Gå til innhold

Ikm uke 37⭐️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, Frøken87 skrev:

Her er jeg 7dpo i dag tror jeg. Ingen symptomer og frykter vi ikke traff denne gangen heller... 

Tidlig enda. Ikke gi opp håpet! ❤ hvilken pp er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt murringer ved skambeinet og følelsen av ømhet nedentil. Har ingen tester liggende...har alltid hatt tester liggende og jeg pleier å begynne testingen tidlig . Uvandt dette 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld hadde jeg halsbrann flere ganger og har i tillegg hatt vondt i hodet! Halsbrann har jeg aldri hatt utenom graviditet, så nå er håpet stort 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøken87 skrev:

Pp5. Du da?

første satt på pp1... 

Pp 15. Holdt på med IVF siden mai.  har hatt innsett av ett fryseegg nå. Innsett nr 2 :) har ikke troen 🙈🙈

 

Har to fra før, de satt på pp 1 og 2, så dette er uvant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Flutili skrev:

I dag har jeg hatt murringer ved skambeinet og følelsen av ømhet nedentil. Har ingen tester liggende...har alltid hatt tester liggende og jeg pleier å begynne testingen tidlig . Uvandt dette 🙈

Uuæææ :D håper det er et godt tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babydrømmen. skrev:

I kveld hadde jeg halsbrann flere ganger og har i tillegg hatt vondt i hodet! Halsbrann har jeg aldri hatt utenom graviditet, så nå er håpet stort 🌼

Vondt i hodet er et av mine "beste" graviditetstegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo og fikk plutselig menssmerter. Aldri opplevd før utenom like før mens. Sitter ikke på den ene siden, men kjennes i "hele" livmoren. Men kan være pga sykluskluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg fant i kveld, en g-test som hadde lurt seg ned mellom noe anna. Mulig jeg svir den av i morgen tidlig.... eller skal jeg prøve å vente noen dager 🙈🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Flutili skrev:

Gjett hva jeg fant i kveld, en g-test som hadde lurt seg ned mellom noe anna. Mulig jeg svir den av i morgen tidlig.... eller skal jeg prøve å vente noen dager 🙈🙈

 

Do it!!! 👏🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Flutili skrev:

Gjett hva jeg fant i kveld, en g-test som hadde lurt seg ned mellom noe anna. Mulig jeg svir den av i morgen tidlig.... eller skal jeg prøve å vente noen dager 🙈🙈

 

Jeg fant åtte tester, men tenkte å vente til søndag. Da er jeg 11 dpo. Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billigtest i dag, 10/11 dpo. Den var blendahvit!! På forrige barn fikk jeg positiv test 10 dpo. Jeg føler meg ikke gravid nå, forrige gang visste jeg det allerede før jeg fikk positiv test.

Hurra til Skogkri :-) Strek er strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.9.2017 den 14.07, Skogkri skrev:

Tok en billigtest- strimmel idag, og jammen kom det ikke en liten svak svak strek der 😳 det er ikke til å tro (for godt til å være sant)! Skal nå vente til fredag med å sjekke etter sterkere strek, så får jeg bare krysse alt 🤞🏼 

 

Men da har nok eggløsning vært tidligere enn jeg var trodd ja😅

Hvordan gikk det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frøken87 skrev:

Jeg fant åtte tester, men tenkte å vente til søndag. Da er jeg 11 dpo. Hvor mange dpo er du?

11dpo i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hva jeg klarte å glemme i dag tidlig da 🙈Kom på det akkurat i det jeg hadde vært på do og skylt ned 😝Er det mulig å glemme testinga, jeg som alltid har vært testoman . Har vel vært så innstilt på at jeg ikke har tester i hus. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flutili skrev:

Gjett hva jeg klarte å glemme i dag tidlig da 🙈Kom på det akkurat i det jeg hadde vært på do og skylt ned 😝Er det mulig å glemme testinga, jeg som alltid har vært testoman . Har vel vært så innstilt på at jeg ikke har tester i hus. 😂😂

Ahaha 😂 jaja, desto klarere svar imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt så masse murringer og ubehag i magen siden sist jeg skrev. Tenker egentlig ikke så mye på at det nærmer seg testing, men stikkingen kjennes godt morgen og kveld. Krysser alt😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Babydrømmen. skrev:

Festeblødning eller? 😁🌼

Er jo lov å håpe . Ikke hatt noe mer blødning, har verket litt i brystene og vært noe uggen. Men kan jo være tegn på tr og selvfølgelig. Har ikke testet i dag pga den lille fargeklatten som kom i går kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full tante rød her. Jeg hadde et lite håp om at det skulle være en kraftig festeblødning ettersom det kom på 10 dpo (har lest alle forumtråder som fins angående festeblødning nå!), men nå er jeg på tredje dagen, så da er vel alt håp ute.

Får satse på neste mnd da. Men etter det må vi ta pause fordi fødeavdelingen her tar sommerstengt, jeg vil ikke risikere å måtte dra til nabobyen 2 timer unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Glitrerose skrev:

Full tante rød her. Jeg hadde et lite håp om at det skulle være en kraftig festeblødning ettersom det kom på 10 dpo (har lest alle forumtråder som fins angående festeblødning nå!), men nå er jeg på tredje dagen, så da er vel alt håp ute.

Får satse på neste mnd da. Men etter det må vi ta pause fordi fødeavdelingen her tar sommerstengt, jeg vil ikke risikere å måtte dra til nabobyen 2 timer unna.

Lykke til neste pp❤️Regner med tante rød dukker opp her og , har ikke troa. Har gått så mange pp nå, så får heller bli positivt overraska. Murringer i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...