GĂ„ til innhold

IKM uke 28 🍀


LillaLulu

Anbefalte innlegg

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det var som svarte F...  Du fÄr legge inn aksjer for sikresskuld.

Tror jeg ganske sĂ„ sikkert kan si at dette er pga PCO, da jeg mest sannsynlig hadde en cyste som sprakk for snart to timer siden. SĂ„ nĂ„ ligger jeg i fosterstilling og har knasket smertestillende. đŸ˜–đŸ˜«

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igÄr og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bÄde jeg og sambo sÄ den. KjÞpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sÄnn ca, men sÄ den... har gÄtt pÄ clomid denne syklusen for Ä fÄ egglÞsning sÄ vet at jeg hadde egglÞsning 27 juni... er det vanlig Ä fÄ svak strek pÄ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

 

Øverste bilde er fra igÄr, og de to nederste fra idag

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Endret av Sami12
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Sami12 skrev:

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igÄr og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bÄde jeg og sambo sÄ den. KjÞpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sÄnn ca, men sÄ den... har gÄtt pÄ clomid denne syklusen for Ä fÄ egglÞsning sÄ vet at jeg hadde egglÞsning 27 juni... er det vanlig Ä fÄ svak strek pÄ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

 

Øverste bilde er fra igÄr, og de to nederste fra idag

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Tror sĂ„ absolutt ikke det er falskt positiv 😊 Venter du to dager sĂ„ blir det nok mye sterkere 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tusen takk for svar LillaLuluâ˜ș Leste her inne at du ogsĂ„ hadde tatt en clearblue early test ... var din helt blenda eller kunne du skimte noe?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Sami12 skrev:

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igÄr og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bÄde jeg og sambo sÄ den. KjÞpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sÄnn ca, men sÄ den... har gÄtt pÄ clomid denne syklusen for Ä fÄ egglÞsning sÄ vet at jeg hadde egglÞsning 27 juni... er det vanlig Ä fÄ svak strek pÄ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

 

Øverste bilde er fra igÄr, og de to nederste fra idag

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Har ikke erfaring med CB early, men det er noe der😁 Som andre sier her, test igjen om et par dager👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Sami12 skrev:

Tusen takk for svar LillaLuluâ˜ș Leste her inne at du ogsĂ„ hadde tatt en clearblue early test ... var din helt blenda eller kunne du skimte noe?

Min var sĂ„ hvit som det gĂ„r an - men sĂ„ var det helt forventet ogsĂ„ da 😊 Mistenker overhodet ingen graviditet denne mĂ„neden, sĂ„ fĂ„r prĂžve igjen om noen uker 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 time siden, Sami12 skrev:

Kan se ut som at jeg kanskje er gravid?!!🙈🙃

IMG_5902.JPG

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her gĂ„r det veldig dĂ„rlig. Pregnylen har hengt i lenge denne gangen, for nĂ„ er strekene svakere og nesten borte 😔

Siste bildene i seriene er fra i dag tidlig😔😔😔

IMG_1379.JPG

IMG_1380.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Arwen_79 skrev:

Her gĂ„r det veldig dĂ„rlig. Pregnylen har hengt i lenge denne gangen, for nĂ„ er strekene svakere og nesten borte 😔

Siste bildene i seriene er fra i dag tidlig😔😔😔

IMG_1379.JPG

IMG_1380.JPG

Ser dĂ„rligt ut. FĂ„r krysse at det gĂ„r andre veien i fra morgon. La den bli sterkere i morgon 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 7.7.2017 den 18.07, Sami12 skrev:

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igÄr og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bÄde jeg og sambo sÄ den. KjÞpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sÄnn ca, men sÄ den... har gÄtt pÄ clomid denne syklusen for Ä fÄ egglÞsning sÄ vet at jeg hadde egglÞsning 27 juni... er det vanlig Ä fÄ svak strek pÄ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

 

Øverste bilde er fra igÄr, og de to nederste fra idag

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Hei, har du testet i dag? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

38 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Hei, har du testet i dag? 

Det har jegâ˜ș Positiv test pĂ„ strimler og Clearblue plus...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

39 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Ser ting jeg nÄ vel. Er den nederste testen en brÞkdel sterkere?

IMG_1387.JPG

Jeg ser sterkere strek pĂ„ den nedersteâ˜șâ˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Sami12 skrev:

Jeg ser sterkere strek pĂ„ den nedersteâ˜șâ˜ș

đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž alt jeg har for at den blir enda sterkeređŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Endret av Arwen_79
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Arwen_79 skrev:

đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž alt jeg har for at den blir enda sterkeređŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Skal hjelp til jeg og Â đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sterkere enn i gĂ„r pĂ„ samme tiden ja, sĂ„ her er det noe pĂ„ gang😁👍 Men, har hatt menssmerter de siste dagene, som er verre i dag, og det liker jeg ikke â˜č

38 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Korleis vart det med testen ? 

La den bli sterkere 👍

 

IMG_1390.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 7.7.2017 den 18.07, Sami12 skrev:

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igÄr og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bÄde jeg og sambo sÄ den. KjÞpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sÄnn ca, men sÄ den... har gÄtt pÄ clomid denne syklusen for Ä fÄ egglÞsning sÄ vet at jeg hadde egglÞsning 27 juni... er det vanlig Ä fÄ svak strek pÄ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

 

Øverste bilde er fra igÄr, og de to nederste fra idag

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Akkuart slik test fikk jeg ogsÄ! Jeg var sikker pÄ at jeg sÄ noe, uansett om den er svak. Jeg tok en ny test i dag og da sÄg jeg ingen strek. SÄ jeg skal prÞve Ä vente et par uker, som var beregnet som min neste mens og se!! HÄper det er noe der! Er sÄ spent! 

Ser ut som ein svak positiv for min del. Men bestill en time hos legen for Ă„ fĂ„ bekreftet det, det har i vert fall jeg gjort!😊 

Anonymkode: c657c...f2e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg tok denne testen i dag. Men jeg er sĂ„ usikker! Hva tror dere, positiv eller negativ? Eller skal jeg eventuelt vente et par uker Ă„ se? 😊

IMG_5022.JPG

Anonymkode: c657c...f2e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Arwen_79 skrev:

IMG_1393.JPG

Denne er positiv! Gratulerer!❀

Anonymkode: c657c...f2e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

46 minutter siden, Arwen_79 skrev:

IMG_1393.JPG

Dette ser da veldig positivt ut! đŸ‘đŸ» Gratulerer â˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne er positiv! Gratulerer!❀

Anonymkode: c657c...f2e

 

6 timer siden, Pinkie skrev:

Dette ser da veldig positivt ut! đŸ‘đŸ» Gratulerer â˜ș

 

32 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ingen tvil der er noe pÄ gang.  HURRA.

Mener dere det??? Åh, sĂ„ spennende. Har en Clearblue plus igjen, og digital. Blir nok de i morgen tidlig. Tror dere digital vil slĂ„ ut i morgen? 

Jeg synes jo at CB plus er sterkere i dag enn i gĂ„r ogsĂ„đŸ˜

IMG_1390.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...