Gå til innhold

IKM UKE 23


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  PrinsessePedersen

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

13.juni:   Sofapute (mulig gått over til IKM uke 24)

Krussemynte: ( en dag uken her)

😍 GRAVID 😍

Elissa2

PrinsessePedersen

Neste PP:

Krussemynte

_Harefrøken

 

 

Om jeg har glemt noen/noe, eller ikm er feil, så må dere gjerne bare endre. Synes det var greit med en status igjen på ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Fikk jeg til å sitere Frøken87 sitt innlegg nå tru?☺️

Jeg hiver meg med å fyrer av en CBdigital i morgen tidlig.. spennende å se om den slår ut mer enn rfsu sin.. 👍🏻

Syptomene dine NovemberStjerne2016 kan jo kanskje være noe..😉 Du har ikke lignende symptomer før tr?😊

Har lignende symptomer før tr også ja. Men begge gangene jeg har vært gravid før har jeg ikke merka forskjell så 😅

Det som mangler på tr er hva jeg kan kalle en slags skjelvende følelse i nedre mage og underliv. Og litt leamus. 

Kommer vel i morra det da. 

Skal sette på alarm til kl 05.45 så jeg får testa i fred før unga våkner 👍⏰🔊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Fikk jeg til å sitere Frøken87 sitt innlegg nå tru?☺️

Jeg hiver meg med å fyrer av en CBdigital i morgen tidlig.. spennende å se om den slår ut mer enn rfsu sin.. 👍🏻

Syptomene dine NovemberStjerne2016 kan jo kanskje være noe..😉 Du har ikke lignende symptomer før tr?😊

Spennande i mårå! Me får legga inn resultatå her. Men det kan jo fortsatt vera for tidlig. Her har eg hatt murringer i magen og vore slapp. Men det kan vera tr og det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Frøken87 skrev:

Spennande i mårå! Me får legga inn resultatå her. Men det kan jo fortsatt vera for tidlig. Her har eg hatt murringer i magen og vore slapp. Men det kan vera tr og det... 

Derfor har jeg kjøpt inn dobbelpakke tester 😊

Fikk positiv cb digital med 1-2 uker ved 11 dpo forrige gang 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Derfor har jeg kjøpt inn dobbelpakke tester 😊

Fikk positiv cb digital med 1-2 uker ved 11 dpo forrige gang 😊

 

Eg har et lass med billligetester. Kjøpe digital når eg har fått streker😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøken87 skrev:

Eg har et lass med billligetester. Kjøpe digital når eg har fått streker😜

Tør liksom ikke jeg. Vet ikke helt hvorfor men. Kanskje litt redd for å begynne å teste for tidlig..? 

Masse lykke til i morra du, har du barn fra før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Tør liksom ikke jeg. Vet ikke helt hvorfor men. Kanskje litt redd for å begynne å teste for tidlig..? 

Masse lykke til i morra du, har du barn fra før? 😊

Ein gutt på 3år. Du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn på 22 mnd og 7 mnd 😉

Vi liker de tette og vi er såpass gamle, 40 og 47 så det er liksom nå eller aldri skal vi ha tre 😎

Det er litt galskap men det er artig også.😁❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det ser jo ut som om det blir utrolig spennende her imorra tidlig!! Jeg har endel billigstrimler, så jeg er med, jeg! :) Det har strukket litt rart nederst i magen når jeg har hosta og reist meg fort, men i dag har det stort sett vært sånne murringer jeg synes jeg kjenner igjen som de som dukker opp før tr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AkkMa skrev:

Å, det ser jo ut som om det blir utrolig spennende her imorra tidlig!! Jeg har endel billigstrimler, så jeg er med, jeg! :) Det har strukket litt rart nederst i magen når jeg har hosta og reist meg fort, men i dag har det stort sett vært sånne murringer jeg synes jeg kjenner igjen som de som dukker opp før tr..

Spennende 😉 Kanskje ekkelt spm men.. Har du lagt merke til hvordan slimet er nå? Her er det tørt, klebrig og med noen seige gummiaktige tråder.. 🤤

Skal teste i morra siden jeg har lovt mannen det. Men selv har jeg mista trua. 

Tr kommer nok med en gang testen har lyst "ikke gravid" mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Spennende 😉 Kanskje ekkelt spm men.. Har du lagt merke til hvordan slimet er nå? Her er det tørt, klebrig og med noen seige gummiaktige tråder.. 🤤

Skal teste i morra siden jeg har lovt mannen det. Men selv har jeg mista trua. 

Tr kommer nok med en gang testen har lyst "ikke gravid" mot meg.

Hehe, disse forumene er til for de ekle spørsmålene ;) Her er det ganske fuktig. Litt lotion-aktig, men det mener jeg det var forrige pp også, og da var det jo ingenting. Jeg synes det er vanskelig å tolke kroppens signaler! Og da jeg faktisk var gravid i desember kjente jeg ingenting. Hehe :) Krysser fingrene for oss imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir utrolig spennende med testingen i morgen. Frøken87 og jeg er riktig nok en dag etter dere AkkMa og NovemberStjerne2016, så nå sier magefølelsen meg at CBdigital ikke slår ut på meg.. men men.. det er verdt et forsøk likevel😉 

Kroppen er full av symptomer jeg ellers ikke pleier å ha. Murringer i magen/korsryggen, bekkenløsninglignende "smerter", treg mage, ingen matlyst, mer trøtt/sliten enn ellers, svært ømme pupper... ja, nå har jeg sagt det.. tr kommer vel likevel.. gjør som regel det om jeg sier sånt høyt😜

Lykke til i morgen flere av dere! Sov godt!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Har lignende symptomer før tr også ja. Men begge gangene jeg har vært gravid før har jeg ikke merka forskjell så 😅

Det som mangler på tr er hva jeg kan kalle en slags skjelvende følelse i nedre mage og underliv. Og litt leamus. 

Kommer vel i morra det da. 

Skal sette på alarm til kl 05.45 så jeg får testa i fred før unga våkner 👍⏰🔊

Lover godt det du sier😉 Spent på resultatet ditt i morgen tidlig 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Har to barn på 22 mnd og 7 mnd 😉

Vi liker de tette og vi er såpass gamle, 40 og 47 så det er liksom nå eller aldri skal vi ha tre 😎

Det er litt galskap men det er artig også.😁❤

Den galskapen må jeg si jeg heier på😃👏🏻 Utrolig tøft med tre så tette, men unner dere det virkelig😃❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med dere imorra! Jeg har begynt å spotte litt så jeg gidder ikke teste mer. Lykke til!! 🤞❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte opp kl 5 i dag jobb og da var tempen 36,90. Krysser men jeg har fast Temp tid kl 06:30 til 07:00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens, og negativ test 🙄 Tror kanskje IKM er på søndag mtp EL, men føles som TR er på vei... 😒 Tester ikke igjen før på mandag tror jeg, bortkastede penger mistenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten uendra her. Kan kaaaanskje skimte en skyggestrek, men ikke noe som fanges opp av et kamera 😑 selv om appen sier at IKM er i morgen, så tror jeg "egentlig" IKM er først søndag eller mandag pga gjennomsnittsutregninger som ikke er helt til å stole på. Så jeg fortsetter å håpe - for flere av oss 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre det var negative tester til dere andre i dag. Krysser fortsatt fingrene for dere😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Og hun som satt opp sent i natt for å forberede seg på nattevakt er gravid 😍

IMG_3950.JPG

Gratulera😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Og hun som satt opp sent i natt for å forberede seg på nattevakt er gravid 😍

IMG_3950.JPG

😍Gratulerer så mye!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...