Gå til innhold

IKM uke 28 🍀


LillaLulu

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Arwen_79 skrev:

 

 

Mener dere det??? Åh, så spennende. Har en Clearblue plus igjen, og digital. Blir nok de i morgen tidlig. Tror dere digital vil slå ut i morgen? 

Jeg synes jo at CB plus er sterkere i dag enn i går også😁

 

Det er jo blåfarge på testen ingen skugge. Så er den litt sterkere i morgon tror jeg digitalen slår ut. Slår den ikkje digitalen ut på 1-2 så sier jeg ????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er blåfarge, og den er ganske tydelig. Åååååh, sååå spent da gitt😁

19 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er jo blåfarge på testen ingen skugge. Så er den litt sterkere i morgon tror jeg digitalen slår ut. Slår den ikkje digitalen ut på 1-2 så sier jeg ????? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok denne testen i dag. Men jeg er så usikker! Hva tror dere, positiv eller negativ? Eller skal jeg eventuelt vente et par uker å se? 😊

IMG_5022.JPG

Anonymkode: c657c...f2e

Denne ser negativ ut, dessverre. Prøv igjen om et par dager😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sovet, var nervøs for at testene ikke var positive. Sto opp 04.30 for å teste, koko, jeg vet. Men, der var krysset enda mer positivt i dag😁

Skal ta blodprøve i dag, hva tror dere hcg-nivået ligger på?

11dpo i dag😁

 

IMG_1403.JPG

IMG_1400.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at RFSU strimlene tar lang tid før de blir sterk positiv. Er 12/13 dpo idag.... og ser at de blir litt sterkere positiv for hver dag, men tar sin tid!!!

øverste testen på bilde er fra idag og nederste fra igår

IMG_5914.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positiv test!!

tror dere test vil vise riktig resultat for meg i morgen når IKM er en gang mellom torsdag og lørdag?

skal som sagt på festival både tirsdag og onsdag, vil jo ikke drikke hvis jeg egentlig ikke kan 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg, nivået var på 13??? Hvordan kan det slå ut på digital? Må være rester av sprøyta da. 😔😔😔 Skjønner ingenting jeg nå☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Ikke Gravid på digital ikveld.😢 Er alt håp ute da? Ikm imorgen eller onsdag. 

Har fått svakt positiv strek på bt og rfsu strimmel. Pluss strek på clearblue pluss

Endret av Sami12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sami12 skrev:

Fikk Ikke Gravid på digital ikveld.😢 Er alt håp ute da? Ikm imorgen eller onsdag. 

Har fått svakt positiv strek på bt og rfsu strimmel. Pluss strek på clearblue pluss

Håpet er ikke ute før tanta dukker opp😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arwen_79 skrev:

Håpet er ikke ute før tanta dukker opp😁

En bør ta digital på morgenurin hvis det er før IKM. Prøv igjen😁

 

3 minutter siden, Sami12 skrev:

Fikk Ikke Gravid på digital ikveld.😢 Er alt håp ute da? Ikm imorgen eller onsdag. 

Har fått svakt positiv strek på bt og rfsu strimmel. Pluss strek på clearblue pluss

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sami12 skrev:

Fikk Ikke Gravid på digital ikveld.😢 Er alt håp ute da? Ikm imorgen eller onsdag. 

Har fått svakt positiv strek på bt og rfsu strimmel. Pluss strek på clearblue pluss

Her er demontert clearblue digital som var Ikke Gravid, og kveldens g test strimmel og eggløsning test. 

Hva tror dere? 

image.jpg

IMG_5918.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sami12 skrev:

Her er demontert clearblue digital som var Ikke Gravid, og kveldens g test strimmel og eggløsning test. 

Hva tror dere? 

image.jpg

IMG_5918.JPG

Jeg kan bare snakke for meg, men da jeg var gravid sist fikk jeg ikke positivt graviditetstest før etter ikm.. De jeg tok før det, var bare negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man ikke skal demontere og lese clearblue som andre tester da de funker på en annen måte. To streker på en demontert clearblue betyr altså ikke to streker som det ville gjort på en vanlig test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester fra idag... vet ikke hva jeg skal tro. Ikm idag eller imorgen... men one step testene blir ikke sterkere... løpet er vell kjørt da?!😢 

IMG_5926.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sami12 skrev:

Mine tester fra idag... vet ikke hva jeg skal tro. Ikm idag eller imorgen... men one step testene blir ikke sterkere... løpet er vell kjørt da?!😢 

IMG_5926.JPG

Prøv en digital så får du svar, eller ta blodprøve hos legen. Vet det er tortur å tyde de strekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tok g test i dag og der var det strek gitt. Sterken var synlig da jeg sjekket etter 9 min. 

Wow, sååå spennende😁 Bilde?

Hvordan går det med blødningene? Hadde ikke tanta dukket opp? 

Nå MÅ du holde oss oppdaterte😁

 

Tok billigtest på dårlig urinprøve i stad.

IMG_1420.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På graviditetstester er en strek en strek. Di behøver ikke å bli sterkere for hver dag. Eller at noe er galt hvis di blir svakere. Viser testen strek innen fristen er den positiv. Punktum! 

Anonymkode: 91672...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...