Gå til innhold

Ikm uke 37⭐️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, Sofapute skrev:

Tatt flere?

Kan være at den er forskjøvet, at du ikke hadde EL når du trodde. Har du stabile sykluser? 

Har vært positiv flere ganger i går og i dag!! 😮 Synes kroppen er morsom 😁 

Anonymkode: 3ea57...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har vært positiv flere ganger i går og i dag!! 😮 Synes kroppen er morsom 😁 

Anonymkode: 3ea57...515

Det har skjedd meg også. Det kan tyde på at egget ikke slapp, og at kroppen nå prøver igjen. Håper den blir negativ imorgen, for da kan du regne med at den har funnet sted. Bare til å kjøre på nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sofapute skrev:

Det har skjedd meg også. Det kan tyde på at egget ikke slapp, og at kroppen nå prøver igjen. Håper den blir negativ imorgen, for da kan du regne med at den har funnet sted. Bare til å kjøre på nå ;)

Negativ i dag tidlig 😁😁 endelig!! Nå er det bare å håpe spira sitter 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo, absolutt ingen symptomer. Det eneste er at ettåringen nektet pupp en natt, det har aldri skjedd før. Men det gikk over. Hva med dere andre med ikm tidlig i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Glitrerose skrev:

5 dpo, absolutt ingen symptomer. Det eneste er at ettåringen nektet pupp en natt, det har aldri skjedd før. Men det gikk over. Hva med dere andre med ikm tidlig i uken?

Ca 7 dpo, kjenner ikke så mye ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i gang med pp.2 denne måneden! Ingen barn fra før av. Endelig fått klarsignal fra mannen i Juli om at han også var klar for å begynne å prøve, så blir spennende tid fremover 😎 Testet postitivt på eggløsning denne helgen, og sengekos fredag og søndag. Får håpe vi er heldige, er en utålmodig sjel som har ventet på dette leeenge! Blir spennende å følge med på dere andre også 🙏🏼 krysser fingrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skogkri skrev:

Jeg er i gang med pp.2 denne måneden! Ingen barn fra før av. Endelig fått klarsignal fra mannen i Juli om at han også var klar for å begynne å prøve, så blir spennende tid fremover 😎 Testet postitivt på eggløsning denne helgen, og sengekos fredag og søndag. Får håpe vi er heldige, er en utålmodig sjel som har ventet på dette leeenge! Blir spennende å følge med på dere andre også 🙏🏼 krysser fingrer!

Så gøy!! 😀 Er i pp2 jeg også!  Blir spennende å se neste uke om spira sitter 🌼 Krysser 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Så gøy!! 😀 Er i pp2 jeg også!  Blir spennende å se neste uke om spira sitter 🌼 Krysser 🤞🏼

Å, ja! I lige måde 👶🏼👶🏼 lykke til 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 eller 6 dpo her. Kjenner ingenting, men for noen dager siden hadde jeg skikkelig hodepine og feber som varte i et døgn ca. Tilfeldig? Kanskje, men jeg håper det det var kroppen som reagerte på en endring. Vet ikke hvor realistisk det er, men 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke var sikker på om jeg havnet her skrev jeg ikke noe info så her kommer det: IKM 13-14 september, pp3, barn Nr 1.

Temper for første gang denne perioden. EL kom 4 dager senere enn tidligere, men er ganske sikker på at jeg har hatt. Legger ved temp-chart så kanskje noen erfarne kan se? 

Er i så fall 5 DPO, har hatt lette murringer siden EL. 

IMG_9236.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sofapute skrev:

Hører visst til her likevel ;) Ikm 17. Sept. 3 dpo i dag :)

Når har dere ikm? 

Ikm mandag 11 sept. Har klart å slappe litt mer av i dpo perioden denne syklusen. Glemmer det litt på dagtid, tenker kun noe på det når jeg skjekker siden her før jeg legger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sofapute skrev:

Hører visst til her likevel ;) Ikm 17. Sept. 3 dpo i dag :)

Når har dere ikm? 

Ikm 11. her også 😊 Har en følelse av å være gravid, akkurat som sist, bare visste det før positiv test.. men er litt forsiktig da jeg er redd for å bli skuffa 🤞🏼 Når begynner dere å teste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Flutili skrev:

Ikm mandag 11 sept. Har klart å slappe litt mer av i dpo perioden denne syklusen. Glemmer det litt på dagtid, tenker kun noe på det når jeg skjekker siden her før jeg legger meg. 

Det er nok lurt. Jeg skal prøve det samme. Å sjekke minst mulig her :)

Krysser fingrene for deg ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Ikm 11. her også 😊 Har en følelse av å være gravid, akkurat som sist, bare visste det før positiv test.. men er litt forsiktig da jeg er redd for å bli skuffa 🤞🏼 Når begynner dere å teste? 

Hvilken pp er du i? Godt tegn da at du føler deg gravid :) men som du sier, det er ekstra kjipt å gå på den skuffelsen da.

Jeg tester altfor tidlig, men synes der er best for meg. Få det ut av systemet liksom :P begynner nok 9 dpo. Du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sofapute skrev:

Hvilken pp er du i? Godt tegn da at du føler deg gravid :) men som du sier, det er ekstra kjipt å gå på den skuffelsen da.

Jeg tester altfor tidlig, men synes der er best for meg. Få det ut av systemet liksom :P begynner nok 9 dpo. Du da? 

6-7 dpo, så venter litt til, minst til 10 dpo tenker jeg, så får ta en i helgen tipper jeg 😊 Har ikke kjøpt sensitive tester, bare RFSU sine strimler, og de skal visstnok gi utslag ganske sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Babydrømmen. skrev:

6-7 dpo, så venter litt til, minst til 10 dpo tenker jeg, så får ta en i helgen tipper jeg 😊 Har ikke kjøpt sensitive tester, bare RFSU sine strimler, og de skal visstnok gi utslag ganske sent..

Det er jo snart :D så spennende!! 

Jeg har en haug med tidligtester liggende :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sofapute skrev:

Det er jo snart :D så spennende!! 

Jeg har en haug med tidligtester liggende :P hehe

Ja, tiden gikk plutselig fort 😁 Er ikke lenge til du kan teste heller da ⭐️ Krysser for mange positive tester 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke syklusen min så veldig godt, så har de siste dagene blitt usikker på om jeg hadde eggløsning i helgen eller om jeg har hatt det tidligere. Begynte igår med å være kvalm fra ca. Kl 12-13 til resten av dagen+ murringer i mage og rygg (føltes nesten ut som å være støl). Kanskje jeg får meg en positiv nyhet snart? 👶🏼🙏🏼 Er så altfor redd for å håpe på noe positivt, men har hvertfall lagt inn nok aksjer for at det skal klaffe denne måneden, uansett når eggløsning var vært 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skogkri skrev:

Jeg kjenner ikke syklusen min så veldig godt, så har de siste dagene blitt usikker på om jeg hadde eggløsning i helgen eller om jeg har hatt det tidligere. Begynte igår med å være kvalm fra ca. Kl 12-13 til resten av dagen+ murringer i mage og rygg (føltes nesten ut som å være støl). Kanskje jeg får meg en positiv nyhet snart? 👶🏼🙏🏼 Er så altfor redd for å håpe på noe positivt, men har hvertfall lagt inn nok aksjer for at det skal klaffe denne måneden, uansett når eggløsning var vært 😅

Kan være litt tidlig å kjenne noe hvis el var i helgen, men da håper vi den var litt tidlig ute, og at det blir positiv test om ikke lenge 🌼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 13. Her. Jeg har en sensitiv billigtest og en cb digital. Jeg tenker å vente til søndag (12 dpo) med billigtesten, da bør jeg vel kunne forvente et riktig resultat? Hvis den er positiv tar jeg digitalen også og overrasker mannen som tror vi skal teste onsdag. Håper sånn på positiv test :)

Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle mannen om et eventuelt positivt testresultat? Tar dere testen sammen eller har dere noen gode ideer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FruLind skrev:

Ikm 13. Her. Jeg har en sensitiv billigtest og en cb digital. Jeg tenker å vente til søndag (12 dpo) med billigtesten, da bør jeg vel kunne forvente et riktig resultat? Hvis den er positiv tar jeg digitalen også og overrasker mannen som tror vi skal teste onsdag. Håper sånn på positiv test :)

Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle mannen om et eventuelt positivt testresultat? Tar dere testen sammen eller har dere noen gode ideer? 😊

Slenger meg på denne 🤦🏼‍♀️ For dette har jeg også lurt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Kan være litt tidlig å kjenne noe hvis el var i helgen, men da håper vi den var litt tidlig ute, og at det blir positiv test om ikke lenge 🌼 

Tok en billigtest- strimmel idag, og jammen kom det ikke en liten svak svak strek der 😳 det er ikke til å tro (for godt til å være sant)! Skal nå vente til fredag med å sjekke etter sterkere strek, så får jeg bare krysse alt 🤞🏼 

 

Men da har nok eggløsning vært tidligere enn jeg var trodd ja😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...