GĂ„ til innhold

IKM uke 28 🍀


LillaLulu

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, LillaLulu skrev:

Denne er positiv ikke sant? Er litt dagen derpĂ„ her i dag, og litt konsentrert urin i den forbindelse 🙈 Kan den vĂŠre falskt positiv da?

IMG_6019.JPG

Denne ser positiv ut ja😁 Falsk positiv er nytt for meg ihvertfall😁

KjĂžr pĂ„đŸ‘

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Arwen_79 skrev:

Testene blir svakere😁 Hvilket betyr at Pregnylen er pĂ„ vei ut av kroppen, og har gjort nytten sin. Da kan jeg stole pĂ„ testene jeg skal ta torsdag/ fredag😁😁😁👍

IMG_1330.JPG

Da er det berre og krysse det vi kan👍👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

16 minutter siden, LillaLulu skrev:

Denne er positiv ikke sant? Er litt dagen derpĂ„ her i dag, og litt konsentrert urin i den forbindelse 🙈 Kan den vĂŠre falskt positiv da?

IMG_6019.JPG

Vil tolket dens om positiv men tatt ein til om par timer for Ă„ fĂžlge med.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Vil tolket dens om positiv men tatt ein til om par timer for Ă„ fĂžlge med.

Dette er den andre testen i dag đŸ€” Men har ikke egglĂžsningsslim 🙄

Endret av LillaLulu
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, LillaLulu skrev:

Dette er den andre testen i dag đŸ€” Men har ikke egglĂžsningsslim 🙄

Bruker du og ha el slim ? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

16 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Bruker du og ha el slim ? 

Jepp, derfor jeg syns det er litt rart đŸ€” Var pĂ„ GU for noen uker siden der de tror jeg har lett PCOS, og det kan jo virke inn pĂ„ testene 😣

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

9 minutter siden, LillaLulu skrev:

Jepp, derfor jeg syns det er litt rart đŸ€” Var pĂ„ GU for noen uker siden der de tror jeg har lett PCOS, og det kan jo virke inn pĂ„ testene 😣

Da er det litt vanskelig. Temping har du prĂžvd det ? Kan sikkert vĂŠre like vanskelig det og.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da er det litt vanskelig. Temping har du prĂžvd det ? Kan sikkert vĂŠre like vanskelig det og.

Har ikke det, men tenker at jeg begynner tenking neste syklus. FĂ„r bare fortsette med EL-tester de neste dagene for Ă„ se, legge inn aksjer og vente đŸ™‚đŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 timer siden, LillaLulu skrev:

Har ikke det, men tenker at jeg begynner tenking neste syklus. FĂ„r bare fortsette med EL-tester de neste dagene for Ă„ se, legge inn aksjer og vente đŸ™‚đŸ€žđŸŒ

đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

 

Selv trodde jeg at Pregnyltestene mine ble svakere, men testen fra i dag morges ser sterkere ut. Er bare seks dager siden jeg satt sprĂžyta, sĂ„ det er for tidlig Ă„ teste for graviditet. Men, Ăžnsker Ă„ se pregnylen forsvinne ut av kroppen😝

IMG_1332.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Arwen_79 skrev:

đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

 

Selv trodde jeg at Pregnyltestene mine ble svakere, men testen fra i dag morges ser sterkere ut. Er bare seks dager siden jeg satt sprĂžyta, sĂ„ det er for tidlig Ă„ teste for graviditet. Men, Ăžnsker Ă„ se pregnylen forsvinne ut av kroppen😝

IMG_1332.JPG

Krysser og hÄper. Er sÄ teste sjuk sjÞlv men 6 dpo er litt tidli. SjÄ om eg klarer og holde meg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Krysser og hÄper. Er sÄ teste sjuk sjÞlv men 6 dpo er litt tidli. SjÄ om eg klarer og holde meg.

Ja, det er litt tidlig, men det nérmer seg😁

Har blitt kvalm og uvel i lĂžpet av helga, fĂ„tt sterkere bivirkninger av Pregnylen denne gangen😝

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jippi, strekene blir svakere😁 SĂ„ nĂ„ kan de egentlig fĂ„ lov til Ă„ bli sterkere igjen😁

IMG_1337.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lurer meg inn her, kroppen trenger visst Ä tilvenne seg etter uttak av p-stav. Fant plutselig ut at jeg har endel kortere syklus enn jeg fÞrst hadde regnet med.. SÄ tror ikke vi traff godt denne gangen, men er jo lov Ä hÄpe :roll: 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

IMG_3889.thumb.JPG.e640e5ca7b67cc7c720809af32427224.JPG

Glemte testen og bilde vart tatt 18 min etter. NÄr streken kom aner jeg ikkje. Liker ikkje synÄlstrek. Ta ein seinare i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

28 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_3889.thumb.JPG.e640e5ca7b67cc7c720809af32427224.JPG

Glemte testen og bilde vart tatt 18 min etter. NÄr streken kom aner jeg ikkje. Liker ikkje synÄlstrek. Ta ein seinare i dag.

Ja, ta en ny en, de skal jo ikke leses av etter fristen. 

Hvor mange dpo er du ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok test no og fikk ikkje opp skygge eingong. SÄ det enda med kjemisk igjen. 

Fekk nok med meg at egget prÞvde og feste seg. 

Noko dritt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tok test no og fikk ikkje opp skygge eingong. SÄ det enda med kjemisk igjen. 

Fekk nok med meg at egget prÞvde og feste seg. 

Noko dritt.

Hvor mange dpo er du? 

Har fÄtt kraftig migreneanfall jeg da, og det har jeg ikke hatt pÄ mange Är. Kanskje det er et tegn? 

Selv er jeg 8 dpo, og fikk svak strek. 

IMG_1344.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Hvor mange dpo er du? 

Har fÄtt kraftig migreneanfall jeg da, og det har jeg ikke hatt pÄ mange Är. Kanskje det er et tegn? 

Selv er jeg 8 dpo, og fikk svak strek. 

IMG_1344.JPG

Er 8 dpo her og. Har gitt opp denne pp. Jeg har altid hat positive tester fra 7 dpo og da er sjanse min stor for Ä bli gravid. Har aldri blitt gravid nÄr den blir positiv fra 10 dpo.

 

krysser at den blir sterkere for deg. HĂ„per det er eit tegn.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! Jeg er 6 dpo i dag og har IKM neste uke. Tror det blir 11. - 12. juli, pga pleier Ä fÄ den 12 dpo. :) Lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fremdeles sprÞyta, nÄr de andre testene er sÄ svake? Kan det vÊre en kombinasjon av sprÞyta og egen produksjon? Tatt i kveld. 

IMG_1347.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tok test no og fikk ikkje opp skygge eingong. SÄ det enda med kjemisk igjen. 

Fekk nok med meg at egget prÞvde og feste seg. 

Noko dritt.

Men dersom du leser av testen etter tida er den ikke gyldig. Korleis konkludere med kjemisk dÄ? Har selv opplevd skyggestreker etter tida, uten at det har vert noe. Har ogsÄ opplevd sytrÄdstreker som rett og slett har vert en feil pÄ testen. Stoler kun pÄ streker som kommer innenfor tiden.

 

Anonymkode: c5b4d...db0

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Arwen_79 skrev:

Er streken sterkere eller lik som i gÄr? 

IMG_1350.JPG

 

Ser ut som litt sterkere. Her er det noe pÄ gang.

 

Jeg har barre gitt opp. Negative tester sÄ det er barre og vente pÄ heksa.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men dersom du leser av testen etter tida er den ikke gyldig. Korleis konkludere med kjemisk dÄ? Har selv opplevd skyggestreker etter tida, uten at det har vert noe. Har ogsÄ opplevd sytrÄdstreker som rett og slett har vert en feil pÄ testen. Stoler kun pÄ streker som kommer innenfor tiden.

 

Anonymkode: c5b4d...db0

Tester som blir farge pÄ og er farge pÄ i tur tilstand. Betyr ikkje alltid negativ. Har testa i 3 Är og har mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvorfor skjer dette da? Hvordan kan testene vise sĂ„ forskjellige? Noen har sterke streker, og Ă©n er negativ???? Er det fremdeles Pregnylen som tuller? Jeg fikk negativ test pĂ„ den jo😔 Forvirra😔😔😔

Tatt samtidig i dag tidlig.

 

IMG_1348.JPG

IMG_1349.JPG

IMG_1354.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...