GĂ„ til innhold

IKM uke 28 🍀


LillaLulu

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men dersom du leser av testen etter tida er den ikke gyldig. Korleis konkludere med kjemisk dÄ? Har selv opplevd skyggestreker etter tida, uten at det har vert noe. Har ogsÄ opplevd sytrÄdstreker som rett og slett har vert en feil pÄ testen. Stoler kun pÄ streker som kommer innenfor tiden.

 

Anonymkode: c5b4d...db0

For jeg veit ikkje Kortid streken kom. Og jeg har blitt gravid av tester som har blitt lest av i tur tilstand. 

I dag er dei totalt negative etter 20 min.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Hvorfor skjer dette da? Hvordan kan testene vise sĂ„ forskjellige? Noen har sterke streker, og Ă©n er negativ???? Er det fremdeles Pregnylen som tuller? Jeg fikk negativ test pĂ„ den jo😔 Forvirra😔😔😔

Tatt samtidig i dag tidlig.

 

IMG_1348.JPG

IMG_1349.JPG

IMG_1354.JPG

SjÞlv om alle er 25 mlu sÄ slÄr ikkje alle likt ut. Det har jeg merka etter 3 Är testing. MÄ nok vente 1 til 2 dager sÄ har du eit svar. Jeg har troa pÄ deg. Blir kul pÄ mage med deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

SjÞlv om alle er 25 mlu sÄ slÄr ikkje alle likt ut. Det har jeg merka etter 3 Är testing. MÄ nok vente 1 til 2 dager sÄ har du eit svar. Jeg har troa pÄ deg. Blir kul pÄ mage med deg.

 

 

Takk, sĂžt du😁 Men, blir frustrert over at de kan vise sĂ„pass ulikt.

Har du gitt opp testingen?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

54 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Takk, sĂžt du😁 Men, blir frustrert over at de kan vise sĂ„pass ulikt.

Har du gitt opp testingen?

Ja, alle gangane jeg har blitt gravid har det starta pÄ 7 dpo og blitt sterkare.

Jeg fÄr sitte pÄ kante og hÄper det blir 2 streker for deg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ja, alle gangane jeg har blitt gravid har det starta pÄ 7 dpo og blitt sterkare.

Jeg fÄr sitte pÄ kante og hÄper det blir 2 streker for deg.

Tusen takk for det❀ Men, 7dpo er veldig tidlig da, sĂ„ lenge tanta ikke har kommet sĂ„ er det jo hĂ„p?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Arwen_79 skrev:

Tusen takk for det❀ Men, 7dpo er veldig tidlig da, sĂ„ lenge tanta ikke har kommet sĂ„ er det jo hĂ„p?

7 dager er ihvertfall for tidlig for meg Ă„ fĂ„ positiv test. Det er absolutt hĂ„p, lykkke til - hĂ„per det gĂ„r rette veien for deg 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

3 timer siden, Arwen_79 skrev:

Hvorfor skjer dette da? Hvordan kan testene vise sĂ„ forskjellige? Noen har sterke streker, og Ă©n er negativ???? Er det fremdeles Pregnylen som tuller? Jeg fikk negativ test pĂ„ den jo😔 Forvirra😔😔😔

Tatt samtidig i dag tidlig.

 

IMG_1348.JPG

IMG_1349.JPG

IMG_1354.JPG

Synes da jeg ser en strek pĂ„ nederste bildet der? đŸ€”

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fremdeles Pregnyl etter 10 dager? De andre gangene jeg har tatt Pregnyl, har det vĂŠrt borte ved 9 dager. 8 dpo i dag.

IMG_1361.JPG

IMG_1363.JPG

IMG_1364.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Fremdeles Pregnyl etter 10 dager? De andre gangene jeg har tatt Pregnyl, har det vĂŠrt borte ved 9 dager. 8 dpo i dag.

IMG_1361.JPG

IMG_1363.JPG

IMG_1364.JPG

Jeg tror der er noe pÄ gang.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ser ut som jeg henger meg pÄ her. Er litt usikker pÄ nÄr egglÞsning var, da forrige syklus ble 2 dager lengre enn normalt, sÄ enten 30 juni eller 2 juli. I gÄr fikk jeg en rar blÞdning utav det blÄ, litt friskt blod med to mÞrkerÞde prikker. BlÞdde ogsÄ under samleie senere pÄ dagen. I dag blÞr jeg derimot ingenting. Ikke sikkert det er noe av betydning, men litt snodig likevel. Blir spennende Ä se hvordan ting gÄr neste uke, spesielt da jeg ikke vet helt nÄr IKM er

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, MD.95 skrev:

Ser ut som jeg henger meg pÄ her. Er litt usikker pÄ nÄr egglÞsning var, da forrige syklus ble 2 dager lengre enn normalt, sÄ enten 30 juni eller 2 juli. I gÄr fikk jeg en rar blÞdning utav det blÄ, litt friskt blod med to mÞrkerÞde prikker. BlÞdde ogsÄ under samleie senere pÄ dagen. I dag blÞr jeg derimot ingenting. Ikke sikkert det er noe av betydning, men litt snodig likevel. Blir spennende Ä se hvordan ting gÄr neste uke, spesielt da jeg ikke vet helt nÄr IKM er

Velkommen😁 Vi venter gjerne med deg vi😁

 

32 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jeg tror der er noe pÄ gang.

Kjenner menssmerter i dag😔 Skal ikke ha mens fþr onsdag/torsdag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 minutter siden, MD.95 skrev:

Ser ut som jeg henger meg pÄ her. Er litt usikker pÄ nÄr egglÞsning var, da forrige syklus ble 2 dager lengre enn normalt, sÄ enten 30 juni eller 2 juli. I gÄr fikk jeg en rar blÞdning utav det blÄ, litt friskt blod med to mÞrkerÞde prikker. BlÞdde ogsÄ under samleie senere pÄ dagen. I dag blÞr jeg derimot ingenting. Ikke sikkert det er noe av betydning, men litt snodig likevel. Blir spennende Ä se hvordan ting gÄr neste uke, spesielt da jeg ikke vet helt nÄr IKM er

Krysse at du har hatt festeblĂždning.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk for det 😄 Jeg skal pĂ„ festival 11 og 12, og lurer pĂ„ Ă„ ta en test pĂ„ morgenen den 11 for Ă„ vĂŠre sikker. Hvilke tester anbefaler dere? IKM er vel enten 13 eller 15

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 minutt siden, MD.95 skrev:

Takk for det 😄 Jeg skal pĂ„ festival 11 og 12, og lurer pĂ„ Ă„ ta en test pĂ„ morgenen den 11 for Ă„ vĂŠre sikker. Hvilke tester anbefaler dere? IKM er vel enten 13 eller 15

Da vil jeg ha tatt uansett merke. For kommer det ein svak strek sier det sitt. Det skal komme 2 streker.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, MD.95 skrev:

Takk for det 😄 Jeg skal pĂ„ festival 11 og 12, og lurer pĂ„ Ă„ ta en test pĂ„ morgenen den 11 for Ă„ vĂŠre sikker. Hvilke tester anbefaler dere? IKM er vel enten 13 eller 15

Jeg har kjÞpt tester pÄ nettet, billige tester, siden jeg skulle teste ut egglÞsningssprÞyta . Ellers er jeg fornÞyd med Clearblue plus, selvom mange klager pÄ den. Aldri vist feil pÄ meg. Eller Clearblue digital, da fÄr du svar svart pÄ hvitt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dag 6 (!) med kjempepositiv EL-test. Hva i alle dager?! Og i dag er dag nr 24 i syklus 😖

IMG_6032.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, LillaLulu skrev:

Dag 6 (!) med kjempepositiv EL-test. Hva i alle dager?! Og i dag er dag nr 24 i syklus 😖

IMG_6032.JPG

Tatt graviditetstest? Vet de kan slĂ„ ut pĂ„ graviditet ogsĂ„. đŸ€”

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Tatt graviditetstest? Vet de kan slĂ„ ut pĂ„ graviditet ogsĂ„. đŸ€”

Nei, det har jeg ikke... Tenkte at lĂžpet var kjĂžrt denne mĂ„neden 😟 Kanskje jeg burde kjĂžpe en, bare for Ă„ utelukke đŸ€” Har absolutt ikke trua, tror det er den helsikes PCOen som idioter seg 😒

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, LillaLulu skrev:

Nei, det har jeg ikke... Tenkte at lĂžpet var kjĂžrt denne mĂ„neden 😟 Kanskje jeg burde kjĂžpe en, bare for Ă„ utelukke đŸ€” Har absolutt ikke trua, tror det er den helsikes PCOen som idioter seg 😒

Jeg har ogsÄ pco, derfor jeg aldri vet hvor lang syklus jeg har, selv om jeg tar medisiner for Ä fÄ egglÞsning.... bare noe dritt

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, MD.95 skrev:

Jeg har ogsÄ pco, derfor jeg aldri vet hvor lang syklus jeg har, selv om jeg tar medisiner for Ä fÄ egglÞsning.... bare noe dritt

Ja det er virkelig noe dritt đŸ˜€ Det siste Ă„ret har syklusene mine blitt noenlunde "stabile" pĂ„ 26-35 dager, sĂ„ har innbilt meg at jeg har hatt litt oversikt liksom 😒

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok en CB Early nĂ„, som forventet var den ekstremt negativ - selv om jeg la masse godvilje til 😂 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tror jeg trygt kan si at Pregnylen er ute av kroppen ja. Tok tester pĂ„ en ganske dĂ„rlig prĂžve nĂ„, og her var det ikke mye Ă„ spore. Typisk for tester pĂ„ 8 dpo, at de slĂ„r bare ut pĂ„ morgenurin (typisk for meg ihvertfall). Er en smule optimistisk nĂ„. Sparer resten av testene til i morgen😁

IMG_1366.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, LillaLulu skrev:

Dag 6 (!) med kjempepositiv EL-test. Hva i alle dager?! Og i dag er dag nr 24 i syklus 😖

IMG_6032.JPG

Da blir det vel 2 streker pÄ hcg testen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

40 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da blir det vel 2 streker pÄ hcg testen.

Nope, var sĂ„ negativ som det gĂ„r an 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, LillaLulu skrev:

Nope, var sĂ„ negativ som det gĂ„r an 😂

Det var som svarte F...  Du fÄr legge inn aksjer for sikresskuld.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...