. Håper du får en avklaring idag endelig. Tenkt masse på deg.😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er EXU, får en dose cellegift idag.. Men det er ihvertfall 3-6mnd før vi kan prøve på ogjen 😢😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Det er EXU, får en dose cellegift idag.. Men det er ihvertfall 3-6mnd før vi kan prøve på ogjen 😢😔

Huff 😭 ufattelig trist å høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på min ultralyd å sett en sprellende liten baby så er så ekstremt lettet og glad.. men får litt dårlig samvittighet av å skrive det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minera2011 skrev:

Da har jeg vært på min ultralyd å sett en sprellende liten baby så er så ekstremt lettet og glad.. men får litt dårlig samvittighet av å skrive det her..

Så herlig 😁😁😁 Selvfølgelig skal du skrive det her 😁😁😁 Utrolig glad på dine vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Så herlig 😁😁😁 Selvfølgelig skal du skrive det her 😁😁😁 Utrolig glad på dine vegne

Takk 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...