Gå til innhold

IKM UKE 23


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Krussemynte skrev:

Her kom mensen akkurat :-/ litt som forventet, men jeg øynet et lite håp her om dagen. Det positive er at syklusen min ikke ble særlig forstyrra av den tidlige SA i forrige mnd, så neste mnd blir mer forutsigbar mtp el og slikt:-)

Det var trist å høre. Men glad du ser det positive i det slik at det kan bli lettere neste pp! :) Masse lykke til!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør etter å teste.. men om jeg er 11dpo i dag så er det kanskje litt tidlig slik babyverden hinter til..?🙈

IMG_3941.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops....🙈 Når jeg sjekker slik sider er det et tegn på at jeg tenker for mye vettu😂 Har dere sjekket ut denne?

IMG_3942.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ein dag med lav temp. 3 dager på rad med temp på ca 36,55 og ser jeg etter for 6,7 og 8 mnd sidan skal jeg ligge på ca 36,70. Her er noe som ikkje stemmer.

 

Har ikkje testa siden 6 dpo og her venter jeg til søndag. Jeg har 0,000 symptomer. Ikkje såre bryst ein gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Enda ein dag med lav temp. 3 dager på rad med temp på ca 36,55 og ser jeg etter for 6,7 og 8 mnd sidan skal jeg ligge på ca 36,70. Her er noe som ikkje stemmer.

 

Har ikkje testa siden 6 dpo og her venter jeg til søndag. Jeg har 0,000 symptomer. Ikkje såre bryst ein gang.

Hva var status for 8mnd siden da tempen var 36,70? 

Sender deg en klem❤️ Ikke noe gøy dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mensen i full gang, så jeg hopper videre til uke 27. Lykke til alle som ikke er ferdig med ventingen enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, _Harefrøken skrev:

Her er mensen i full gang, så jeg hopper videre til uke 27. Lykke til alle som ikke er ferdig med ventingen enda!

Trist å høre _Harefrøken! Lykke til i neste pp❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre _Harefrøken og Krussemynte, sender dere klemmer og krysser fingrene for dere i neste pp :hjerte:

Og så mystisk, Utgått. Hva kan det bety?? Jeg har dårlig greie på temping..

Og ja, StørsteØnskeEr2 og NovemberStjerne2016, jeg veit jo egentlig at det ikke hjelper noen at jeg har dårlig samvittighet for noe jeg ikke har mulighet til å påvirke heller. Men det føles jo så feil innimellom, å være helt på tuppa, når man veit at andre har venta lenger.. Vi er jo hverandres klagemur her inne. Og jeg synes det er greit å påpeke at jeg *skjønner* det, selv om det er irrasjonelt på høyt nivå. Om det gir mening :) Jeg kan jo plutselig finne på å bli nesten-irritert på gravide damer jeg går forbi på gata liksom, da vil jeg helst ikke irritere noen av dere her inne! :eeeh:

Jeg kan melde om masse fine egg, tykk og fin slimhinne og ikke noe galt med resultatene av blodprøvene, og generelt en veldig hyggelig, fin og beroligende opplevelse på fertilitetssenteret. Anbefales! Ho legen sa at ho skjønte at jeg var stressa, men at det i følge mine prøver ikke var grunn til det. Vi venter med å sette i gang tiltak til i hvert fall over jul - og ho anbefalte at vi prøver å kose oss og slappe av nå i sommer, og tar ting litt som de kommer. Det passer meg bra :) Ho sa også at siden vi ble gravide i desember i fjor, så er mest sannsynlig kvaliteten på svømmerne til samboeren min også helt ok, men de vil jo gjerne sjekke det også. Han er bare sååå treig! ("Han veit jo ikke hva dette senteret heter engang, hvordan skal han da kunne bestille time?!")

Det andre hyggelige var at ho gjennomførte en ultralyd og sa at ho enda ikke kunne utelukke at jeg allerede er gravid! Jeg så den lille svarte prikken som enten er baby på gang eller tr på gang.. Denne helga blir spennende, kjenner jeg!

Jeg krysser (på grensa til krampaktig, hehe) for oss som fortsatt venter! :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren.. klarte ikke vente🙈 Tok vare på et glass fra morgenurin.. men men... kanskje det ikke er noe uansett, eller var det bare for tidlig... 

IMG_3943.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AkkMa skrev:

Så trist å høre _Harefrøken og Krussemynte, sender dere klemmer og krysser fingrene for dere i neste pp :hjerte:

Og så mystisk, Utgått. Hva kan det bety?? Jeg har dårlig greie på temping..

Og ja, StørsteØnskeEr2 og NovemberStjerne2016, jeg veit jo egentlig at det ikke hjelper noen at jeg har dårlig samvittighet for noe jeg ikke har mulighet til å påvirke heller. Men det føles jo så feil innimellom, å være helt på tuppa, når man veit at andre har venta lenger.. Vi er jo hverandres klagemur her inne. Og jeg synes det er greit å påpeke at jeg *skjønner* det, selv om det er irrasjonelt på høyt nivå. Om det gir mening :) Jeg kan jo plutselig finne på å bli nesten-irritert på gravide damer jeg går forbi på gata liksom, da vil jeg helst ikke irritere noen av dere her inne! :eeeh:

Jeg kan melde om masse fine egg, tykk og fin slimhinne og ikke noe galt med resultatene av blodprøvene, og generelt en veldig hyggelig, fin og beroligende opplevelse på fertilitetssenteret. Anbefales! Ho legen sa at ho skjønte at jeg var stressa, men at det i følge mine prøver ikke var grunn til det. Vi venter med å sette i gang tiltak til i hvert fall over jul - og ho anbefalte at vi prøver å kose oss og slappe av nå i sommer, og tar ting litt som de kommer. Det passer meg bra :) Ho sa også at siden vi ble gravide i desember i fjor, så er mest sannsynlig kvaliteten på svømmerne til samboeren min også helt ok, men de vil jo gjerne sjekke det også. Han er bare sååå treig! ("Han veit jo ikke hva dette senteret heter engang, hvordan skal han da kunne bestille time?!")

Det andre hyggelige var at ho gjennomførte en ultralyd og sa at ho enda ikke kunne utelukke at jeg allerede er gravid! Jeg så den lille svarte prikken som enten er baby på gang eller tr på gang.. Denne helga blir spennende, kjenner jeg!

Jeg krysser (på grensa til krampaktig, hehe) for oss som fortsatt venter! :hjerte:

 

Det var utrolig gode nyheter fra fertilitetsklinikken da AkkMa😃👏🏻 det er bare å vente å se me andre ord😃👍🏻

Tror vi alle føler det samme når det kommer til gravide damer på gaten osv, når vi selv venter å venter på å bli gravid. Sånn er det bare😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Søren.. klarte ikke vente🙈 Tok vare på et glass fra morgenurin.. men men... kanskje det ikke er noe uansett, eller var det bare for tidlig... 

IMG_3943.JPG

Jeg haaaaaater de testene 😂 Det er de man kjøper på butikken ikke sant ? Men sånn bie og blomst på ? 🙈 Denne fikk jeg ikke positiv på før dagen etter ikm, å da var den svaaaaak asså 😂😂 tok sånne billig greier å de var kjempe fine å sterke allerede fra 10 dpo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DesireG skrev:

Jeg haaaaaater de testene 😂 Det er de man kjøper på butikken ikke sant ? Men sånn bie og blomst på ? 🙈 Denne fikk jeg ikke positiv på før dagen etter ikm, å da var den svaaaaak asså 😂😂 tok sånne billig greier å de var kjempe fine å sterke allerede fra 10 dpo :) 

Kjøpte på apoteket ja.. RFSU sin som sier man kan teste tidlig.. særlig 🙈😉 har ikke handlet noe på nett.. men det kan jeg love å gjøre om tr kommer👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

Hva var status for 8mnd siden da tempen var 36,70? 

Sender deg en klem❤️ Ikke noe gøy dette..

Jeg ligger under coverline eggløsnings streken og det har jeg aldri vert før. Da jeg vart gravid dei 2 gangene har jeg ligget på 36,80.

 

Hadde vert topp om tempen tulla litt.

Klarer ikkje å sjå om der er strek men krysser.

Vart test sjuke jeg og :nigo:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt inn dobbelpakke med cb digital med ukesindikator her nå. Har lovet mannen å teste i morgen tidlig før han må dra på jobb.

Egentlig har jeg ikke trua.

Og egentlig vil jeg teste i dag 🙈

Endret av NovemberStjerne2016
Stavefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte eg og holde meg 😂😂😂. NEI

 

Glemte testen og da jeg så etter var den turrrr.

 

 

 

IMG_3781.JPG

IMG_3782.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Frøken87 skrev:

Skal teste i mårå😊 Då e eg 12dpo🤞

Tenker det samme som deg men jeg har en litt faretruende verking i korsryggen og en litt hoven følelse i 🐀🙊

Tror noen av dere det kan være gravi-tegn 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ut den countdowntopregnancy.com siden. Den var bra!! I følge den har jeg ikke ikm før 15, så da er det jo enda noen dager igjen.. har ikke trua, men... litt spennende forde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Klarte eg og holde meg 😂😂😂. NEI

 

Glemte testen og da jeg så etter var den turrrr.

 

 

 

IMG_3781.JPG

IMG_3782.PNG

Syns jeg skimter noe her, har fått lignende selv uten at jeg vet resultatet av det 100% enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Syns jeg skimter noe her, har fått lignende selv uten at jeg vet resultatet av det 100% enda. 

Det har jeg opplev i ca 2 år no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det har jeg opplev i ca 2 år no.

Ja det visste jeg jo egentlig, har jo snakket om det før. Gikk visst litt i surr.. 🙄 men fortsatt rart at du går det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jeg ligger under coverline eggløsnings streken og det har jeg aldri vert før. Da jeg vart gravid dei 2 gangene har jeg ligget på 36,80.

 

Hadde vert topp om tempen tulla litt.

Klarer ikkje å sjå om der er strek men krysser.

Vart test sjuke jeg og :nigo:

 

 

 

Har desverre lite kunnskap om temp og slikt jeg, men forstår den skulle vært høyere på tidspunktet her no da..? 

Kjedelig det ikke ble tydeligere test til deg i dag. Jeg krysser fingrene for bedre resultat neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Tenker det samme som deg men jeg har en litt faretruende verking i korsryggen og en litt hoven følelse i 🐀🙊

Tror noen av dere det kan være gravi-tegn 😂😅

Fikk jeg til å sitere Frøken87 sitt innlegg nå tru?☺️

Jeg hiver meg med å fyrer av en CBdigital i morgen tidlig.. spennende å se om den slår ut mer enn rfsu sin.. 👍🏻

Syptomene dine NovemberStjerne2016 kan jo kanskje være noe..😉 Du har ikke lignende symptomer før tr?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaMø85 skrev:

Sjekka ut den countdowntopregnancy.com siden. Den var bra!! I følge den har jeg ikke ikm før 15, så da er det jo enda noen dager igjen.. har ikke trua, men... litt spennende forde. 

Hmm... litt senere enn tenkt😉 Ja, men da er det fortsatt mye håp vel😃 Bare å smøre seg med enda mer tålmodighet 👍🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...