Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Mandys skrev:

Har du mulighet til å reise til en klinikk da? ❤️ 

Den nærmeste er 2-3timer unna, kjører ikke bil selv 😔 og de tar sjelden inn noen før uke 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, pæreblomst skrev:

De hadde ikke mulighet til å ta deg inn før heller? Du kan jo si at du gjerne kommer tidligere hvis de får en avbestilling f.eks.

Jeg får prøve å slappe av i mellomtiden.. Hvis jeg tar UL imorgen, å får ny blødning senere i uka, så er det like så greit å vente tenker jeg.  Nå er det bare lys brunt som kommer på papiret (beklager detaljer) Har saumfart internett og ser at dette kan være vanlig.. Hun jeg snakket med på legevakten sa at det kan være samme som forrige svangerskap, og at jeg skulle prøve å ikke bekymre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har begynt å få kvalme, hodepine og "trykk/press utover" i livmorområdet.. flere av dere som opplever det?

Prøv å slappe av, og som du sier er det et godt tegn at det ikke er friskt blod😊 Jeg er 9+0 idag og har vel egentlig vært kvalm siden uke 6 eller noe. Ble helt ekstremt ille her i forrige uke i tillegg til at jeg er så trøtt og sover hele tida, så legen sykemeldte meg ut denne uka i håp om at det skal roe seg snart. Han mener at det at jeg får slappet av og at jeg forhåpentligvis har nådd kvalmestoppen sånn ukemessig vil gjøre meg i form igjen.😊 Var ikke så dårlig med første, så krysser fingrene for at han har rett. Har også stikninger og press jevnlig som du sier, men det er nok bare at livmora vokser😊 Ingen hodepine da heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har begynt å få kvalme, hodepine og "trykk/press utover" i livmorområdet.. flere av dere som opplever det?

Dette høres jo veldig ut som at hormonene jobber, og det er jo veldig fint da ❤️ Dette kommer nok til å gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mandys skrev:

Dette høres jo veldig ut som at hormonene jobber, og det er jo veldig fint da ❤️ Dette kommer nok til å gå bra!

Håper virkelig det ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 uker i dag og 3 dager til ny ultralyd! Håper knøttet har det bra inni der og alt er som det skal denne gangen! Merker jeg stresser litt over at det er en sjanse for at det ikke er det :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minera2011 skrev:

8 uker i dag og 3 dager til ny ultralyd! Håper knøttet har det bra inni der og alt er som det skal denne gangen! Merker jeg stresser litt over at det er en sjanse for at det ikke er det :-( 

Har du vært på UL tidligere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har du vært på UL tidligere?

 

Ja, for 2 uker siden :-) Da så vi et lite hjerte slå så fint.. MEN det har jeg gjort tidligere også uten at det har gått godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, minera2011 skrev:

Ja, for 2 uker siden :-) Da så vi et lite hjerte slå så fint.. MEN det har jeg gjort tidligere også uten at det har gått godt..

Jeg fikk ikke UL i slutten av uken pga at det var for tidlig, 6+3.. skal på fredag da er jeg 7+4. Håper på å få se et bankende hjerte, blitt skikkelig engstelig etter disse blødningene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg fikk ikke UL i slutten av uken pga at det var for tidlig, 6+3.. skal på fredag da er jeg 7+4. Håper på å få se et bankende hjerte, blitt skikkelig engstelig etter disse blødningene..

Beg har slltid vært på ul i uke 6 med alle mine graviditeter hvor det ikke har gått galt før uke 6. Fått se hjerte slå de fleste gangene, et fosteranlegg og en plommesekk. Så er ikke for tidlig det. MEN hvis man er usikker på når man hadde eggløsning så kan man jo være kortere på vei og bare bli bekymret av å ikke se noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i morgen!! Krysser fingrene for at alt er bra! Uke 7+5 i dag 

Snart_mammatil2: SKjønenr at fredag er lenge å vente, men krysser alt!! :hjerte:

Endret av Lissygloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lissygloss skrev:

UL i morgen!! Krysser fingrene for at alt er bra! Uke 7+5 i dag 

Snart_mammatil2: SKjønenr at fredag er lenge å vente, men krysser alt!! :hjerte:

Masse lykke til <3 Gi oss tilbakemelding på hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lissygloss skrev:

UL i morgen!! Krysser fingrene for at alt er bra! Uke 7+5 i dag 

Snart_mammatil2: SKjønenr at fredag er lenge å vente, men krysser alt!! :hjerte:

Lykke til imorgen ❤ Jeg skal til fastlegen idag pga blødningene i helgen, hun ville jeg skulle komme innom. Men tror ikke jeg får roet meg før jeg ser et bankende hjerte. De vil heller ikke ta hcg prøver på legekontoret jeg har, pga dårlig erfaring med dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lissygloss said:

UL i morgen!! Krysser fingrene for at alt er bra! Uke 7+5 i dag 

Snart_mammatil2: SKjønenr at fredag er lenge å vente, men krysser alt!! :hjerte:

ååå, lykke til! :D Jeg skal også på UL i morgen hos fastlegen min, blir første gang! Gleder meg sånn! Er 8+0 i morgen.

Gleder meg til å høre åssen det går! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pco-prøver skrev:

ååå, lykke til! :D Jeg skal også på UL i morgen hos fastlegen min, blir første gang! Gleder meg sånn! Er 8+0 i morgen.

Gleder meg til å høre åssen det går! <3 

Så gøy! Da er du en dag foran meg :D Lykke til du og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Lissygloss said:

Så gøy! Da er du en dag foran meg :D Lykke til du og 

Veldig spennende! :) Det blir gøy å høre om de kan se noe mer nøyaktig om hvor langt jeg er på vei. Jeg tror jeg veit når EL var og har plusset på en dag ekstra for å minske sjansen for å bli skuffa/satt tilbake (tenker det er bedre å bli satt frem), men det hadde vært gøy å få vite noe mer konkret av legen. Spent på i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen mente idag at jeg kanskje har en lettblødelig livmorhals, kanskje det beste å håpe at det er det 😊 Gleder meg virkelig til å få ultralyd på fredag ❤ Ønsker å se at det er liv der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg endelig puster roligere ut og prøver å være positiv, så kommer ny blødning 😢 Jeg mistet motet, samboer er på jobb og jeg har ingen å snakke med 😢 Klump i halsen og tårene triller 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Når jeg endelig puster roligere ut og prøver å være positiv, så kommer ny blødning 😢 Jeg mistet motet, samboer er på jobb og jeg har ingen å snakke med 😢 Klump i halsen og tårene triller 😔

Ånei! Ta det med ro! Sender gode tanker 💗 Halvtime unna UL her nå

Endret av Lissygloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lissygloss skrev:

Ånei! Ta det med ro! Sender gode tanker 💗 Halvtime unna UL her nå

Takk ❤ Må få høre oppdatering fra deg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Når jeg endelig puster roligere ut og prøver å være positiv, så kommer ny blødning 😢 Jeg mistet motet, samboer er på jobb og jeg har ingen å snakke med 😢 Klump i halsen og tårene triller 😔

Uff, sender gode tanker. Prøv å være positiv og tenk på det legen sa, fredagen kommer forhåpentligvis raskt nå.💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snart_mammatil2 said:

Når jeg endelig puster roligere ut og prøver å være positiv, så kommer ny blødning 😢 Jeg mistet motet, samboer er på jobb og jeg har ingen å snakke med 😢 Klump i halsen og tårene triller 😔

Uff💛 Kanskje si til samboer at han må finne en måte å ringe deg i ti minutter? Ligg rett ut og sett på en podkast om noe helt annet sånn at du får tida til å gå uten at hjernen tenker for mye💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte sykehuset for å høre om heg får kvinnelig gynekolog, nei her er det nesten bare menn fikk jeg til svar.. timen ble derfor utsatt til 6.okt :-( Nå har endelig samboer kommet fra jobb. Nå leter vi etter privat klinikk i fylket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...