Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt oppdatering på meg her.

Jeg tør ikke teste en gang til enda. Mensen ikke kommet, og mer mensmurring i magen og småverk i korsryggen. Like mye utflod som nå er tynn og vandig. 

Har begynt å bli sår når jeg tørker meg med dopapir. DET har bare skjedd i fbm graviditet/fødsel..! 

Har også merket at livmorhalstappen er mye høyere de to siste dagene i forhold til siste uke. Nesten ikke å rekke til og blitt ganske hard.

Nå lurer jeg på når jeg tør å teste 🙈

Har egentlig lovt mannen å vente til fredag. Han blir jo også å gå å håpe..

Men.. Får se.. Kryss fingre for meg jenter 🤞

Og Frøken87 et lite gratulerer, tror du er gravid 😉

Fortsetter under...

1 time siden, Frøken87 skrev:

Her måtte eg bare testa igjen😜 Og først såg eg ingenting. Så suns eg at eg såg ein skyggestrek, men tenkte bare det var innbilling. Men eg lot den ligge på benken. Då eg kom tilbake 15 min etter var den slik:

kan eg juble???😍

IMG_3708.JPG

Hvor mange dpo?

Grattis ;)

Blir med her jeg. Ikm om 5 dager. Tatt eggløsningsspøryten Pregnyl (28.mai), og fått bekreftet den ute av kroppen. 

Får man alltid skyggestreker på disse strimlene? 

Testene er fra morgenen i går, og i går kveld.

IMG_1172.JPG

IMG_1171.JPG

Anonymkode: e4226...6af

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir med her jeg. Ikm om 5 dager. Tatt eggløsningsspøryten Pregnyl (28.mai), og fått bekreftet den ute av kroppen. 

Får man alltid skyggestreker på disse strimlene? 

Testene er fra morgenen i går, og i går kveld.

IMG_1172.JPG

IMG_1171.JPG

Disse er fra i dag tidlig. Strekene kommer før tiden, og blir sterkere. Er rosa, selvom det ikke synes på de dårlige bildene. Bare skyggestreker?

IMG_1177.JPG

IMG_1179.JPG

Annonse

12 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er fra Ebay.

Jeg håper ikke du opplever det samme jeg gjorde me de testene 😳 Hadde sånne streker der flere ganger på helt like tester ( kom i hvit og rosa pakking) dagen før ikm fikk jeg skikkelig strek strek og dro lykkeliig til apoteket å kjøpe en digital.... da sto det ikke gravid 😳 Mensen kom dagen etter.... jeg håper det er greit jeg skriver dette, jeg blei bare så utrolig skuffa å vil ikke at noen andre skal bli det :( legger ved bilder av testene som er tatt samme dag dagen før ikm 

IMG_9518.JPG

IMG_9519.JPG

54 minutter siden, DesireG skrev:

Jeg håper ikke du opplever det samme jeg gjorde me de testene 😳 Hadde sånne streker der flere ganger på helt like tester ( kom i hvit og rosa pakking) dagen før ikm fikk jeg skikkelig strek strek og dro lykkeliig til apoteket å kjøpe en digital.... da sto det ikke gravid 😳 Mensen kom dagen etter.... jeg håper det er greit jeg skriver dette, jeg blei bare så utrolig skuffa å vil ikke at noen andre skal bli det :( legger ved bilder av testene som er tatt samme dag dagen før ikm 

IMG_9518.JPG

IMG_9519.JPG

Husker den sitvasjonen. Jeg er ikkje overbevist at det blir noe digital. Jeg skal teste med el test nå i kveld blir ikkje den sterkere da bruker jeg ikkje digitalen. Tenker kjemisk.

Gratulerer Frøken87! Og, jeg håper for dere, Utgått og NovemberStjerne2016 :)

Her kom tr igår. Blir litt forvirra, for det stemte jo med det appen hadde regna ut. Men neste mnd mener samme appen at tr skal komme på dag 13 dpo, så da kan det jo hende det er i ferd med å jevne seg ut.

Annonse

1 minutt siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Det er sååå spennende å følge med dere nå! Krysser fingre og er veldig spent på deres vegne!😃

Takk for det, jeg er så usikker.. 

Saken er at jeg aner IKKE når ikm egentlig er.. Men må jo bare vente da.  Nå har syklusen min vart i 31 dager. 

Klør etter å fyre av den digitale jeg har liggende i morra tidlig men jeg er alene med ungene da så orker virkelig ikke en nedtur da.. 

Nesten så jeg gleder meg til mensen nå. Hater å ikke vite og måtte gå å vente..

Puppene blir bare mer og mer vonde så tror det er like rundt hjørnet med tr nå.

Krysser fingrene for deg Frøken87

Forstår frustrasjonen din om å ikke vite hverken resultat eller om tid for IKM. 

Jeg sender en klem og håper du snart vil få resultat 😘 

(Ooops.. trodde denne ble sitert NovemberStjerne2016)

Endret av StørsteØnskeEr2
1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_3810.thumb.JPG.9736db1879d9365265d86076462907a0.JPG

El testen burde ha blitt sterkere 😫IMG_3812.thumb.JPG.a895c4045c0bce2fcfd9909cc1a05edf.JPG

Dessa testane burde blit sterkare og. Værtfallllllll den til høgre. 😤😤😤😤

Ønsker at tempen detter i morgon. Vil starte på ny pp.

Så kjedelig 😥 blir lei meg og frustrert på deres vegne med denne ventingen og usikkerheten.. helt håpløs med tester som viser skygger.. det er liksom ikke noe enten eller..😞 Godklem til deg😘

9 minutter siden, Frøken87 skrev:

Gratulera! Her testa eg på ny i dag, streken er veldig svak, men den er der:) så i morgon blir det digitalt, så trur eg kanskje på det sjøl og😉

Spennende! Ta en digital du så får du vite! Når var ikm til deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...