GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev (PĂ„ 7.7.2017 den 13.23):

Det var som svarte F...  Du fĂ„r legge inn aksjer for sikresskuld.

Ekspander  

Tror jeg ganske sĂ„ sikkert kan si at dette er pga PCO, da jeg mest sannsynlig hadde en cyste som sprakk for snart to timer siden. SĂ„ nĂ„ ligger jeg i fosterstilling og har knasket smertestillende. đŸ˜–đŸ˜«

Fortsetter under...

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igĂ„r og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bĂ„de jeg og sambo sĂ„ den. KjĂžpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sĂ„nn ca, men sĂ„ den... har gĂ„tt pĂ„ clomid denne syklusen for Ă„ fĂ„ egglĂžsning sĂ„ vet at jeg hadde egglĂžsning 27 juni... er det vanlig Ă„ fĂ„ svak strek pĂ„ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

Øverste bilde er fra igÄr, og de to nederste fra idag

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Endret av Sami12
  Sami12 skrev (PĂ„ 7.7.2017 den 16.07):

Ikm 12 juli. Tok en clearblue early igĂ„r og den kom der kom det strek med en gang, men veldig svak...men bĂ„de jeg og sambo sĂ„ den. KjĂžpte en ny og tok den idag, samme skjedde. Like svak sĂ„nn ca, men sĂ„ den... har gĂ„tt pĂ„ clomid denne syklusen for Ă„ fĂ„ egglĂžsning sĂ„ vet at jeg hadde egglĂžsning 27 juni... er det vanlig Ă„ fĂ„ svak strek pĂ„ clearblue early selv om man ikke er gravid? 

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Ekspander  

Tror sĂ„ absolutt ikke det er falskt positiv 😊 Venter du to dager sĂ„ blir det nok mye sterkere 😁

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Ekspander  

Har ikke erfaring med CB early, men det er noe der😁 Som andre sier her, test igjen om et par dager👍

Sami12 skrev (PĂ„ 7.7.2017 den 20.32):

Tusen takk for svar LillaLuluâ˜ș Leste her inne at du ogsĂ„ hadde tatt en clearblue early test ... var din helt blenda eller kunne du skimte noe?

Ekspander  

Min var sĂ„ hvit som det gĂ„r an - men sĂ„ var det helt forventet ogsĂ„ da 😊 Mistenker overhodet ingen graviditet denne mĂ„neden, sĂ„ fĂ„r prĂžve igjen om noen uker 😊

Annonse

Arwen_79 skrev (PĂ„ 8.7.2017 den 7.23):

Her gĂ„r det veldig dĂ„rlig. Pregnylen har hengt i lenge denne gangen, for nĂ„ er strekene svakere og nesten borte 😔

Siste bildene i seriene er fra i dag tidlig😔😔😔

IMG_1379.JPG

IMG_1380.JPG

Ekspander  

Ser dĂ„rligt ut. FĂ„r krysse at det gĂ„r andre veien i fra morgon. La den bli sterkere i morgon 👍

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Ekspander  

Hei, har du testet i dag? 

Annonse

Sami12 skrev (PĂ„ 8.7.2017 den 17.08):

Jeg ser sterkere strek pĂ„ den nedersteâ˜șâ˜ș

Ekspander  

đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž alt jeg har for at den blir enda sterkeređŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Endret av Arwen_79
  Arwen_79 skrev (PĂ„ 8.7.2017 den 18.26):

đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž alt jeg har for at den blir enda sterkeređŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Ekspander  

Skal hjelp til jeg og  đŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€žđŸ€ž

Sterkere enn i gĂ„r pĂ„ samme tiden ja, sĂ„ her er det noe pĂ„ gang😁👍 Men, har hatt menssmerter de siste dagene, som er verre i dag, og det liker jeg ikke â˜č

UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev (PĂ„ 9.7.2017 den 7.47):

Korleis vart det med testen ? 

La den bli sterkere 👍

Ekspander  

IMG_1390.JPG

IMG_5853.JPG

IMG_5889.JPG

IMG_5891.PNG

Ekspander  

Akkuart slik test fikk jeg ogsĂ„! Jeg var sikker pĂ„ at jeg sĂ„ noe, uansett om den er svak. Jeg tok en ny test i dag og da sĂ„g jeg ingen strek. SĂ„ jeg skal prĂžve Ă„ vente et par uker, som var beregnet som min neste mens og se!! HĂ„per det er noe der! Er sĂ„ spent! 

Ser ut som ein svak positiv for min del. Men bestill en time hos legen for Ă„ fĂ„ bekreftet det, det har i vert fall jeg gjort!😊 

Anonymkode: c657c...f2e

Anonym bruker skrev (PĂ„ 9.7.2017 den 9.44):

Denne er positiv! Gratulerer!❀

Anonymkode: c657c...f2e

Ekspander  

Pinkie skrev (PĂ„ 9.7.2017 den 10.20):

Dette ser da veldig positivt ut! đŸ‘đŸ» Gratulerer â˜ș

Ekspander  

UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev (PĂ„ 9.7.2017 den 16.01):

Ingen tvil der er noe pĂ„ gang.  HURRA.

Ekspander  

Mener dere det??? Åh, sĂ„ spennende. Har en Clearblue plus igjen, og digital. Blir nok de i morgen tidlig. Tror dere digital vil slĂ„ ut i morgen? 

Jeg synes jo at CB plus er sterkere i dag enn i gĂ„r ogsĂ„đŸ˜

IMG_1390.JPG

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...