Gå til innhold

IKM UKE 23


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Gidder ikkje og teste tempen gjekk rett ned. Tempen denne mnd har ikkje vert slik den har vert før. Tror ikkje jeg har hatt eggløsning denne mnd. Er 8 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig klør jeg litt etter å ta en test. Men siden jeg ikke har vært smart å kjøpe billigtester så velger jeg å vente litt til. 

Føler at kroppen min er litt ute av seg. F.eks er håret mitt fett allerede etter en dag noe som ikke er vanlig. Kanskje det er pms.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Egentlig klør jeg litt etter å ta en test. Men siden jeg ikke har vært smart å kjøpe billigtester så velger jeg å vente litt til. 

Føler at kroppen min er litt ute av seg. F.eks er håret mitt fett allerede etter en dag noe som ikke er vanlig. Kanskje det er pms.. 

 

Samme med meg.. tørr ikke kjøpe før torsdag slik at første test ryker fredag.. 

er så spent på å få vite om jeg kan være gravid, at det ikke bare er innbilte symptomer jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i dag, blenda hvitt! Kjedeligt, men vett jo det e for tidlig. Må bare klare å vente noen dager til....😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, de testene jeg har svidd av så langt er hvitere enn blendahvitt. :( Hvis jeg regner fra dagen etter siste positive eltest er jeg bare 9 dpo, og hvis jeg regner ut ifra den sykluslengden jeg har pleid å ha (før bo/ma), så er det ikke ikm før søndag eller mandag. Det er fortsatt håp 9 dpo, ikke sant? Huff, med dette været også er det vanskelig å ikke gå litt i kjelleren, hvis dette er enda en pp det ikke funker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AkkMa skrev:

Æsj, de testene jeg har svidd av så langt er hvitere enn blendahvitt. :( Hvis jeg regner fra dagen etter siste positive eltest er jeg bare 9 dpo, og hvis jeg regner ut ifra den sykluslengden jeg har pleid å ha (før bo/ma), så er det ikke ikm før søndag eller mandag. Det er fortsatt håp 9 dpo, ikke sant? Huff, med dette været også er det vanskelig å ikke gå litt i kjelleren, hvis dette er enda en pp det ikke funker. 

Det er håp. Jeg og er 9 dpo men tempen min er heilt på bunn. Så jeg har nok ikkje hatt egg som har blitt slipt ut. Tempen er under coverline.  Jeg har gitt opp pga tempen tilsier ingen graviditet.

Krysser og håper det kommer 2 streker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AkkMa skrev:

Æsj, de testene jeg har svidd av så langt er hvitere enn blendahvitt. :( Hvis jeg regner fra dagen etter siste positive eltest er jeg bare 9 dpo, og hvis jeg regner ut ifra den sykluslengden jeg har pleid å ha (før bo/ma), så er det ikke ikm før søndag eller mandag. Det er fortsatt håp 9 dpo, ikke sant? Huff, med dette været også er det vanskelig å ikke gå litt i kjelleren, hvis dette er enda en pp det ikke funker. 

Vil tro det fortsatt er håp for deg ja. Fredag eller senere er det vel større sjanse for en positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare så mørkt noen ganger! Jeg er så glad for at dette forumet finnes, så man kan lufte noe av all denne frustrasjonene dette medfører. Takk for at dere gidder å svare :hjerte:

Så kjedelig, Utgått. Man leser at det skjer så mye rart med kroppen etter ma/bo, og det stemmer virkelig. Håper du er i rute igjen snart. Og så håper jeg jo innerst inne at tempen spiller deg et puss ;) 

StørsteØnskerEr2: Da har vi fortsatt noen spennende dager igjen. Krysser fingrene for at det dukker opp streker hos oss begge to innen helga er over! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AkkMa skrev:

Det blir bare så mørkt noen ganger! Jeg er så glad for at dette forumet finnes, så man kan lufte noe av all denne frustrasjonene dette medfører. Takk for at dere gidder å svare :hjerte:

Så kjedelig, Utgått. Man leser at det skjer så mye rart med kroppen etter ma/bo, og det stemmer virkelig. Håper du er i rute igjen snart. Og så håper jeg jo innerst inne at tempen spiller deg et puss ;) 

StørsteØnskerEr2: Da har vi fortsatt noen spennende dager igjen. Krysser fingrene for at det dukker opp streker hos oss begge to innen helga er over! :strix:

Det er ingen tvil om at det er tøft på psyken å prøve å bli gravid. Selv om det tok to år forrige gang, er jeg absolutt ikke innstilt på å vente så lenge nå kjenner jeg. Er godt å ha noen å snakke med, slik som dere. Spesielt når det bare er jeg og mannen som vet om det.. 

vi får bare være litt mer tålmodig nå, selv om det er nesten så det ikke går an.. også får vi håpe testene blir positive for oss når helgen er over ja:)

jeg tenker å teste fredagsmorgen, men er innstilt på negativt resultat. Jobber nattevakt i helgen, å da blir liksom hele kroppen på utur uansett.. hva er morgenurin da liksom..:/ å bør jeg da teste søndag etter jobb (ca 0800), etter søvn søndag (1500) eller mandag (0800) eller tirsdag etter en god nattssøvn?! Vet ikke om jeg kan holde ut så lenge😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og fortsatt ikke sterkere strek enn skyggen som har vært fra 6 dpo. Den skulle vel ha vært sterkere nå? Skal ikke kjøpe fra 2streker mer..... Gitt opp nå 😢 Jeg føler egentlig at det ikke er meningen vi skal få flere, får være glad for den vi har. Som sagt over her at dette været hjelper ikke på humøret og det kan jeg skrive under på. Men får ta seg sammen og få gjort noe. Jeg har et møte kl 13 som jeg må få tankene over på så kan jeg være lei meg igjen litt senere. 

Lykke til med videre testing dere! Jeg blir glad for å se det forhåpentligvis klaffer for dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MammaMø85 skrev:

12 dpo og fortsatt ikke sterkere strek enn skyggen som har vært fra 6 dpo. Den skulle vel ha vært sterkere nå? Skal ikke kjøpe fra 2streker mer..... Gitt opp nå 😢 Jeg føler egentlig at det ikke er meningen vi skal få flere, får være glad for den vi har. Som sagt over her at dette været hjelper ikke på humøret og det kan jeg skrive under på. Men får ta seg sammen og få gjort noe. Jeg har et møte kl 13 som jeg må få tankene over på så kan jeg være lei meg igjen litt senere. 

Lykke til med videre testing dere! Jeg blir glad for å se det forhåpentligvis klaffer for dere 😊

Det er trist å lese at du ikke er like motivert lengre eller hva ord en kan bruke på det.. det er nok ikke slik at alt håp er ute. Kanskje har du rett i å bare fokusere på det gode man har.. kose seg og han regelmessig sex og håpe på det beste uten å tenke på det 24/7. Vet det er enklere sagt enn gjort.. men jeg hadde faktisk gitt opp den pp jeg ble gravid sist.. to år var lenge og vi ventet på å komme inn for hjelp 3-4mnd senere, så jeg ga blanke.. kan jo være det som hjalp meg, men hva vet jeg.. 

jeg heier på deg hvertfall. Og i dag er det bare onsdag vet du😊 Hold ut kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Det er trist å lese at du ikke er like motivert lengre eller hva ord en kan bruke på det.. det er nok ikke slik at alt håp er ute. Kanskje har du rett i å bare fokusere på det gode man har.. kose seg og han regelmessig sex og håpe på det beste uten å tenke på det 24/7. Vet det er enklere sagt enn gjort.. men jeg hadde faktisk gitt opp den pp jeg ble gravid sist.. to år var lenge og vi ventet på å komme inn for hjelp 3-4mnd senere, så jeg ga blanke.. kan jo være det som hjalp meg, men hva vet jeg.. 

jeg heier på deg hvertfall. Og i dag er det bare onsdag vet du😊 Hold ut kjære deg!

Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Det blir bare så mørkt noen ganger! Jeg er så glad for at dette forumet finnes, så man kan lufte noe av all denne frustrasjonene dette medfører. Takk for at dere gidder å svare :hjerte:

Så kjedelig, Utgått. Man leser at det skjer så mye rart med kroppen etter ma/bo, og det stemmer virkelig. Håper du er i rute igjen snart. Og så håper jeg jo innerst inne at tempen spiller deg et puss ;) 

StørsteØnskerEr2: Da har vi fortsatt noen spennende dager igjen. Krysser fingrene for at det dukker opp streker hos oss begge to innen helga er over! :strix:

Det hadde vert toppen at tempen spiller meg eit puss. Føler ikkje for og teste. Tror kroppen ikkje er heilt i bane etter ma/bo.

Rekner med søndag lyser det mangen positive tester her inne  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det hadde vert toppen at tempen spiller meg eit puss. Føler ikkje for og teste. Tror kroppen ikkje er heilt i bane etter ma/bo.

Rekner med søndag lyser det mangen positive tester her inne  

Forstår hvordan det føles når symptomene er borte og du også kanskje innerst inne tror kroppen har nok med å ordne opp litt akkurat nå. Hold ut og ikke gi opp! Som de til de andre, så heier jeg på deg! Vi må bare ikke gi opp. Jeg blir nesten religiøs og ber om litt ekstra tålmodighet for oss alle jeg altså☺️😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Det er ingen tvil om at det er tøft på psyken å prøve å bli gravid. Selv om det tok to år forrige gang, er jeg absolutt ikke innstilt på å vente så lenge nå kjenner jeg. Er godt å ha noen å snakke med, slik som dere. Spesielt når det bare er jeg og mannen som vet om det.. 

vi får bare være litt mer tålmodig nå, selv om det er nesten så det ikke går an.. også får vi håpe testene blir positive for oss når helgen er over ja:)

jeg tenker å teste fredagsmorgen, men er innstilt på negativt resultat. Jobber nattevakt i helgen, å da blir liksom hele kroppen på utur uansett.. hva er morgenurin da liksom..:/ å bør jeg da teste søndag etter jobb (ca 0800), etter søvn søndag (1500) eller mandag (0800) eller tirsdag etter en god nattssøvn?! Vet ikke om jeg kan holde ut så lenge😂

Huff, jeg får også litt dårlig samvittighet når jeg hører om hvor lenge andre har venta og prøvd. To år er lenge! Mye lenger enn vi har holdt på. Krysser fingrene for at det ikke tar like lang tid denne gangen - for noen av oss! Og så får får vi jo bare holde motet oppe sammen :) Jeg skal til dette fertilitetssenteret i morgen for å høre hvordan det sto til med blodprøva jeg tok for et par uker siden. Er ganske spent. Håper ikke jeg får beskjed om at det faktisk er en grunn til at det ikke har funka, eller evt at det er noe det er mulig å fikse uten å gå til de mest drastiske virkemidlene helt enda. For dere bare funka det plutselig?

Skjønner at du er litt i stuss over når du bør teste i helga! Men da nærmer det jo ikm såpass mye at det kanskje ikke har så mye å si om det ikke er superkonsentrert morgenurin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MammaMø85 skrev:

12 dpo og fortsatt ikke sterkere strek enn skyggen som har vært fra 6 dpo. Den skulle vel ha vært sterkere nå? Skal ikke kjøpe fra 2streker mer..... Gitt opp nå 😢 Jeg føler egentlig at det ikke er meningen vi skal få flere, får være glad for den vi har. Som sagt over her at dette været hjelper ikke på humøret og det kan jeg skrive under på. Men får ta seg sammen og få gjort noe. Jeg har et møte kl 13 som jeg må få tankene over på så kan jeg være lei meg igjen litt senere. 

Lykke til med videre testing dere! Jeg blir glad for å se det forhåpentligvis klaffer for dere 😊

Så mystisk.. Og så kjipt. Skjønner at man får lyst til å gi opp :( Etter et par dager nå med heeelt hvite strimler, savner jeg nesten de testene jeg egentlig har slutta å bruke pga skyggestreker. Da hadde jeg i hvert fall et håp.. Kjenner meg veldig godt igjen i den følelsen av at man må ta seg sammen for å få gjort noe. Dette er jo helt håpløst, og man klarer ikke å tenke på så mye annet. Og da går jo tida enda saktere! Herlighet, vi får håpe på en bedre sommer enn det vi opplever nå, sånn at vi kanskje klarer å løfte blikket litt og fokusere på andre lysere ting. :hjerte: Jeg sender deg en klem, og så håper jeg streken blir sterkere - enten det blir denne pp eller neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sjansen for å riktig svar 12 dpo..? Om det er rett da..

Tenkte kjøpe 2 pk cb digital..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AkkMa skrev:

Huff, jeg får også litt dårlig samvittighet når jeg hører om hvor lenge andre har venta og prøvd. To år er lenge! Mye lenger enn vi har holdt på. Krysser fingrene for at det ikke tar like lang tid denne gangen - for noen av oss! Og så får får vi jo bare holde motet oppe sammen :) Jeg skal til dette fertilitetssenteret i morgen for å høre hvordan det sto til med blodprøva jeg tok for et par uker siden. Er ganske spent. Håper ikke jeg får beskjed om at det faktisk er en grunn til at det ikke har funka, eller evt at det er noe det er mulig å fikse uten å gå til de mest drastiske virkemidlene helt enda. For dere bare funka det plutselig?

Skjønner at du er litt i stuss over når du bør teste i helga! Men da nærmer det jo ikm såpass mye at det kanskje ikke har så mye å si om det ikke er superkonsentrert morgenurin? 

Du skal ikke ha dårlig samvittighet nei. Vi har da tross alt våre problemer alle sammen, selv om de kan virke mer eller mindre store enn våre, så er de likevel våre store utfordringer :)

Blir spennende å høre fra blodprøvene dine i morgen, bare de har noe å svare så du vet hva du kan forholde deg til må bli godt. For oss ble jeg plutselig gravid på egen hånd ja. Vanskelig å si hva som skjedde.. om det var at jeg stresset for mye med å ønske å bli gravid slik at det ikke gikk, eller om det var vanskelig pga alle årene på p-piller. 

Jeg regner med det blir en test fredagsmorgen og søndag kanskje.. da burde jeg fått tr om ikke annet likevel... med spotting fredag.. så vi får se :)

Lykke til i morgen, regner med vi får en oppdatering på resultatene dine :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Du skal ikke ha dårlig samvittighet nei. Vi har da tross alt våre problemer alle sammen, selv om de kan virke mer eller mindre store enn våre, så er de likevel våre store utfordringer :)

Blir spennende å høre fra blodprøvene dine i morgen, bare de har noe å svare så du vet hva du kan forholde deg til må bli godt. For oss ble jeg plutselig gravid på egen hånd ja. Vanskelig å si hva som skjedde.. om det var at jeg stresset for mye med å ønske å bli gravid slik at det ikke gikk, eller om det var vanskelig pga alle årene på p-piller. 

Jeg regner med det blir en test fredagsmorgen og søndag kanskje.. da burde jeg fått tr om ikke annet likevel... med spotting fredag.. så vi får se :)

Lykke til i morgen, regner med vi får en oppdatering på resultatene dine :)

 

Synes INGEN trenger å ha dårlig samvittighet for sånne ting. Det er lite man rår med det, ingen som kan styre hvem som får barn lett og hvem som strever. 

Jeg vet selv hvordan det er å streve med å få barn, da jeg i mange år levde med en mann som ikke kunne få barn. 

Ønsker deg lykke til i morra StørsteØnskeEr2 <3 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen-symptomene begynt å komme for fullt her hos meg.. Merker det gjør meg litt nedfor til tross for først pp.. 

Synes alltid det er så fælt å kjenne på følelsen av at mensen kommer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen akkurat :-/ litt som forventet, men jeg øynet et lite håp her om dagen. Det positive er at syklusen min ikke ble særlig forstyrra av den tidlige SA i forrige mnd, så neste mnd blir mer forutsigbar mtp el og slikt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, MammaMø85 skrev:

12 dpo og fortsatt ikke sterkere strek enn skyggen som har vært fra 6 dpo. Den skulle vel ha vært sterkere nå? Skal ikke kjøpe fra 2streker mer..... Gitt opp nå 😢 Jeg føler egentlig at det ikke er meningen vi skal få flere, får være glad for den vi har. Som sagt over her at dette været hjelper ikke på humøret og det kan jeg skrive under på. Men får ta seg sammen og få gjort noe. Jeg har et møte kl 13 som jeg må få tankene over på så kan jeg være lei meg igjen litt senere. 

Lykke til med videre testing dere! Jeg blir glad for å se det forhåpentligvis klaffer for dere 😊

Jeg har brukt de samme testene som deg og har fått skyggestrek på alle utenom 1... Har begynt på tester fra billigtester.no,  men de ser veldig like ut altså 🤔 vet du om de er de samme?

 

frustrerende! Lykke til du ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2017 den 9.11, Sofapute skrev:

Ikm 13 juni. 3 dpo nå. Hører egentlig til i uke 24, men den gruppen finnes ikke :P

 

Hvordan ligger dere an i dpo -land?

IKM uke 24 er opprettet nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...