Gå til innhold

IKM UKE 23


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Har mistet litt kontrollen jeg.. når har dere IKM og hvem av dere har startet testingen? :)

Utrolig spennende periode vi er inne i. Nå er uken vår straks her :)

Spennende for dere med ikm de første dagene nå. Jeg satser på at ikm er på søndag, fryktelig lenge til med andre ord :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oversiktelig med liste. Om jeg har skrevet feil, må dere bare rette opp. 

Og legg dere til dere som ikke er på listen :)

 

Endret av StørsteØnskeEr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2, er gravid <3    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

 

13.juni:   Sofapute

Krussemynte, når har du ikm? 

 

Endret av StørsteØnskeEr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2, er gravid <3    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

 

13.juni:   Sofapute

Krussemynte, når har du ikm? 

 

Usikker 🙈 Vet ikke helt etter SA forrige mnd, men er bra sikker på at det er i denne uka en gang😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen 😊 

Det er så kjedelig, men selvfølgelig ikke uventa, når man endelig setter i gang med testing, og resultatet er helt blendahvitt. Siden jeg hadde positiv eltest både søndag og mandag kan det tenkes at jeg bare er 7 dpo i dag, men likeveeel.. 

Veldig bra med liste! Da har vi litt oversikt! Hvordan går det med dere andre? Testa noe mer MammaMø85 og Utgått? Jeg heier på oss!! 💪💪💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AkkMa skrev:

God morgen 😊 

Det er så kjedelig, men selvfølgelig ikke uventa, når man endelig setter i gang med testing, og resultatet er helt blendahvitt. Siden jeg hadde positiv eltest både søndag og mandag kan det tenkes at jeg bare er 7 dpo i dag, men likeveeel.. 

Veldig bra med liste! Da har vi litt oversikt! Hvordan går det med dere andre? Testa noe mer MammaMø85 og Utgått? Jeg heier på oss!! 💪💪💪

Da er vi like langt :D:) er 7 dpo i dag. Ser vi har forskjellig ikm. Har du kort lutealfasen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2, er gravid <3    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

 

13.juni:   Sofapute

Krussemynte, når har du ikm? 

 

Får beskjed av mens appen at jeg skal.ha mens 10.06 men altså kan like godt være uke 24 her. Aner ikke sykluslengde nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sofapute skrev:

Da er vi like langt :D:) er 7 dpo i dag. Ser vi har forskjellig ikm. Har du kort lutealfasen? 

Spennende! Oi, ja, det var jo flere dagers avvik også.

Hm. Kort luealfase vil man jo helst ikke ha, har jeg skjønt. Når jeg ser tilbake i kalenderappen min ser jeg at lutealfasen var på 14 dager i hele høst (altså, ikm på dag 14 dpo). Denne våren har vært lik, bortsett fra én mnd da den kom på dag 12 (april), og "forsinka" ikm i mai, men da kom den på dag 14. Pga bo/ma i desember ble det mye tull med gjennomsnittsutregningene i appen, så, jeg tar ikke de utregningene så veldig nøye akkurat nå. Håper det er appen som spiller meg et puss! Det kan jo for såvidt forklare hvorfor forrige ikm var "forsinka". Kanskje den egentlig ikke var det, men at det er syklusen min som stabiliserer seg tilbake til der den var før ma/bo.

Da er i så fall min ikm kanskje "egentlig" først den 12. juni? Helt greit det - flere dager = flere sjanser til å få strek på de hersens testene! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AkkMa skrev:

Spennende! Oi, ja, det var jo flere dagers avvik også.

Hm. Kort luealfase vil man jo helst ikke ha, har jeg skjønt. Når jeg ser tilbake i kalenderappen min ser jeg at lutealfasen var på 14 dager i hele høst (altså, ikm på dag 14 dpo). Denne våren har vært lik, bortsett fra én mnd da den kom på dag 12 (april), og "forsinka" ikm i mai, men da kom den på dag 14. Pga bo/ma i desember ble det mye tull med gjennomsnittsutregningene i appen, så, jeg tar ikke de utregningene så veldig nøye akkurat nå. Håper det er appen som spiller meg et puss! Det kan jo for såvidt forklare hvorfor forrige ikm var "forsinka". Kanskje den egentlig ikke var det, men at det er syklusen min som stabiliserer seg tilbake til der den var før ma/bo.

Da er i så fall min ikm kanskje "egentlig" først den 12. juni? Helt greit det - flere dager = flere sjanser til å få strek på de hersens testene! :eeeh:

Hehe ;)

Jeg pleier ha ha litt lang lutealfase, i allfall 14-16 dager, så mulig jeg har litt i lengste laget :) Hadde "panikk"  første gangen jeg fikk mens 16 dager etter EL husker jeg, hihi :D

I følge Appen har jeg ikm 12. Juni faktisk, men har fått testdato 13 juni av klinikken (har mitt første ivf forsøk),  så da ligger vi nok egentlig helt likt. Så gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er vanskelig å si akkurat dag ja Krussemynte. Jeg håper det blir positiv test for deg en dag uken her :)
 
Jeg tørr ikke teste jeg. Har ikke kjøpt noen tester heller enda, for da vet jeg at jeg tester alt for tidlig. Jeg tror kanskje ikm kan være fredag, men er som regel bare bittelitt da også kommer det for fult søndag. Har 28d syklus. I 2-3 dager nå har jeg fått mange symptomer jeg ikke har hatt siden forrige graviditet: murringer nederst i magen, noe småkvalm, ekstremt følsomme/vonde pupper, og smerter i korsryggen. Kan psyken virkelig spille meg et slik puss bare fordi jeg ønsker en graviditet så hardt?!? ;)
 
Forstår det er kjedelig med negative tester dere, men håper det bare vil hjelpe på å avvente enda litt til :)
Tror jeg vil kjøpe et par tester torsdag, svi av en fredag og søndag. Hva tror dere? ;)
 

 

 

 

 
Endret av StørsteØnskeEr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2, er gravid <3    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

13.juni:   Sofapute

Krussemynte    (en dag denne uken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her😆

9 Dpo i dag og IKM på lørdag. Fikk denne på morgenurin i dag🎉 Håper den klorer seg fast!!

IMG_9173.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2, er gravid <3    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  PrinsessePedersen, er gravid <3

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

13.juni:   Sofapute

Krussemynte    (en dag denne uken)


 

Gratulerer så mye PrinsessePedersen!😃 hadde du en skikkelig følelse på at du var gravid eller tok du bare en test?😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål bare til dere; 

Når ville dere testet når jeg ikke vet ikm for sikkert? Appen min sier 10.06 er ikm ut i fra loggede tegn på el.. Appen går ut i fra 28 dagers syklus frem til noen sykluser har gått.

Men er usikker. Føler at vi traff ganske godt denne mnd på el..! 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sofapute skrev:

Hehe ;)

Jeg pleier ha ha litt lang lutealfase, i allfall 14-16 dager, så mulig jeg har litt i lengste laget :) Hadde "panikk"  første gangen jeg fikk mens 16 dager etter EL husker jeg, hihi :D

I følge Appen har jeg ikm 12. Juni faktisk, men har fått testdato 13 juni av klinikken (har mitt første ivf forsøk),  så da ligger vi nok egentlig helt likt. Så gøy :D

Hehe, helt likt, men egentlig litt i hver vår ende av skalaen! ;) Er det noen ulemper med lang lutealfase? Er det ikke bare ekstra god tid for egget til å feste seg?

Veldig spennende å følge med på deg framover, da! Og ikke minst hvis det er første ivf-forsøk! Vi har prøvd siden i høst, men med avbrekk pga bo/ma. Nå på torsdag har jeg time på fertilitetssenteret i Oslo, på eget initiativ og bare for å sjekke. Hvor lenge har dere prøvd, og er det første? Når tenker du å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Et lite spørsmål bare til dere; 

Når ville dere testet når jeg ikke vet ikm for sikkert? Appen min sier 10.06 er ikm ut i fra loggede tegn på el.. Appen går ut i fra 28 dagers syklus frem til noen sykluser har gått.

Men er usikker. Føler at vi traff ganske godt denne mnd på el..! 🙊 

Ikm kan vel uansett forventes ca to uker etter el. Stemmer det med det appen sier? :) I så fall ville jeg kanskje begynt å teste onsdag, kanskje? Jeg tester alltid tidlig, men jeg kjøper billige strips så kan "sløse" litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elissa2
1 time siden, PrinsessePedersen skrev:

Sniker meg inn her😆

9 Dpo i dag og IKM på lørdag. Fikk denne på morgenurin i dag🎉 Håper den klorer seg fast!!

IMG_9173.JPG

Gratulere så masse med liten spire❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StørsteØnskeEr2 skrev:

IKM

5.juni   : 

6.juni   : Eilaa   -   

7.juni   : Elissa2, er gravid <3    -    

8.juni   : UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULIG   -    _Harefrøken    -  

9.juni   : LillaLulu   -   MammaMø85   -     

10.juni : AkkMa   -   NovemberStjerne2016   -  PrinsessePedersen, er gravid <3

11.juni : StørsteØnskeEr2  -   Frøken87     -   

13.juni:   Sofapute

Krussemynte    (en dag denne uken)


 

Gratulerer så mye PrinsessePedersen!😃 hadde du en skikkelig følelse på at du var gravid eller tok du bare en test?😊
  •  

Tusen takk😘 Jeg hadde nok en  følelse på at det hadde klaffet! Var super overrasket likevel over å få positiv test så tidlig som 9 dpo!! Småkvalm fra 7dpo. Stikk smerter i lysken og ømme bryst. Men det klareste tegnet kom i helgen da jeg virkelig hadde lyst på frokost!😂 Jeg er ei som hater frokost og klarer ikke få ned ei skive før mange timer etter at jeg har stått opp. Har også følt meg så varm de siste dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo og 0,0 symptomer. Ikkje såre bryst ein gong. 

Føler ikkje for å teste i dag. Rart for jeg føler at det er ingen grunn til og teste. Magefølelsen tror jeg på og den sier at det ikkje er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

7 dpo og 0,0 symptomer. Ikkje såre bryst ein gong. 

Føler ikkje for å teste i dag. Rart for jeg føler at det er ingen grunn til og teste. Magefølelsen tror jeg på og den sier at det ikkje er noe.

Jeg har hatt null troa begge gangene jeg har vært gravid. Og nesten ikke symptomer.

1 gang maste mannen om at jeg måtte teste. Ikke planlagt. 

2 gang testa jeg bare for å bevise for meg selv at jeg IKKE var gravid.  3-4 dager før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PrinsessePedersen skrev:

Tusen takk😘 Jeg hadde nok en  følelse på at det hadde klaffet! Var super overrasket likevel over å få positiv test så tidlig som 9 dpo!! Småkvalm fra 7dpo. Stikk smerter i lysken og ømme bryst. Men det klareste tegnet kom i helgen da jeg virkelig hadde lyst på frokost!😂 Jeg er ei som hater frokost og klarer ikke få ned ei skive før mange timer etter at jeg har stått opp. Har også følt meg så varm de siste dagene. 

Har hatt lignende symptomer nå + litt andre, lett kvalme som ble dempet av mat(men minste hadde omganssyken torsdag/fredag så ventet egentlig på st jeg skulle bli syk av det, men det ble jeg ikke) stikkinger i magen, ingen spotting(bruker vanligvis å spotte 3-5 dager før mens)

Blendahvit strips på morgenurin, men forrige gang(den som endte i SA), fikk jeg ikke positiv på IKM,  ventet da 3 dager før jeg testet på ny, da fikk jeg utslag. Kan jo faktisk hende det klaffet med den ene aksjeleggingen allikevel, hadde ikke troen, men øyner et lite håp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrte av en test i dag, men den var så hvit at det var ikke gøy engang 😒 IKM på fredag, eventuelt søndag. Har ingen symptomer bortsett fra mensmurring, puppene er så uømme at jeg kunne tatt en løpetur uten bh uten å ha problemer 😂 Så tror det blir videre til uke 27-gruppa 😐 Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...