Gå til innhold

Ikm uke 37⭐️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, PinkPeon skrev:

Jeg ser det, samboer ser det... men tørr ikke tro det :sjokk:

IMG_9246.JPG

Jeg ser det og. Et forsiktig gratulerer! :strix: Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FruLind skrev:

Jeg ser det og. Et forsiktig gratulerer! :strix: Hvor mange dpo er du?

Tusen takk! Klarer ikke å tro det! Er 10 dpo. Vi er veldig forberedt på at det fortsatt ikke kan gå, men er første positiv test vi har fått pp 3) så det var veldig godt å se at vi kan få det til "så langt" hvertfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Babydrømmen. skrev:

Blendahvite tester her også 😢

Krysser fingrene for deg! Flertallet av mine venninner fikk ikke positivt test før flere dager over ikm 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PinkPeon skrev:

Krysser fingrene for deg! Flertallet av mine venninner fikk ikke positivt test før flere dager over ikm 💞

Det er helt sant! Tror de fleste tester for tidlig. Er jo egentlig lurt å bare vente på ikm og så heller teste etterpå. Lettere sagt enn gjort😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ,  men kun 8 DPO, så forventa ikke noe annet.  Prøver å holde motet oppe noen dager før krisetankene kommer :P innen 13 dpo tenker jeg at jeg MÅ ha en positiv test hvis det har lykkes. 

Tvi tvi til dere andre!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, PinkPeon skrev:

Jeg ser det, samboer ser det... men tørr ikke tro det :sjokk:

IMG_9246.JPG

Oiii!! Yey 😀😀😀👏👏👏 gratulerer ;)

Er det one step test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sofapute skrev:

Oiii!! Yey 😀😀😀👏👏👏 gratulerer ;)

Er det one step test??

Ja! Kjøpte en hel haug på eBay denne perioden haha. Gøy å bli gravid med 50 tester liggende hehe. Hadde aldri tro den skulle reagere så tidlig. Men skal nevne jeg kjente skikkelig festesmerter 7 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, PinkPeon skrev:

Ja! Kjøpte en hel haug på eBay denne perioden haha. Gøy å bli gravid med 50 tester liggende hehe. Hadde aldri tro den skulle reagere så tidlig. Men skal nevne jeg kjente skikkelig festesmerter 7 dpo.

Juhu ;) jeg har 30 stk av dem! Har aldri fått falsk positiv på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sofapute skrev:

Juhu ;) jeg har 30 stk av dem! Har aldri fått falsk positiv på de :)

Ååå herlig!!! Jeg har tenkt mye på det i dag siden jeg ikke føler noe særlig symptomer. Håper virkelig det holder! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PinkPeon skrev:

Ååå herlig!!! Jeg har tenkt mye på det i dag siden jeg ikke føler noe særlig symptomer. Håper virkelig det holder! :) 

Jeg har veldig god erfaring med de testene 👍

Krysser fingrene for at det holder hele veien til mål ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sofapute skrev:

Jeg har veldig god erfaring med de testene 👍

Krysser fingrene for at det holder hele veien til mål ❤❤

Tusen takk! 💞 Fikk positiv test på ettermiddagsurin også. Er bare så glad vi har kommet "så langt". Har slitt litt med syklusen etter pilleslutt og derfor vært litt bekymret. Unner alle denne følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sofapute skrev:

Negativ,  men kun 8 DPO, så forventa ikke noe annet.  Prøver å holde motet oppe noen dager før krisetankene kommer :P innen 13 dpo tenker jeg at jeg MÅ ha en positiv test hvis det har lykkes. 

Tvi tvi til dere andre!! 

Betyr ingenting :) Fortsatt like stor sjanse for positiv! Jeg hadde festesmerter 7 dpo og hadde nok ikke fått positiv om jeg testet før i dag! Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, PinkPeon skrev:

Betyr ingenting :) Fortsatt like stor sjanse for positiv! Jeg hadde festesmerter 7 dpo og hadde nok ikke fått positiv om jeg testet før i dag! Krysser fingrene for deg! 

Tusen takk ❤ ❤ 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, PinkPeon skrev:

Krysser fingrene for deg! Flertallet av mine venninner fikk ikke positivt test før flere dager over ikm 💞

Tusen takk, og gratulerer så mye med graviditet! 🌼 💕 Beste følelsen i verden er å sitte med to streker i hånda 🤰🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FruLind skrev:

Jeg testet negativt i dag tidlig (11/12 dpo). Da er det vel bare å vente på tr 😞

Det er tidlig enda, vent og se 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Glitrerose skrev:

Det er tidlig enda, vent og se 😊 

Håper du har rett:Nikke: Testet halv seks i dag tidlig, gikk og la meg igjen og drømte at jeg måtte på fertilitetsutredning for ufrivillig barnløshet rett etterpå :ler:  Det har virket på meg som om alle her får positiv test veldig tidlig, så jeg trodde løpet var kjørt, men jeg krysser fingrene frem til tanta kommer. Når det er sagt føler jeg meg ikke spesielt gravid, men det er det kanskje ikke alle som gjør så tidlig. 

Dette blir en spennende uke :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, FruLind skrev:

Håper du har rett:Nikke: Testet halv seks i dag tidlig, gikk og la meg igjen og drømte at jeg måtte på fertilitetsutredning for ufrivillig barnløshet rett etterpå :ler:  Det har virket på meg som om alle her får positiv test veldig tidlig, så jeg trodde løpet var kjørt, men jeg krysser fingrene frem til tanta kommer. Når det er sagt føler jeg meg ikke spesielt gravid, men det er det kanskje ikke alle som gjør så tidlig. 

Dette blir en spennende uke :bond:

Jeg har ingen symptomer jeg heller! Hold ut :) løpet er ikke kjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Flutili skrev:

Begynt å spotte litt, da kommer vel tanta for fullt i morgen tidlig. Da er det bare å spasere over i pp 19😟

Så kjipt! Sender gode tanker. Det må være tøft. Håper det klaffer snart 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble testen ganske mye tydeligere! Tok først one step som blir litt sterkere og smalt så til med en clear blue. :strix: Umulig å fokusere på jobb. 

IMG_9252.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, PinkPeon skrev:

I dag ble testen ganske mye tydeligere! Tok først one step som blir litt sterkere og smalt så til med en clear blue. :strix: Umulig å fokusere på jobb. 

IMG_9252.JPG

Hurra! Utrolig at du får så sterke tester så tidlig. Sikker på at du ikke hadde eggløsning før?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, PinkPeon skrev:

I dag ble testen ganske mye tydeligere! Tok først one step som blir litt sterkere og smalt så til med en clear blue. :strix: Umulig å fokusere på jobb. 

IMG_9252.JPG

Ingen tvil med den testen der 😀 GRATULERER !! 😍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sofapute skrev:

Hurra! Utrolig at du får så sterke tester så tidlig. Sikker på at du ikke hadde eggløsning før?? :D

EL var 4 dager "forsinket" utifra hva jeg forventet, så jeg har også lurt på det. EL kom på dag 22 i følge test og temp, dag 17-18 er vanlig, så er ganske sikker :) Mannen var bortreist så vi la inn aksjer på dag 18 og 22. Gleder meg til å ta digital på onsdag. Vi tørr fortsatt ikke juble , hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...