GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Mener dere det??? Åh, sĂ„ spennende. Har en Clearblue plus igjen, og digital. Blir nok de i morgen tidlig. Tror dere digital vil slĂ„ ut i morgen? 

Jeg synes jo at CB plus er sterkere i dag enn i gĂ„r ogsĂ„đŸ˜

Det er jo blÄfarge pÄ testen ingen skugge. SÄ er den litt sterkere i morgon tror jeg digitalen slÄr ut. SlÄr den ikkje digitalen ut pÄ 1-2 sÄ sier jeg ????? 

Fortsetter under...

Ja, det er blĂ„farge, og den er ganske tydelig. Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„h, sĂ„Ă„Ă„ spent da gitt😁

19 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er jo blÄfarge pÄ testen ingen skugge. SÄ er den litt sterkere i morgon tror jeg digitalen slÄr ut. SlÄr den ikkje digitalen ut pÄ 1-2 sÄ sier jeg ????? 

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok denne testen i dag. Men jeg er sĂ„ usikker! Hva tror dere, positiv eller negativ? Eller skal jeg eventuelt vente et par uker Ă„ se? 😊

IMG_5022.JPG

Anonymkode: c657c...f2e

Denne ser negativ ut, dessverre. Prþv igjen om et par dager😊

Annonse

Fikk ikke sovet, var nervĂžs for at testene ikke var positive. Sto opp 04.30 for Ă„ teste, koko, jeg vet. Men, der var krysset enda mer positivt i dag😁

Skal ta blodprÞve i dag, hva tror dere hcg-nivÄet ligger pÄ?

11dpo i dag😁

IMG_1403.JPG

IMG_1400.JPG

Er det vanlig at RFSU strimlene tar lang tid fĂžr de blir sterk positiv. Er 12/13 dpo idag.... og ser at de blir litt sterkere positiv for hver dag, men tar sin tid!!!

Þverste testen pÄ bilde er fra idag og nederste fra igÄr

IMG_5914.JPG

Gratulerer til dere som har fÄtt positiv test!!

tror dere test vil vise riktig resultat for meg i morgen nÄr IKM er en gang mellom torsdag og lÞrdag?

skal som sagt pĂ„ festival bĂ„de tirsdag og onsdag, vil jo ikke drikke hvis jeg egentlig ikke kan 🙄

Fikk Ikke Gravid pĂ„ digital ikveld.😱 Er alt hĂ„p ute da? Ikm imorgen eller onsdag. 

Har fÄtt svakt positiv strek pÄ bt og rfsu strimmel. Pluss strek pÄ clearblue pluss

Endret av Sami12

Annonse

1 minutt siden, Sami12 skrev:

Fikk Ikke Gravid pĂ„ digital ikveld.😱 Er alt hĂ„p ute da? Ikm imorgen eller onsdag. 

Har fÄtt svakt positiv strek pÄ bt og rfsu strimmel. Pluss strek pÄ clearblue pluss

HĂ„pet er ikke ute fĂžr tanta dukker opp😁

Akkurat nÄ, Arwen_79 skrev:

HĂ„pet er ikke ute fĂžr tanta dukker opp😁

En bĂžr ta digital pĂ„ morgenurin hvis det er fĂžr IKM. PrĂžv igjen😁

3 minutter siden, Sami12 skrev:

3 timer siden, Sami12 skrev:

Her er demontert clearblue digital som var Ikke Gravid, og kveldens g test strimmel og egglÞsning test. 

Hva tror dere? 

image.jpg

IMG_5918.JPG

12 minutter siden, Sami12 skrev:

Her er demontert clearblue digital som var Ikke Gravid, og kveldens g test strimmel og egglÞsning test. 

Hva tror dere? 

image.jpg

IMG_5918.JPG

Jeg kan bare snakke for meg, men da jeg var gravid sist fikk jeg ikke positivt graviditetstest fĂžr etter ikm.. De jeg tok fĂžr det, var bare negative.

8 minutter siden, Sami12 skrev:

Mine tester fra idag... vet ikke hva jeg skal tro. Ikm idag eller imorgen... men one step testene blir ikke sterkere... lþpet er vell kjþrt da?!😱 

IMG_5926.JPG

PrÞv en digital sÄ fÄr du svar, eller ta blodprÞve hos legen. Vet det er tortur Ä tyde de strekene.

1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tok g test i dag og der var det strek gitt. Sterken var synlig da jeg sjekket etter 9 min. 

Wow, sĂ„Ă„Ă„ spennende😁 Bilde?

Hvordan gÄr det med blÞdningene? Hadde ikke tanta dukket opp? 

NĂ„ MÅ du holde oss oppdaterte😁

Tok billigtest pÄ dÄrlig urinprÞve i stad.

IMG_1420.JPG

PÄ graviditetstester er en strek en strek. Di behÞver ikke Ä bli sterkere for hver dag. Eller at noe er galt hvis di blir svakere. Viser testen strek innen fristen er den positiv. Punktum! 

Anonymkode: 91672...c6a

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...