Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Erfaringsmessig så kan jeg teste rundt 10-11 dpo, men aller helst vente til 12-13 dpo. Lenge å vente😝

10 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen har vert på reva. Vanskelig når ein har vert på tur, da kan tempingen vere vanskelig med nye rom og ligger ikkje så godt. El slim er vekke og aksjer på plass då får håpe det har vert egg denne gangen.

Hvordan går det med deg?

Skulle nok ha hjelp jeg og men alt koster når ein er 45 år. Få barre håpe der er ein sjanse. Temper og el tester for å ha litt kontroll.

Har litt tull vedr tempingen etter jeg mista BO/MA.  Håper tempen kommer i gang igjen. Har ikkje det hoppet etter el. Har fått fortalt at det er vanlig. Klokka tikker her.

Blir tøft å vente så lenge, får falske positive når du tester tidligere rekner jeg med. Jeg er testoman, begynner rundt 7-8 dpo. 

Har du nett begynt med det ?

Er på min 3. runde med Pregnyl nå. Får hjelp til å booste eggløsningen. Ble gravid forrige måned, men det gikk dessverre galt☹️ Så krysser alt jeg har for at det går nå. Det sies at en skal vente 14 dager før en tester, men har erfart at det er ute tidligere hos meg.

Ingen barn fra før, så det er ekstra spennende.

Prøver selv i vente på time på infertilitetsklinikk. Er 38 år, så det haster.

10 timer siden, Arwen_79 skrev:

Er på min 3. runde med Pregnyl nå. Får hjelp til å booste eggløsningen. Ble gravid forrige måned, men det gikk dessverre galt☹️ Så krysser alt jeg har for at det går nå. Det sies at en skal vente 14 dager før en tester, men har erfart at det er ute tidligere hos meg.

Ingen barn fra før, så det er ekstra spennende.

Prøver selv i vente på time på infertilitetsklinikk. Er 38 år, så det haster.

Krysser og håper at det sitter nå. Spennende framover, la det lyse 2 streker for oss.

14 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Har i dag 3 dpo menssmerter og øm der nede. Forstår ingen ting.

Litt tidlig med mens enda? Har du testet for el? Krysser fingrene for deg🤞

14 timer siden, LillaLulu skrev:

Ingen (!) positive eggløsningstester denne uken, og heller ingen symptomer i form av eggløsningslim eller murringer 🙄 Så denne måneden gidder jeg ikke håpe engang 😫

Kan eggløsningen være sen denne måneden, eller er du alltid til tiden? Ikke gi opp enda🤞🤞🤞

Selv har aksjer blitt lagt inn fire dager på rad, så håper det har klaffet. EL var onsdag eller torsdag. Ingen vist å teste grunnet Pregnylen. 

Våknet i natt med kraftig hodepine og magekramper, likte ikke det. Måtte stå opp og ta paracet. Håper det ikke kommer tilbake. Er plaget med migrene, men dette var annerledes. Har fremdeles litt hodepine igjen nå på morgenen.

Har også innimellom vondt i korsryggen, typisk på denne tiden i syklusen?

Krysser fingrene for to blå denne måneden, for oss alle❤️

Endret av Arwen_79

Hadde positive tester på mandag og tempen er for høy til mensen. Menssmerter i dag og men har teke bidroninggele før el.  Det skal vel ikkje virke in på menssmerter, kan vel være at det jobber egget nedover til festepunktet. Krysser for det.

Hadde ikkje igjen waild yam  så blir prøvd neste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...