Gå til innhold

Ikm uke 37⭐️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, PinkPeon skrev:

I dag ble testen ganske mye tydeligere! Tok først one step som blir litt sterkere og smalt så til med en clear blue. :strix: Umulig å fokusere på jobb. 

IMG_9252.JPG

Gratulerer så mye ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flutili skrev:

Heksa har herja her i dag, så jeg går over i Ikm uke 40. 

Så trist :( Håper dere får hjelp snar! Du må ringe og mase. Ikke greit at noen skal gå så lenge synes jeg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flutili skrev:

Heksa har herja her i dag, så jeg går over i Ikm uke 40. 

Tenker på deg ❤️ Kan ikke tenke meg hvordan du har det, snart må den jo sitte!! Masse varme tanker til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag, ingen tr foreløpig! Tør ikke teste enda, da jeg er litt usikker på el, og kanskje tror den var litt sen! Håper tr ikke dukker opp 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flutili skrev:

Tusen takk dere snille damer❤️Håper jeg snart får en voksende mage. 💞 Lykke til til dere og💖

Håper det klaffer for deg snart eller at du får den hjelpen du eventuelt trenger 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruLind skrev:

Er det noen av dere som fikk blendahvite tester som har testet noe mer? Jeg har ikm i morgen og vurderer å svi av en test da.

Blendahvit i dag 10 dpo. Føler meg negativ selv også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap(dødfødsel), fikk jeg blødning når jeg skulle hatt mensen hver måned!!  Skulle hatt ikm i går, men i dag kom tr samtidig som jeg fikk positiv test!! 

Tror dere tilfelle er det samme? Har ikke den samme følelsen 😢 Tror bare tr har kommet selv om testen var positiv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruLind skrev:

Er det noen av dere som fikk blendahvite tester som har testet noe mer? Jeg har ikm i morgen og vurderer å svi av en test da.

Testa i dag 13dpo. Blendahvitt. Så nå venter jeg til torsdag viss ikke tr er kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Frøken87 skrev:

Testa i dag 13dpo. Blendahvitt. Så nå venter jeg til torsdag viss ikke tr er kommet...

åh så kjedelig :( Håper tr holder seg unna. Jeg er også 13 dpo i dag men har ikke turt å teste, ble så skuffet sist :sur: nå kjennes det veldig ut som om tr kommer hvert øyeblikk, men tenker å teste i morgen likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FruLind skrev:

....og det kom tanta. Jaja, da sparte jeg den testen :rolleyes:

Uffda :( så kjedelig!!

Jeg har en skikkelig dårlug følelse.. Burde kjent NOE nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ClaraE skrev:

IKM 16/9. 

Andre måneden vi prøver (ble gravid med første barn da).

Har masse "symptomer" og håper på at ikke mensen kommer :)

Da ligger vi ca likt i løypa :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ClaraE skrev:

Så spennende! Tar du noen tester før? 

Ja. Dessverre er de negative og jeg tror det er game over for min del...IGJEN.  Begynner å bli lei :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sofapute skrev:

Ja. Dessverre er de negative og jeg tror det er game over for min del...IGJEN.  Begynner å bli lei :/

Det skjønner jeg! Nå er det jo første gangen siden vi fikk vår sønn i 2015 som jeg vet at jeg kan være gravid.. forrige måneden var det ikke så "seriøst", da var det en litt mer avslappet tanke om at det er greit å bli gravid nå. 

Sist gang jeg var gravid testet jeg ikke før IKM, men denne gangen klarer jeg ikke å vente.. fikk negativ test idag, men den skal egentlig ikke tas før IKM 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringene blir bare verre med kvelden og nå begynner det å kjennes i korsryggen å, men jeg pleier aldri å ha noen smerter før selve mensen allerede er igang.. Det føles ut som at det skal starte men så skjer det ingenting!  Krysser fingrene for at det ikke kommer noe under natten..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...